برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:04

آقای ali شما ثابت کن که اون دو تا آلبومی که نام بردی پر فروش ترین شدند تا ما هم ثابت کنیم.جوک می گید شما . خودتون ارید می گید مدرک بیار بعد خودتون همین طوری یه حرفی رو هوا می زنید. ضمنا این جا محلیه برای نظر دادن در مورد کار سیروان نه صحبت و حسادت به محسن چاوشی.
در مورد صفحه ی اجتماعی محسن چاوشی هم بهت بگم تعداد صفحاتی که متأسفانه علاقه مدان این خواننده باز کردند زیاده و افراد نمی دونن کدوم پیج اصلی قای خاص است. این رقمی که نام بردید فقط لای های یکی از صفحات ایشان است. من سه صفحه ی دیگه از محسن می شناسم که به تنهایی ٦٠٠٠٠ لایک دارند.
جالبه معیارتونو قرار دادین به تعداد لایک و خودتون رو گو ل می زنید . نظرسنجی که پارسال در ایرانیان(شبکه) انجام شد و یک میلیون نفر شرکت کردند محسن چاوشی با٢٥٠٠٠٠ رأی اول شد و بزرگ ترین نظرسنجی بوده.
در مورد رأی منفی دادن به سیروان هم این بحث هم قدیمی شده و هم بی معنی . هر سایتی که با محسن دشمنی داشته باشه به راحتی می تونه این ادعا رو بکنه چه برسه به یک سایت نا معتبر که حرفشو کسی قبول نمی کنه. مثلا من همین الآن ادعا می کنم طرفدارای سیروان تبلیغ منفی علیه آلبوم پرچم سفید کردند که مردم نخرند!!!
در مورد کنسرت هم یک جواب از شهاب اکبری:
اگر صدای محسن چاوشی ساختگی بود ما تا الآن باید هزار تا محسن چاوشی داشتیم.
والسلام ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 13 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما