برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم تازه هوشنگ کامکار منتشر می شود
همزمان با تور آمریکای شمالی کامکارها؛
آلبوم تازه هوشنگ کامکار منتشر می شود
موسیقی ما- آلبوم موسیقی «منظومه های سمفونیک» به آهنگسازی هوشنگ کامکار و با آواز علیرضا قربانی 19 اسفندماه منتشر می شود.

هوشنگ کامکار آهنگساز با اعلام این خبر درتوضیح جزئیات این آلبوم ،گفت : قسمت اول این اجرا به قطعاتی برای ارکسترسمفونیک و سازهای ایرانی بر اساس اشعاری از مولانا اختصاص دارد که علیرضا قربانی آواز این بخش را خوانده است و در بخش دوم پوئم سمفونی کردی که بر روی تم های موسیقی کردی نوشته شده با آواز ارسلان کامکار و همخوانی صبا (دخترم) اجرا می شود.

وی در ادامه افزود : بخش سوم آلبوم «منظومه های سمفونیک» که «بهاران» نام دارد برای ارکسترسمفونیک و سازهای ایرانی نوشته شده این بخش از سه قسمت تشکیل شده که قسمت نخست آن با موسیقی تنال آغاز می شود و در اواسط به نوعی موسیقی غیرتنال و البته مدرن تغییر ماهیت می دهد و در پایان هم به موسیقی تنال بازمی گردد.

سرپرست گروه موسیقی کامکار در ادامه به تور کنسرت گروه موسیقی کامکارها در کانادا و آمریکا اشاره کرد و گفت : نخستین اجرای گروه اول اسفندماه در شهرتورنتو برگزار شد و پس از آن به ترتیب در شهرهای مونترال،ونکوور،سیاتل آمریکا ،سن خوزه،لس آنجلس کنسرت دادند و قرار است طی روزهای آینده در شیکاگو،واشنگتن و نیویورک اجرای برنامه داشته باشند.

کامکار در پایان به اجرای خارج از کشوراین گروه در سال آینده اشاره کرد و گفت : طبق صحبت های انجام شده آلبوم «منظومه های سمفونیک» با آواز علیرضا قربانی 16 و 17 آبان سال 88 توسط ارکستر سمفونیک کلن آلمان اجرا می شود.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تازه هوشنگ کامکار منتشر می شود | موسیقی ما