برنامه یاد بعضی نفرات
 
دموی آلبوم تازه بنیامین با نام «88»
دموی آلبوم تازه بنیامین با نام «88»
موسیقی ما - آلبوم جدید بنیامین بهادری، خواننده پر سر و صدای موسیقی پاپ که با آلبوم قبلی اش توانست به خوبی خودی نشان دهد و به فروش قابل توجهی هم دست یابد، اواخر هفته آینده برای اولین بار به صورت هم زمان در ایران و آمریکا منتشر خواهد شد.گفته می شود عنوان آلبوم که تا همین الان سرو صدای زیادی به پا کرده «بنیامین 88» است و شامل 17 قطعه کاملا متنوع و جذاب است.
دموی این آلبوم را اینجا گوش کنید ...
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1388 - 18:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

نمرديم معناي بد رو هم فهميديم اگه اين بده پس هنوز هيچ خواننده اي آلبوم عالي نداده
تنها ايرادش اينه كه بعضي تحريراش تكراريه و بنيامين بايد خلاقيت بيشتري نشون بده ولي در كل خيلي حال كردم
واقعا" صداي بنيامين به آدم آرامش ميده و نميدونم چرا هر وقت بنيامين گوش ميدم ياد دريا و صداي موج ميافتم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

جالبه نظرات دوستان و تعصب بعضی ها
به نظرم این دموئه که ضعیفه. این دمویی که تهیه شده اماتوریه به نظرم.
اما منی که از کارهای بنیامین خوشم نمیاد باید بگم به نظرم آلبومی خواهد بود که می ترکونه. موسیقیه بروزی داره و فقط مث خودش میخونه.
--
اما اگه قراره از البومی بگم و طرفداری شخص خاصی رو بکنم اون سعید شهروز و آلبوم " بی خوابی" و ترانه ها و تنطیم های فوق العادشه که منو مجبور کرد اورجینالشو تهیه کنم. توی بحبو حه ی مجاز و غیرمجاز و زیرزمینی و اینها به نظرم " بی خوای سعید شهروز" تک حال بود. اگه قراره از موسیقی پاپ داخل جایی بگم فقط همین البوم شهروز رو پیشنهاد میکنم. همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلطان شادمهر !!!!!!!!!!
خیلی جالب بود اگه اینطوره جواد یساری هم سلطانه

سلطان واقعی چاوشی هست و بس کسی که بهترینه
اما در مورد این حرفت
شما اگه درک موسیقایی داشتی در مورد این آهنگای بنیامین که خیلی از کارسناسا اونارو حرفه ای و احساسی و نو دانستند اظهار نظر نمی کردی.....
لابد اهنگ افتاب مهتاب کارشناسا گفتن بهترینه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دوستان بیاید خدا رو هم شکر کنید که هنوز خواننده های تاپ ما مثل (خواجه امیری -چاووشی-فرزین-یگانه-عسگری-صادقی-بنیامین و...)هستند و موزیک پاپ مرده ما رو زنده میکنن باز هم اینا.
در کل باید آلبوم گوش کردنی باشد مثل یه شاخه نیلوفر شوک فصل تازه امیدوارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام خدمت استاد و داداش هنرمندم بنیامین جون داداشی کارت عالی بود ولی میدونی کارت درسته زودتر آمادش میکردی موفقیت و پیروز باشی التماس دعا قربونت برم دیونه باتو نبودم با عزیزه دلم بودم بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

محسن جان اون کار رپی که شما از رضاصادقی شنیدید یه کار آزمایشی بیشتر نبوده که ور و بری های ناجوانمرد رضاصادقی اون کارو لو دادند...
وگر نه ضاصادقی هیچ وقت نمیاد رپ بخونه چون اون ترک اصلا مجوز نمیگیره...
شما هم خواهشا رضا صادقی و بنیامین رو باهم مقاسیه نکنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

محسن چاوشی فوق العاده بود،امیر یگانه هم زیبا و دلنشین بود و حتی آریان هم قشنگ و عالی بود.اما بنیامین یه چیز دیگه اس...

البته واقعا هیچ کسی مثل محسن چاوشی نمی شه.بعضی وقتها از صدایش گریه ام می گرفت....اما بنیامین هم می ترکونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بشنوید از سلطان مشکی پوش (رضا صادقی) درباره محسن یگانه

خبرنگار میپرسه: آقای صادقی از یک خواننده مجاز پرسیدم نظرت در باره محسن یگانه چیست؟ گفت تا به حال چیزی از او نشنیدم یعنی وجود کسانی که تازه گل کرده اند را نه تنها باور نمی کنند بلکه انکار هم میکنند تو چی ؟

سلطان مشکی پوش میگه : من همه کارها رو گوش میدهم حتی وقتی آن بچه ۹ ساله هم ترانه می خواند دنبال نکته های خوبش میگردم ضعف ها را هم نگه میدارم تا اگر روزی او را دیدم به خودش بگویم از بعضی از کارهای جدید واقعا لذت بردم محسن یگانه محسن چاوشی حامد هاکان وحتی بنیامین که اول غیر مجاز آمد و بعد مجاز شد کارهای خوبی ارائه کرده اند یک نکته جالب هم بگویم من تا به حال ۳ نفر را دیده ام که همه محسن یکانه بوده اند در هر حال جا دارد به محسن یگانه اصلی تبریک بگویم به خاطر سلیقه سازی خوبی که در جامعه انجام داده است هاکان هم بد نیست سبک او آخر نفرت است و در جای خودش به درد میخورد .

بله دوستان ببینید رضا صادقی چقدر بزرگ.خدایی تا حالا ندیدم درباره کسی بد و بیراه بگه این صداقتشه که انقدر محبوبش کرده.خدایی دمش گرم.خود خوانندها انقدر با هم خوبند(البته به جز عده ای نا چیز که قصد تخریب دارند)بعد ما طرفداران انقدر با هم دعوا می کنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا همدیگرو له میکنید اینقدر آخه کل کرد واسه چیه بنیامین استاد عشقه یگانه خدای تنهاییه چاوشی امپراطوره غمه شادمهر آقای بی عیب و نقصه همشون عالی و قابل تقدیرن پس به افتخار همه بزن کف قشنگ رو..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اقا مسعود مگه نمیگی بنیامین بد هست؟؟خب عزیز دلم مجبورت که نکردن بیای نظر بدی یک بار نظر دادید کافی هست
مطمئن باش اون کسی که نوشته سروان حواس نبوده دوما محض رضای خدا به یگانه نگید استاد اخه چرا از روی تعصب حرف میزنید ؟
موسیقی فجر که من خودم اونجا بودم نزار بگم چه جوری میخوند نصف مردم می خواستن بلند شن برن ..شبکه سه ؟؟صداوسیما که همیشه پارتی بازی داشته وگرنه فقط توی مملکت استاد یگانه واستاد خواجه امیری هستن که فقط حق دارن بیان صداوسیما ؟؟
چرا یک بار هم شده اسم رضا صادقی یا همین چاووشی رو نمیارن ؟؟جوابش روشن هست چون پارتی ندارن ...
چون نظر صدا وسیما ی ما با نظر مردم ما فرق داره هرکی که دوست داشته باشن رو میبرن روی قله بقیه هم اصلا ..

بعد چندتا البوم خوب رو اسم ببر ؟؟

درمورد رضا صادقی هم ایشون کارهاشون خوبه حالا اگه یک اهنگی رو خوندن و لو رفته دلیل بر بدی کارهاشون نیست که..
واینکه واقعا واسه شما متاسفم اقای مسعود کارهاتون خیلی بچه گانه هست....من طرفدار بنیامین هم نیستم ولی حداقل دری وری هم نمیخونه شما که این طور به خودتون اجازه میدید به دیگران توهین کنید یعنی معنای ه واقعی موسقی رو میدونید ؟

این قدر هم زد قضاوت نکنیم هنوز زوده ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

تکرار...تکرار...تکرار...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنيامين عالي بود . دست مريزاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ای ول حامد جان واقعا حرف حق را زدی ولی باور کن این طرفدارای بنیامین اصلا انتقاد پذیر نیستن و فقط چشماشون رو به بنیامین بازه در مورد متین جان هم عرض کنم که شما که رپ گوش میدی اصلا اینجا نباید نظر بدی و بعدا در مورد رپ که وبسایت گذاشت نظر بده....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا مثه بچه ها دعوا میکنید؟؟
این کارها چیه ؟چرا این طوری تعصب دارید ؟به خدا همین تعصب باعث میشه خواننده مورد علاقه خودتون هم افت کنه چرا چون میبینه طرفدارهاشون از کارهاشون هیچ ایرادی نمیگیرن..وفقط تعریف میکنن
دوستان عزیز بپذیرید که ما هیچ خواننده ای رو در موسیقی پاپ نداریم که سطح اول باشه ..اگه بود این وضع موسیقی ما نبود ..
این دمو رو گذاشتن که در موردش نظر بدیم اگه دوست داشتیم بخریم اگه نه هم که دیگه هیچ ..نه اینکه بیایم دعوا کنیم که این ناله میکنه یا دری وری هست یا خواننده مورد علاقه من سلطان هست هیچ وقت اشتباه نمیکنه و...
یک خرده انتقاد پذیر باشیم .....خب من اینو دوست ندارم محترمانه وبا احترام میام میگم بد هست پای خواننده دیگه رو هم وسط نمیکشم .نظر میدم ومیرم
درمورد این دمو هم که فقط 5 دقیقه هست چیزی معلوم نیست که ..از بعضی اهنگها هم 10 ثانیه کمتر ش رو گذاشتن ...
از کجا معلوم هست که خوبه یا نه؟ولی بازم البوم بدی نیست میشه گوش داد وشاید هم بشه لذت برد..
در ضمن نظر شخصی من این هست که تا حالا خواننده ای نداشتیم که همه اهنگهای البومش خوب باشه اگه چندتاش خوب بوده ودوست داشتیم دلیل نیست که استاد موسیقی بوده ..
اقای بهادری - اقای چاووشی - اقای صادقی - اقای خواجه امیری - اقای شهروزو اقای یگانه همه اینها اهنگهای خوبی داشتن ولی قبول کنید سطح اول نیستن
یادتون هم باشه همه این خواننده ها هرکدام 60 تایی اهنگ خوندن و تجربه بیشتری نسبت به بنیامین دارن .
با این کارها موسیقی ما به جایی نمیرسه وقتی ما مخاطبهای موسیقی این طوری فکر میکنیم .......................
در ضمن این دلیل نمیشه چون اسم البوم 88 هست اهنگهاش بده یا چون تعدادش زیاده ...

من شنیدم هر اهنگ به اهنگ قبلی ربط داره اینو توی دفترچه البوم هم توضیح دادن ..درهر حال امیدوارم همه خواننده های ما موفق باشن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دمش گرم واقعا تکه ناراحتم از کسانی که میگن بده مگه یه آلبوم عالی چجوری باید باشه ؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کلا نه تنها موسیقی ایران بلکه موسیقی جهان دچار یه بن بستی شده.اخه انصافا این البوم چه حرف تاره ای واسه گفتن داره؟؟؟و اگه پسرفت نکرده باشه چه نکته پیشرفتی تو این البوم نسبت به قبلیش کرده؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالیه مخصوصا ترک وای تو.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

به نظرمن که عالی بود درضمن با آقا پیمان موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

واقعا باورم نمیشه. چه بلایی سر بنیامیین اومده که همچین آلبومی رو میخواد ارائه کنه؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مسلما البوم پرفروشی خواهد شد ولی از نظر کیفیت نمی توان فعلا نظر داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خیلی ضعیف بود البوم قبلیش بهتر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

این نوع موزیک دیگه خیلی دموده شده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنیامین حرف نداره این آلبوم هم بسیار عالی بود مخصوصا اون قطعه اولش
بی صبرانه منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

از دموش معلومه چه البوم ضعیفیه...

بنیامین هم یه گذر بود همین!

سبک تکراری...

به حرفه من خواهید رسید!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خوب بود به نظر البوم بدی نیست
دوستان عزیز چرا بیخودی نسبت به خواننده های دیگه تعصب دارید ؟مگه ما چندتا خواننده داریم ؟
هنوز 5 دقیقه اون رو شنیدیم چرا این قدر زود قضاوت میکنید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من که اصلا دوست نداشتم خیلی تکراری بود وقتی که موزیکای خوب میشنوی دیگه نمیتونی موزیک معمولی گوش کنی وقتی موزیکای محسن یگانه . فرزاد فرزین .خواجه امیری وخیلیای دیگه رو گوش میکنم حال میکنم بخاطر صداشون موزیکاشون اما بنیامین همه چیش تکراری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنیامین همون بنیامین میمونه حالا هرکی میگه بده و فلان بره یه چیز دیگه گوش بده جواتتت یصاری خوب برا شماها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اتفاقآ خیلی هم توپه آلبومش خوراکه ماشینه :D
من که خودم به شخصه از چاوشی و شادمهر خوشم میاد ولی این آلبوم بنیامین هم میتونه رقیبی برای چاوشی و شادمهر باشه!
دوستان راس میگن تعصبی به قضیه نگاه نکنید!
بنیامین جان موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

به نظرمن که خوب بود .......ولی با اقا احسان مخالفم ....
اخه چرا بی انصافی میکنید ؟یعنی کارهای محسن یگانه وفرزین وخواجه امیری خیلی فوق العاده هست ؟؟؟؟؟
پناه بر خدا ..........
من نمیخوام به خواننده ای توهین کنم نظر همه هم ارزشمند هست ولی سلیقه مردم ما افت کرده .....

ما که فقط 5 دقیقه اینو شنیدیم زود قضاوت نکنیم ....به هر حال بنیامین خیلی جوونه ..وتوی این اوضاع موسیقی ما خوب البومی رو داده .به خاطر تعصب کورکورانه نسبت به کارهای خواننده های مورد علاقه خودمون زحمت دیگران رو نادیده نگیریم

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خوب این کاملا واضحه مثلا واسه کسی مثل من که تعصب وحشتناکی رو سلطان مشکی رضا صادقی دارم شاید بقیه خوانندها به چشمم نیاد حالا بقیه هم همین طورند و یکی اینکه خیلی از البوم ها هستند باید چند هفته با کل البوم ارتباط برقرار کرد تا ببینیم خوبه یا بد حالا این که بعضی ها چطوری به این سریعی اونم از روی دمو تشخیص دادند خیلی ضعیفه بر می گرده به همون تعصب روی خواننده مورد علاقشون..البته همون جور که گفتم من عشق رضا صادقی هستم ولی باید منطقی باشید.به نظر من تعداد ترک های این البوم نباید 17 باشه بنیامین می تونست با گلچین کردن کارها البومشو بهتر کنه تا این دمویی که من شنیدم البوم قبلی رو بهتر و خلاقانه تر دیدم البته زوده باید صبر کرد خود البوم بیاد ببینیم چی می شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

17تا قطعه !!!!! چه خبره.
این خودش ضعفه کارو نشون میده.
17تا !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سليقه بنيامين بيسته
صداش تقليدي نيس
تازه خيليا ازش تقليد كردن
مثل آسايش
بي صبرانه منتظريم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مدیر ترانه شرقی گفته هرکی آلبومو واسه دانلود بذاره فیلترش میکنیم.....!
من باید چیکار کنم؟! خیلی زود بتونم اورجینال بخرم 2 ماه بعد انتشار آلبومه....!
-----------------------------------------------------------------------------------
اون قسمتش که : (بیا عاشقم کن ) واقعا فوق العادس....!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

از روی دموی 5 دقیقه ای از کجا فهمیدین که خیلی بده؟؟
بزارید البوم بیاد بعد ...
الان زوده ......
تروخدا تعصب هم نداشته باشید ..یک خورده منطقی فکر کنیم
چون من خوشم از فلان خواننده میاد دلیل نیست که بقیه بد هستند..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اخراجی های مسیقی می ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییید منتظرطوفان سلطان پاپ باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

جالبه.....!!! ببین سلیقه ی مردم چقدر افت کرده که کار به این قشنگی رو میگن ضعیفه...لابد کارایی که تا الان پخش شده قوی تر از این هستن ؟
یه شاخه...فصل تازه ... واقعا قشنگتر از اینه ؟
منصف باشید.....
اگرم میگید با دلیل تخصصی بگید که چرا ضعیفه...نه اینکه روی هوا....
درضمن شما با شنیدن 1 بیت از هر کدوم از اهنگا می فهمید که البوم ضعیفه ؟
پس چرا با این همه متخصص و کارشناس در موسیقی انقدر در موسیقی عقب هستیم!!!
عجیبه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

البومش واقعا میتونه خیلی قشنگ باشه.من که با دموش خیلی حال کردم درسته اهنگای غمگینش تکراری به نظر میرسه ولی متن اهنگاش خیلی قشنگه.من مطمئا هستم البومش فروش خوبی میکنه شاید هم بیشتر از محسن چاوشی.خسته نباشی بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنیامین حرف نداری,واقعا کار بلدی بنیامین, حال کردم,فقط آلبومو زودتر بده بیرون که مردیم بابا,قرار نیست که همه از یه چیز خوششون بیاد!هر خواننده ای واسه خودش یه سبک داره پس نمیشه گفت که کار تکراریه,ایول داری,با همین قدرت ادامه بده موفقی بی شک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

فکر نکنم زیاد اون طوری که گفته بود کولاک کنه به چند دلیل.

اولا به خاطر تعداد قطعه هاش...

دوما به خاطر اسم آلبومش...

سوما به خاطر رقیبایی که الان داره اون وقت کسایی مثل محسن یگانه و چاووشی ، حمید عسکری ، سیروان خسروی و خواننده های بسیار مطرح که الان هستن نبودن که تونست بترکونه ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بیست بود ..عالی ..بنیامین واقعا عالی کار کرده
ما منتظر البوم هستیم امیدوارم زودتر بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خيلي عالي بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

الان دیگه ناله کردن مد نیست عزیزم . کارایی که الان تو ماشینا میره و می ترکونه فرمشون اینجوری نیست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اسم ؟؟؟؟؟؟چه ربطی داره ؟؟

اقا مسعود به جز سروان که خلاقیت داره بقیه خیلی مهم نیستند
چاووشی هم که اون موقع بود عسگری هم تقلیدی هست ..یگانه هم که ........

دست کم بگید رضا یزدانی ..یا نامجو ..اینها رو بگید ادم میتونه راحت تر قبول کنه ..البته هرکی سلیقه ای داره وقتی ادم موسیقی خوب نشنوه اینها میشن مطرح .بنیامین هرچی که باشه از خیلی ها بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دنیا دیگه مثه بنیامین نداره..نداره نمی تونه بیاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خیلی خوب بود ...مخصوصا قطعه بیا عاشقم کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

تورو من تورو من تورو من تورومن من تورو من تورو تورو من تورو من من تورو تورو خدا خود خدا می دونه که من تورو تورو من من تورو تورو خدا خود خدا می دونه که من تورو تورو من من تورو تورو من من تورو دوست دارمت...

چه جالبه ترانه های بنیامین ......
باید البوم خوبی باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اونایی که میگن پسرفت کرده اگه میشه یه آلبوم قشنگ که تو این سه سال اومده بگین.
این پسرفته یا رضا صادقی که رپ خونده و رپ وخراب کرده.
ضمناا هرکی تو آلبومش دو تا فقط دوتا ترک بده آلبوم خیلی قوی ای خواهد داشت؟؟؟
آخه یه دلیله درست حسابی بیارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالی بود..کولاک میکنه ..هرکی هم ناراحته گوش نده ..ولی بیخودی از روی هوا هم نظر نده لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

م...باید بزارید البوم رو کامل گوش کنیم...اون فقط یه جرقه است

فقط قبول کنید زوده بنیامین بخواد به استادانی مثل
چاووشی . خواجه امیری و صادقی و یگانه برسه
موسیقی ایران فقط این 4 نفر !
همین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اقا مسعود مجبور نیستید که ناله گوش بدید ..خب خدا رو شکر توی مملکت ما چی زیاده موسیقی خوب ..جناب استاد ارجمند ساسی مانکن -رضا یا ..حسین مخته و....

بعضیها هم هستند که مجاز هستند 10 تا تراک دارن هر 10 تا واسه عزادری خوبه ..معشوق هم که گذاشته رفته و..
بعضی ها هم که اگه صداوسیما هم نبود خدا میدونه که چه طور میخواسنتد البوم شون فروش کنه
اگه بنیامین 88 فروش هم نکرد دلیلی بر ضعف اون نیست این سلیقه مردم ماهست که افت کرده ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

در جواب اون بالایی عزیز من این البومی که از رضا صادقی اومد رو نت اصلا البوم ارجینال نیست ماکت چندتا از کارهای رضاست که لو رفته ببین رضا صادقی چه شاهکاریه که ماکت کارهاش و ترانه های تستیش هم مورد اقبال قرار می گیره.بگذار البوم اصلی بیاد بعد نظر بده هرچند همین البوم ماکت هم چندتا کاره فوق العاده داست.اون اهنگ رپ هم اصلا قرار نبوده پخش بشه رضا صادقی واسه دل خودش خونده که متاسفانه به همراه بقیه اهنگ ها لو رفته.بهتره واسه بزرگ کردن خواننده مورد علاقمون بقیه خوانندهارو تخریب نکنیم.حسادت خوب نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دلیل درست حسابی؟؟؟تعداد ترک هاش زیاده.این جور اهنگ ها از مد افتاده.هیچ چیز جدیدی واسه گفتن نداره.اماااااا به نظر من با این همه انتقاد خیلی از البوم چاوشی بهتر بود.لطفا الکی نظر ندید هر چی باشه صداش ماله خودشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بدون تعصب اهنگ رویای دریا رضا صادقی قشنگترین اهنگی بود که امسال شنیدم باید ببینیم حالا بنیامین چیکار می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

و محسن یگانه چی؟؟؟ نگو که بگم امسال جشنواه موسیقی فجرکی رفت و کی به شبکه سه دعوت شد و کی بهترین خواننده ایران از نظر کارشناسا شد و کی در همون سالی که به آلبومش مجوز دادن انقدر در همه جا موفقیت کسب کرد...
دوستان عزیز.
اولا اینکه سروان نه سیروان....
دوما چاووشی کی بود که ما خبر نداشتیم بریم کاستش را بخریم (مزخرف)
سوما لطفا از خواننده های پاپ اسم ببرید نه محسن نامجو که سبک خودش را داره یا یزدانی..
چهارما اسم آلبوم همچنین تعداد قطعه هاش خیلی توی نوع آلبوم تاثیر داره !!!!
پنجما نه مردم ما همش دنبال خوشی هستن و اگه خواننده دری وری هم بخونه تو ماشینشون گوش میدن و هیچ وقت دنبال معنای واقعی موسیقی نمی گردن احتمالا ممکنه کولاک کنه.
و در آخر هنوز تا آخر سال خیلی وقت هست من خودم آهنگ های بنیامین را دوست دارم ولی توی پاپ ایران اولین خواننده نیست...
مشکل ما اینه که نمی دونیم انتقاد چیه؟؟؟؟؟
نازنین خانم لطفا کامل مطلب منا بخونید دلیل ها را با شماره گفتم و رو هوا نظر ندادم.
آقا محسن چند تا آلبوم خوب اسم ببرم؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آقایان نظرهای چرت و پرت ندین......با اونایی هستم که میگن آلبوم قبلی بهتر بود...من طرفدار آتیشی بنیامین نیستم.ولی یه کسایی نظر میدن که اصلا سواد موسیقی ندارن.چرا ضعیفه ؟؟؟؟
چون 17 تا تراک داره؟؟؟ برای این افراد بی سواد متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دوباره سلام.
فقط آقایونی که این حرف ها را الان میزنن با من یه قراری بزارن آخر سال که ببینیم کی موفق بوده من آدرس وبلاگم را میذارم ولی فقط در این مورد نظر خصوصی.
در مورد توهین هم دیدم کی توهین کرد و و گفت بچه بازی و حرفهای بچه گانه و .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالی بود ..بنیامین خیلی خلاق هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا بیخودی دعوا میکنین اخه اصلا ایران موسیقی پاپ داره که بخواد بنیامین یا هرکی دیگه خواننده اولش باشه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دوستان چرا واقع بین نیستید؟در عرض 1 سال گذشته چنین آلبوم با همچین کیفیت بالایی رو شنیدید؟افسوس میخورم برای بعضیا که بخاطر تعصب روی خواننده خاص کار بقیه رو زیر سوال میبرن من با اینکه محسن یگانه رو دوست دارم ولی آلبوم بنیامین تنها آلبوم شنیدنیه حال حاضر موسیقی ایرانه! در مورد محس چاووشی هم اگر به لطف طرفداراش نبود اینقدر فروش نمیکرد [...]

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

همین الان که من باید بشم عاشق تورو دیدم یهو دیدم که دیوونه ام...

واقعا بی نظیره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

تا که هستی زندگی هست
قدرت هر خستگی هست
می شه دسته قسمت و بست
زیره ضربه های لعنت
که یه دشمن تو خلوت
که می کوبه می سوزونه
هر خیال عاشقونه
بود و خوند و موندو نشکست.
نه می تونم دور شم از تو
نه می تونم که بمونم
من نه شاهزاده عشقم نه شهاب اسمونم
من می گم شاهکار اینه....
اما از اینم نمی شه گذشت که دنیا دیگه مثل تو نداره بنیامین هم فوق العاده بود خیلی ازش خاطره دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام عرض کردم .
من گفتم که من خودم هم آلبومش را میخرم برای کمک به خواننده و هم برای اینکه ببینم کارش چیه؟
چرا شما ظرفیت انتقاد را ندارید؟
در مورد تلویزیون اگه یادتون باشه اولین بار بنیامین اومد ولی شبکه تهران فقط... ربطی به پارتی بازی هم نداره.
در مورد موسیقی فجر هم میگم که اگه شما خوشتون نمیومد چرا رفتید؟
من اسم نبردم آقای - که شما میگید توهین میکنید به بنیامین ولی واقعا کسایی مثل ساسی مانکن دری وری نمیخونن و موسیقی ایرانی را نبردن زیر سوال؟
باشه اینجا را من اشتباه کردم زود قضاوت کردم ولی شما هم باید با دلیل جواب منا بدید نه با خشونت....
مریم خانم اتفاقا ما خیلی خواننده سطح اول داریم حتی تو جهان چرا دست کم می گیرید خواننده های کشورمون را....
و در آخر من به خاطر همه چیز عذر می خوام و برای بنیامین و همه خواننده های موفق پاپ ایران آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم و جوجه را آخر سال با نظر کارشناسا میشمارن :-)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

قابل توجه موسیقی ما اگر با اومدن آلبوم بنیامین اهنگ های چاووشی

ازون بالا نیاد پایین خودتونم باید به نظرسنجی تون شک کنید!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چـــه آهـــنــگــســازی ای چــــه شـــعــرایـــی

واقـــعــا فوق العادست

هــمــه خـــوانــنــده هــا بـــه احــتـــرام بـــنـــیـــامـــیـــن

بـــــــرپــــــــا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

به نظرم کسایی که میگن این آلبوم بده همون لیاقتشون اینه که برند آلبومی رو بخرن که همش 8 تا آهنگ توش هست و همه آهنگها هم یه شکل اند.

واقعا بنیامین خسته نباشید عالیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

kheyli ghashang bod toyi ke migi tekrarie avalan tekrari nist 2voman sabkesh ine dost nadari majbor nisti gosh koni.
farshadmikel

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

- که جرات نداری اسمتو بزاری لطفا خواننده ها را با هم مقایسه نکن.
اصلا آفرین به شما با اون خواننده ی مورد نظرتون ولی نباید برای کارهای بقیه خواننده ها نظر بدی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ضمن تایید حرف های اقای امر دلان بگم بدون شک خدای احساس و عشق پاک هم رضا صادقیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنده به هیچ عنوان طرفدار بنیامین نیستم یعنی معمولا هر کی خوب بخونه گوش می دم.اما باز هم شاهد حسادت های طرفدارای چاوشی اینجا هم هستیم.به خدا زشته با این کار فقط خواننده مورد علاقه خودتون و زیر سوال می برید تو هر تاپیکی رفتم هی خواستن با خراب کردن خوانندهای دیگه چاوشی رو بزرگ کنند.
چاوشی صدا نداره صداشم ساختگیه دیگه منکر این که نمی تونید بشید ولی نمی تونید ببینید خوانندهای دیگه حداقل صداشون واسه خودشون هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آقای محمد رضا شما از کجا تشخیص دادید که این دمو ضعیفه؟

نکنه آلبوم سعید شهروزم دمو داشته که با اون مقایسه میکنید.

لطفا در مورد دمو نظر کارشناسانه ندید دمو جزو ترک های البوم نیست

که تنظیم بشه.این رو گذاشتن برای اشنایی مخاطبین با فضای کلی آلبوم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بعضی دوستان به نظرات جالبی اشاره میکنند
مقایسه بنیامین با چاوشی؟!!!!!!!!!!!!!!!

برای چاوشی افت داره که با بنیامین مقایسه شه
چاوشی با صداش اهنگایی میخونه که پس از سال ها هنوز هم از یاد نمیره ولی بنیامین چی؟ دو بار گوش میکنی دفعه سوم اصلا سراغشم نمیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

البوم چاوشی که اصلا خوب نبود اصلا هم نتونست بترکونه.از یگانه هم همین طور باز احسان از اینا بهتر بود ولی فوق العاده هم نبود حالا ببینیم بنیامین چه می کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دوستمون گفتن که : (چاوشی با صداش اهنگایی میخونه که...) چاووشی مگه صدا هم داره ؟ آها...منظور شما همون لب تاپ هست که با برچسب روش نوشته شده محسن چاووشی.......جالبه....!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چاوشي متاسفانه اين البوم جديدش ضعيف بود ولي چاره نداشت چون محدود بود ونتونست به خوبي كاراي قبليش در بياد
يگانه هم چندتا اهنگاي خاصش خوب ميشه
خواجه اميري صداش محشره ولي خودش قدر نمي دونه
بهترين ترانه ش همون سلام اخر بود
بنيامين هم صداش خوبه به ادم ارامش ميده.

ولي به نظر من
موسيقي فقط رپ اونم فقط ياس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام به دوست داران سلطان موسيقی ایران و اونور محسن چاووشی

این نظر قبلی که اسمه صاحب نظر پيمان هست ترفدار بنيامين هست و دوست من .. اون میگه

سلطان موسيقی ایران بنيامين نوحه خون و قران خون هست که تا 3 سال پيش اهنگای رنگين کمان

رو میساخت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ساعت دیوار چشمام زنبیل و
کسی که همچین اهنگی رو خونده اصلا نباید اسمشو گذاشت خواننده هر چی کلمه بوده جمع کرده اهنگ داده بیرون

بازم میگم بنیامین در حدی نیست که نه تنها با چاوشی که برترینه بلکه با خواننده های سطح پایینترن هم مقایسه شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بابا جون که هر کی دوست دارید هر کی و می خوایند بگید بگید ولی اسم محین چاوشی رو نیارید که...ما تو البوم هاش جز ناله و یه صدای افکتی هیچی ندیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

صدای خواننده و تنظیم بسیار بد بود حالا باید آلبوم بیاد تا در مورد شعرم قضاوت بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آخه صدای محسن چاوشی که وجود خارجی نداره که اصلا بخوایم دربارش صحبت کنیم.شما ببینید....صدای همین بنیامین در این دمو در هیچ قسمتیش افکت نداره . ولی چاووشی ! 100% افکت !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اقا مجيد و قا نيما من میخواستم ببينم شما چيزی از موزيک میدونيد¿¿

شما صحبت های سياوش قميشی رو درباره محسن چاووشی شنيديد¿¿

شما چی شنيديد اصلا به جز اینکه يه دهن مبارک رو باز کنی و هی بگيد صدای افکتی جز این بلديد

بگيد اصلا همون افکتو میشناسيد ¿¿¿

ببين برای اینکه حرف های پوچ شما و همه کسانی که اینو میگن تموم شه و يه زيپ محکمی

باشه بر دهان ان ها شما بريد يه متن خيلی زيبا چاووشی برای شما و همه طرفداراش

نوشته که بريد بخونيد اینم سايت www.mohsenchavoshi.ws

بعد اینکه کم جنجال درست کنيد قبله اینکه البوم يه نفر بياد مثل بنيامين يا چميدونم سيروان يا

حميد عسکری چرا اینارو میخايد به جون هم بندازيد من اون حرفارو نوشتم که بگم

صدای چاووشی افکتی نيست چون خدش قسم خرده بود ولی شما ها بز میخوايد تخريب ایجاد کنيد

براتون متاسفم..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا کل کل میکنید؟همه دارن از روی تعصب حرف میزنن شما از موندگاری آلبوم ها حرف بزنین
تو کوچه و خیابون قبلنا که رد میشدی همه اهنگ ابرای پاییزی چاووشی رو گوش میکردن ولی ازین آلبوم جدید چاووشی هیچکس هیچکدوم از اهنگ هارو دوست نداره بنیامین هم همینطور حتی پدربزرگ منم دنیا مث تو نداره رو زمزمه میکرد!این از اثر گذاری اینجور اهنگاس باید منتظر بمونیم ببینیم این آلبومش چه جوریه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام بر تمام چاوشيستها.نميدونم اين بحث ها واسه چيه؟هواداراي غير از بنيامين لطفا سكوت كنين.خواننده مورد علاقتون چقدر فروخت؟كدوم موزيسيني كه شناخته شده باشه ازشون تعريف كرد؟شما حرف هاي ........... يه سري از سايتهارو ميگيد كاملا درسته بعد ميگيد بابك افشار.جواد طوسي و غيره اشتباه ميكنن پس در مورد سلطان نظر ندين.اما هواداراي بنيامين شما راست ميگيد كدوم يكي از اهنگ هاي چاوشي در حد"ساعت خونه شونه لباس...يا يك قرنو 50 سالو 8ماهو.....يا اون شعري كه نميدونم چرا ايشون زبونش بند اومده بود"در مقابل اين اهنگ ها,چاوشي چي خونده"كجاست بگو.خاكسترو..."!!!!!!!!!!!!!!!!اميدوارم نظرم سانسور نشه.جنابان مديران سايت ازتاييد اين بحث ها چيرو ميخوايد ثابت كنيد.من به درك موسيقيايي شما شك داشتم اما مطمئن شدم كه...............شما اگه درك موسيقيايي داستيد استاد شجريان رو تو راي گيري نميزاشتين.به نظر من اين يه توهين بزرگ به ايشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

در پاسخ به دوست قبلی ... سلطان موزیک پاپ ایران شادمهر عقیلی بوده و هست و خواهد بود .. کسی هم شک نداره در این .....
شما اگه درک موسیقایی داشتی در مورد این آهنگای بنیامین که خیلی از کارسناسا اونارو حرفه ای و احساسی و نو دانستند اظهار نظر نمی کردی.....
لابد شعرای یه شاخه بزار روی قبرم و تف سربالا و تبریک میگم و ...
واقعا باید به حال موسیقی این کشور قبطه خورد ....
اگر سلطان شادمهر ایران بود میدیدم که یه شاخه نیلوفر 1000000 می فروخت یا 100 تا ........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

احسنت فريد احمدي...جان!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دعوا نکنید با احترام به همه خواننده ها ولی خدایی خواننده ای می شه گفت محبوب که همه جا اهنگ هاش به گوش برسه.من به طور یقین می گم هیچ کسی نیست که وایسا دنیا رضا صادقی رو گوش نداده باشه.چه پیر چه جون همه شنیدند رضا صادقی تنها خواننده ای هست که تو تمامی اقشار طرفدار داره نمونه محبوبیتش هم کنسرت هاه.پس درود بر مرد خاکی موسیقی پاپ سلطان مشکی رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اقا دیگه این و که همه می دونند صدای چاوشی افکتیه خدا پدر کامپیوتر و بیامرزه که صدقه سرش این خوانندها معروف شدند.بحث جدید بکنید.
اقایی که ترانه های بنیامین و مسخره می کنی حداقل اینه که صدای بنیامین واسه خودشه و اون زمان که البومش اومد یه حرف تازه کرد یه خلاقیت
اما چاوشی چی؟؟؟جز اه و ناله و نفرین چی داشت؟؟؟
تنها شدی باز تف سربالا شدی
اخه اینم شد شعر؟؟؟
تو ناز می کنی من ناز می کشم خوب یعنی چی؟؟چه نکته جدیدی داشت ملیون ها ساله معشوق ناز می کنه عاشق ناز می کشه
پسند من تو هستی که این همه بخت من سیاست در باره اینم که اصلا نمی شه حرف زد
خوشم که گفته دو دونگ صدا هم ندارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حتما شعراش خوبه چون سلطان ترانه ایران فرید احمدی اونا رو گفته . فرید احمدی تو این چند سال گذشته بهترین شعر شادمهر ( گل یاس ) و بهترین شعر آلبوم فریدون ( خاطره و فاصله ها ) و بهترین ترانه های آلبوم بنیامین 85 رو گفته امسالم بهترین شعرای آلبوم های ( یانیس و بنیامین 88 ) رو گفته و اگر آ بوم بنیامین بفروشه فقط بخاطر شعرای فرید احمدیه اگر هم نفروشه بخاطر موسیقیه ضعیف این آلبوم و اجرای خوانندس . این کاملا واضحه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چرا نظر منو چاپ نمکینید..مگه چی گفتم جز دعوت به ارامش...موسیقی ما براتون متاسفم واقعان که!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اين جا چه خبره
من نفهميدم
بنيامين خوانندس...شاعره...چي چي بيده....هه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ببینید من واقعا نمیفهمم چرا عزیزانی که طرفدار چاوشش هستن میان و اینجا نظر میدن . اینجا که دموی آلبوم بنیامین بهادریه...شما به پستهایی که در رابطه با محسن چاوشش نوشته شده رو سر بزنید...طرفدارای بنیامین اصلا نظر ندادن...نه به این خاطر که از صدای چاوشش خوششون بیاد...احترام میزارن...مقایسه نمیکنن...کار خودشون رو انجام میدن...اما این طرفداران عزیز محسن چاوشی....نمیدونم چه اصرار عجیبی دارن که بنیامین رو متهم به بی استعدادی کنن...بابا بیخیال...یه دوستی آهنگای چاوشی رو با آهنگای بنیامین مقایسه کرده بود...چرا هیچکس از آهنگ (من امشب میمیرم) حرفی نمیزنه...
از آهنگ( تنگ غروب هوای تو )...اینا کارای قشنگ بنیامین هستن...
در ضمن حالا که کار رو به اینجا کشوندیدی اینم بگم که اگه بنیامین از چاوشی پر طرفدار تر نبود اینقدر طرفداران چاوشش در و دیوار رو گاز نمیگرفتن تا بگن بنیامین خوب نیست....
هروقت یکی از آهنگای چاوشی مثل (دنیا دیگه مثل تو نداره) ایران رو ترکوند که هر قشری باهاش ارتباط برقرار کنه اونوقت اجازه دارین نظر بدین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اقا مسعود من منظورم اين بود كه خواننده پاپ در سطح جهاني نداريم وگرنه كسي به جهاني بودن استاد شجريان ويا شهرام ناظري شك داره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنیامین واقعا بد خونده آهنگای آلبوم هم خیلی ضعیفه سبک گرگ ومیشه حرف جدیدی نداره چنتاش که درست مث گرک و میشه تکراریه من نمیدونم کی واسش ارگ زده فقط میدونم تازه کار بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بازم اومدم بگم بنیامین جون فدات بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالی عالیه پر فروش ترین میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام بچه ها
من ازدموش خیلی خوشم اومد.همه کاراش بخصوص آهنگ اولی
بنیامین خیلی سبک و راحت میخونه طوری که آدما احساساتی میکنه
چاووشی هم توپ میخونه
واقعا نمیشه مقایسشون کرد اخه سبکشون متفاوته
هرکدوم توسبکشون استادن طوری که چند نفری دارن ازشون تقلید میکنن مسه نصف خواننده ها(عسکری.رامین بیباک.علیرضافرد.مهدوی....که از شادمهر عقیلی خیلی تابلو تقلید کردن و بعدم با پررویی میگن ما از شادمهر بهتریم
بخدا اینا دارم تعصب میگم خدایی گوش کن بهترین آهنگ سال تقدیر بود شک نکنید بچه ها ولی شادمهرم چندتایی آهنگ بد خوند اما بازم خیلی فاصله داره با بقیه بخدا قسم
اگه آلبوم پاپ کورن یا همون تراکهای بیا و سبب و اینا مجوز داربود بخدا رکورد فروشا میترکوند
ولی به خودش بد کرد و رفت امیدوارم بازم کولاک کنه با آلبومش
واسه بنیامینم آرزوی موفقیت دارم
خودمم از چاوشی لذت میبرم ناجور
ما همه برادریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

هركي از شعر وآهنگ بد بگه
غير از يه حسود هيچي نيس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

هلن جان با شما موافقم شعرای فرید احمدی همیشه عالیه و ای کاش موسیقی بهتری در کنار این شعرای زیبا بود . به نظر من فرید احمدی انقدر عالی شعر میگه که تنها نقطه قوت برای آلبوم 88 بنیامینه . منم با کلمه سلطان ترانه موافقم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام بر تمام چاوشيستها.بنده شما رو در حدي نميبينم جوابتو بدم.شادمهر بخاطر هنرش برام قابل احترام اما اهنگ هاي بغض و حالا بيا اينجا يادمون نرفته.كي بنيامين رو تاييد كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!اايول نمرديمو شعر قويم ديديم"ساعت خونه شونه لباس...يا يك قرنو 50 سالو 8ماهو.....يا اون شعري كه نميدونم چرا ايشون زبونش بند اومده بود".

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من نمي فهمم
طرفداران چاووشي اينجا چيكار مي كنن؟!
لطفن تشريفتون رو ببريد...
اينجا فقط در مورد بنيامين صحبت كنيد...
من ايرادي كه به اين دمو دارم اينه كه فكر مي كنم
زياد تراك ها يك دست نيست
اونا كه شادن خيلي قشنگترن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

صدای خواننده و تنظیم اتفاقا بسیار زیبا بود نمیدونم این روزا چرا همه کارشناس شدن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مامان بزرگ من بهتر از اینا آهنگ میزنه موزیک آماتوریه اگه همینجور ادامه بدن 75 سال دیگه تازه آهنگساز میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

هم شعر كه از فريد احمدي ترانه سراي بزگ كشور ماست
عاليه
وهم صداي بنيامين
هم تنظيم پيام شمس
خسته نباشيد زياد
مي گيد نه خوب صبر كنيد تا كار بياد بيرون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنیامین که صدا نداره کلا بحث روی آهنگ و شعره !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اه اه این شمس آبروی بنیامین و برد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

همه چی این آلبوم ضعیفه هم شعر هم آهنگ هم تنظیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

شعر آهنگ ضربان قلب من بااونم که میگه فقط بهم یگی دوست دارم شبیه شعرای یه خواننده دیگس که قبلا شنیدیم ! جالبه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دلتون بسوزه من سي رو گرفتم
تهران اومده بخريد
فوق العاده اس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اشعارش بده ترو خدا اصلا با شادمهر و چاوشی مقایسه نکنید[...]

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

تكراري و لوس . ميرم البوم قبليشو گوش بدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خواستم بگم فقط وقتی نوحه میخونه گریه داره اینا بهش نمیاد به صداش نمیاد چه ربطی به حسودی داره ؟ تو حتما یا خودشی یا دوستشی ! آره ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

چه بد شد که آلبومو خریدم تنظیم بسیار ضعیف است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آخه كجاي صدايش نوحه اس
اين از بي سليقه گي توئه
بعدشم يعني خودش اين قدر بيكاره بياد به امثال تو جواب بده!!!
در ضمن اگه دوس نداري اينهمه خواننده يكي ديگه گوش كن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

صدا وترانه عالي
موزيك نه ضعيفه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

هرچند اينجانبايد در اين مورد بگم
ولي با الكتريسيته صد در صد موافقم
آخه حميد عسكري انگشت كوچيكه شادمهر هم مي شه؟!
واقعا كه افاده ها ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

صدا و موزیک ضعیف اما بعضی ترانه ها عالی !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آره ختما یا بیکاره یا یه بیکار مث تو استخدام کرده برای این کار ! خوشت اومد ! یه آهنگ و نمیشه کامل گوش داد ! آلبوم حرفی برای گفتن نداره ! اما شادمهرو 100 بار میشه گوش داد معلومه که میرم یه آهنگ خوب گوش میدم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خبر راجع به حمید عسکری توی مصاحبه گفته با آلبوم جدیدش کما 2 حال شادمهرو میگیرم که هی دیگه ادای منو در نیاره ! آخه اول حمید عسکری بود بعدش کره زمین به وجود آمد بعدش الکتریسیته اومد بعدش شادمهر اومد گفت برم ادای حمید عسکری و در بیارم !! تازه ادیسون اختراع حمید عسکری و به اسم خودش زده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نبود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنيامين بايد قبول كنه
كه شكست خورده
شايد زيادي به خودش مغرور بود واين درس خوبي براش باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

يعني چي كه شكست خورده!
بنيامين جوونه وكلي وقت داره
بنيامين دوست داريم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بنيامين.....آخرشي
دوست دارم زياد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من از 10 به آلبوم 6 نمره ميدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

آلبوم بنیامین خوبد اما نه عالی امیدواریم در آلبوم بعدی عالی باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

واقعا عالی بود ایول دمت گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
خیییییییییییییییییییلی زیبا بووووووووووووووووود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دموی آلبوم تازه بنیامین با نام «88» | موسیقی ما