نمیدونم دوستان عزیر داستان مار و مار وشنیدن یا نه . توی این داستان شیادی با کشیدن عکس مار از جهل اهالی یک روستا استفاده میکنه تا یه مسافر حکیم رو که میخواست مردم روستارو متوجه کلاهبرداری این شخص بکنه رو از سر خودش واکنه . ما عادت کردیم بدون داشتن هیچگونه تحصصی یا سوادی اظهار نظر کنیم ولی بعضی اوقات متوجه نیستم خودمون رو مضحکه جمع کرده ایم . دو حالت داره یا میدونن پرت پلا میگیم و به رومن نمی یارن یا مثل خومونن. آنچه در تاریخ هنر وادبیات قطعیت دارد متجلی تر شدن آثار ارزشمند یا رنگ باختن هنر مبتذل است بی شک هم اکنون ما بسیار بیش از دوران خود حافظ و مولانا آثارشون رو تجزیه وتحلیل کردیم وشاید صدها بار بیشتر اززمان خودشون ارزششون رو میوونیم در مورد استاد شجریان هم غیر از این نیست متاسفانه سطح درک دوران ما در حد در کار ایشان نیست پیشنهاد میکنم اگر امکانش رو دارین از کسایی که بیشتر از ما تخصص دارن مثل خود آقای چاووشی یا ازبزرگی چون آقای شهرم ناظری پدسیده شود شاید برایتان حجت تمام شود حرف برای گفتن زیاد است ولی بهتراست دوستان بدانند مهمترین تفاوت یک جامعه متمدن با جهان سوم همین تعصبات است در هر موردی که باشد........
نمیدونم دوستان عزیر داستان مار و مار وشنیدن یا نه . توی این داستان شیادی با کشیدن عکس مار از جهل اهالی یک روستا استفاده میکنه تا یه مسافر حکیم رو که میخواست مردم روستارو متوجه کلاهبرداری این شخص بکنه رو از سر خودش واکنه . ما عادت کردیم بدون داشتن هیچگونه تحصصی یا سوادی اظهار نظر کنیم ولی بعضی اوقات متوجه نیستم خودمون رو مضحکه جمع کرده ایم . دو حالت داره یا میدونن پرت پلا میگیم و به رومن نمی یارن یا مثل خومونن. آنچه در تاریخ هنر وادبیات قطعیت دارد متجلی تر شدن آثار ارزشمند یا رنگ باختن هنر مبتذل است بی شک هم اکنون ما بسیار بیش از دوران خود حافظ و مولانا آثارشون رو تجزیه وتحلیل کردیم وشاید صدها بار بیشتر اززمان خودشون ارزششون رو میوونیم در مورد استاد شجریان هم غیر از این نیست متاسفانه سطح درک دوران ما در حد در کار ایشان نیست پیشنهاد میکنم اگر امکانش رو دارین از کسایی که بیشتر از ما تخصص دارن مثل خود آقای چاووشی یا ازبزرگی چون آقای شهرم ناظری پدسیده شود شاید برایتان حجت تمام شود حرف برای گفتن زیاد است ولی بهتراست دوستان بدانند مهمترین تفاوت یک جامعه متمدن با جهان سوم همین تعصبات است در هر موردی که باشد........