برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

دموش قشنگ بود کلا ادمای حرفه ای تو این البوم هستند به خصوص امیرارجینی که نیاز به تعریف نداره
حالا که هم شهاب رمضان با king چاوشی رفیقه و هم امیرارجینی تو این البوم هست دو تا مطلب کوچیک هست میذارم اینجا اگه ربطی به این مطلب نداره ببخشید به بزرگی خودتون ولی چه میشه کرد سایت موزیک ما نه یه خبری از king چاوشی میذاره نه مصاحبه ای که تو همون مطلب نظر بدیم
............
مصاحبه جدید محسن چاوشی در باره آلبوم من خود ان سیزدهم
http://www.mchavoshifans.com/main
............
امروز نزدیک در مغازه ای پوستری توجهم را جلب کرد.
بله خودش بود پوستر فیلم سنتوری . باور کنید چنان حسرتی وجودم را فرا گرفت که نگویید . سنتوری! اره خودشه ستوری . بالاخره رسمی شد. اما کجا به جای سینما در مغازه بقالی ، کنار تخم مرغ و شیر
فیلمی که می توانست با چه خاطره ای که برای ما سال های سال ماندگار شود.
یکی از اخرین شب های جشواره یود که شنیدم سنتوری قرار است در سینما سروش نمایش داده شود . به اتفاق دوستانم به سینما سروش رفتیم. که با صف بسیار طولانی ای مواجه شدیم. البته درجشواره فجر همیشه جلوی سینما ها برای اکران فیلم های مختلف شلوغ است . با پرس و جو از افراد متوجه شدم که این همه جمعیت فقط برای نمایش سنتوری ایستاده اند حالا ساعت 3 بعد از ظهر است و فیلم قرار است ساعت 9 یا ده شب اکران شود تازه هم شاید اکران شود یا شاید هم نه . آیا مجوز نمایش داده شود یا خیر . ولی باز هم برای جمعیتی که ایستاده بودند مهم نبود که بالاخره چه اتفاقی ممکن است بیافتد که شاید هم به احتمال 90 در صد کنسل شود ولی باز هم به امید آن ده درصد در انتظار لذت تماشای ستوری نزدیک به 5 یا 6 ساعت روی پا ایستادند . اما آخر سر فیلم نمایش داده نشد و به جایش فیلم رییس کیمیایی را نمایش دادند. سنتوری فقط یک اکران در سینمای مطبوعات رفت . ولی نکته قابل توجه این بود که فیلم اخراجی ها از ابتدای جشواره روی پرده بود و فیلم تماشاگران شد ولی سنتوری فقط و فقط با همان یک اکران فیلم منتخب تماشاگران شد و جایزه بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران را همراه با اخراجی ها برد.
ولی بعد ها چه بلایی که سر این فیلم مهرجویی نیاورند . لذت دیدن فیلم مهرجویی ، لذت دیدن بازی خوب بهرام رادان ، و از همه مهمتر لذت شنیدن صدای چاووشی در سالن سینما برای همیشه در حسرت ما موند . فرامرز فرازمند تهیه کننده ای که یه خاطر توقیف فیلمش نتوانست هزینه های آن را جبران کند و به گفته مهرجویی نتوانست طلب کارها را راضی کند و دق کرد .
خدایش بیامرزد . با نگاهی به کارنامه او می توان فهمید که تهیه کنندگانی مثل او در سینمای ایران به ندرت پیدا می شوند.
ولی به نظرتان در طول عمرتان جقدر دیگر امکان دارد فیلمی مثل سنتوری ساخته شود ؟ مگر مهرجویی چند تا سنتوری می سازد ؟ مگر چاووشی روی چه فیلم دیگری ممکن است بخواند؟
================
«سنتوری» آمد؛​ با چاووشی مجاز و بدون فرازمند

http://khabaronline.ir/news-87466.aspx

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما