برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 23 مهر 1394 - 18:37

بعد از گذشت چند روز از برگزاری سومین جشن موسیقی ما و خوندن بسیاری از نظرات و حواشی لازم دونستم به 3 نکته اشاره کنم.
1. به نظرم ما طرفدارای چاوشی میتونیم به نیمه پرلیوان نگاه کنیم
جز 5 آهنگساز برتر بودن از نظر کارشناسا، درکنار بزرگانی چون بابک زرین و علیرضا افکاری اونم درحالی که خیلی از خواننده ها واسه خودشون آهنگسازی میکنن ولی یا آهنگسازیشون به چشم نمیاد یا همواره پراز انتقاده، خودش خیلی جای خوشحالی داره.
خوشحالی نه از این بابت که این به ما طرفدارای چاوشی اثبات شده که آهنگسازی چاوشی خوبه، نه!
از این جهت که شخصیت دیرهضمی مثل چاوشی اونقدر داره تو آهنگسازی عالی کار میکنه که حتی کارشناسا رو متقاعد کرده که اونو جزبهترینهای آهنگسازی کشور قبول کنند.
بگذریم از اینکه به نظر خود ماها سطح آهنگسازی چاوشی خیلی خیلی فراتر از ایران رفته...
دید مثبت دیگه ای که میشه به مراسم داشت انتخاب حسین صفا به عنوان یکی از بهترین ترانه سراهای کشور و اونم از نظر کارشناسای موسیقی.
اینکه قهوه قجری دربین بهترین قطعات سال و آلبوم پارو که الحق و انصاف بدون چون و چرا باید بهترین آلبوم سال میشد ولی در بین 6 آلبوم برتر سال از بین حدود 60 آلبوم منتشر شده هست، رو هم ساده ازش نمیشه گذشت.
و درنهایت اینکه بین بیش از 500قطعه خارج از آلبوم منتشر شده، چشمه طوسی میشه بهترین، اینم خودش بسیار بسیار جای افتخار داره.
اما نکته بعد
2. تفاوت را احساس کنید:
این رو دارم میگم فقط برای طرفدارای احسان خان که تو این چند روز خیلی دور برداشتن
چاوشی یه تندیس گرفت خواجه امیری هم یه تندیس ولی فرقش اینه که ما داریم از غصه دق میکنیم که چرا 5تا تندیس سال اولمون شده یه تندیس ولی شماها دارین از خوشحالی بال درمیارین که برای اولین بار خوانندتون تونست یه جایزه مردمی بگیره.
جمله خیلی سنگین بود(طرفدارای احسان جان تا سال بعد این موقع سکوت لدفا)
البته از اینم نگذریم که یکی از دلایل اصلی این کاهش تعداد تندیس از 5 به 1 خود سردمداران موسیقی ما هستن که جوایز مردمی رو سال به سال کمرنگ تر از سال گذشته میکنن و این خودش بسیار جای تاسف داره که چرا اینقدر نظر مردم برای مسئولین برگزاری کم ارزش شده؟!!!؟
و نکته آخر اینکه
3. از ماست که بر ماست
هیچ اتهامی به موسیقی ما برای تقلب در بخش آرای مردمی وارد نیست، چون کاملا طبیعیه که وقتی یه خواننده به هر دلیل تمام صفحات اجتماعی خودش رو میبنده و کمترین ارتباط ممکن رو با مخاطباش داره و رقیب مستقیمش تو هر پیجی بالای 500هزار فالوور داره و دائما و از طرق مختلف به همه ی این مخاطبا یادآوری میکنه که همچین جشنی درکاره و "برید به من رای بدید" نتیجه میشه همینی که میبینید.
من خودم امسال با این وضع و اوضاعی که دیدم هیچ امیدی به انتخاب مردمی نداشتم و مطمئنم اگه این روند ادامه پیدا کنه تنها سالی که میتونیم بهش افتخار کنیم همون سال اول برگزاری جشنه و از این به بعد بدون شک بدونید با ادامه این روند وضع بهتر که نمیشه، بدترم میشه.

در پایان میخواستم به محسن عزیز بگم،
محسن جان، نظرات تمام کسایی رو که امسال جایزه بردن رو خوندم
اکثرشون جایزه ای رو که برده بودن به هواداراشون تقدیم کرده بودن.
میدونم که هواداراتو دوست داری و واست مهمن!
بقیش باخودت...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما