برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:11

------درخواست ------
_______________________
/
/
/
/
/
/

آقای بنیامین بهادری شما همین جو را پس از آلبوم 88 ات ،شخصا، با ان مصاحبه جنجالی و زننده با مجله ایده آل با توهین مستقیم به بسیاری از هنرمندان محبوب و بزرگ با دکر نام ایشان ، به شخصیت های مختلف شناخته شده هنری کشور درست کردی تا به تصورت ، جمیعا به دره ابتذال بکشانی،اما ...و سپس مجله ترانه نو چه خوب و حکیمانه در وصف حال تو گفت که می خواستی با آن مصاحبه،شکست آلبوم88 ات را جبران کنی.
این دفعه یعنی سال 93 ،... تا همان رفتار خودت در سال 88 را ،زیر پوشش و تحت لوای طرفدار تکرار کنند(که اگر طرفدار هم باشند بلاشک برگزیدگان اند(!!!).نگو حرکتی خود جوش است که کذب چنین ادعایی با توجه به سابقه رفتاری شما و مصاحبه مکتوب خودتان با مجله ایده آل در سال 88،کاملا قابل اثبات است.
در عجبم هنگامی که طرفداران سینه چاک آلبوم شما چنین افرادی(به معنای واقعی کلمه فرد در عربی) هستند آیا حقیقتا براین باوری که برای آلبومت اعتبار کسب کرده ای!؟!؟آیا این خود خط بطلان نیست!؟!؟آیا افراد بهتر و موجه تری وجود نداشتند تا این وظیفه خطیر(!!!)را برعهده بگیرند ...؟تا کمی فضای قلع و قمع اتان، را تلطیف فرمایید و اندکی هنرمندانه تر ،شاعرانه تر چماق بزنیدّ؟ّ!
ای کاش رسما تقدیر نامه ای را نیز بر یقه یک به یک شان سنجاق کنید تا نه فقط این اعمال ناپسند، تند و تیزتر و فعالانه صورت بگیرند بلکه شرافتمندانه تر و صادقانه تر شوند زیرا از قدیم الایام در تمام زمین گفته اند که صداقت بهترین سیاست است(!!!)

آیا طعم جواب هایی را که از هنرمندان مذکور در سال 88 گرفتی از ذهنتان پرید که دوباره همان اشتباه را به شکلی دیگر انجام می دهی؟

من از همین تریبون خدمت مسوولان محترم ذیربط و وزارت ارشاد با صدایی ملتمسانه اما رسا فریاد می زنم لطفا جلوی هوچی گران و چماق به دستان اینترنتی ،تمامی این آقایان هنرمند(!؟) را بگیرید.با سپاس.
/
/
/
/
/
/

________________________

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما