برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 19:02

نمیدونم چرا یه عده از دوستان وضعیت موسیقی رو جوری تعبیر میکنن که دیگه انگار داریم تو کشور..! زندگی میکنیم نمیخوام به این موضوع بپردازم ولی حال کارهایی که در موسیقی ما ساخته میشه انقدر هم بد نیست... نمونش اکسیژن!
اما اکسیژن : دوباره نمیدونم این جریان تکراری شدن خواننده و... که دارن خیلی به بابک عزیز هم نسبت میدن از کجا اومده!؟ شاید کسانی که اینها رو میگن چیزه زیادی از هنر و یک اثر هنری نمیدونن...شاید! واسم جالبه که امضای خواننده در واقع سبک شخصیه خواننده رو هم داریم تکرار تعبیر میکنیم! که جالبه و درد آور.. یه نفر یه چیزی میگه و همه بهش میپردازن و کم کم میشه یه بحث که کاملا بی منطق و اشتباس! ( یاده داستان بهلول افتادم..!) خوشحال میشم یکی از این دوستان که دم از تکرار در ملودی ها و تنظیم و.. میزنه بیاد و موضوع رو باز کنه لابد ما علممون کمه خوب یه چیزی یاد میگیریم. اکسیژن اتفاقی خوب و جدید برای بابک و تیمش بود بدون شک و تردید! آلبوم در سبک بابک قدمی رو به جلو بود و موفقیت آمیز... اگر تک تک قطعات رو بررسی کنیم به نظره من تنها کار ضعیف آلبوم ترک 3 بود که مشکل زیاد داشت و شاید بشه تکرار رو به این یک کار نسبت داد! کاری که ترانه و واژه ها فدای ملودی و تنظیم شده و ... در مجموع ضعیف. کاره اکسیژن ترک 1 خوبه ولی نمیدونم چرا یه حاله خاصی داره که نمیشه گفت عالیه! شاید ملودی تنظیم زیاد با هم جور نشدن! در رابطه با باقی کارها به راحتی میشه گفت از ترک 10و 3 و 1 که بگذریم با سخت گیری البته! تمامی کارها عالی و دوست داشتنی بودن و همه چی در این کارها سره جای خودش قرار گرفته بود . چندتا کار هم بود که خیلی واسم جالب بود و انرژی گرفتم از اونها، یه چیزی میگی که در این سبک یک کار خیلی قوی هست و اون کاری که باید با مخاطب انجام بده رو خیلی خوب انجام میده - بسه دیگه کار خیلی خوب که کمتر در موسیقی ما دیده میشه این سبک و تلفیق خوب درست سازها یه تلفیق خوب ایجاد شده بود - چه حس خوبی یه تنظیم کلاس A داره که کار رو خیلی میکشه بالا و همه چی با هم جور شده تو این کار - و خونه سبکی که فکر میکنم یکی از خواننده های خوبمون اون رو جا انداخت با اجراهای خوبش(مهدی یراحی) که به شخصه فکر نمیکردیم بابک انقدر خوب کاررو اجرا کنه که دیدیم فوق العاده شده کار... و دوتا کار هم که در این آلبوم هست که اون حاله بابکی رو که از قدیم میشناختیم درش موج میزنه عذاب و راز که با احساس و گرم اجرا شده و تنظیمها هم به روز و متفاوت با کارهای اینگونه بابک در گذشته هست ( دوستانی که تکرار تکرار میکن توجه کردن که!)
در پایان ممنونم از بابک عزیز و تک تک عزیزانی که در این آلبوم حضور داشتن اسمهایی که با کارهای خوبه که داشتن به بالا اومدن این آبوم و بابک عزیز کمک کردن و این آلبوم خوب رو روانه بازار کردن تا حالمون خوب بشه... ممنونم

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 12 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما