برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 5 تیر 1394 - 00:29

من یکی از نزدیکان شادمهر در زمان حضورش در ایران هستم. دلیل اصلی رفتن ایشان از کشور و مهاجرتشان را در متن زیر بصورت کامل برای همه توضیح می دهم:

شادمهر یک قرارداد پنج آلبومه با شرکت پیغام سحر داشت و این شرکت در شرایط سخته اون دوره,توانست به زحمت مجوز آلبوم مسافر رو بگیره و سکوی پرتاب شادمهر بشه و آقای عقیلی با نردبون قرار دادنه اون شرکت و پس از رسیدن به شهرت,اقدام به دور زدنه اون شرکت کرد و آلبوم دوم خودشو با شرکت آقای دهقان از شیراز که با شراکت دارینوش بود به بازار عرضه کرد و در ازای آلبوم دهاتی,دو شرکت ثالث,یک واحد صد متری توی زعفرانیه خریدن و به شادمهر دادن و ایشون چون از قراردادش تخلف کرده بود از نظر قانونی تحت پیگرد شرکت پیغام سحر قرار گرفت و از نظر حقوقی,اون شرکت تونست برای رسیدن به حقش,ایشون رو ممنوع الکار کنه و خسارات زیادی میتونست از شادمهر بگیره و ایشون برای فرار از بدهی,بهترین راه رو در مهاجرت دید. شایعاتی مبنی بر اینکه حقی از ایشون ضایع شد و اطلاعات مانع فعالیت ایشون شده بود و به همین خاطر از ایران رفت,کذب محضه. واقع شرکت پیغام سحر به مدیریت آقای تبریزیان , برای رسیدن به حقش ایشون رو قانونا سوو کرد.
مطمعن باشین اگه حقی ازش ضایع شده بود قطعا بازگو میکرد. علاوه بر اینکه حقی ازش ضایع نشده بود بلکه حقی هم ضایع کرده بود و اگه میخواست اصل موضوع رو بگه آبرویی برای خودش باقی نمیذاشت پس به ناچار و برای حفظ اعتبار خودش , حرف نزد و مظلوم نمایی کرد و با چو انداختن اینکه حکومت مانع فعالیتش شده مظلوم نمایی هم کرد و از سادگی و عدم آگاهی مردم سو استفاده کرد و خودشو محبوب تر هم کرد. حقیقت معلوم نیست و نمیدونم که واقعا اون دو شرکت در جریان بودن یا نه ولی پیغام سحر نمیتونست با اونها برخورد کنه چون طرف حساب و طرف قراردادش نبودن,فقط شخص متخلفی که توی پرونده دارای سمت بود میتونست سوو بشه.
«موسیقی ما» لطفا جهت مشخص شدن واقعیت تائید کن

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما