برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

مس نوشته : (جناب محمد از کرمان , بنده وقت این رو ندارم که بیام به شما جواب بدم ). جنابه مس اتفاقا شما کلا بیکاری.جواب ندادنتم به خاطره اینه که جوابی نداری که بدی.دوسته من , زمانه فرارت نزدیکه. پسرک بیمار کسیه که فکر میکنه این موسیقی رو میخواد نجات بده. دیروز تویه جمعی بودم, براشون تعریف کردم که یکی میاد تویه یکی از سایت های معتبر میگه من ناجیه موسیقیم ,من نجات دهنده ی موسیقیم , 10 دقیقه خندشون بند نمیومد باورشون نمیشد ادرس سایت رو دادم تا خودشون ببینن.باورشون نمیشد اینجور ادما هم وجود داشته باشن.به خدا فقط برایه خنده خوبی.حتما پیگیره این استعدادت بشو.
پسرک کمی از کارایه زیادی که میگی تو زمینه ی موسیقی انجام دادی رو بگو؟خواهش میکنم که بگو؟واقعا برات تاسف میخورم.پسرک همین قدرت و احساسی که تو صدایه چاوشی هست که تو با عقله کوچیکت اسمشو میذاری غم وناله, روحه مارو صاف میکنه.خیلی ها با این غم اروم میشن.این غم به خیلی ها اجازه ی عاشق شدن رو داد این احساس به خیلی ها اجازه ی اینو داد که قدره عشقشونو بیشتر بدونن.عزیزه من تو که این چیزا رو نمیفهمی.
تو جوابه خیلی از حرفامو ندادی؟گفتم که ول کم نیستم.بازم یه تعدادی از سوالامو مینویسم.عزیزم معنی لغت خالتور رو قرار بود یاد بدی؟چی شد؟! تو که میگی ما این اهنگارو گوش نمیدیم ما گوشمونو نیاز داریم پس به چه جراتی در مورده چیزی که گوش نمیدی نظر میدی؟ جوابش چی شد؟! مگه نمیگی حق ما تویه این سایت فقط نظر دادنه؟پس چهطور به خودت اجازه میدی که تعیی تکلیف کنی که کی باید بخونه کی نباید بخونه؟چه طور میگی ناجیه موسیقی هستی؟اینا گنده تر از یه نظر نیست؟اینا بزرگتر از دهنت نیست؟شما میگی همه شاهد بودن که موسیقی سقوط کرد!میشه بگی منظورت از همه کیه عزیزم؟!!؟ گفتی منظورت رای صادره است.میشه بگی رای صادره از کدوم دادگاه و کدوم قاضی؟چرا اینارو جواب ندادی خوشگله؟ نگفتی که این حرفت بر اساسه کدوم منطق بود که گفتی : اگه ارادت داری به خواجه امیری و حامی و صادقی,به چاوشی گوش نکن؟! جوابه این حرفمم ندادی.تو 2ماه قبل از انتشار البوم اومدی شروع کردی به مزخرفاتی مثله سقوطه موسیقی و... .جواب ندادی که چه طور قبل از انتشاره یک البوم میتونی در موردش نظر بدی؟ درست مثله این میمونه که من بیام بگم البومه بنیامین که قراره ساله دیگه منتشر بشه باعث سقوطه و مزخرفه؟این ابلهانه نیست؟اینارو جواب ندادی؟چرا جوابه این سوالمو که پرسیدم تا حالا برایه چند خواننده اهنگ ساختی یا تا حالا تویه کدوم مجله ی معتبر مقاله دادی رو ندادی؟
دوسته عزیز من هم با افتخار میگم مثله سجاد اشکان محمد از کرمان و خیلی هایه دیگه که تعدادشون تو مغزت جا نمیشه تا اخرین نفسم عاشقه چاوشی میمونم.وقتی هم که سر در گمی و گیجیه افرادی مثله تورو میبینم که هرچی بیشتر تلاش میکنین به همون اندازه محبوبیته محسن بیشتر میشه بیشتر به این عاشق بودنم مینازم.افتخار میکنم که یکی از قشنگی هایه دنیام لذت بردن از صدایه محسنه.
تغییره اسمت کاملا قابل پیشبینیه گلم.فرارت ازین سایت نزدیکه.ولی اگه تو نباشی خنده ی ما چی میشه؟!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 9 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما