برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام

وی در ادمه یادی از محسن چاووشی کرد و حاضران مکرر این خواننده را تشویق کردند و گفت: آلبوم تازه محسن چاووشی دوست خوبم منتشر شد که بسیار آلبوم خوبی بود.

در گزارشی دیگر :
بعد از شنیدن نام محسن چاوشی کل سالن از فریاد مردم به لرزه در میآید

این است محبوبیت سلطان چاوشی
دیروزم که اعلام شد رکورد فروش البوما رو شکسته و برای وسومین سال پیاپی شده پرفروشترین البوم سال :

طبق آخرین اطلاعات سایت بزرگ گــانـجــــا موزیکـــــ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آلبوم ” حریــــص ” با صدای خواننده محبوب ایران زمین ” محسن چاوشی ” با رکورد خیره کننده و کم نظیر ، مقام اول را در فروش کسب کرد ! طبق آمار دقیق فروش این آلبوم نه تنها در سال 1389 ، بلکه در دهه 80 بی نظیر بوده است . این آلبوم با فروش 4.78 برابری نسبت به سایر آلبوم ها آتش ذوق سایر خوانندگان را خاموش کرد . طبق آخرین اطلاعات در تاریخ 18 اسفند ماه 89 ، این آلبوم همچنان در مرحله چاپ و تولید و تکثیر قرار دارد !

و سایت خبرانلاین یکی از مهمترین خبرگزاری های ایران و 28 مین سایت پربیننده ایران بهترین چهره های موسیقس سال به نظرسنجی گذاشته که سلطان چاوشی در موسیقی پاپ در کنار بزرگانی چون شهرام ناظری حسین علیزاده و کیهان کلهر قرار داره :
پیشتازی فردوسی​پور، فرهادی و چاووشی / چه کسانی چهره سال تلویزیون، سینما و موسیقی می​شوند؟
فرهنگ > چهره‌ها - اصغر فرهادی، عادل فرودسی پور و محسن چاووشی تاکنون در صدر فهرست نظر سنجی خبر آنلاین برای انتخاب چهره​های سال سینما، تلویزیون و موسیقی قرار گرفته​اند.
به گزارش خبر آنلاین، این 3 چهره بیش از نیمی از آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی خبر آنلاین را به دست آورده​اند.

مرحله اول نظر سنجی خبر آنلاین برای انتخاب چهره سال ، با در خواست ارائه پیشنهاد از سوی کاربران محترم سایت رقم خورد. پس از جمع​بندی نظرات ارسال شده، مرحله دوم این نظر سنجی با مشارکت کاربران گرامی از روز چهارشنبه 18 اسفند آغاز شد.

در حوزه سینما تا کنون 52 درصد شرکت کنندگان به اصغر فرهادی را داده​اند. پس از این نویسنده و کارگردان ، شهاب حسینی با کسب 13 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفته​است.

حامد بهداد(11%)، مسعود کیمیایی(10%)، مهناز افشار(5.8%)، حمید فرخ​نژاد(4.9%) و جواد شمقدری(2.3%) به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفته​اند.

در حوزه تلویزیون نیز عادل فروسی پور با کسب 54.8 درصد آرا صدر نشین است. مهران مدیری(15.5%)، فریبرز عرب نیا(15.1%)، داوود میرباقری(11.5%)، فریدون جیرانی(2.3%) و فرج الله سلحشور(0.8%) به ترتیب جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده​اند.

محسن چاووشی خواننده موسیقی پاپ نیز تا کنون با کسب 55.6 درصد آرا در صدر فهرست چهره​​های سال موسیقی قرار گرفته​است.شهرام ناظری، حسین علیزاده و کیهان کلهر هم به ترتیب در رده​های بعدی قرار دارند
در ضمن جایی که اقای یگانه شده چهره موسیقی سال یه مجله نه چندان معروف به اسم رونا بوده که اونم قبل ورود البوم بی نظیر سلطان چاوشی حریص انجام شده بعدشم تعریف از خود زشته هیچکس نمیاد بگه ای مردم من چهره برتر شدم
مگر نه سلطان چاوشی اگر تو نظرسنجی ای باشه محاله اول نشه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما