برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:29

مجازی تی وی:
چندی پیش ویدئو کلیپی از اجرای ترانه “می شد که” با اجرای پلی بک علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما بر روی آنتن رفت که حوادث روی داده در کلیپ بعلاوه روش ارائه این کلیپ در فضای مجازی تو سط یکی از سایتهای خبری تحلیلی موسیقی سبب استهزا خواننده پاپ این قطعه زیبا و شاد شد.
(لینک دانلود پلی بک “می شد که” علی اصحابی برنامه هفت ترانه”)
از آنجایی که ریتم این قطعه موسیقی تند می باشد انتخاب این قطعه برای پلی بک بر روی آنتن زنده تلویزیونی از جهت هماهنگی بین موسیقی و لب زنی خواننده مناسب نمی بود.بویژه اینکه فضای کوچک استودیو برنامه هفت ترانه علاوه بر اینکه امکان پوشش خطای مذکور را در دید دوربین و بینندگان نمی داد ،عدم توجه کافی کارگردان و عوامل برنامه به اتفاق در حال جریان ارزش تصویری این موسیقی زیبا را نه تنها پایین آورد بلکه خواننده بخت برگشته را در مظان استهزا در فضای مجازی قرار داد.
کارگردان برنامه “هفت ترانه” می توانست اشکالاتی اینچنین را با تغییر زاویه دوربینها، تغییر صحنه و یا حتی سوییچ روی تصاویر ضبط شده قبلی که آماده دم دست دارند انجام دهد تا بتواند سینک بین خواننده و موسیقی را انجام دهد.
در کنار اشکال تصویری این برنامه می توان به ناپایداری صدای ترانه نیز اشاره کرد بگونه ای که مشخص است صدا بر روی آنتن بطور ناشیا نه ای کم و زیاد می شود که این می تواند اشکال در تجهیزات ، سورس صدای در اختیار برنامه باشد و یا اشکال در تنظیمات صدا بردار.
در هر حال جا دارد تا با درایت از وقوع چنین اشکالاتی در برنامه زنده جلو گیری کرد و یا حتی پس از آن با شجاعت با اعلام دلایل وقوع حادثه و یا عذر خواهی از حیثیت یک خواننده و برنامه تلویزیونی پاسداری نمود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما