برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 4 خرداد 1394 - 16:11

وای وای وای.....
اینجا چه خبره؟؟؟
چرا اینجوری میکنید؟؟؟
علیزاده ی ما و علی شما و این حرفا یعنی چی؟؟؟مگه دارین سهم الارث تقسیم میکنید؟؟؟
همه ی خواننده هایی که با هرسبک و سلیقه ای هنرشون رو ارائه میدن هنرشون متعلق به همه ی مردمه و قابل احترام.
من از هوادارای سرسخت محمد علیزاده هستم و ببیشتر هوادارای محمدعلیزاده توی سایت هواداران منو میشناسن.
من نمیگم کدومتون درست میگید یا حق باکیه.من میگم همینه که هست قطعه ی جدید محمد علیزاده بعد چندماه انتظار در آستانه ی انتشار آلبوم منتشر شد.نه اونقدر افتضاح و فاجعه بود که مخالفین محترم میگن نه اونقد عالی و همه چی تموم و بی نظیر و استثتایی که هوادارا میگن.
اولا چیزی که همیشه میگم سلیقه ها متفاوته و مخصوصا توی موسیقی که کااملا سلیقه ای هستش.بنابراین نمیشه یه کارو کاملا بد یا کاملا خوب دونست.
دوما یه خواننده نمیتونه و محاله که تمام کارهاش از ابتدای ورودش به عرصه ی خوانندگی تا انتها از هر نظر عالی و همه چی تموم و بی عیب و نقص و ممتناسب با تمام سلایق باشه.فراز و فرود برای نه فقط یه خواننده بلکه هرکس دیگه ای با هرهنر و شغلی توی هر عرصه ای وجودداره.
سوم اینکه نه فقط این ترک و نه فقط آقای علیزده بلکه هر آهنگ دیگه ای از هر خواننده ای یه نقاط قوتی داره و یه نقاط ضعفی.همینی که هست هم از این قاعده مستثنی نیست.من به شخصه با تمام احترام و علاقه ای که به آقای علیزاده دارم یه ننکاتی رو به نظرم رسید که نکات ضعف این کار بود.با آرامش و احترام فقط همون نکات ضغف رو هم توی سایت رسمی ایشون هم توی پیج شخصیشون توی اینستاگرام در کنار نقاط قوتی که به نظرم رسید گفتم.ایراداتی هم که توی تنظیم یا آهنگ سازیش به نظرم اومد به آقای ترابی و امیرخانی گفتم.
شمایی که میای اینجا کامنت میزاری یا هوادار این خواننده هستی یا نیستی.
اگر هستی که باید دلسوزش باشی و اگر نقاط ضعفی توی کار دیدی با لحن مناسب و ادبیات مناسب توی مکان و زمان مناسب فقط همون نکاتو گوشزد کنی . بهش اشاره کنی و اگرهم نکات مثبتی دیدی در کنار ضعف هاش بیان کنی.و در برابر انتقاد های منتقدای دیگه صبور باشی و اگرم کامنتی جنبه ی تخریب داشت و باعث ناراحتیت شد اگر از لحاظ فنی و منطقی و درست جواب قانع کننده ای داشتی در کمال آرامش بهش اشاره کنی.وگرنه سکوت......کل کل کردن و حاضر جوابی مشکلی رو حل نمیکنه و بدتر وجهه ی هواداریت کم میکنه و اصلا دلیل و فایده ای هم نداره.چون اون مخالف نمیاد با حضرجوابی و کل کل تو تغییر عقیده بده و هوادار بشه.و کسی که با قصد تخریب یا از روی بی علاقگی به یه خواننده کامنت میزاره خودش میدونه که ممکنه خیلیا در برابرش جبهه بگیرن.بنابراین با قد علم کردن تو و حاضر جوابی و موشک جواب موشک تو پا پس نمیکشه بگه ببخشید.
اگرم هوادار نیستی باز دوحالت داره.
یا آهنگو گوش کردی و بنا به حالا علمی که داری یا در اثر تجربه بهش رسیدی حس میکنی این ترک یه سری نقاط ضعفی داره که بااینکه هوادار نیستی اما از روی انسان دوستی همون نقاط ضعفو بیان میکنی اونم با دلیل و منطق و لحن درست که شاید برای اون هنرمند در آینده مفید باشه که خوب دستت هم درد نکنه دمت هم گرم....
یا اصلا نقدی نداری و کلا با این ترک یا با این خواننده حال نمیکنی.در اینصورتم دلیلی نداره کامنت تندی بزاری یاتوهین کنی یا کل اون ترک و خواننده رو زیر سوال ببری و تخریب کنی.جون به همون اندازه که تو با این ترک این خواننده حال نکردی قطعا هستن کسایی که با آهنگ یا آهنگ هایی از خواننده ی مورد علاقه ی تو حال نمیکنن و همونجور که دوست نداری به خواننده ی مورد علاقت توهین بشه و کسی بخواد تخریبش کنه باید این حقو به هوادارای خواننده های ددیگه هم بدی.

ودر نهایت اینکه انتشار یه ترک قوی و عالی نشونه ی به قله رسیدن یه هنرمند نیست و انتشار یه ترک ضعیف یا نسبتا ضعیف هم نشونه ی انحطاط یا تموم شدن دوره ی اون هنرمند نیست.بنابراین چه برای هنرمند محبوب خودمون چه هنرمندای دیگه اگر نقاط ضعفی دیدیم با آرامش فقط همون نکاتو گوشزد کنیم . ومنتظر نتیجه ی نقدمون باشیم و به هنرمندمون فرصت بدیم اگر میخواد فضای جدیدی رو تجربه کنه و توی تجربه ی اولش زیاد موفق نمیشه یا نه اصلا توی همون فضای همیشگیش یه کارضعیف میده بیرون با بیان ننکاتی که به نظرمون میرسه و حمایت از هنرمندمون فرصت و آرامش خاطری رو فراهم کنیم که بتونه کارهای قوی تری منتشرکنه.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما