برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خیلی ببخشیدا اما به نظر من وقتی n نفر میان از این آلبوم این همه تعریف میکنن، جایی برای نقدی این چنینی باقی نمی مونه! برادر من، گفتی این آلبوم ضعیف ترین کار محسن چاووشی بوده؟؟؟ نه من می خوام بدونم با استناد به چه چیزی این حرف رو می زنی؟ یه کم اگه خوب نگاه کنی متوجه میشی که این آلبوم فراتر از تمام آلبوم هاییه که الان تو بازار وجود داره و واقعاً به دل می شینه.حتی بهتر از ژاکت!

بعدشم دوست عزیز، چطور می تونی به این سرعت و تنها با گذشت 2 روز از انتشار آلبوم بیای نقدش کنی؟؟؟ این برای من سواله! برو قشنگ 1 هفته گوش بده بعد نقدش کن. در ضمن نقد منصفانه نقدیه که وقتی شروع میشه، از همون اول به دنبال نقاط ضعف نیست! بلکه هم قوت و هم ضعف رو با هم می بینه.من تو نقد شما انصاف نمی بینم!

در آخر اینکه من 27 سالمه و از وقتی بچه بودم با موزیک پاپ زندگی کردم.تمام بچه هایی هم که اینجا نظر میدن تو همین رنج سنی هستن.ما خودمون دیگه می تونیم فرق کار خوب رو از بد تشخیص بدیم.نقاط ضعف و قدرتش رو ببینیم.پس اگر نقدی به کار وارد میشه باید انقدر حرفه ای باشه که نظر مخاطب رو جلب کنه.چون روی سخن شما با کسانیه که سال ها موزیک پاپ گوش دادن نه کسیکه از روی بیکاری موزیک گوش میده. خواهشاً این نکته رو مد نظر داشته باشید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما