برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:52

به نام خدا
سلام خدمت تمام هموطن های عزیزم
من نظرات تمام دوستان رو خوندم . شاید بشه گفت یک عده از مخالفان آقای زمانی بیشتر بر این باورند که در جهان امروز باید طرفدار صلح بود و خواندن آهنگی مثل "مرگ بر آمریکا" و اصلا گفتن کلمه" مرگ" با طرفدار صلح بودن منافات داره و این جور حرفها در دنیای مدرن امروز کارایی نداره و ...
باید خدمت تمام دوستان عرض کنم که تموم ما مسلمونا بی شک آرزوی صلح مطلق در جهان رو داریم و همه به دنبال این هستیم که جهانی آرام و پر از شادی رو تجربه کنیم . اما دوستان عزیز به نظرتون این موضوع چه طور اتفاق میفته؟! جز با از بین بردن ریشه تمامی ظلم ها در جهان؟! میشه یه جای دنیا یه نفر مرتب آدم بکشه بعدش ما بگیم اونو ولش کن ما باید از طرفداران صلح حمایت کنیم بذاریم اون فرد به آدم کشی هاش ادامه بده!
اگه گفتن مرگ و نفرین بده چرا خدا بارها و بارها در قرآن کافران رو لعنت می کنه. نکنه خدای نکرده "خدا" طرفدار جنگه نه صلح؟! ما کاملا مدافع صلحیم اما با گفتن مرگ بر ظالم نشون میدیم که راه ما از آنها جداست ، نشون میدیم که از کشتار و ظلم هاشون در جهان خسته شدیم و از راهشون متنفریم، نشون میدیم که عاقبت دنیا باید به دور از هرگونه جنگی باشه ، نشون میدیم که امام عصرمون(عج) بالاخره با ظهورش با تمام ظالمان مبارزه می کنه و اون ها رو از بین می بره مثل همون کاری که امام حسین (ع) کرد. مثل موقعی که در زیارت عاشورا دشمن های امام حسین رو مثل یزید و شمر و ابن زیاد و ... لعنت می کنیم . در واقع ما به دشمن هامون می گیم حواسمون به کارهایی که می کنید هست . حواسمون به" بریدن هزار نفس در یکی دو ثانیه"هست ، حواسمون هست و در برابرتون ایستادیم ، حتی اگه سختی بکشیم ، حتی اگه اذیت بشیم و کشته بشیم ، ما زیر بار حرف زور نمی ریم ،ما تن به ذلت نمی دیم ، ما پیرو راه حسین (ع ) هستیم ،ما تا آخرین قطره خونمون در برابر ظلم می جنگیم تا به طور کامل از جهان پاکش کنیم و همه جا رو پر از صلح ببینیم.
تبلیغات دشمن این روزا اینه که اگه می خواین طرفدار صلح باشد ظالم رو فراموش کنید و بی خیال مردم مظلوم بشید !فقط در حمایت از صلح باشید از مرگ حرف نزنید! حواسمون رو بیشتر جمع کنیم.
اگه دلیل قیام امام حسین(ع) رو بخونید حرف من رو بیشتر متوجه می شید.
یا حق

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما