برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 15 اسفند 1393 - 02:17

در جواب محمد علی مومنی عزیز ...

مصاحبه ی یغما با مجله ی تماشا :

پس چي باعث مي شود که مثلا آهنگ «از چي بگم برات» اينقدر مورد استقبال واقع شد؟
- حس دلسوزي مردم به هر حال با شنيدن اين نوع آهنگ ها تحريک مي شود و بالطبع اين جنس آهنگ ها به دليل مرثيه وار بودن مورد توجه قرار مي گيرند. ما مردمي هستيم که به گريه و سوگواري عادت کرده ايم و شايد به همين دليل هم هست که خوانندگاني مثل «بنيامين» يا «رضا صادقي» که از نوحه خواني وارد خوانندگي شده اند، مخاطب بيشتري پيدا کرده اند.
.....................
در جواب AM IR عزیز ..
واقعا این آلبوم و این بحث اون قدر برام اهمیت و جذابیت نداره که بخوام جواب همه صحبت هات رو بدم ...شما هم از لفظ برادر استفاده کردی و در نتیجه ملزم شدم به جواب احترامت و گفتن چند تا نکته ی کوچیک :
1) صد در صد اگر اسم بردن از کتابی از جانب من برای فخر فروشی باشه ، چرت گفتن و ... گفتن من هم از شخصیت خودم میاد و باهات موافقم .. اما من در جواب نگاه اون دوستمون گفتم اون نوع نگاه هم هست...نگاهی که بزرگانی مثل نیچه و .. داشتن..صد در صد اگر سو استفاده ای کرده باشم از اسم امثال نیچه و ویتگنشیاتن و ... برای بزک کردن صحبت های خودم حق با شماست..اما واقعا این طور نبوده..

2) گیریم کلمه هایی مثل مزخرف و چرت و ..از شخصیت منه..تناقضی با مزخرف بودن و تقلبی بودن این آلبوم در کارنامه ی رضا صادقی عزیز نداره..

3) گفتی وقتی نقد می کنم ساده نقد کنم..نقد ساده و سخت نداره.درست و غلط داره.سادگی و سختی به فهم برداشت کننده بر می گرده اما درستی و غلطی هم به فهم برداشت کننده هم به فهم منتقد !!

رضا صادقی همیشه برای من رضای صادقی عزیز بوده و هست و خواهد بود..نه عم و نه سلطان و پادشاه و نه ... فک کنم خودش هم به رضا صادقی بودن علاقه بیشتری داشت..حداقل یه بارشو رو که یادمه خودش پشت تلفن گفت : من نه سلطانم نه هیچی!! امیدوارم هنوزم همین باشه..
خلاصه حرمت داره برام حتی اگر مثل این دو سه سال گذشته جمعا دو سه ساعت نتوسنته باشم تحمل کنم صداشو و شعراشو !!

در عین حال قلبا و لفظا سپاس بابت وقتی که گذاشتی و خوندی و نظر دادی..خیلی از گفته های شما ناشی از سوء تفاهم هاست..کاش می شد رو در رو گفت و گو کرد تا لحن ها و منظورهامون بهتر منتقل بشه ..همین که من رو برادر خطاب کردی ینی یه چیزایی درست منتقل شده..امیدوارم برادر گفتن تو مثل چرت گفتن و مزخرف گفتن من از روی درستی باشه که حتما هست ...

سپاس ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما