برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 4 آذر 1393 - 15:27

آقا واقعا تبریک میگم دقیقا می تونم بگم یکی از بهترین آلبومایی بوده که تو چن سال گذشته تو ایران منتشر شده!
یه کار جدید و منحصر به فردی شده این 01:11.تنظیما واقعا عالی و پر هستن و نمونه شو کسی تو ایران نتونسته کار کنه تا حالا!بعد نکته ش اینه که این تنظیما از ذهن خلاق خود ماهان بیرون اومده اینطور نیس که مثه بعضیا بره از آهنگای خارجی کپی برداری کنه!
روزها شبها رو که سرآلبومی دیدم یه کم نگران شدم ولی وقتی گوشش کردم دیدم بابا این اصن یه کار جدیده و واقعا عالی شده بود،باید بگم تو زمینه ی ریمیکس هم ماهان استعداد بی نظیری از خودش نشون داد و بدون شک تو ایران از همه جلوتر هست!شما ببینید گل های باغچه رو چه تنظیمی زده واقعا عالی شده!بعد اون تیکه شم که میشه گفت رپ می خونه واقعا استعداد جالبی از خودت نشون دادی ماهان آفرین!ای وای از دست چشمات گم شدم تو بن بست چشمات...
خود کار یک و یازده واقعا جالب و خاص از آب دراومده خیلی شنیدنی بود!اتاق خاموش یادم فراموش...
من خودم کار "چه ساده" رو خیلی دوس داشتم،بسیار احساسی و به نظرم از بهترین کارای ماهان هست.
تراک 9 "وقتی رفتی" هم خیلی قشنگ و متفاوت بود حال کردم.
در کل باید بگم همانطور که خود ماهانم گفته این آلبوم محدود به یکی دوتا کار خوب نمیشه و اکثر کارا حرفه ای و کلاس بالا هستن!
البته این آلبوم درجه یک رو هرکسی نمی تونه درک کنه و اینم بگم که خوشبختانه امضای ماهان تو این آلبومم هست و همون ریزه کاری های خاص خودشو تو کارای 01:11 هم میشه دید.
من خیلی لذت بردم از شنیدن 01:11 و به شدت ممنونم از ماهان بهرام خان امیدوارم با انگیزه و قدرت بیشتر به راهش ادامه بده و امیدوارم خیلی زود به جایگاه واقعیش برسه.
در مورد اجرای خود ماهنم بگم که این از ته دل خوندنش این داد زدنش واقعا خاصه و من دوسش دارم و این مخصوصا تو کار یک و یازده مشهوده و منو یاد همون دوران من هنوز میندازه...
گوش میدم کار خوبم حمایت می کنم و معتقدم خیلی از بچه های موزیک در مقابل ماهان حرفی برای گفتن ندارن.
هارمونی خیلی خوبی داره تنظیمای این پسر ضمنا میکس مستر جالبی ام داشت به همون سبک خاص ماهان.
به قول معروف یه روح تازه ای تو موزیک ایران دمیده شد اینو بی اغراق میگم،من موزیک زیاد گوش می کنم ولی کمتر آهنگی مثل این آهنگا پر و فکر شده هستن!خیلی کار شده رو این آلبوم و این یعنی ارزش قائل شدن برای مخاطب،مخاطب خاص.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما