برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 01:43

سلام برهمه دوستان موافق و مخالف؛ امیدوارم هممون معتقد به دموکراسی و آزادی نظر باشیم و از پیش قضاوت نکنیم.
آقا چرا دعوا میکنید، اگه یه کم اهل موسیقی باشیم و یه ذره هم انصاف داشته باشیم باید قبول کرد کاراش از نظر فرم و تکنیک با کارای موجود خواننده های دیگه برابری میکنه. اما اون چیزی که باعث میشه حامد زمانی برام قابل احترام باشه شخص این خواننده است. اولا اهل دروغ و ریا نیست، هرچی گشتم یه تناقض تو حرفا و مصاحبه هاش پیدا نکردم(البته اگه دنبال ایراد بنی اسرائیلی نباشیم) دوما جرأت و جسارتش مثال زدنیه(آخه کدوم یکی از خواننده هایی که مدتها صداشونو گوش میدادیم این قدر جسارت دارن که خلاف جریان حاکم بر حرفه شون حرکت کنن و پاشم وایسن) سوما گوش دادن آهنگاش یه حسی رو تو آدم زنده میکنه که انگار بوده ولی نیاز به تلنگر داشته( نمیگم چی! خواستید خودتون گوش بدید بفهمید) آقا یه کلام : مَرده و مردونه پای چیزایی که برای خودش ارزش میدونه ایستاده.
خدائیش هواداراش هم اونقدرسخت گیرن که بعد از رونمایی هر آهنگ سیل تقدیر و انتقاد و پیشنهاده که توی اینترنت پخش میشه، حامد زمانی هم توی وبلاگش(به نظرم برای یه بارم شده یه سری بزنید) خیلی راحت باهاشون ارتباط میگره، حرفاشونو میشنوه و جواب میده. به نظرم این همه حمایت به خاطر همین ارتباط نزدیکه و البته زبون مشترکی که بینشون هست.
کاش بقیه خواننده هامون هم اینقدر به مخاطباشون توجه داشته باشن و به جای اینکه الکی یه آدم موفق رو بکوبیم و جلوش گارد بگیریم،برای پیشرفت سریعتر و بهتر موسیقی کشورمون با کمی خونسردی و به دور از پیش داوری پدیده های موسیقی رو رصد کنیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما