برنامه یاد بعضی نفرات
 
«رسوای زمانه» منتشر می شود
با آهنگسازی خرم و خوانندگی عليرضا قرباني؛
«رسوای زمانه» منتشر می شود
موسیقی ما- آلبوم موسيقي «رسواي زمانه» همايون خرم، به خوانندگي عليرضا قرباني اواخر فروردين‌ماه در بازار موسيقي منتشر مي‌شود.

همايون خرم آهنگساز و نوازنده ويلن گفت: در اين آلبوم كه اواخر فروردين و يا اوايل ارديبهشت منتشر مي‌شود، 5 قطعه از ساخته‌هاي بنده با صداي عليرضا قرباني قرار گرفته كه در اين قطعات خودم نيز با ويلن گروه را همراهي كرده‌ام.
وي با اشاره به قطعات اين اثر افزود: رسواي زمانه شامل قطعاتي چون قند پارسي بر روي شعري از حافظ در دستگاه ماهور است كه اشاره به راست پنجگاه نيز دارد. رسواي زمانه ديگر قطعه اين اثر است كه آن را سال‌ها پيش در برنامه گل‌ها، در گوشه مخالف سه گاه براساس اشعاري از بهادر يگانه ساخته بودم كه در اين آلبوم، آن را با صداي قرباني مي‌شنويد.
اين نوازنده ويلن ادامه داد: غمگين چو پاييزم با شعري از تورج نگهبان در گام وصال، راز دل با شعري از بهادر يگانه در مقام اصفهان كه جز برنامه گل‌ها بوده‌اند و قطعه فراغ بر روي شعري از حافظ در مقام دشتي از ديگر قطعات اين آلبوم هستند.
خرم در خاتمه در خصوص انتخاب قرباني به عنوان خواننده اين اثر بيان داشت: عليرضا قرباني يك جوان بسيار وقت‌شناس است كه در تمرينات به موقع حاضر شده و بسيار كوشش كرده كه آنچه كه صحيح است را اجرا كند كه از هر نظر رضايت آهنگساز را جلب كند. من با توجه به شناختي كه از وي داشتم به عنوان خواننده آلبوم خود، انتخاب كردم.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1388 - 23:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سال 88 شروع شده 87 تموم شد
نمیخواید البومای 87 بردارید ؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رسوای زمانه» منتشر می شود | موسیقی ما