برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من رضا صادقی رو دوست ندارم.می پرستمش.شب و روزم تموم لحظهام با اهنگ های رضا صادقی طی شده و می شه.شنیدین می گند بعضی ها تو یه کاری استادن رضا صادقی هم استاده انتقال احساس.صداش پر از حسه.اونا که می گند البوم خوب نیست یه اهنگ البوم و می تونند پیدا کنند که بد باشه؟یه شعر از البوم و می تونند پیدا کنند که ضعیف باشه؟وقتی مقایسه می کنید این البوم و با البوم های دیگه مثلا مثل کما 2 خداییش اصلا خندتون میگیره.
یکم انصاف داشته باشید فرض کنید بعضی قطعات لو نمی رفت اونوقت می تونید اهنگ ضعیف پیدا کنید؟شعرها یکی از یکی شاهکارتر.خوده سلطان هم حسی تر از کارهای قبلی خونده.
اره دوستان رضا صادقی نه تو خودت قند و نباتی می خونه نه مثل خوانندهای دیگه با زیر ابرو برداشتن و مو سیخ کردن به اینجا رسیده نه بچه مایه دار بوده.
باباشم وزیر نبوده بگه رضا جون بیا این پول بگیر البوم بزن.خودش از یه منطقه محروم شروع کرده به اینجا رسیده از هیچ کسم تقلید نکرده خیلی هام دارن ازش تقلید می کنند.الان bmw داره چرا حسادت می کنید.خدا بیشترش بده.حقشه.
اینم بگم منی که با تک تک اهنگ های وایسا دنیا زندگی کردم می گم واقعا این البوم وایسا دنیارو قورت میده و خیلی بهتر شد که سلطان تو این البوم دیگه اهنگ های مثل قدرم و می دونی و عشق تازه رو نخونده.
رضا جون اگه میای اینجا یهو این نظرات و خوندی بدون یکی هست که حتی از خودشم بیشتر دوست داره.حاضرم جونمم واست بدم و می بینی پای حرفمم می مونم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 9 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما