برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 18:31

شاید خیلیا با نظر من موافق نباشند اما من واقعا بدون هیچ تعصب یا غرض نظرمو میگم با هیچکسم تعارف ندارم...

یک هفته از انتشار آلبوم نگاه گذشت و الان بهتر میشه قضاوت کرد. به نظر من دوستانی که از آلبوم انتقاد کردن کردن مشکلشون اینجاست که میخوان با یک بار گوش دادن به آلبوم، نظر بدن. این آلبوم شاید لحظه ی اول نظر رو جلب نکنه اما رفته رفته آدم رو جذب میکنه یا حداقل در مورد من این اتفاق افتاد. مطمئناً با چندبار گوش دادن جذب خواهید شد، من به شخصه وقتی دمو پخش شد خوشم نیومد و انتقاد کردم به خصوص از ترک های هاوس، اما بعد از یه هفته نظرم عوض شد.
این آلبوم چندتا ترک فوق العاده از جمله چقدر دیر، درکم کن، دیوار، نگاه و جاده داره که از این بین آهنگ جاده من رو واقعا درگیر کرده. بقیه ی آهنگا هم خوب هستن و آهنگ بد دیده نمیشه (به نظر من)
با اینکه محسن یگانه در سبک هاوس تجربه زیادی نداره اما بهترین های آلبوم، آهنگ های هاوس آلبوم هستن و به نظر من اگه محسن بیشتر در این سبک کار کنه موفقتر هم خواهد شد.
تعداد قطعات اسلو، ریتمیک و هاوس و ... کاملا متناسب هستش و طرز چینش آهنگ ها هم خوبه فقط ای کاش ای کاش آهنگ جاده سرکاستی آلبوم قرار گرفته بود.
کامنتا رو که میخونم تعجب میکنم بیشترین انتقاد ها به اشعار هستش! حدس من اینه که یه نفر یه چیزی گفته و یه عده که حرفی واسه گفتن نداشتن همون حرف رو تکرار کردن بی این که به شعرهای آلبوم توجه کرده باشن... عزیزان! یه وقت خدایی نکرده انتظار ندارید واسه سبک هاوس از اشعار حافظ و سعدی استفاده بشه؟ انتظار دارید؟ شعر باید متناسب به ملودی باشه و از نظر من شعرهای آلبوم هم با توجه به سبک آهنگا در سطح بالایی قرار داره و محسن یگانه ثابت کرد که ترانه سرای خوبی هم هست
نمیشه از الان گفت بهترین، اما بدون شک آلبوم نگاه از بهترین آلبوم های سال 94 و حتی چند سال اخیر هستش (از نظر من) و مستحق امتیاز 5 هستش.
و در آخر از دوستان منتقد خواهش دارم چند بار آلبوم رو خوب گوش بدن و از محسن یگانه هم خواهش دارم بیشتر در سبک هاوس کار کنه
موفق باشید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
11 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما