برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:35

اینکه یک نفر ایرانی مقامی بدست آورده بهر صورت قابل تقدیر است و توجیهی به نظر منطقی نیست که با آسان نشان دیدن این مسیر موفقیت ایشون رو کمرنگ جلوه بدهیم.در خصوص موسیقی جدی و اینکه چقدر بدون پشتوانه علمی در این قضیه جلو رفت واقعا نمی شه نظری داد اصلا شاید موسیقی جدی را باید با موسیقی اینترتینمنت (تفریح محور) از هم جدا کرد . خود این آقایونی هم که موسیقی الکترونیک کار می کنند به نظرم در خصوص معرفی حرفه ای خودشون کوتاهی می کنند یعنی فکر نکنم در هیچ سایتی بیشتر از اینکه آقای سیروان خسروی چند سالی کیبورد کار کرده توضیح بیشتر و جامع تری در مورد پشتوانه آکادمیک ایشون داده باشه و بهمین ترتیب برای سایر موزیسین های دنیای الکترونیک .....نتیجه ای که می شه گرفت اینه که یا در این زمینه تحصیلات ویژه ای ندارند و یا حالش رو ندارند که توضیح بدهند و اصلا شاید هم برای ان نوع موزیک خیلی شما به معلومات آکادمیک نیازی نداشته باشی یا برای اینکه در این سطح مطرح باشی نیازی نداری ......مثلا یک موزیسین جز چرا باید در موسیقی کلاسیک حایز مدارج بسیار پیشرفته باشه ....من یادمه یکی از دوستام که در فرانسه جز می خوند ازش سوال کردم و شنیدم که آره مقدماتی برای مثلا ارکستر بزرگ نوشتن دارند ولی بعد اینقدر شاخه شاخه می شه و کسانی که در اون بخش ویژه می خواهند انرژی بگذارند می روند و دوره های تکمیلی طی می کنن در موسیقی ای که آرن حسینی قرار است بنویسه هارمونی 12 صدایی قرار نیست شنیده بشه ....که شما انتظار مدارج عالیه دارید...البته اگه سواد موسیقی خوبی داشته باشه حتما دیدش برای نوشتن بهتر خواهد بود ولی بایدی نیست در این نوع موزیک جلب مخاطب بیشترین حرف رو می زنه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما