برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من می خوام این البوم و یه جور دیگه در حد دانش خودم تحلیل کنم.مقایسه کنیم این البوم با سایر کارهای رضا صادقی مخصوصا وایسا دنیا..البوم خوانندهای مطرح چند جور اهنگ داره اولین نوعش ترانه هایی هستن که موندگار می شن
دومین نوع ترانه هایی که همین جوری هستن بود و نبودشونم فرقی نداره فقط واسه این که ریتم دارن خونده می شن سومین نوع ترانه هایی که بین این دو تا هستن یعنی به دل بعضی ها خیلی می شینه به دل بعضی ها نه.حالا برگردیم به البوم وایسا دنیا 4 تا ترک داشت که موندگار شدن جوری که هنوزم بعد از 3 سال هم تازگی دازن هم از خیلی اهنگ ها که بعد از اون توسط بقیه خوانندها اومد یه سرو گردن بالاتر بود.اهنگ ها اینا بودن وایسا دنیا.ممنونم.چاره ای ندارم.بی خداحافظ حالا بیایم تو البوم جدید که رضا صادقی خیلی با هوش عمل کرده
میریم سره ترانه های ماندگار:
در مقابل ترنس وایسا دنیا دوتا ترنس گذاشته به تو مدیونم اغوش تو.که از این دو تا ترک اغوش تو قابلیت برابری با وایسا دنیا رو داره از وایسا بهتر نیست بدترم نیست تو یه مایه هستن.اصلا کلا وایسا دنیا یه چیز اثتسنایی بود که نه تا قبل از این همچین ترنسی اومده بود نه بعد از اون خواننده ای تونسته همچین چیزی بخونه.
در مقابل ممنونم 4 تا ترانه هست می خوام تورو.جادو.رویای دریا.ماهگرد حلقه ها که تو این مورد رضا صادقی پیشرفت کرده جوری که دوتا ترانه اخری(رویای دریا،ماهگرد حلقه ها)از همه نظر از ممنونم سر هستن.
در مقابل ترانه های چاره ای ندارم و بی خداحافظ باز 4 ترانه هست که همشون نقطه قوت البوم هستن. نقطه سره خط، مرگ و زندگی، یکی بود یکی نبود، خدارو چه دیدی این 4تا حداقل دو تاشون با این دوتای وایسا دنیا برابری می کنه یعنی چیزی از اونا کمتر نداره 2تاشونم از اونا سرتره.که باز پیشرفت رضا صادقی و نشون میده.
حالا ترانه هایی که گفتم ما بین دو اون دو نوع قرار داره نه می شه گفت ماندگاره نه می شه گفت ضعیف
وایسا دنیا 3تا ترک اینجوری داشت پیشه خودم دل بستم،دورم از تو،نازک تر از گل نشنیدی حالا تو این البوم دو تا ترانه این مدلی داریم برام دعا کن،شاهزاده که به جرات هر دوشون از اون 3 تا سرن.
همون جور که گفتم هر البومی چندتا ترانه هم داره که بود و نبودشون فرق نمی کنه مثلا تو نفس های بی هدف یگانه بارو بندیل و ببن تو فصل تازه خواجه امیری عشق اومد یا تو میری با یکی دیگه تو خوده وایسا دنیا واسه ما همیشه دیر می شه یا عشق تازه که من تو دو تا البوم فقط دیدم خوانننده کلا این ترانه ها حذف کرده یکی یه شاخه نیلوفر یکی همین یکی بود یکی نبود.
پس با یه حساب خیلی ساده راحت می شه متوجه شد رضا صادقی کاملا پیشرفت کرده یه البوم کاملا یه دست با ترانه هایی که شک نکنید حداقل 5و6 ماندگار میشن.کلا باید بقیه خوانندهام به همین سطح برن چون قبلا رسم بود تو یه البوم هر جور شده 2و3 تا ترک شیش و هشتم جا بگیره ولی اینجوری خیلی بهتره.کسی هم که بخواد شاد گوش کن راحت می تونه البوم و عوض کنه بنیامین بگذاره یا ساسی مانکنش کنه.من اصلا تعصب رو هیچ خواننده ای هم ندارم ولی این البوم به نظره من بهترین البومی بود که شنیده بودم.خسته نباشید به رضا صادقی عزیز.امیدوارم بقیه هم یکم منصف باشن.واقعا بعضی نظرات که می گن مذخرف بود جدا خنده داره.

در ضمن رای دادن تو این سایت کاری نداره.این که بعضی ها مدام به البوم ها صفر میدن وبه یه البوم که هیچی نداره(بنیامین)رای اضافه می کنن هیچ ارزشی نداره

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
12 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما