برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با سلام
آقای رضوی عزیز.
شاید درک موسیقیایی بالا نداشته باشم ولی دلیل نمیشه یه تحلیل غیرواقعی و مغرضانه رو با تحلیلی دقیق و موشکافانه یکسان بدونم.
تنها در 2 روز شما آلبوم رو تحلیل و بررسی کردین اصلا هم مو لا درز تحلیل شما نمیره ولی چرا فقط ساز مخالف زدین با این آلبوم. این آلبوم ضعیف بوده با دلیل بگید.
اینکه کلی گویی کنید هیچ خدشه ای به آلبوم و آقای چاوشی وارد نمیشه بلکه در نقاد بودن شما شک و شبهه ایجاد می کنه که چرا بی دلیل و بدون ذکر اشکالات دارید خواننده و هواداران و کل آلبوم رو به مسلخ می کشید.
اینکه بگید چرا اهنگهای شیش و بش و بندری!! ترانه های تلخ دارن و اینو یک اشتباه بدونین برمیگرده به نظر شخصی شما و هیچ ربطی به یک تحلیل دقیق نمی تونه داشته باشه.اقای چاوشی قبلا بارها و بارها تاکید کردن بازار خرمشهر با یک ملودی شاد دارای یک ترانه تلخ و محزون هست و این نه یک اشتباه بلکه خواست خود خواننده و گروهی بوده که باهاش کار میکرده.
اینکه شما اصرار به این دارین که چاوشی به گذشته برگرده و مانند متاسفم و لنگه کفش و نفرین و .. باشه فقط یک خواست شخصی هست و دقیقا همانقدر برا من عجیب هست که در آلبوم یه شاخه نیلوفر از اون به عنوان یکنواخت بودن ملودی ها و تنظیم ها انتقاد میشد.نکته جالب اینه وقتی ایشون یکنواخت باشن همه منتقدها طرفدار تنوع میشن و وقتی یک آلبوم مثل پرچم سفید طیف گسترده ای از مخاطب رو مورد خطاب قرار داد و تنوع داشت باید یکنواخت باشن و به گذشته رجوع کنن.
در مورد ترانه ها فقط می تونم بگم شما غرض ورزانه و ناعادلانه برخورد کردید و این نمی تونه برا یک منتقد مناسب باشه.
به نظرم بهتره شما تحلیلی در مورد ترانه قطار و تنظیم اون بنویسید و توان منتقد بودن و نقادی خودتون رو نشون بدید و خودتون از این اتهام که از علاقه مندان به خواننده نیستید و قصد کوبیدن خواننده رو دارید رها کنید. البته اگر توان نقد این ترک رو داشته باشید.
چرا شما منتقدان همیشه میخواید آلبوم ها و خواننده هارو با پارامترهای خودتون بسنجید؟ چرا به نظر و سبک خواننده احترام قائل نمیشید؟اگر نقدی دارید باید در قالب و سبک اون خواننده اونو ابراز کنید نه اینکه چون خواننده ای بر اساس اصول فکری من منتقد نبوده پس از بیخ و بن کارش ضعیف بوده.اکثر شما منتقدان و بعضی ها که اسم منتقد رو یدک می کشن باید زیر نقد مخاطبان موسیقی باشن نه خواننده ای که با جان و دل برای هوادارش می خونه و هوادار از ته دل ارتباط برقرار میکنه با آثارش.
به عنوان یک هوادار چاوشی تنها یک انتقاد از چاوشی داشتم اونم اینکه چرا علی رغم صدای گیرا و بسیار بسیار قوی محسن عزیز ایشون در ترانه هاشون به یک خط مشخص از صدا نرسیدن و گاها من مخاطب رو مورد شبهه قرار میداد(((مثل اختلاف صدا در ترک توی شهری که تو نیستی با ترک عصا )))که خوشبختانه در 2 آلبوم گذشته این نقیصه کاملا برطرف شده و کنترل چاوشی روی صداش انچنان مشخص بوده که دیگه جای شک و شبه رو هم نزاشتن.
من به عنوان هوادار چاوشی که هشت ساله با صداش و ملودی هاش و ترانه هاش زندگی می کنم از ایشون و گروه همراهش کمال رضایت رو دارم . امید وارم گرمی صدای ایشون همیشه تو زندگی من باشه. چون می خوام با صدای زخمی و جان بخش ایشون تا آخر عمر زندگی کنم. محسن جان ممنون بابت هر چیز. با توکل به خدا و بدون توجه به سنگ اندازی برخی ها با قدرت به کارت ادامه بده و مطمئن باش ما هواداران هیچوقت پشتت رو خالی نمی کنیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما