برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

بعضی از این کاربرایی که نظر دادن انگار نه انگار که انصافی هم داشته باشند !!! آقای مانی کوچیکه ، شما مطمئنی صدای احسان رو تو کارهای قبلیش شنیدی ؟! یکی از بازترین صداها متعلق به غیبی هست ، اونوقت شما میگی صدای این بنده خدا اصلا در نمی آد !؟ پس این همه شرکت که هرکدوم هم یک بار اعلام کردن این آلبوم رو بزودی منتشر می کنن هم هیچی از این چیزها نمی فهمند و باید بیان از شما و نظراتتون کمک بگیرن دیگه ؟! من فکر می کنم تو این فقر موسیقی پاپ نیاز هست غیبی و امثال ایشون به سطح مجاز موسیقی بیان تا تلنگری بشه به همهء اونهایی که مجاز شدند و دیگر شنیده نشدند !!!!!!
... و اما آقای سعید.ح.ز عزیز ، شما چرا ؟! نکنه شما هنوز فکر می کنید همون زمان هست که امیر کریمی و تاجیک و قاسم افشار و 2-3 نفر دیگه خواننده محسوب می شدن ؟! الآن می دونید دیگه هیچ گوشی خریدار صدا و موسیقی این دوستان نیست ؟! جشنوارهء پاپ پس جای چه کسانی باید باشه !؟ مگه نه اینکه واژهء ( پاپ ) یعنی همه گیر ، مردمی ... ؟! پس سعید عزیز برید از مردم تو خیابون سوال کنید که چه کسی باید خوانندهء پاپ باشه ! ضمنا دوستان منتقد عزیز ، من مطمئن هستم نظرات شما و جبهه گیری هاتون دلیل داره و اون اطلاعات کم شما هست.
در پایان بسیار خوشحالم که احسان غیبی بالاخره می تونه در بین خوانندگان رسمی ما جایی داشته باشه و برای ایشون و شرکت هنر اول آرزوی بیشترین فروش رو می کنم.

موسیقی ما ، لطفا تایید کن

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما