برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنیامین با آلبوم دوم‌اش به شعور مردم ما توهین کرد
گفت‌و‌گوی خواندنی با محسن یگانه، درباره زیرزمین و موسیقی زیرزمینی؛
بنیامین با آلبوم دوم‌اش به شعور مردم ما توهین کرد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: خیلی قبل‌تر از اینکه نخستین آلبوم مجازش وارد بازار موسیقی کشور شود، در بین مخاطبان موسیقی و بخصوص مخاطبان پاپ، شناخته شده بود و کلی هم طرفدار داشت. محسن یگانه، که در شرف انتشار دومین آلبوم مجازش است، بهترین گزینه‌ای بود که می‌توانستیم با او در مورد موسیقی زیرزمینی و همه اتفاقات و بلبشوهای این دنیای مخفی گپ بزنیم و پای صحبت‌هایش بنشینیم. او کسی‌ است که همه این تجربه‌های به قول خودش وحشتناک را از سر گذرانده، و حالا همه این تجربه‌ها، برایش پلی ساخته‌اند که بتواند موفقیت‌های بزرگ را در عرصه موسیقی تجربه کند.
بک‌استیج یکی از اجرا‌های ارگانی یگانه، محلی بود که با او گپ زدیم و او هم در حالی که به شدت حواسش به «ساند چک» اعضای گروه ارکسترش بود به سوالات ما جواب داد. دقت و زوم محسن و حساسیتی که در کار گروهش داشت نشان می‌داد که او به خوبی قدر موقعیتی که به دست آورده را می‌داند و حاضر نیست به این راحتی‌‌ آن‌را از دست بدهد.

******
از اینجا شروع کنیم که به نظر تو تعریف و مفهوم موسیقی زیرزمینی در ایران و سایر نقاط جهان، تعریف واحد و مترادفی است؟
موسیقی زیر‌زمینی خارج از کشور، سبکی‌ است که مخاطب عام موسیقی آن‌را نمی‌پسندد و از شدت «خاص بودن» به بیراهه رفته و این خاص‌بودن به حدی رسیده که حتی خود جامعه خاص‌طلب غرب هم که شدیدا در ترویج و انتشار همه چیزهای جدید و خاص اولین است، آن‌را نمی‌پسندد و نمی‌شناسد. ولی در ایران افرادی که در موسیقی زیرزمینی‌اند، به چند دسته مختلف و بسیار ناعادلانه تقسیم می‌شوند که راجع به هر کدام از این دسته‌ها باید جداگانه بحث و نقد صورت بگیرد.
 
تو خودت جزو کسانی بودی که در بطن این ماجرا‌ها بوده‌ای و به خوبی می‌توانی این تقسیم‌بندی را تشریح کنی.
خواننده‌های زیرزمینی در ایران به 3 دسته کاملا مجزا تقسیم می‌شوند: 1. افرادی که امکانات دارند و استعداد ندارند 2. افرادی که استعداد دارند و امکانات ندارند 3. خیلی کم هم افرادی که از هر دوی این ابزار برخوردارند.
دسته سوم تعدادشان بسیار اندک است اما معمولا خواننده‌های نسل‌های بعد را باید در بین افرادی که جزو دسته دوم هستند جست‌وجو کرد.

این‌ها که اعتقاد داری خواننده‌های نسل بعدی را تشکیل می‌دهند، همان‌هایی هستند که به زحمت و دردسر فراوان یک ترک را تولید و زیرزمینی منتشر می‌کنند و با همین تک‌آهنگ، کل بازار موسیقی و خواننده‌های مجازش را از دور خارج می‌کنند؟
بله دقیقا. مثال‌های زیادی هم می‌توانم برای این ادعا بیاورم. طرف با یک تک‌آهنگ کل بازار را تخته می‌کند و مخاطبان ثابت فلان خواننده اسم و رسم‌دار را هم می‌قاپد.

دلیل این اتفاق پایین آمدن سطح کیفی خواننده‌های مجازمان است یا ممیزی‌های فراوانی که کار مجازها را نابود می‌کند؟
ما کلا در ایران دو نوع ممیزی داریم. یکی ممیزی‌های رسمی که یک سری روال خاص خودش را دارد که شامل موسیقی و کلام و دیگر قسمت‌ها می‌شود. ولی ممیزی مهم‌تر و مشخص‌تر در ایران، مردم هستند. موسیقی پاپ برای مردم است و باید به فکر کاری باشد که مردم آن‌را بپسندد. مردم کاری را که دوست نداشته باشند بدون هیچ تعارفی رد می‌کنند و آنرا گوش نمی‌دهند. مهم سلیقه مردم است و این سلیقه خیلی تعیین کننده است. حالا آن‌ها مختارند که موسیقی زیرزمینی را انتخاب کنند یا موسیقی رو زمینی را!

خوب این وظیفه شرکت‌ها نیست که سلیقه مردم را بشناسند و با توجه به آن بروی استعدادهای کم نام و نشان سرمایه کذاری کنند؟
اگر نگویم صددرصد شرکت‌ها، بدون شک نود درصد شرکت‌های موسیقایی ما به دنبال فروش بهتر و بالاتر هستند و هیچ چیز دیگری برایشان مهم نیست!

در تمام دنیا این روال مرسوم است. این که چیز عجیبی نیست.
قبول دارم ولی چرا شرکت‌ها به دنبال استعدادها و نوابغ نیستند و نمی‌خواهند سطح کیفی و فنی کارهای‌شان بالا باشد؟ آنها از این طریق بیشتر به سود رسانی هم می‌رسند. ولی این ترس از ریسک کردن باعث می‌شود که اوضاع به همین شکلی که می‌بینید در‌بیاید. در همه دنیا شرکت‌ها روی استعداد‌های کم نام ونشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و بعد از چند سال نتیجه‌اش را می‌گیرند. ولی اینجا همه در رویا زندگی می‌کنند. دوست دارند یک شبه میلیونر یا خواننده شوند. رابطه نقشی تعیین‌کننده را در ارتباط گرفتن با شرکت‌ها را دارد. در کل دنیا شرکت‌های بزرگ برای حفظ اعتبارشان هم که شده، کار مزخرف عام پسند را منتشر نمی‌کنند ولی اینجا چطور؟ شما بهمن جواب بدهید.

خوب ما دقیقا برعکس ایم!
آفرین، اینجا شرکت‌های بزرگ به محض اینکه یک آلبوم سطح پایین پر‌‌جنب‌و‌جوش و عام پسند را که از لحاظ تکنیکی واقعا مزخرف است، به دستشان می‌رسد، اصلا به کیفیت کار فکر نمی‌کنند و چون می‌دانند که خوب می‌فروشد، در انتشار آن درنگ نمی‌کنند.

ما در خیلی چیزهای دیگر هم نسبت به همه جا برعکس‌ایم. درصد زیادی از خواننده‌هایی که در ایران می خواهند مجوز بگیرند ابتدا وارد چرخه زیرزمینی موسیقی می شوند و بعد آرام آرام به سمت مجوز می‌آیند، ولی در دنیا کسانی که نمی‌خواهند رسمی و شناسنامه دار شناخته شوند، به صورت زیرزمینی و اینترنتی کارها‌ی‌شان را منتشر می‌‌کنند. تناقض در مفهوم زیر‌زمینی‌بودن از کجا آمده؟
این مقایسه از لحاظ سخت‌افزاری به نظر من اصلا درست نیست. در هیچ کجای دنیا بحث مجوز گرفتن مثل ایران وجود ندارد و هر خواننده‌ای می‌تواند کارش را به چندین ناشر نشان دهد و بالاخره با یکی از آنها به توافق برسد. هم که زیرزمینی و اینترنتی فعالیت می‌کنند، تند‌رو‌هایی هستند که دلشان نمی‌خواهد که تحت فرمان کس یا جای خاصی باشند. ولی در ایران فرض کنید که یک آلبوم را یک جوان تازه کار تولید و ضبط کرده است. یا باید سختی مراحل مجوز گرفتن را بپذیرد و یا زیرزمینی کارش را منتشر کند. و یک پرش عجیب و غریبی را داشته باشد. شما جای او باشی کدام راه را انتخاب می‌کنید؟

جواب دادن به این سوال خیلی سخت است.
پس دیدی که مقایسه درستی نیست.

بحث دیگری که درمورد خواننده زیر زمینی است، این است که این لقب و برچسب «غیر مجاز و زیرزمینی بودن » به یک جور اعتبار و ارزش و کلاس کاری تبدیل شده است!
مردم ما دنبال این نیستند که چه کسی خلاف جهت ارشاد حرکت می‌کند که دنبالش کنند و کارهای او را گوش دهند. مردم ما کار خوب را دوست دارند. راحت بگویم. اگرهم قرار است که به کسی بر بخورد زیاد مهم نیست: اگر کسی دوست دارد که کاملا غیر رسمی باشد، به نظر من عقده دیده شدن دارد. موسیقی یک هنر است و هرهنری یک فضای کاری دارد. آن‌هایی که می‌بینند کارشان در حدی نیست که در این فضا بتوانند بدرخشند، یک سوء استفاده کثیف از اسم هنر می‌کنند و حاضرند که هر حرکتی را به اسم هنر انجام دهند تا به چشم بیایند.

وقی این انگ غیر مجاز بودن روی اسم یک خواننده است، چه احساس و حال وهوایی می تواند داشته باشد. تو کسی هستی که خیلی خوب این احساس را تجربه کرده‌ای؟
نسبت به خارج از کشور و خواننده‌های سایر نقاط دنیا نمی‌توانم نظر بدهم. چون زیاد با فضای جامعه آنها آشنا نیستم. ولی در ایران به قدری فرق و فاصله بین یک خواننده مجاز و غیر‌مجاز زیاد است که من همیشه آرزو می‌کنم که ای کاش آن زمان یک معادله ساده‌تری پیدا می‌شد که من زودتر به مسیری که الان در آن حرکت می‌کنم، می‌رسیدم و مجبور نبودم همه پستی و بلندی‌های غیر مجاز را تجربه کنم تا به عرصه موسیقی مجاز برسم. برای من هفت‌خوان رستم دقیقا در زمان حضورم در موسیقی غیر مجاز اتفاق افتاد نه حالا که یک خواننده رسمی‌ام‌! به هیچ وجه تجربه خوبی نیسست و برای هیچ کس آنرا آرزو نمی‌کنم!

یک نفر اگر ابتدا وارد جریان زیرزمینی شود و سپس بخواهد مجوز بگیرد کارش سخت تر است یا اینکه مستقیما سراغ مجوز برود و بخواهد رسمس فعالیت کند؟
شاید جوابم باعث شود که فکر کنی صحبت‌هایم ضد و نقیض است ولی الان باز هم من اعتقاد دارم که مجاز کار کردن سخت‌تر است. چون هیچ شرکتی دنبال تو نمی‌آید و از تو حمایت نمی‌کند. شرکت‌ها الان کارشان شده چرخ زدن در اینترنت و اینکه کدام خواننده زیر‌زمینی بیشتر کارش گرفته تا بروند و با یک قرار‌داد او را ببخشید یقه کنند و به اهداف مالی و اعتباری خود برسند.

واین یک روند فوق العاده افتضاح و همین باعث رشد قارچ وار خواننده‌های زیر زمینی می‌شود.
بله‌، این اتفاق موسیقی را به عرصه نابودی می‌کشاند و این خیلی بد است.

فقط افرادی که با هوش عمل کرده اند را اسم می بری‌؟
یک سری هستند که به قدری کارشان قوی است‌، شاید از بهترین های موسیقی مجاز ما هم بهترند. مثلا اشکان کوشانی بقدری تنظیم های قوی و مدرنی را در کارهایش داشته که واقعا برای من جالب بود. یا زانیار خسروی...

اینهایی که اسم می‌بری، مربوط به قشر خاص‌پسند موسیقی نمی‌شوند؟
شاید ولی کارشان حرف ندارد. مخاطب عام ما به صورت کامل در اختیار «ساسی مانکن» بود. از کوچک و بزرگ با او و سبک و سیاقش ارتباط برقرار کردند. همه موسیقی حتی مجاز را هم تحت تاثیر خود قرار داد. کار به جایی رسیده بود که من می‌دیدم خانواده‌ها برای قطع گریه بچه، برایش ساسی مانکن می‌گذارند!

موسیقی زیر‌زمینی در چند سال اخیر هر سال چهره جدیدی را رو کرده است.  یک روز هیچکس، یک روز یاس، یک روز ساسی مانکن.  موجی که هرکدام از این چهره‌ها به راه می‌اندازند چرا در سال‌های بعدی ماندگار نیست؟
بیشتر به مسیری که انتخاب می‌کنند بستگی دارد. این انتخاب مسیر، خیلی مهم است. نباید زیادی جاه‌طلب باشند و با صبر و دقت بهترین تصمیم را بگیرند. این خیلی مهم است که از راه به در نشوند. نمونه عینی این جور آدم‌ها که از خود بی‌خود شدند و راه را در میانه گم کردند، کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می برد و به آنها بی‌احترامی می‌کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی‌هنر باشیم که سر یک‌سری اتفاقات خاص رو آمده‌اند و فکر می‌کنند که موج شان ماندگار است.
بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین! چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت‌هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت ونیم‌اش هم باقی است.

بگذریم، چه خاطره جذابی از دوران غیر‌مجاز بودن‌ات داری که هرگز فراموشش نمی‌کنی؟
قاچاقی توی خوابگاه، کلاس آموزش گیتار داشتم. با پولی که از این راه جمع کردم یک گیتار خریدم و خیلی هم دوستس داشتم. ولی آنرا ازم دزدیدند! این زشت ترین و ماندگارترین خاطره ام از آن دوران بود.

اولین بار خودت کارهایت را روی اینترنت گذاشتی یا کارهایت لو رفت؟
یک سری را خودم گذاشتم و یک سری هم لو رفت!

وقتی کارهایی که خیلی برای‌شان زحمت کشیده بودی را روی اینترنت می‌دیدی، چه احساسی داشتی؟
هم خوشحال بودم و هم ناراحت. خوشحال بابت دیده و شنیده‌شدن کارهایم و ناراحت بابت لو رفتن آنها.

این که ناراحتی نداشت. تو که بابت این اتفاق کلی سود کردی! بحث مالی کار، شهرت، اعتبار و خیلی چیزهای دیگر را به دست آوردی...
همه این اتفاقات خیلی زود و مثل یک فیلم با دور تند برای من به اتفاق افتاد. شاید هم شما درست می گویید...

حرف آخر را به سلیقه خودت انتخاب کن.
موسیقی پاپ ما به یک مسکن نیاز دارد. یک تلاش فوق برنامه... همیشه در اوضاع خراب یک ترک می تواند موسیقی پاپ را از این رکود کشنده نجات دهد و مردم را با آن آشتی دهد. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای شود که این مسکن‌ها از راه مجاز و نه زیرزمینی در موسیقی ما تزریق شوند، همین!
منبع: 
همشهری ماه
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ین کار یگانه ترفند تبلیغاتی واسه البوم جدیدشه می خواد اسم خودشو مطرح کنه همه برن البومشو بخرن ببینن اون چیکار کرده هر چن همهی خوانندهای ایران در مزخرفن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

هه از کی تا حالا بنیامین خودشو در سطح یگانه ی سلطان میدونه بنیامین باید بره البومه ایرانسلشو تکمیل کنه اقای یگانه ازتون در مورد البوم اخر تشکر میکنم که واقعا ترکوند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

میشه از آقای محسن یگانه بپرسید "اشکان کوشانی" کیه ؟؟؟
تا اونجایی که من میدونم اینها دو نفرن به نام های "اشکان" و "کوشان" .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این طرفداران یگانه چرا اینقدر بی اطلاع هستند بابا؟
همش میگن یگانه خوب کرد جواب بنیامین رو داد،این در حالی است که بنیامین از یگانه تعریف کرده(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)بله تعریف کرده!!!!!!!!حتما از شنیدن این از یگانه ای ها خندتون گرفت و خودتون قضاوت کردین که چه جور ادمایی هستن
اینا دعوا راه میندازن بدون اینکه حتی بفهمن واسه چیه!!!!!!!!
اشتباه بنیامین این بود که از این هنرمند نمای بی ظرفیت تعریف کرد.

عجب بدبختی هست اخه ادم به شما ها باید چی بگه
خودتون بگید چقدر می فهمید..انصافا چقدر؟..فکر کنم هر چی نابغه هست شده طرفدار یگانه !!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من جای حقیقت جووووووون بودم حالتو می کردم تو قوطی!!!! خیلیی باحال بوده که جوابتو نداده! هرچی باشه ادبش از تو بیشتره! ادب هم از تو یاد گرفتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طرفدار بنیامین حداقل لیاقتشو داشت که حقیقت جوووووون جوابشو بده اما تو چی؟؟؟!!!! گستاخ!
هرچند بعضی از حرفاشو قبول ندارم اما بهش میگم ایوووول! داداشمونی
اصلا هم معلوم نیست همتوون یه نفرین! باز بنیامین طرفدار بیشتر داره!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

مديران سايت،چرا نظرات منو تأييد نميکنين؟؟؟معني اينکارا چيه؟؟

من به عنوان ،مدير وب رسمي هواداران بنيامين بهادري
از آقاي يگانه واقعا دلخور هستم.من نميگم فقط آقاي يگانه مقصرند،نه حقيقت چيزي ديگه اي هست..
نميدونم چرا همه پس از انتشار آلبوم بنيامين 88،قصد کم ارزش جلوه دادن و مردمي نبودن آلبوم و خواننده و تيم کاري آلبوم بنيامين 88 پرداخته اند؟؟؟
شايد بخوان اينجوري اسمشون تيتر اول سايتها و وب هاي موسيقي باشه؟؟قصدشون اينه که با خراب کردن هنرمند محبوب ما و محبوب ترین خواننده تاریخ ایران به اسم و رسم دست پيدا کنند...فروش بالاي آلبوم بنيامين 88 اثبات کننده ي بي ارزش بودن اين اهداف شده
(بنيامين بهادري در مجله ي زندگي ايده آل نظرش راجع به محسن يگانه گفت که اين بود : محسن يگانه ملودي هاي خوبي داره ! اما نميدونم چرا از موسيقي ملل ديگر استفاده ميکنه)
نظر محسن يگانه و بنيامين بهادري را نسبت به هم مقايسه کنيد.قضاوت با خودتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آفرین به فرهاد جواهرکلام که تو مصاحبش بنیامین را آدم حساب نکرده ودر مورد همه تظر مثبت داده به غیر از بنیامینه آی وای آخ...
محسن یگانه هم باید از فرهاد تجربه کسب کنه و حرفه ای باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظر من هم محسن يگانه درست ميگه
چه طوريه بنيامين ميتونه بي پرده حرف بزنه ولي بقيه نمي تونن؟؟؟!

با اين همه حال اين رضاصادقيه كه سلطانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چرا نظرات منو نذاشتين ميشه بدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن یگانه اصلا نباید جوابشو میداد چون در حدی نیست که بخوای جوابشو بدی

کسی که به راحتی به خودش اجازه میده به ارکان هنر ایران توهین کنه لایق صحبت دربارش نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا واسه من جای سوال داره این اقای گلت کرده چجوری به خودش اجازه میده درباره بنیامین اینجوری صحبت کنه؟؟؟
مگه خودش کی هست؟؟مگه همون کسی نیست که قبلا تا مصاحبه می کرد می گفت من اون اوایل فرق گیتار با ویلون و نمی فهمیدم؟؟حالا یه دفعه این شد همه کاره بنامین شد کسی که هفت نت موسیقی رو هم نمی شناسه؟؟
مگه بعضی ترانه های خودش از لحاظ عام بودن و سطحی بودن چیزی از ساسی مانکن کمتر داره که حالا بنیامین و زیر سوال می بره؟؟نمونه ای از این ترانه ها اینه:تلفن و ببر هر جا دلت می خواد به هر کی که می خوای زنگ بزن بی خیال من!!!یا تو این البوم اخری ترانه ای با این شعر باروبندیل و ببند اینجا دیگه جای تو نیست!!!مگه ایشون این ترانه ها رو نخونده؟؟اینا سطح موسیقی مارو پایین میاره و به شعور مردم توهین می کنه یا ترانه های بنیامین؟؟؟
اینکه برداری تو البومت اکثر کارهایی که قبلا پخش شده رو دوباره بذاری تو البومت توهین به شعور مردم یا البوم بنیامین که 17 قطعه متفاوت داشت؟؟؟
اقای یگانه که بلاخره دماغشونم عمل کردند از چیز دیگه می سوزند از اینکه البوم اول خودش یک در صد بنیامین هم نه فروش کرد نه سرو صدا کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

عشق است یگانه دمت گرم مثه همیشه ترکوندی
بنیامین که در حد صحبت کردن نیست منم اون مصاحبه رو خوندم که اکثر هنرمندان از جمله یغما گلرویی حامد بهداد محسن چاوشی محسن یگانه و ... رو تمسخر کرده بود که البته بعدا از کرده خودش پشیمون شد چون تو شماره بعد مجله ایده ال یه جوابای دندان شکنی از طرف بهداد و گلرویی بهش دادن که تا عمر داره نخواد از این کارا کنه محسن یگانه هم که جوابشو خوب داد محسن چاوشی هم که اصلا مصاحبه نمیکنه چه برسه بخواد جواب این بنیامین و بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بازم می گم:
مثل اینکه رکورد پرفروش ترین البوم تاریخ موسیقی ما که بالای دو ملیون هست خیلی ها داره می سوزونه که حالا اینجوری دارند درباره بنیامین حرف می زنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

گروه نئورین منظور آقای یگانه بوده که اشکان کوشانی سرپرست آن است .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این آقای بابازاده چه خصومتی با بنیامین و محسن چاوشی دارد که انقدر برای آنها حاشیه می سازد ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

mohsene yegane az benyamin taghlid nakone va be sho oure mardom tohin nakone benyamin in karo nemikone chon benyamin khodesh ba shoore vaghan vase yegane motasefam bedune benyamin in agha hata nemitune bekhune akhe az ki taghlid kone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

mohsen yegane barat kheyli zude ke bozorg tar az khodeto beshnasi bache

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خب ايشون نظرشو گفته ولي عليرغم علاقه خاصي كه به محسن يگانه دارم بايد بگم آلبوم 88 بنيامين يكي از بهترينهاي تاريخ بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

برات خیلی زود بفهمی کی نت موسقی را بلد هست کی بلد نیست فکر کردی کی هستی تو که ادای همه خواننده هارودر میاری به مردم توهین نگردی؟!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با این فرد باید مثه خودش برخورد کرد خوشحالم که محسن یگانه عشق من ، جواب این فرد به ظاهر هنرمند رو داد
کسی که شعر اهنگاش اینه :
ای وای اهای کجای دنیای
افتاب مهتاب ستاره
اخ بگی وای بگی ای بگی
من تو رو تو رو من تو رو من من تو رو او مرو

و ... باشه اصلا نباید در باره هیچکس اظهار نظر کنه ولی خوب شهرت بیشتر چه کارا که نمیکنه
چرا محمد اصفهانی که رو که همه قبولش دارن نمیاد درباره کسی اینطور صحبت کنه یا حتی محسن چاوشی و خواجه امیری
واقعا متاسفم برای این فرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا که خنده داره جناب طرفدار بهادری حالا چرا هی پشت سر هم هر دقیقه یه نظر میدی :
17:53
17:54
17:55
17:59
18:2

مسئولان موزیک ما دیگه شما که IP های ارسال کنندگان نظر براتون مشخصه چرا وقتی یکی با اسم های مختلف نظر میده نظرشو تایید میکنید ؟ اگر عضویت برای سایت میذاشتید این مشکلات پیش نمیومد
در ضمن از کی بنیامین پرفروش ترین شده ؟ پرفروشترین البوم های پاپ متعلق به البوم دهاتی شادمهر و غزلک سعید شهروزه احتمالا از اینکه پشت سر هم نظر دادی توهم زدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

kash mishod bara hamdige ehteram ghael shim
kheili khoobe ka ba adabo metanat harf bezanim aghaye yeganeh
aslan entezaresho az shoma nadashtam
vaghean baratoon moteasefam
dg tarafdaretoon nistam
aghaye bahadori eshghe , zendegie
ahan shoma faghat doost darin too ahangha tohino nefrin
bashe
to ba oon albomi ke dadi be shooore mardom tohin kardi
ham ahanghaye ghablito ke mojavez nagerefte boodi ro gozashti hameye tekrariaro hala ki ba shooore mardom tohin karde?
to dg

moteasefam baratoon
AGHAYE BAHADORI FOGHOLADAST
BENYAMIN JAN DOSET DARAM
HICHI NEMITOONE ALAGHEYE MANO BETO KAM KONE
ASHEGHETAM

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جناب اشکان اول اینکه تو طرفدار یگانه نیستی تو جاهای دیگه هم به اسم طرفدارای یگانه اومدی از چاوشی تعریف کردی اینجا اصلا بحث چاوشی نیست پس لطفا اینجا هم باز پای این و وسط نکش.
محمد اصفهانی رو هم با کسی مقایسه نکن.
ضمنا انگار شعرهای یگانه رو یادت رفته همون جور که گفتم باز دوباره یاداوری می کنم:
تلفن و وردار ببر تویه اتاق با هر کی که دلت می خواد حرف بزن بی خیال من نه اصلا اگه دلت می خواد برو بیرون شبم نیا فکر نکن منتظرم جون هر کسی دوست داری دست از سر من بردار تا میام حرف بزنم چمدون و جمع می کنی می خوای بری خونه ی مامان و بابات
بله این نمونه ای کامل از اشعار فوق العاده با مضمون و زیبای اقای یگانه هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه واقعا برات متاسفم
دوستت داریم بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جناب مجید احتمالا شما از اون دسته از فرار مغزها نیستی؟؟چقدر فکر کردی به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟
مگه من گفتم من ادم های متفاوتی هستم؟؟خوب معلوم همه اینا که با اسم هوادار بنیامین نظر داده یه نفر اونم بنده هستم!!!!
شما مواظب باش چشت نزنند با این هوش سرشارت پسر جوون
طبیعتا وقتی خودم نظر میدم ip هم یکی هست!!!!
من نفهمیدم کجا با اسم های مختلف نظر دادم خوبه همه نظراتم و به اسم هوادار بنیامین دادم.
تو انگار هر کاری خودت می کنی و عادت داری به بقیه هم بگی نه؟؟
من مثل شماها نیستم که با 100 تا اسم بیام یه نظر بدم و نظر خودمم تایید کنم هر چند الان اگه همین نظرات درباره خواننده مورد علاقه خودت بود همه این نظرات واسه انسان های مختلف میشد.
درباره اینکه چرا نظرم میدم فکر نمی کنم به کسی مربوط باشه.
شما مشکل داری؟؟؟خوب نخون!!!کسی که مجبورت نکرده.یهو من خواستم اینجا طومار بنویسم کسی زورت نکرده بیای بخونی.
هر چند هم اگه کسی با اسم های مختلفم نظر میده به من و تو ارتباط نداره دوست داره مگه کسی مجبورت کرده حتما بیای بخونی که اینجوری ملتمسانه میگی تایید نکنید!!!!!نخون عزیز من.
درباره فروش البوم هم شاید تو بخوای خودتو گول بزنی ولی همه می دونند پرفروش ترین تاریخ البوم موسیقی واسه البوم بنیامین 85 بوده حرف منم نیست تو اکثر مجلات هم گفته شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خیلی جالبه از کی بنیامین اینقدر طرفدار پیدا کرده با این همه نظری که الان دادن تو عرض یه ساعت بنیامین باید پرطرفدارترین خواننده ایران بود ولی نمیدونم چرا اصلا اسمشو تو هیچ جا به اسم خواننده هم ندیدم چه برسه خواننده محبوب ! بحث کردن در این فضا که که هر کس به راحتی پشت سر هم نظر میده به اسم های مختلف بی فایدست این موضوع اگر در سایت های موزیک مثه موزیک باران بست ای ار یا ... مطرح میشد بنیامین فقط فحش خورده بود سر این موضوع ولی اینجا بیست تا نظر میدن پشت سر هم ولی مهم واقعیته که مردم کیو دوست دارن یگانه یا بنیامین ده نفرم پیدا نمیشه که بنیامین خواننده بدونه برای تفریح اهنگاشو یه بار گوش میکنن و تموم
در ضمن من طرفدار یگانه ام ولی چاوشی رو هم دوست دارم جهت اطلاع

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

راستی اقای مجید خدایی اصلا هم تابلو نیست که خودت با اسم های اشکان و مجید تو هر تاپیکی نظر میدی مثلا واسه اینکه تابلو هم نشه سعی می کنی چند دقیقه بعد این کارو بکنیااا!!!
هر جا هم خواستی نظر بدی یه اسم چاوشی بیااااار.
اخه چرا تو موضوعاتی که به خواننده مورد علاقه تو مربوط نیست میای؟؟؟
یه بار خواجه امیری چاوشی
یه بار بنیامین و چاوشی
یه بار یگانه و چاوشی
یه بار اصفهانی و چاوشی
یه بار شماعی زاده و چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

از این مصاحبه که بگذریم نظرات جالبی رو خوندم به نظر میرسه که نظرات در حمایت از بنیامین توسط یه نفر داده شده به اینم کاری نداریم ولی بنیامین خودش خراب تر کرد با این مصاحبه های جنجالیش بعد البومش تو مجله ترانه ماه هم درباره مصاحبه هاش یه نقد نوشته بودن اگر کسی داره بذاره همینطور چند نفرم کتبی جوابشو دادن با اون مصاحبه ها هر کسی بود از کوره در میرفت و جوابشو میداد خوب شد حالا همچین محبوب هم نیست مگر نه میخواست چیکار کنه اصولا ما ایرانیا جوگیریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

دمت گرم محسن یگانه
اتفاقا در مصاحبه فرهاد جواهرکلام در بانوی شرقی و روزهای زندگی از ش سوال یک کلمه ای کرده بودند بنیامین:نظر ی ندارم بنیامین88:نظر خاصی ندارم
یعنی فرهاد آدم حسابش نکرده بود و در موردش هم حرف نزده بود و بهتره محسن جان تو هم خونسرد باشی و سنجیده عمل کنی و در مورد یک آدم بی کلاس اصلا حرف نزنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فکر می کنم یگانه خیلی گنده تر از دهنش حرف زده!!! حداقل اگه یک هزارم بنیامین محبوبیت داشت یه چیزی!!!!!!
توی ایران و خارج از ایران از هر کسی بپرسی بنیامین رو می شناسه اما چند نفر از هر یک میلیون نفر یگانه رو می شناسن؟؟ اونم با اون آهنگایی که سراسر تقلیده!! تقلید که هنر نیست! یکی به آقای یگانه بگه به جای اینکه خواننده بشه می تونست بره دلقک سیرک بشه! چون تقلید کردن رو خیلی خوب بلده! خیلی هم موفق تر می شد!!!
جالبه برای اینکه دو روز اسمش بیفته سر زبونا میاد به محبوب ترین خواننده ی ایران گیر می ده!! بس که این هنرمندنماهای شکست خورده عقده ای تشریف دارن! تو خودت ریختت توهین به مردم ایرانه چه برسه به صدا و موسیقی تقلیدی و تقلبیت!!!
به تو چه مرد ناحسابی؟؟؟ مگه تو وکلیل وصی کسای دیگه ای؟؟ کسی تورو آدم حساب نمی کنه ناراحتی؟؟؟؟
بنیامین در حد یه جمله درمورد دیگران نظر داد اونا اومدن در جوابش با بی شرمی و بی احترامی طومار نوشتن!!!!! که نشان ار شعور و ضعف شخصیتی پائینشونه!!! خوشم میاد هرچی آدم بی خاصیت مثل یگانه بیشتر قد قد می کنن محبوبیت بنیامین هم بیشتر میشه.... شماها و امثال شما و طرفداراتون فقط لایق ترحم و خنده اید!!!! هـــــــــه! هـــــــــــــه! هــــــــــه!

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

hip hip mohsen hn every time

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

CHETOR JENABE AGHAIE BAHADORI HARCHI DELESH MIKHAD BE MOHSENE MA TOU MAJALE IDEALL BEGE AMA MOHSEN SAKET BASHE O HARFI NAZANE NA KHOUB KARD
KARESH ALIIIIIIIIIIIIIII BUD
AFARIN MOHSEN JAN
BNIAMIN BEHTARE BERE HAMUN NOHE RO BEKHUNE
ADAMAIE BI FARHANG

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با سلام به همگی دوستان
احساس می کنم این بحثها بی فایده است.برای این حرفم هم دلیل دارم.نه آقای یگانه،نه بنیامین و نه هیچکدام از این خواننده های معلوم الحال،بحث کردن در موردشون نشان دهنده ضعف هنری افرادی است که نظر می دهند.اینها یکسری خواننده ای هستند که حداکثر یک سال موزیکشان می آید و میرود.پس بیاییم سطح هنری خود را بالاتر ببریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اتفاقا واسه منم واقعا خیلی جالب هست که چجوریه نظرهای موافق بنیامین و بعضی ها می گند توسط یه نفر گذشته بعد نظرهای مخالف بنیامین نه!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا جای تعجب داره.
در ضمن اشکان یا همون مجید مگه محبوبیت چجوری مشخص می شه؟؟مگه غیر از اینه که تو همه دنیا محبوبیت به فروش البوم و کنسرت بستگی داشته؟؟؟یعنی تو فروش البوم های بنیامین و نمی بینی؟؟؟اگه دلت و خوش کردی به 4 تا سایت مثل همین موزیک باران که 4 تا ادم بی فرهنگ میان فحش کشی می کنند که هیچی(با اینکه اونجا هم بعضی ها میرند 500 تا یوزر می سازن و نظر میدن) اگه بخوای اینجوری حساب کنی که مثلا کسایی مثل افتخاری و اصفهانی که همه می دونیم جز محبوب ترین ها هستند شاید تو نت طرفدارهاشون از خیلی های دیگه کمتر میشه چون اینجا دنیای مجازیه با خارج از نت خیلی فرق داره.
اما دیگه فروش البوم و که نمی تونی منکر بشی اینکه 4تا بچه تو 4 تا سایت میاند فوش میدن که دلیل نمیشه.خوبه خودت می گی مهم واقعیت و مهم مردمند حالا این ملاک کردم چجوری مشخص میشه؟؟؟100 در صد با فروش مردم و استقبال و همه گیر شدن البوم که شما باید چشمت رو حقیقت بسته باشی که اینارو نبینی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

زنده باد محسن یګانه , پرطرفدارترین خواننده داخل ایران .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

از اینکه هیچکی فهم و درک موسیقی افرادی چون سعید شهروز"سیروان خسروی" اصفهانی"لهراسبی"حامی و.... را ندارند متاسفمممممم.
هواداران بنیامین به من بگید آلبوم بنیامین اصلآ یه شعر به درد بخور داشت.تعصب کورکورانه نداشته باشید.بنیامین ایندفعه شکست خورد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

میخوام بگم آقای یگانه این شمائید که با قرار حداقل 6 ترانه تکراری و خوندن آهنگهای آتیش پاره و اند خلاف و تقلیدو دزدیدن آهنگهای خوانندگان خارجی به شعور مردم توهین کردین نه بنیامین ؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من که مدت هاست موزیک فارسی گوش نمیکنم. نه اینکه کارهاشون ضعیف باشه که البته چون گوش نمیکنم نمیتونم در این مورد نظر بدم
عشق است راک و بلوز و سلطان خوانندگی کسی نیست به جز همین چستر بنینگتون خودمون
زنده باد لینکین پارک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چیه خیلی سوختی که بنیامین برنده هست و تو بهش نمیرسی؟ حتی اگه بنیامین راج به یگانه نظر مثبت نداشت حق داشت آخه مگه به این آدم میگن خواننده . محسن یگانه بد جور حسادت خودتو نشون دادی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

راستی این یگانه عجب حسودی هستا نمیتونه بهتر از خودشو ببینه بابا تو هم برو بنیامین بشو اگه میتونی که نمیتونییییییییییی حسود حسودی کن ولی مردم خراب نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

تو که خیلی میدونی چرا اینو نمیدونی نظرات کنترل میشن یک دفعه با هم میان این یک نفر نیست که بنیامین رو باور داره هزاران شاید میلیونها نفرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

میگم یه نظرسنجی تو همین سایت بزنید بگید حرفای یگانه درسته یا این بچه بعد یه نفر بیشتر به این بنیامین رای نداده اونم همینه که هی پشت سر هم نظر میده
جواب حامد بهداد به این بچه رو هم بخونید :

حامد بهداد: تو آدرس کجا را می دهی؟

بله. ادعا می کنم و افتخار می کنم بدلی هستم که آدرس یک جنس اصل را می دهم. مسی هستم که آدرس طلا را می دهم. چرا، چون براندو آدرس خود شما را به شما می دهد.

اما می خواهم بدانم آقای بنیامین آدرس کجا و یا چه کسی را می دهد؟ مگر نه اینکه خاستگاه موسیقی ایشان مداحی، نوحه خوانی و موسیقی عزاداری است که حالا با سبک پاپ تلفیق شده آن هم از نوع لس آنجلسی؟!

در ضمن، هر چه چیپ تر، مردمی تر. صدایی که فقط زنجموره و ناله می کند....

محض رضای خدا هم یک نفر به ایشان یادآوری کند که دوبلور مارلون براندو چنگیز جلیلوند است، نه ایرج ناظریان. خسته شدم بس بی ماییه های به ظاهر هنرمند را دیدم و شنیدم؛ علی الخصوص ایشان.

سلام مرا به او برسانید و بگویید:

دنیا دیگه مث تو نداره...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

هواداران عزیز بنیامین همتون برین بوق بزنین ...بابا خوب حقیقت تلخه!!! مگه هر آلبومی پر فروش شد یعنی اینکه خوبه؟! منم رفتم آلبومشو خریدم!اما اشتباه کردم...قبوله که اون آلبوم قبلیش چندتا آهنگ خوب و متفاوت داشت ولی بنیامین نتونست خودشو همونجوری نگه داره...آخه یعنی چی دو ساعت هی بگن م م ن تو تو ..تو تو م م ن..م م ن تو تو...؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

حیفه بنیامین که اینقدر از ملودی های دزدی و درپیت این مثلا خواننده ی درپیت تر تعریف کرد!!!! لیاقت نداری محن یگانه ی دو زاری!!!!!! صبر می کردی اول از تخم درمی اومدی بعد شرو ور به هم می بافتی جوجو!!!!!!!!!
طرفدارای بی سوادتم که معلومه کین!!! می گن فروش نشون دهنده ی محبوبیت نیست!!! منم متاسفانه با خریدن آلبوم تکراری و بی خود این آقا پولمو ریختم تو جوب و یشتر از یه بارم بهش گوش نکردم... حتما می گید مایکل جکسون هم معروف نیست نه؟؟؟؟ برید بابا!!! برید کشکتونو بسابید با این خواننده های دو زاری!! لیاقت شماها همین هاست که اینقدر شعور مردمو دست کم می گیرن که هر مزخرفی که دلشون می خواد به خورد مردم می دن. هی آهنگ از این ور اونور می دزدن اسم خودشونم گذاشتن هنرمند!!!!!! صدا رو از یه جا کپی می کنن آهنگ و از یه جا تنظیم و از یه جا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بنیامین با ترانه هاش به ایران توهین کرد...این طرفدار بنیامین تا یه نظر مخالف بنیامین میخونه میاد شعره تلفن ور دار ببرر..مثال میزنه ..چرا شعر هیچکی نمیتونه بفهمه یا نفسهای بی هدف وخیلی شعرهای دیگه محسن یگانه با بهترین های بنیامین مقایسه نمیکنه ......یا نشکن دلمو محسن یگانه ...اصلا قایل مقایسه نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اینم جواب یغما گلرویی به این بچه بدجور ضایعش کرده البته حقشه تا دیگه یاد بگیره با بزرگتران از خودش در نیفته :

یغما گلروئی: بادکنک های کم باد بیشتر عمر می کنند...

می خواستم چند سطری درواکنش به اظهارنظرهای خواننده ای به نام بنیامین بنویسم که در مصاحبه ای، از عبارت «راه بزرگ شده میان بر ندارد» و «تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف» درباره ی بنده استفاده کرده. شکی نیست که هرکس حق اظهارنظر درباره دیگران را دارد؛ یک نقاش، یک موزیسین، یک بازیگر و حتی خواننده متوسط الحالی که صدای نه چندان صدایش را، به پشتوانه کمی ناله و اندکی بیش از کمی صداهای اغواگرانه که از خود خارج می کند، به خودر جماعت اش می دهد. در این بین نباید از خاطر برد نقش تهیه کننده و مدیر برنامه مجرب ایشانآقای رجب پور را که کار خود را بلدند و اگر نبودند، این طفلک مشغول آوازخوانی در مراسم عروسی و نوحه خوانی در مراسم عزاداری بود! از آنجایی که قضاوت درباره دیگران را حق هرکسی می دانم و در کل به هر آوازخوانی (یا نیمچه آوازخوانی از این دست) حق قضاوت درباهر آثارم را می دهم، تنها سکوت می کنم و در پاسخشان، با یادآوری این نکته که سلیقه آن جناب درمورد ترانه، از ترانه های اجرا شده شان (مثلا یکی به رسم زمزمه کت شلواری های دوره گردی که می گویند: ساعت، گیتار، دمپایی پاره و... خریداریم!) پیداست و حرف هایی که در آن مصاحبه راجع به دیگران (از جمله دوست خوبم افشین یداللهی) زده اند هم از بادِ نوجوانی شان ناشی می شود. تنها می توانم برایشان آرزوی بزرگ شدن داشته باشم و آرزوی آگاهیی از این که فروش بالای دو آلبوم به ضرب تبلیغ و شانس و اندکی استعداد در مرثیه خوانی، اتفاقی کوچک تر از آن است که باد بیاندازید و در دل بادکنکی که دیر یا زود به سوزن زمان خواهد ترکید. چون بسیاری آوازخوان های موسیقی مصرفی که تا همین چند سال قبل همه گیر شدند برای چند ماه و امروز حتی به یاد آوردن نام هایشان دشوار است. کاش از خاطر نمی بردیم که بادکنک های کم باد بیشتر عمر می کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بنیامین خیلی توهمش بالاست عقدش هم زیاده
حمید عسکری رو گفته از من تقلید میکنه!!!!!! خنده داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

نه يگانه ، نه بنيامين
فقط بهمن بابازاده!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ایول سلطان پاپ یگانه
حامد بهداد و یغما گلرویی هم ایول دارن به خصوص یغما گلرویی که اینجاش خیلی باحال گفته :
در این بین نباید از خاطر برد نقش تهیه کننده و مدیر برنامه مجرب ایشانآقای رجب پور را که کار خود را بلدند و اگر نبودند، این طفلک مشغول آوازخوانی در مراسم عروسی و نوحه خوانی در مراسم عزاداری بود! از آنجایی که قضاوت درباره دیگران را حق هرکسی می دانم و در کل به هر آوازخوانی (یا نیمچه آوازخوانی از این دست) حق قضاوت درباهر آثارم را می دهم، تنها سکوت می کنم و در پاسخشان، با یادآوری این نکته که سلیقه آن جناب درمورد ترانه، از ترانه های اجرا شده شان (مثلا یکی به رسم زمزمه کت شلواری های دوره گردی که می گویند: ساعت، گیتار، دمپایی پاره و... خریداریم!) پیداست

کلی خندیدم به محسن نامجو هم گفته بود خوشم نمیاد ازش جو گرفتش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

کسی که یغما گلرویی رو تایید نمیکنه نشان از این داره که سطحی نگره . بنیامین واقعا سطحی نگره . از کارایه سبکش هم میشه اینو درک کرد . اشعار واقعا سطحی و ملودیهای بچه گانه. اگر مردم ما موسیقی را حرفه ای دنبال میکردند و برای موسیقی ارزش قائل بودند و با فکر موسیقی رو دنبال میکردند نه با قر کمر ، جای کارهای بنیامین پایین ترین سطح موسیقی کشور بود . به غیر از مجله ایده ال تو يه مجله (فكر كنم همشهري) از چاوشی و بهروز صفاريان و خيلي خوانندهاي كله گنده انتقاد كرده و گفته : خوب - متوسط - ضعيف - بد

هيچي نيست اين يارو ! موسيقي ايران رو زير سوال برده با اون اهنگاي و صدای کوچه بازاریش

به خدا الان بگند بهش نظرت راجع هايده چيه لابد ميخواد بگه : ضعيف - بد !

کاملا حق به محسن یگانه میدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چيزي كه عوض داره، گله نداره!

هر چند معتقدم كار يگانه حرفه اي نبوده و مي تونست سكوت كنه!

ديديد كه چاووشي هم با سكوتش خيلي چيزارو ثابت كرد!

عمل نشان دهنده تفكرات آدمه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا می خونه ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خیلی مردی ازت خوشم امد راستی والا کسی که با صدایی کامپیو تری میاد و گل میکنه اگه راسته تو ایران یه کنسرت بزاره به این میگن خواننده حرف حقه داداش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

از محسن یگانه تا میتونین تعریف کنید چون خیلی عقده ای هست بنیامین نیازی به این کارا نداره بنیامین کمبود نداره ولی یگانه فقط یه عقده ای هست که دوست داره ازش حمایت بشه از طرف داران بنیامین میخوام که خودشونو در گیر خواننده چرندی مثل یگانه نکنن و بی خیال بشن نظر ندن بزارین یگانه عقده هاش کم شه ما همه میدونیم که بنیامین کارش درسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

12:37 12:53 12:58 بیا منم اگه بخوام مثل خودتون حرف بزنم که این نظراتم تابلو هست یه نفر داده.منم می تونستم به جا اینکه همش بنویسم هوادار بنیامین با اسم های سولماز و ملیحه و کبری و مجید نظر بدم هر چند اینا هم باز مهم نیست مهم همونه که مردم چی می خواند چه بخوایند چه نخوایند هم این البوم بنیامین هم اون قبلی بازارو ترکوند الان هر جایی میری البوم بنیامین و گذاشته.این اقایونم از همین دارند حسادت می کنند.دیگه خودتون و گول نزنید تو همه جا دنیا اولین چیزهایی که واسه محبوبیت حساب می شه کنسرت و فروش البوم.مثلا می گند جکسون فوق العاده محبوب بود واسه کنسرت هاش و البوم هاش هست حالا اینکه بعضی ها می گند نه ماهم البومش و خریدیم ولی دوست نداشتیم از سوزشون می خواند عمرا با این جملات بتونی بنیامین و ببری زیر سوال و عمرا هم تو واسه بنیامین پول داده باشی. البته من یگانه رو تحسین می کنم می دونست چجوری خودش و سرزبون ها بیاره.خداییش به نظرش در مورد بنیامین توجه کنید انگار می خواد از حرصش گریه کنه.:D بابا اشکاتو پاک کن پسر خوب شاید تو هم روزی دست از این حسادت برداری.[...]

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

منم این عقیده رو دارم که محسن یگانه نباید جوابشو میداد یا اقلا اسمشو به طور مستقیم میورد تا فکر کنه کسی هست ولی خوب از این جهت هم لازم بود که یکی از اهالی موسیقی هم جواب این به ظاهر خواننده نوپا رو بده همانطور که حامد بهداد از طیف سینمایی ها جوابشو به خوبی داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در باره اینکه چرا بنیامین تو مصاحبه هاش به بعضی ها تیکه انداخته مطمین باشید تقصیر خودشون
چرا بنیامین تو مصاحبه هاش پشت سر کسایی مثل اصفهانی حرف نزده؟؟یا در مورد کسایی مثل رضا صادقی و احسان خواجه امیری نه تنها چیزی نگفته بلکه ازشون تعریفم کرده؟؟(نمی تونید منکر شید چون اسم مجله با شماره صفحش و دارم)
یا شما فکر کردید محسن یگانه فقط در مورد بنیامین اینجوری حرف زده؟؟مگه همین نبود که در مورد البوم چاوشی هم همین حرف ها رو زد و گفت انتظارات و نتونست براورده کنه؟؟؟؟
در ضمن فرزاد خان اونی که با صدای کامپیوتری گل کرده شک نکن بنیامین نیست محضه اطلاع بنیامین تو خارج از کشور کنسرت داشته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه و بنیامین دو تاشوون سر و ته یه کرباسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

منم میرم آهنگ کپی می کنم میخونم میشم محسن یگانه !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن يه اهنگ كه اونم ضبط شده بود و پخش شد داره

شما همين البوم جديد بنيامين چند تا اهنگ با اين سبك داره؟؟؟؟؟

خودت رفتي ولي عشقت نرفته /منو عاشقتر شدم هفته به هفته

اين يعني چي؟اين يه تراكه؟ اين چيزي غير از توهين به شعور مردمه؟ يا تراك 1:17 ثانيه /53ثانيه /49 ثانيه/1:09 ثانيه؟

اين يعني چي يعني اهنگ؟17 تا كار متفاوت از هم اين نيست اين البوم با 10 تا 11 تا بسته ميشد بهتر نبود تا اين جفنگياتو توش نذاره

خوب كه نگاه كني محسن بيراه هم نگفته.

تورو من من تورو ................اينم مسشه يه قطعه

اي بگي واي بگي اخ بگي واي بگي ..... اينم يه قطعه

اما اينكه ميگي همه جا هست گوش ميدن

همه جا فكر كنم منظورت تو ماشيناس

تو ماشين طرف به شعر كار نداره بلكه به تند بودن ريتم و ملودي كار داره اين دليل خوبي البوم نيست

چون اصلا طرف كاري نداره چي ميگي فقط پشت رل اهنگ تند ميطلبه
البته فقط يه مدت شنيده شد كسايي هم كه البومو خريدن فريب البوم اول و خوردن

محسن اگه اون اهنگاي تكراري رو نميذاشت تو البوم و مجوز نميگرفت وزارت ارشاد اجازه نمي داد تو كنسرتاش اونارو بخونه اون اهنگاي تو البوم شناسنامه محسنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

افتخار مي كنم طرفدار خواننده اي هستم كه دوستداراش حاضرن بليطاي كنسرتشو تا قيمت 50 هزار تومن بخرن و سالن تو هر اجراش پر باشه و تو جشنواره كيش انقدر استقبال زياد بود كنسرت گذار تمديدش كرد

اجراي خارج از كشور محض اطلاعتون محسن تور اروپا داشت تو المان هلند و دوتا كشور ديگه كه فيلمشم هست تو سايتا

جالبه ببيني همه دارن با محسن نشكن دلمو رو ميخونن

حالا بنيامين ببين ميتونه اصلا اجازه ميدن كنسرت بذاره؟؟
در ضمن وايسا البوم دوم محسن بياد تا بفهمي البوم يعني چي

اميدوارم اون روز بياي اقرار كني به هنر محسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خانم سپيده شما هم كه معلوم الحالين

كسي كه قيافه براش ملاك خواننده بد و خوبه معلومه دنبال چيه

پس دليلي نداره بخوام جواب شمارو بدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

موزیک بنیامین لیاقت می خواد که متاسفانه خیلی ها ندارند.....متاسفم واسه یگانه.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

عزیزان هوادار بنیامین، این جناب بنیامین بسیار زشت و تند در مورد برخی خوانندگان، چند ماه پیش مصاحبه کرد و شاید محسن هم واسه همین ناراحت بوده که اینارو گفته، جفتشون بسیار بی ادبانه به هم پریدن، در صورتی که اصلا دلیلی نداره که این جوری به هم توهین کنن، این دو نفر دو سبک متفاوت دارن، بنیامین بیشتر مال زیر 16 ساله، دلیلی نداره به هم توهین کنن، چون سبک جفتشون متفاوت. هرکی دوست نداره گوش نکنه

عشق است احسان خواجه امیری، سیروان، امیر یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من محسن يگانه رو دوست دارم چون مطمئن هستم 10 سال بعد هم كاراشو گوش ميدم حالا خداوكيلي كسي بنيامين 85 رو گوش ميده تازه بنيامين سري اول خوب فروخت چون كارش يه سبك عجيب غريب بود ملت هم عاشق كاراي جديد!!!!! حالا چرا سري دوم خوب نفروخت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ياسر جان خيلي چاكريم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

احساس می گنم این آقا با دو سه تا کنسرت موفق دچار خودشیفتگی شده و هیچ کس رو قبول ندارد
بنیامین . ساسی مانکن و ... وقتی مردم از اینها استقبال می کنند و حتی در خارج از ایران هم مورد استقبال قرار می دهند دیگر یگانه که خیلی کوچک هست حتی اساتید موسیقی هم حق ندارند به تصمیم و شعور مردم بی احترامی کنند ....
متاسفم که ظرفیت بعض انسان ها اینقدر پاین است ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن جان من به عنوان یه کسی که هم یکی از طرفدارای تو و هم یکی از طرفدارای بنیامین اصلا فکر نمیکردم همچین آدمی باشی ... تو حق نداری در مورد بنیامین وقتی خودش هم حضور نداره اینجوری صحبت کنی ... واقعا بد صحبت کردی و تنها کساییکه طرز صحبت کردنشون حالت توهینی داره از صحبت های تو لذت بردن. بنیامین یه هنرمنده ... و واقعا آلبوم دومش فضای قشنگی داره. فکر کنم تو از چیز دیگه ای داری میسوزی.
اینم بگم راستی ... کارات داره تکراری میشه امیدوارم یه صفایی به آلبوم جدیدت بدی.
برای تو و بنیامین آرزوی موفقیت میکنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این بنیامین خیلی محبوبیت داشت با این مصاحبش هم اون یه ذره هم پرید
یغما گلرویی چه تیکه باحالی انداخته بهش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این که بنیامین خواننده نیست که معلومه آخه کی میاد 17 تا آهنگ 2 دقیقه هی با شعر های جفنگ به خورد مردم بده ولی خب این آقا یه مشکلی با بقیه افراد داشت میشه گفت این اقا تو یه مصاحبه به تمام خواننده های بزرگ کشور تو هین کرده اینکه یگانه عکس العمل نشون بده طبیعیه ولی من بازم میگم کار یگانه هم درست نبود اونم باید مثل بقیه سکوت میکرد تا خودس حالیش چه شکری خورده آخه یکی نیست به این آقا بگی تو کی هستی که مییای به چاووشی که اگه طرفداراش بریزن بیرون باید فاتحتو بخونی با او ن تعداد طرفدارهای زیادت ماشاا... که چقدرم زیادن توهین میکنی یه سرفه چاووشی میارزه به آون آهنگ 2 دقیقه ات من اصلا آلبومتو ندارم فقط یه بار از گوشی یکی دیگه چند تا آهنکتو گوش دادم حالم بهم خورد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اميدوارم اين اخرين البوم بنيامين باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خيلي هوا ورت داشته اقاي يگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

مصاحبه جالبی بود بازم از این مصاحبه اختصاصی بکنید درمورد جواب محسن یگانه به بنیامین هم این نظر کاملترین و جالب ترین نظری بود که تو نظرات خوندم :

کسی که یغما گلرویی رو تایید نمیکنه نشان از این داره که سطحی نگره . بنیامین واقعا سطحی نگره . از کارایه سبکش هم میشه اینو درک کرد . اشعار واقعا سطحی و ملودیهای بچه گانه. اگر مردم ما موسیقی را حرفه ای دنبال میکردند و برای موسیقی ارزش قائل بودند و با فکر موسیقی رو دنبال میکردند نه با قر کمر ، جای کارهای بنیامین پایین ترین سطح موسیقی کشور بود . به غیر از مجله ایده ال تو يه مجله (فكر كنم همشهري) از چاوشی و بهروز صفاريان و خيلي خوانندهاي كله گنده انتقاد كرده و گفته : خوب - متوسط - ضعيف - بد

هيچي نيست اين يارو ! موسيقي ايران رو زير سوال برده با اون اهنگاي و صدای کوچه بازاریش

به خدا الان بگند بهش نظرت راجع هايده چيه لابد ميخواد بگه : ضعيف - بد !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این یگانه بد جور جوگیر شده خیال کرده کیه اون اصلا در حدی نیست که درباره بنیامین صحبت کنه البوم اون حتی نصف بنیامین نفروخته بعد میاد این حرف ها می زنه وقتی تورج شعبان خانی که استاد موسیقی از بنیامین تعریف می کنه محسن یگانه کوچکتر از این که این حرف ها بزنه ودرباره کامنت بالایی یکم کمتر چرند بگو اونی که بنیامین گفت عالی خوب متوسط وضعیف پس خالی نبند واینکه بنیامین رکورد چاوشی را شکسته پس حرف نزنید واقع بین باشید ببینید چه خبره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من که بی طرفم نمی دونم چی بگم.فقط می گم قربون رضا صادقی خودمون برم که نه تا حالا به کسی بی احترامی کرده نه کسی بهش بی احترامی کرده همه خواننده ها هم دوسش دارند.
به نظر من بنیامین یکم غرور گرفته بودش ولی راستش از یگانه هم انتظار نداشتم مصاحبه رو که خوندم شکه شدم!!!
بلاخره اگه منطقی فکر کنیم خود هوادارنش هم می دونند در شخصیت محسن یگانه عزیز نیست که به این تندی حرف بزنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آقای یاسر من معلوم الحالم یا شما که هنر و با متر می سنجید؟؟؟ حتما هر آهنگی که یک دقیقه باشه بده هر آهنگی که 20 دقیقه باشه خوبه؟؟؟ سطح درک و شعور شمارم فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اینجا بحث یگانه و بنیامین چرا بقیه خودشون و میندازند وسط؟؟طرفداران چاوشی بدونید خودتون باز دارید شروع می کنید بعد نگید دوباره چاوشی و وسط کشیدید که اول خودتون بودید.
اره از فروش ملیونی البوم چاوشی معلوم بود چقدر هوادار داره دلت و خوش کردی به نظر سنجی 4 تا سایت که اگه تعداد کل نظرات و در نظر بگیری تو 90 درصد به 1 ملیون نمیرسه یعنی یک هزارم کل جامعه ما هم نیست با این همه تبلیغ فروشش 800 تا هم نشد اونوقت البوم های بنیامین ملیونی فروش می کنه خدارو شکر صداشم که همه می دونند وجود خارجی نداره به قول نظر یکی از دوستان تو همین سایت یه لب تاپ که روش نوشته شده محسن چاوشی.بنیامین هم چیز خاصی در مورد چاوشی نگفت فقط گفت من به البومش 14 میدم که تازه ارفاقشم کرد من بودم 5 هم نمی دادم.
ما حداقل مینازیم به بنیامین که هم صداش واسه خودشه هم خواننده تقلیدی نیست سبکش یه سبک جدیدیه.
در مورد ترانها هم یگانه که خودش یکی دو تا از این ترانها نخونده که به غیر از همین اتیش پاره همین اهنگ بارو بندیل یا خیلی از اهنگ هاش که به طور خیلی زشتی مخاطب خودش و مثل پیرزن ها نفرین می کنه اینم که به هر دلیلی اهنگ های قبلیش و گذاشته تو البوم توهین به شعور مردمه حالا دلیلش هر چی می خواد باشه حالا بنیامین 17 قطعه داده فوقش 2و3 تاش زیر 1 دقیقه بود 15 قطعه دیگه رو نمی بینید؟؟؟؟
ترانه تورو من چه مشکلی داره جز اینکه هر کی گوش داده باهاش انژی گرفته؟؟یعنی این ترانه زننده تر اهنگ های محسن یگانست؟؟یه نقدی مجله اتفاق نو درباره شعراش نوشته بود که چقدر اماتور و سطحی هستند بهتره برید اونارو بخونید اونارو که دیگه ما نمی گیم.یا مگه خیلی از اهنگ هاش و از رو اهنگ های خارجی نساخته؟؟مگه همون کسی نیست که قدرت صداش انقدر ضعیف که تو کنسرتاش تا می خواد صداش اوج بگیره انگار داره مثل دخترا جیغ میزنه؟؟؟
چه بخوایند چه نخوایند البوم بنیامین گرفته حالا شما می تونید واسه گول زدن خودتون هزار تا دلیل بیارید که فقط تو ماشین ها گوش میدن و چون سلیقه مردم اومده پایین البومش گرفته و از این چرندیات.
ضمنا ما نفهمیدیم از کی تا حالا محسن یگانه نماینده مردم شده که میاد به نمایندگی از مردم حرف میزنه؟؟یه عده محدود جوون شکست خورده عشقی که فقط دنبال نفرین کردن هستند شدند هوادارش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن يگانه در حدي نيستي در مورد بزرگترا حرف بزني

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بیچاره این هوادار بنیامین تکی داره جور جواب دادن به طرفدارای یگانه رو میکشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با توجه به اینکه محسن یگانه اصلا طرفدار نداره (که اگه داشت آلبومش اون قدر ضایع زمین نمی خورد!!!) حاضرم شرط ببندم که خودش راه افتاده اینجا با صد تا اسم نظر می ده!!!!!!! آقای یگانه!!!! بس کن تورو خدااااااااا بیشتر از این خودتو ضایع نکن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

باز این هوادار بنیامین اومد مقابله کنه تا من اومدم گفتم که تکی داره جواب میده اومد ضایع نکنه خودشه اسمشو عوض کرد و همون جمله ای که من گفتم برعکسش کرد ایول بنیامین باید بهت کلی پول بده ، اگر تو نبودی کی ازش اینجا دفاع میکرد هههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من طرفدار موسیقی سنتی هستم . ولی اما شما پاپی هارو خوب می تونن به جون هم بندازن.
در مملکتی که موسیقی این وضع و حالشه. اقلا با هم خوب باشین تا بتونیم موسیق رو از این وضغیت خارج کنیم . بعدش که آزاد شدیم به جون هم بیفتیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه توهین به شعور و فهم ما مردم است!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن یگانه در مورد موسیقی زیر زمینی داشت درست صحبت میکرد که دستش خط خورد.

من حرف هاش رو براش اصلاح میکنم :

کسایی مثل ساسی مانکن و هیچ کس و اینا + چاووشی و یگانه

مدتی از موسیقی پوچ و بی محتوا و تقلیدی استفاده کردند مردم استقبال کردند فکر کردند میتونند پایدار باشند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن یگانه یک خواننده موفق زیرزمینی بود که وقتی خواست مجاز بشه امود آلبوم نفس های بی هدف رو داد

آلبومی که 90 درصد تراک هاش قبلا پخش شده بود

محسن یگانه دیگه نتونست موفق بشه

خب هرکی باشه به موفق ترین خواننده تاریخ پاپ ایران حسودش اش میشه

محسن یگانه فقط خواسته قبل از انتشار آلبوم دومش یه جورایی جلب توجه کرده باشه با حرف نامربوط زدن در مورد بهترین خواننده تاریخ پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بزرگترین بی احترامی به شعور مردم

آلبوم نفس های بی هدف بود

آلبومی با 5 آهنگ تکراری

صدای تقلیدی از یک خواننده اون ور آبی !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

(تلفونو بردار برو توی اتاق حرف بزن با هرکی که دلت میخواد...)عجب شعر با مصمایی...

کسی که همچین شعری میخونه دم از احترام به شعور مردم میزنه؟؟؟؟

آقای یگانه بره گلیم خودشو از آب بکشه بالا

بنیامین عزیز با این حرفا کوچیک نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن نباید این حرفو میزد یه جورایی انگار خودشو با بنیامین مقایسه کرده در صورتی که محسن خیلی بالاتر از این حرفهاست
بنیامین سر جمشو بگذاری خواننده ی درجه ی 2 است ولی محسن حداقل جزو 3 خواننده ی اول ایرانه
به نظر من که اوله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در مورد البوم خیلی خنده داره آلبوم نفسهای بی هدف دومین آلبوم پر فروش بعد از چاووشی شده
چرا بچه ها میگن موفق نبود؟!!!!!
بنیامین فکر نکنم 500000 تا هم فروحته باشه
یعنی فرزین و جهانبخش و شهروز هم ازش بالاترن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در جواب علی:عزیز جون کلا اعتماد به نفستونم بالا رفتهااا یعنی هر کی اینجا طرفدار بنیامین هست منم؟؟اره فروش 2 ملیونی البومشم واسه من بود خودم رفتم همش و خریدم.
تو مطمین باش من اینجا 500 تا نظر دیگه هم بدم با همین اسم هوادار بنیامین میدم.اگه می خواستم مثل شماها باشم که از همون اول با اسم مجید و اشکان و تقی نظر میدادم که تو این حرف و نزنی.
خیلی جالبه که نظرهای موافق بنیامین 2و3 نفرند بعد شماها تعداد کثیری هستی.اصلا میدونی این البومشم که همه جا داره پخش میشه همه می گذارند همشون منم اخه یک روحم در ملیونها بدن.حرف منطقی بزن با 50 تا اسم نظر میدید بد وقتی هوادارا بنیامین نظر میدن میشند یکی دوتا؟؟؟واقعا که شماها هم مثل خوانندتون بی منطقید.
واسه منم کاری نداشت با 50 تا اسم نظرم و بگم ولی
خیالت راحت ما مثل شماها نیستیم بخوایم با این کارا خوانندمون و اثبات کنیم چون بنیامین نیازی به این کارا نداره خودش اثبات شدست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بعد جوری یگانه توهم زده فکر کنم توکیش بد جور زیر افتاب بوده قاطی کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

يگانه ي عزيز نه در حد اونهانيست انقد بزرگه ودوست داشتني وانقد طرفدار داره كه نبايد جرات كنند راجبش اينجوري بگن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چرا نظرمو تایید نکردید ؟
نظر این هوادار بنیامین خوندم کلی خندیدم : بنیامین هرنمند محبوب ما محبوب ترین خواننده تاریخ !!!!!!!

بیچاره ها سیاوش قمیشی داریوش ابی معین شادمهر چاوشی یگانه باید خیلی تلاششون بیشتر کنن تا به محبوبیت بنیامین برسن ولی بعید باز برسن :لول
خودت این نظر داشتی تایپ میکردی از خنده غش نکردی ؟ بنیامین اگر تو ده تا خواننده محبوب داخل ایران جا داشته باشه باید کلاشو بندازه بالا
محبوب خواننده تاریخ :لول

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

پس فردا هم محسن یگانه میاد میگه مردم ایران خیلی آدمهای بی شعوری هستند و رفتند 2 میلیون نسخه آلبوم بنیامین رو خریدند.

واقعا معذرت میخوایم آقای یگانه که صدای بنیامین رو به صدای تقلیدی شما ترجیح میدیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

حیف که اکثرا تو توهم هستید البوم اول بنیامین که پرفروش ترین البوم تاریخ ما بود البوم دوم هم بالای 1 ملیون فروخت البوم یگانه هم یک چهارم اینم نفروخت حالا شماها دوست دارید خودتون گول بزنید دیگه کاری نمیشه کرد.
در ضمن انقدر ضعیف هستید که میاند به اسم ادمین این سایت هم تو نظراتون نظر میدید بعد تازه به ما میگید با چند تا اسم نظر میدید خدایی خیلی خنده داره.
در اخرم منم می گم خدایی نظرهای دوتا خواننده رو با هم مقایسه کنید قضاوت با خودتون....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

راستی حرص خوردن بعضی افراد از اینکه ما میگیم بنیامین محبوبه و البومش پرفروش میده و در مقابل خواننده مورد علاقه خودشون با کلی تبلیغ نتونسته بفروشه هم خیلی جذابه.
همچین حرص میخورن و نظر میدن که حسادت از کل نظرشون میباره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بهمن بابازاده خوب همه رو به هم می پیچونه بعدش میگه "بگذریم" ...
آقا ملت رو به جان همدیگه نندازید ...میان میگیرن ها !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در جواب محمد رضا:عزیز جووون اصلا تابلو نیست که تو طرفدار چه خواننده ای هستیااا به اسم اینکه میای میگی بی طرفی می خوای بقیه رو گول میزنی؟؟یعنی اصلا تابلو نبود طرفدار چاوشی هستیااا اصلا.
اماراتم که واقعا جالبه.بابا می خوای از خودت امار بدی حداقل یکم تحقیق کن البوم چاوشی تو همین سایت زده شده 750 هزار تا فروخت تو خود سایت رسمیش که دیگه همه جور درباره چاوشی بزرگ نمایی می شه 800 هزار تا زده شده این و دیگه حتی خود طرفداران چاوشی هم قبول دارند(البته اونا که مثل تو اهل توهم نباشند)حالا این امارت خیلی جالبه تو همه مجلاتم نوشته شده یه شاخه نیلوفر چیزی بین 700 تا 800 هزار تا فروخت که در مقایسه به بنیامین که بین 1 ملیون تا یک میلیون سیصد چهارصد فروخته باز کمتره.البوم یگانه هم بین 500 تا 600 تا فروخت.
بعد اون امارت درباره محبوبیت هم جالبه هم من میدونم هم خودت که فروش البوم و کنسرت نشون محبوبیت هست البوم چاوشی که با این همه تبلیغ 800 تا هم نشد بعد اینجا این و اول کردی تازه میگی بی طرفی؟؟؟اینجا همه من و به تعصب به بنیامین محکوم کردند بعضی ها هم تیکه می ندازند بنیامین اگه من و نداشت فلان می شد و از این حرف ها ولی منم نمیام هیچ وقت این حرف ها رو بزنم حالا اگه در باره بنیامین نظر بدم باز می گند از رو تعصب اصلا بنیامین هیچ. ولی تو رو چه ذهنیتی محبوبیت کسایی مثل محمد اصفهانی و رضا صادقی و احسان خواجه امیری و پایین تر از چاوشی قرار دادی؟؟؟
البومش ملیونی فروخت؟؟یا خیلی شنیده شد؟؟؟من کشته مرده این امارتم.
پرفروش ترین البوم موسیقی ما هم البوم 85 بنیامین بود به همراه یکی از البوم های علیرضا افتخاری که میزان فروشش نزدیک به دو ملیون بود.
خوب حداقل بیا بگو من طرفدار چاوشی هستم نظرم هم اینه.دیگه خودتو بی طرف جا نزن.به طبع تو همه جای دنیا هر خواننده ای کنسرتاش در حد انفجار باشه و البومش بفروش جز محبوب ترین هاست چه بخوای چه نخوای.
من حداقل منطقی حرف می زنم مثل بعضی ها امارهای توهمی نمیدم.خداییش واسه این نظرات شما باید واژه لووووول را به کار برد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بنیامین رو با خودش مقایسه کنید .
احتمالا محسن یگانه بعد از گفتن اینکه ( بنیامین با آلبوم دوم اش به شعور مردم ما توهین کرد ) زده زیر گریه .
امیدوارم با این اظهار نظر گنده تر از دهنش ، عقده ش خالی شده باشه .

ضمنا حامد بهداد هم فوق العاده آدم بی تربیتیه . طوری جواب داده انگار بنیامین بهش فحش داده . برای یغما گلرویی هم متاسفم .

یکی هم اینجا هست که هی راجع به فرهاد جواهرکلام و مصاحبه ش صحبت می کنه ، آخه فرهاد جواهرکلام در حدی هست که اصلا اظهارنظر کنه ؟!

بنیامین بدون شک بهترینه .
بعد از بنیامین شادمهر عقیلی و احسان خواجه امیری خوب هستن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

میگم اگه بنیامین این هوادار بنیامین رو نداشت باید دو دستی میزد تو سر خودش
راستی این البومشم اگه هفتصد هزار تا فروش کرده باشه بازم باید شک کرد مالیات نداره که همینطوری میگی یه میلیون پس البوم روز به نعمت اللهی هم دو میلیون فروش کرد منبعی نیست که بیاد تکذیب کنه یا بگه دروغ میگی
حسادت به بنیامین :لول اخه نه صدا داره نه شعر درست حسابی نه اهنگ درست حسابی به چیش حسادت کنیم نکنه قیافه خوشگلی هم داره ؟ همینطوری ادامه بدی با این چابلوسیات میتونی بشی شاعر البوم جدیدش تو مایه های افتاب مهتاب دمپایی پاره شعر بگی اونم بخونه حالشو ببری :لول

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اینهمه جنجال بیهوده واقعا مسخره است من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی اگه یه مقدار اطرافتون را نگاه کنید و به این 10 ساله ی اخیر موسیقی پاپ نگاهی بیاندازید همه چی معلوم میشه.اینکه خواننده ای البومش زیاد بفروشه نه دلیلی بر اینهست که البومش خیلی خوب بوده و نه دلیل اینه که پرطرفدار تر از بقیه است...

***محبوبترین خواننده ها:
1.محسن چاوشی2.احسان خواجه امیری3.محسن یگانه4.رضاصادقی 5.سعیدشهروز 6.بنیامین بهادری7.حمیدعسکری.8.محمداصفهانی9.حمیدحامی10.فرزادفرزین

***پرفروش ترین البوم های تاریخ پاپ:
1.غریبه(فریدون)2.غزلک(سعیدشهروز)3.دهاتی(شادمهر)4. 85(بنیامین)

***پرفروش ترین البوم های سال87-88:
1.یه شاخه نیلوفر(چاوشی): 1میلیون و 100هزار نسخه ...2. بنیامین 88 :900هزار نسخه...3.نیستی تو(علمشاهی):750هزار نسخه...4.نفس های بی هدف(یگانه): 700هزار نسخه...5.بی خوابی(سعید شهروز): 700 هزار نسخه...6.بی تو با تو: 600هزار نسخه...7.شوک:500هزار نسخه8.فصل تازه:400هزار نسخه ...9.ساعت 9 (سیروان): 350هزار نسخه...10.من هنوز(ماهان):250هزارنسخه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نام خدا
اي كاش كمي از خدا شرم مي كرديد و اينقدر به محسن يگانه توهين نمي كرديد و قضاوت هاي بيهوده نميكرديد . لطفا حرف دهانتان را بفهميد .من هيچ جا آلبوم جديد بنيامين را نشنيدم و اين را هم بدانيد محسن يگانه خيلي ماه است در ضمن سپيده خانم لطفا بشينيد سر جاتون و به يك فرزند شهيد توهين نكنيد.در ضمن ملاك برتري آدم ها قيافه نيست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با سلام

من یکی از شنوندگان موسیقی های داخلی هستم نمی دانم در دسته ای که آقای یگانه آن ها را "مردم" نامیده اند جای می گیرم یا نه؟؟ هر چند ایشان و یا کسان دیگر می توانند با خواندن هر نظر متفاوتی همین "مردم "را عامه بنامند و سلیقه ی شان را زیر سوال ببرند!! به هر حال مطمئن باشید که هم از نظر تحصیلی و هم از نظر اجتماعی در جایگاهی هستم که نکته ای که می خواهم در کار کنم را کسانی چون ایشان نتوانند به حکم عامه بودن کم اهمیت تلقی کنند.
اما موضوع اصلی: من صدای یگانه را شعر هایی که می خواند را بسیار دوست دارم و البته همین احساس را نیز به بنیامین دارم
اما فکر می کنم همه ی این گفتگو ها از جایی شروع شد که یک مجله ی پر زرق و برق و گلاسه با سر دبیری که یکی از کسانی است که همه ی ما چهره شان را می شناسیم از بنیامین درباره ی برخی هنرمندان نظر خواهی نمود و ...... اما پرسش اصلی این است که در شرایط سیاسی و اجتماعی ما :"مردم" قادریم به نظر شخصی افراد احترام بگذاریم یا اول از ان ها نظر خواهی کنیم بعد ......
واقعا بنیامین درباره ی یگانه چی گفت؟ تنها نظرش را.
حالا از یگانه می پرسم شما نظرتان را درباره ی بنیامین چگونه مطرح کردید؟
جالب است کسی آهنگ های ساسی مانکن و علیش مس را توهین به شعور مردم تلقی نمی کند البته لازم است که بگویم ان ها نیز مخاطب خودشان را دارند و ما حق توهین به سلیقه ی کسی را نداریم!
محسن یگانه ی عزیز تند رفتی خیلی تند خیلی خیلی تند
امیدوارم به خود بیایی و بدانی که شکستن دیگران راه مناسبی برای بالا بردن خود نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در ضمن راجه به اون قضیه هم اون روزنامه نگار ازش سوال کرد
بنیامینم فقط نظر خودشو گفت...

نمیدونست این آقایون انقد بی جنبن.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به این پانا هم بگم

بعععععععععععله که هست

من هنوزم 85 بنیامینو گوش میدم

به اونبالاییشم

من کسایی رو میشناسم که 60 70 سالشونه ولی بنیامین گوش
میکنن

حالا شماها نمیتونین شعراشو درک کنین دیگه مشکل خودتونه

اونی که سطحی نگره شماهایین نه بنیامین ما...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

همیشه وتاابد

فقط و فقط ((بنیامین بهادری))

یادم باشه واسش اسفند دود کنم.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اگه میدونستم محسن اینجوریه حتی یه دفعه هم به صدای تکراری
و مزخرفش گوش نمیکردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

زنده باد بنیامین

بهترین صدای تاریخ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا متاسفم

بنیامین جان خودتو ناراحت نکن

بچن.... نمیفهمن

تو به بزرگواریه خودت ببخششون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

در جواب اون یه نظر هم:اره همین که میای اینجا خودتو می کشی که بگی البومش نفروخته در حالی که خودتم میدونی جز پرفروش ترین ها بوده یعنی داری می ترکی.
اتفاقا هم صدا داره(حداقل صداش واسه خودشه تقلیدی هم نیست) هم اهنگ هاش به روزه.من اصلا ملاکم قیافه نیست ولی چون خودتون گفتید در مورد قیافه هم که دیگه همه می دونند.چیه؟؟نکنه بنیامین قیافه نداره اونوقت محسن یگانه قیافه داره؟؟؟عجب!!!نذارید عکس های قبل از عملش و نشونتون بدماااااا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

آقا یکی یه نظر سنجی تو هخ وبلاگ بزنه معلوم میشه بحث برای چی؟
اگه بنیامین 1/3 یگانه رای آورد هم باز قبوله
در ضمن طرفدارهای بنیامین بجای طرفداری بیجا بهتره از خوانندتون انتقاد کنید تا به بیراهه نره من خودم تو وبلاگ محسن از ش انتقاد کردم با اینکه خداییش تقصیری نداشت فقط جواب داد ولی
تعریف بیجا=غرور بیجای خواننده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

این روزا همه از طرف "مردم" حرف میزنن.....شما چطور؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

tebgh akharin amar aghaye benyamin bad 3 sal album jadidesh vared bazar shod hala vaghean bad 3 sal kar roy yek album ma be rahate mitavanim befahmim ke benyamin hiche az musighe nemifahmad

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من معتقدم با طرفدارای دو آتیشه نمی شه بحث منطقی کرد چون که تعصب نمیزاره حرف منطقی رو قبول کنه بله کسایی هستن که طرفدار 88 هستند نظرشونو نمی شه تغییر داد . فقط می شه ازشون خواست بدون هیچ تعصبی آلبوم جدید محسن یگانه رو بشنوند و رای بدند.
من به عنوان طرفدار بی تعصب یگانه می گم محسن هم نباید با این دهن به دهن می شد مردم انشاالله شعور دارن می فهمن لازم نیست جواب ایشونو بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یکی نیست به این محسن یگانه بگه که
اون موقع که بنیامین آهنگساز بود یکی باید جنابعالی رو از مجلس ها میاورد بیرون
واقعا خیلی ترحم برانگیزن
سالها واسه گرفتن مجوز به آب و آتیش میزنن ولی چرا نمیتونن مجوز بگیرن ؟؟؟؟؟؟
چون اینان که هفت نت موسیقی رو نمیدونن و موسیقی رو بچه بازی میدونن
آخرشم ارشاد دید که بیچاره کارش به بیمارستان کشیده
دلشون به حالش سوخت و یه مجوز بهش دادن
حالا بنیامین هفت نت موسیقی رو نمی دونه و اینا شدن موسیقیدان حرفه ای
اینا دارن میمیرن از حسودی که بنیامین اینقدر موفق و خودشون..........
صحبت های طرفداراشم واسم خیلی جالب بود!!!!!!!!
میشه یکی به من بگه آدم محبوبیت رو تو چی خلاصه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لازم که ذکر کنم بنیامین بعد از یه بازیگر دومین نفر از نظر محبوب ترین هنرمند ایرانه
خیلی جالبه که محبوبیت رو از فروش بالایه آلبومش نمی دونن!!!!!!!!!
اشتباه نکنین این شما ها هستین که شعور مردم رو پائین میارین
میخواین با بد و بیراه حرفتون رو به کرسی بنشونین
اینها چیزی رو ثابت نمیکنه جز شخصیت خودتون،شخصیت هر هوادار هم بر میگرده به خود اون خواننده
اینم برام خیلی جالب بود که میگفتن بنیامین مغروره و تو شهرت غرق شده!!!!!!!!!
هوادارهای بنیامین بگن آیا واقعا اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا خوبه، همه باعث تحول موسیقی پاپ ایران رو بنیامین میدونن..........
واقعا متاسفم بنیامین با دو کلمه حرف زدن در مورد بعضی اشخاص که نظر شخصیش بود بهش میگن خواننده جنجالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی انصافا،به حرف های بی شرمانه بعضی اشخاص به بنیامین چی میشه گفت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنیامین سکوت میکنه و ما به احترام سکوتش حرف میزنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

هر چی محسن جون بگه راسته
به نظر من هم البوم بنیامین بهادری واقعا مزخرفه
بعضی از تراک هاش 47 ثانیه است
واقعا که انتشار این البوم کل موسیقی پاپ ما را زیر سوال برد
shame on you

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام دوستای یگانه ای
این هوادار بنیامین منو یاد اون طرفدار شادی تو just yeganeh خودمون میندازه کوتاه و مختصر منتظر البوم 2 محسن یگانه هم باشین.
تو فیلم گرگ و میش بنیامین 3 تا اهنگ خوند و محسن یگانه 1 اهنگ اما همه دنبال اهنگ اورجینال گرگ و میش یگانه بودن نه بنیامین این رو بازدید از اهنگ یگانه تو سایتهای معتبر موسیقی نشون میده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

محسن یگانه به شعور مردم ما توهین هست و ایضا به شخصیت و تربیت شون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من فکر کنم مدار منطق یگانه سوخته چرت وپرت می گه یعنی فرط دلم براش می سوزه بدجور حالش بده خودش با بنیامین مقایسه می کنه خنده دار یگانه بشین سرجات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من با اینا کاری ندارم فقط شماره بنیامینو میخوام تا فردا بهش زنگ بزتنم عروسی دختر غمومه بیاد بخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا جاي تاسف داره وقتي افرادي به اصطلاح هنرمند اين طور حرف مي زنند از ديگران چه انتظاري مي توان داشت ..
من نه كارهاي محسن يگانه رو دوست دارم نه بنيامين رو خواننده خيلي قوي مي دونم ...ولي اين حرف ها در حد يك خواننده نيست ..
بنيامين درمورد يگانه گفته بود كه ملودي هاي خيلي خوبي داره اي كاش به ملودي هاي ملل كاري نداشته باشه چون حيف است
اين نظر خودش بود ...حرف بدي كه نزده بود اصلا هم به ايشان توهين نكرده
در هر حال اي كاش ياد بگيريم با كوچك كردن ديگران خودمون بزرگ نميشيم
اون عزيزي كه گفته هر چيزي محسن جون بگه راسته ..همين رفتارهاي پر از تعصب هست كه به ديگران اجازه ميده در مورد هرچيزي اظهار نظر كنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بنیامین من و ما برای تو میمانیم
برای تو من خوانیم
به ÷ای تو می ایستیم
man midoonam ke mohsen yegane nabayad in harf o mizad valiii midoonin moshkel kojast???????????????????
bichare oghde E shode ,ehsas kard 2 ta ahange ghashang khoond, be paye benyamin resid alanam ye loghme bozorg tar az dahanesh gereft ke kheylii zood bayad tavanesh o pas bede ma tarafdaraye benyamin saket nemishinim va be mohsen yegane khahim farmoond ke bache benyamine ya khodeshe?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

behtare be jaye soltan npop behesh began soltane taghlide seda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

همینه که وضعیت موسیقی ما شده این جای کار درست حسابی فقط کل کل

دوستان همینجا این کل کل های کلیشه ای بین هوادارا رو تموم کنین حق با همتونه ول کنین دیگه با این کل کل ها که نظر همدیگه رو نمی تونین عوض کنین ...

هر کی نظری داره ... هر کی طرفدار چیزیه

من هوادارای عزیز این دو خواننده رو مثل این دو خواننده دعوت به آرامش و فکری برای وضعیت آشفته ی موسیقی پاپ می کنم ...

*****به امید اومدن آلبومی شایسته چه از بنیامین چه از یگانه*****

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM
BENYAMIN DOOSET DARIM

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

MOHSEN YEGANE MAN TARAFDARE TO BOODAM YE ROOZI AMMA BA IN KARAT DIGE HICHVAGHT TARAFDARE TO NAKHAHAM SHOD

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اقای یگانه بابت گرفتن این تندیس صمیمانه بهت تبریگ می گم به امید موفقیت های بیشترتون درزمینه حسادت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام اقای یگانه راستی اگه خواستی بفهمی فرق ویولن وگیتار به بنیامین می گم برات بخره ببهت یاد بده اصلا خجالت نکشی ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اگه بخواید درست نگاه کنید!
کاملا واضحه که یگانه خیلی از بنیامین سر تره...چه از نظر صدا،آهنگسازی و درکش از 7 نت موسیقی
ولی آقای یگانه من با اینکه طرافداره 100000000 آتیشه ی شما هستم.ازتون دلخور شدم...چرا که ممکنه شما این حرفا ها رو بخاطر بعضی از مسائل گفته باشید.
اما در نظر همه به غرور خیلی شباهت داره...
درست نبود محسن جان!
طرفدارای بنیامین هم اینقدر چرند نگن اینجا....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه خیلی حسوده من از بنیامین خوشم نمیاد ولی یگانه به موقعیت بنیامین حسودی میکنه چون همین البوم الکی بنیامین همه جا شنیده میشه وکلی طرفتار داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

10 روز از گذاشتن این مصاحبه میگذره این هوادار بنیامین باز با اسم های مختلف داره نظر میده عجب علافیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

javab be
سه‌شنبه 3 شهريور 1388 - 17:2

***********

10 روز یا 100 روز
داداش
تو با یه حساب سر انگشتی هم از فروش البوم های بنیامین (85-88 البومهای کودکش البوم مذهبی ) می تونی بفهمی بنیامین چند تا طرفدار داره.تازه خیلی هاشون اینجا نمیان چون یگانه را قابل جواب نمی دونن!!
بنیامین که مثل یگانه نیست که 1طرفدارش باید با هر چی اسم دختر و پسر نظر بذاره !!!
به یگانه جون بگین به قلب شما ها رحم نمی کنه به قلب خودش رحم کنه .حتما بار قبل هم بخاطر همین حسودی کردن ها بودش که به ان روز افتاد که تو المان قلبش بره زیر تیغ!!به یگانه بگو حسادت فقط خودشو می سوزونه ..اینم از دلسوزی گفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با سلام خدمت همه
بنیامین حتی 20% طرفدارای محسن رو هم نداره.
اینو من به یقین میگم.این چیزیه که دارم میبینم بنیامین خوب هست ولی محسن یه چیز دیگس.
بنیامین خوبه ولی یگانه نمیشه.
من و اون 10 تا دوستی که باهاشون رابطه ی تنگاتنگ دارم هم محسنو دوست داریم هم بنیامینو ولی وقتی اسم محسن یگانه بیاد دیگه بنیامین معنا نداره.
با البوم تابوت روتونو کم میکنیم.این نظر من و جمع ده نفریمه.
درود بر محسنه واقعا یگانه>>>.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

همون اندازه که با البوم نفس های بی هدف که فروشش300هزار نسخه بود رو مارا کم کردین بسه طرفداریگانه تو توهم زندگی می کنید اخه یه چیز بگید که با عقل جور در بیاد که ادم خنده اش نگیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ببین نیازی نیست یک طعنه جواب بدی عیبی نداره بالاخره یگانه یک وسوم موفقیت بنیامین به دست میاره یک دهم البوم های بنیامین فروش می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظرتون یه دختر واقعا ادبش در این حد پایینه ؟ هوادار بنیامین خداییش تا الان چند تا اسم عوض کردی نظر دادی با اسم دختر میای دیگه جدیدا خداییش خنده داره ها
اقلا مقایسه یگانه و بنیامین خنده داره محبوبیت یگانه کجا محبوبیت بنیامین کجا
عین مقایسه دریا با قطره است بهتره دیگه بیش از این خودتو مایه خنده این و اون نکنی هوادار بنیامین چند اسم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ببینید من از بنیامین خوشم نمیاد ولی متاسفانه اون جز خوانندهای محبوب هست والبوم ضعیف اونو حتی مادربزرگ 80ساله منم دوس داره یابچه های 10یا12ساله بعضیا بنیامینو مسخره میکنن ولی به اهنگهای ساده وگاهی سطحیش باعث این محبوبیتش شده و به خاطر همین امثال یگانه یا دیگران بهش حسودی میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

javabie be

علی
چهارشنبه 4 شهريور 1388 -
****************************

علی خان
نمی دونم هوش تو واقعا اینقدر پایینه یا خودتو به اون راه می زنی ولی طرفدارهای بنیامین که اینجا اومدن تعدادشون زیاده و همه یک نفر نیستن
من اونها رو می شناسم و هم اقا هستن و هم خانم
نمی دونم تو چه اصراری داری که بگی همه اینها 1 نفرن!!!!!!!! تازه هم که باشن باز در اصل مطلب تفاوتی نداره .اینکه بنیامین البومش پرفروشترینه خودش محبوبترینه طرفدارانش ملیون ملیونی هستن خودش با ادب و با تربیته و اقا هست بر خلاف محسن یگانه که خوشبختانه نمومه ادبش در این مصاحبه برای دیدن عموم مردم موجوده و فرهنگش کاملا معلومه در چه سطح پایینی قرار داره

ضمنا بنیامین تازه هنوز کنسرت داخلی نداشته که اینقدر طرفدار داره.بگذار کنسرت بده تا خودت ببینی

به هر صورت
چه یگانه ,چه تو
خوشتون بیاد یا نیاد
همین هست که هست.بنیامین بی همتاست و یگانه مگر در خواب ببینه به سطح او برسه
خودتو خسته نکن داداش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بیچاره این بنیامین که همه مسخرش میکنن اینجا هم ببینید اظهار لطف مردمو به بنیامین :

http://birmusic2.com/ftopic-1256-days0-orderasc-0.html

دیگه اونجا مثه اینجا نیست که بشه هی اسمتو عوض کرد نظر داد :لول

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

دو وجب مصاحبه، 6 متر نظر!

دو نفر چهار کلمه حرف می زنند 6 ماه مردم ما بحث می کنند.

حالا بنیامین یا یگانه چه فرقی براتون داره؟

برید آهنگ هرکدوم را می خواهید گوش بدید!

دو تا آلبوم 40 دقیقه ای که 80 ساعت بحث نداره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه افتخار داده درباره ی بنیامین صحبت کرده وگر نه بنیامین جلوی یگانه کسی نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با نظرت موافقم دوست عزیز
آقای یگانه باید از آقای بنیامین بهادری معذرت خواهی کنه.
در ضمن فقط میتونم بگم که برای آقای یگانه و طرفداراش متاسفم .
فکر نمیکردم آقای یگانه این جوری باشه.
خیلی توهین آمیز صحبت کردن در صورتی که آقای بنیامین بهادری در کمال احترام در موردشون صحبت کردن حتی از ایشون تعریف هم کردن.
باید احترام از آقای یگانه یاد گرفت.............!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

javab be

پنجشنبه 5 شهريور 1388 - 15:55
*******************

اینجا کم اسمتو عوض کردی و اسه یگانه, که حالا رفتی اونجا یه پست کردی(هاها ! خندیدم!!)
برات متاسفم داداش که بدجوری کم آوردی که این کارا رو می کنی

بالاخره این یه واقعیته و نشون میده که یگانه اونقدر ضعیفه که طرفداراش باید واسه حمایت کردنش دست به این جور کارا بزنه!!!!!

بیا مردونه به شکستت اعتراف کن داداش
به یگانه جون هم بگو مردونه بیاد از بنیامین معذرت بخواد ..بهتره تا اینجوری خودتون را ضایع کنین!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

agha hamid joke ghashangi goftid in jock ha faghat be darde khodetoon mikhore
fek konam jaye esm ha ro avaZ goftid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

یگانه کوچک تر از این حرف هاست که بخواد درباره بنیامین نظر بده بره خدارا شکر کنه نه بنیامین ورجب پور جوابش ندادن وگرنه از این که هست بیشتر ضایع می شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جواب به
سه‌شنبه 10 شهريور 1388 - 13:8
*********************

یگانه فقط به ادمایی مثل تو افتخار میده و حال میده داداش .ایرادش هم از کوچک بودن توئه داداش ....مثل یه قلوه سنگ کوچک که تو یه حوض کوچک بیفته موج می سازه.حوض کوچولو توئی و قلوه سنگ کوچولو یگانه جون!!!!
تو هنوز خیلی کوچکی که بفهمی بنیامین بزرگه..ایشالله وقتی بزرگ شدی داداش!!!!!

جواب به
مهرداد
پنجشنبه 12 شهريور 1388 - 15:22
****************

واست متاسفم حتی نمیدونی ایرانسل کار بنیامین نبود .یه خواننده تقلیدی بیچاره بود.اگه چیزی رو نمیدونی حرف نزن داداش

البوم اخرش هم که خیط کاشت .متاسفم که اینو هم نمی دونی!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

............................tarafdaraye mohsen yegane
fahmidim ke chand nafare kheyli koochoolooo hastin ke darin nazar midin laaghal ye zare kalame hashoon o ja be ja konin ke inghad bad zaye nasin ;););)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خیلی برات متاسفم اونی که خیت کاشت یگانه است دلم می سوزه که هنوز باورنداری حرف ها ی موسیقی قررن 21 یادتون رفته که چه جوری یگانه ضایع کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظر من طرفدارای بنیامین کوچولوان که تو تخیلات سیر میکنن چون یه ادم بالغ نمیشینه این اهنگارو گوش کنه برو جوجه بازیتو کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بی طرف قضاوت کنیم...

حقیقت چیه؟؟؟چرا کسی به دنبال حقیقت نیست؟چرا اکثرا تعصبی و کور کورانه نظر میدیم؟؟!جرا برای دفاع از محبوب خود دیگری را تخریب می کنیم؟؟؟؟!!!!!!
ببینید دوستان ، دو عزیز ما : آقای محسن یگانه و آقای بنیامین بهادری هردو اشتباهات و در مقابل نکات مثبتی دارند که لازمه اونارو برسی کنیم بعد نظر بدیم!!!

یکسری دوستان نظرات بی انصافانه ای دادند که فکر میکنم لازمه پاسخه تند روی خودشونو بگیرند:
اول اینکه قبل از پاسخ به نظرات لازمه چند نکته رو بیان کنم اینکه ما اینجا برای هواداری و بهتر بگویم برای دفاع از آقای بهادری و آقای یگانه اومدیم و دوستانی که نظر دیگه ای راجب دیگر محبوب هایشان دارند میتونن به سایتشون مراجعه کنند و اونا رو بیان کنند و یا دوستانی که بدون هیچ ربطی به موضوع ، به محبوبشون ابراز علاقه افراطی میکنند و عاشق و دلباخته هستند لطفا به خود ایشون ایمیل بزنن و عشقشونو توصیف کنند!!!! به نظر من یه دختر باید بدونه چه جایگاهی داره و خودشو انقدر دست پایین نگیره! اینو دوستانه گفتم..
برای جواب دوستان اول باید بگم که آقای یگانه با اینکه به نظر من تندروی زیادی در جواب به نظر آقای بهادری دادند، از جهاتی هم حق داشتند چون فکر می کنم بنیامین زیادی به خودش مغرور شده و خیلی زود راجب آدمها قضاوت میکنه!اگر یگانه هم شعری تقلیدی خونده باشه مثلا همین ملودی یونانی، همه ما میدونیم که این ملودی واقعا متعلق به کیه!ولی چه اشکالی داره که ایشون بیاد و به ترجمه ایرانی این ملودی رو واسه ما ایرانیها بخونه، مگه نه اینکه خود بنیامین دوست داره آهنگهاش به خارج ایران بره، حتی اگه به زبان مردم اون کشور خونده بشه ولی همه بدونن که واسه ایشونه!! کی بدش میاد؟؟!!!
البته بازم میگم که یگانه تندروی کرد و باید کمی بیشتر روحیه خودشو انتقادپذر کنه. آقای بهادری هم باید جایگاه خودشو بشناسه!!
دوم اینکه به هر حال هرکسی از یه جایی شروع میکنه.مثلا همین رضاخان!از اول که رضاخان به دنیا نیومد!خیلی تجربه ها کسب کرد که رضاخان شد! آقایان بهادری و یگانه هم که از بدو تولدشون شاعر و ترانه سازو.... نبودند که حالا بخوان هفت نت موسیقی رو بشناسن! این عزیزان هرکدوم به مقتضای سن و موقعیت و استعداد و شرایط خاص خودشون این تجربه ها رو کسب کردن و چیزایی رو که باید یاد میگرفتند رو یاد گرفتند و اینکه کدوم زودتر و کدوم دیرتر یاد گرفتند اصلا مهم نیست! مهم اینه که بتونن از اونا به بهترین شکل استفاده کنند.
سوم اینکه دوستی که نظر دادند بنیامین به درد نوحه خونی و مرثیه سرایی و... میخوره به خودشون مربوطه نه شما ! اتفاقا آدم باید خیلی توفیق داشته باشه که بتونه واسه امامانمون نوحه خونی کنه! کسی که نوحه خونی اونم تو ایران که ادعای دین و... رو داره ، مسخره بکنه معلومه که خودشم انسانی نیست که دین واقعی و حقیقی داشته باشه!
چهارم: دوستان لطفا در دادن نظراتشون از کلمات و فهش های زشت و .. استفاده نکنند و سعی کنند شخصیت خودشونو زیر سؤال نبرند.چون خود شمایی که دیگری رو به اصطلاح "بچه" میدونی مطمن باش خودت بچه تری که به کسی این نسبت رو میدی که حداقل در زمینه موسیقی دو کلاس سواد از تو بیشتر داره و جای استاد تو هست!(البته منظور من به دوستس هست که نظر دادن نه آقای گلرویی)..
بیایید یکم این افراط گراییهامون رو کنار بذاریم و اول یاد بگیریم که چطور با هم صحبت کنیم!این طرز دفاع کردن های شما از محبوبین خود اصلا صحیح نیست و باور کنید که خود آقای یگانه و بهادری هم هیچکدومشون راضی به این نیستند که شما انقدر به رقیبشون بی احترامی کنید چون همین هوادارانشون هستند که به نوعی شخصیت اونا رو هم بیان میکنن و اونا هیچکدومشون دوست ندارن هواداران بی ادب داشته باشند!!!! دفاع کردن خوبه، نظر دادن خوبه اما به شرطی که توأم با احترام و حفظ شأن محبوبتون باشه.
یه توصیه دوستانه : لطفا انقدر به هم نپرید و در دفاعیات خود افراط نداشته باشید و جدا از احساساتتون جانبدار حق باشید. اگر همه مردم ایران این خصوصیت ها رو داشتند ما حتما انتخابات با این افتضاحی و این همه کشته نداشتیم!!!!
ببخشید طومـــــــــــــــــــــــــــــــار نوشتم!!!!! ممنون از دوستانی که نظرات من حقیر رو خوندن. با کمال میل آماده هر انتقادی هستم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جواب به حقیقت

يکشنبه 15 شهريور 1388 - 18:45
--------------------------------------------------------------------------------

انتخابات افتضاح مقوله دیگه ست ربطی یه این بحثا نداره.بهتره شما که ادعای چیز فهمی داری اینو نگی

دوم از شما که بقیه رو به رعایت ادب دعوت کردی خودت از اصطلاحات مودبانه استفاه کن نه حرفایی مثل <به هم می پرین و...>.خودت می دونی چطور با ید با بقیه حرف بزنی؟!
3- فهش را فحش می نویسن .شما که به بقیه بچه میگی و فکر می کنی سواد ندارن چرا سواد خودتو نمیبینی

4- موضوع یگانه و بنیامین چیز دیگه ای هستش.بنیامین مودبانه انتقاد سازنده ازش کرده و او اهانت کرده. اگه میگی نه، خوب مصاحبه بالا را بخون

5- شما که به بقیه میگی سواد موسیقی نداران پس بهتره به سواد موسیقی بنیامین که از سواد شما بیشتره اعتماد کنی و بدونی وقتی میگه چرا یگانه از ملودی بیگانه استفاده میکنه حتما دلیل تخصصی داره ..حالا اگه این حرف از سواد شما بیشتره و دلیلشو نمی دونی، مشکل خودته

6- تو که نه طرفدار یگانه هستی و نه طرفدار بنیامین چرا اینجا نطر می دی؟!مگه خودت نمیگی اینجا طرفداران یگانه و بنیامین باید نظر بدن

7. طرفداران بنیامین حتی یه مورد هم نبوده با کسی جر و دعوا رو شروع کنن ولی وقتی یگانه اون قدر بی ادبه که در مصاحبه رسمی توهین می کنه و طرفداراش هم فقط فحش میدن و نسبته دروغ به بنیامین میدن طبیعیه طرفداران بنیامین هم بیان جوابشون رو بدن
اونایی که هیچ عیبی در یگانه و رفتاراش نمی بینن خوب معلومه چیزی سرشون نمیشه و حتما ادب را می نویسن< عدب>!!!!!!!!! مثه خود شما

8- واسه اخرین بار میگم بنیامین چه در مرثیه چه در کار کودک چه در پاپ پرفروشترین بوده .یگانه در مقایسه با بنیامین چی داره بگه؟!هیچی.به همین دلیل طرفداراش شایعه میسازن مثلا میگن ایرانسل را بنیامین خونده و غیره .چون دفاعیه ای ندارن که بگن
تو هم که میگی بنیامین باید جایگاه خودشو بشناسه ، بدون که جایگاه خودشو می شناسه که داره نظر میده تو کدوم از این سلطان های پاپ مسخره را می شناسی که در همه این رشته ها اول باشن؟..تو نمی بینی که بنیامین چقدر از همشون سر هست و جایگاهش اونقدر بالاتر هست که بخواد انتقاد کنه؟
یگانه هم در این مصاحبش توهین کرده چون جواب منطقی نداشته به بنیامین بده

9-بنیامین هم همین هست که بوده .اگه فکر می کنی مغرور شده پس بدان از اول بوده.اگه مغرور نبوده پس الان هم مغرور نشده
نمی دونم چرا میگی بنیامین حقشه از کسی مثل یگانه کم ارزش توهین بشنوه ؟!! در حالیکه بنیامین فقط گفته چرا یگانه از ملودی های ملل استفاده می کنه.خوب اگه تربیت یگانه در همین حده که در جواب این حرف ، چون جواب نداره توهین میکنه داره شخصیت و ادب خودشو ثابت می کنه که خیلی هم خوبه!خسته نباشه

شمایی هم که داری از این کارش دفاع می کنی یکی هستی مثل خودش

10-دفعه دیگه به جای به قول خودت طومار نوشتن کمی فکر کن و بعد حرف بزن که نه وقت خودتو بگیری و نه وقت بقیه رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

حقیقت جوون

تو اصلا چی کار به طرفدارا داری؟
فقط ادب محسن یگانه را بگیر و بقیه رو ولش!
انکار نمی کنی که!
ادب محسنو ببین و باز بهش (نا)حق بده!!!!!!!!
راه دور نرو عزیزم فقط ادب محسن یگانه و بنیامین را مقایسه کن.والسلام.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خودخواهی داره از سروروت میباره مال جواب دادن نیستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

جواب به 16 شهریور 21:17
دوست عزیز، از انتقادت ممنونم. در جواب انتقادات شما:
1_در مورد انتخابات حق با شماست و من اشتباهم رو با کمال می پذیرم. من فقط می خواستم شخصیت یکسری از ایرانیان رو توصیف کنم که اونم باز حق رو به شما میدم.2_اکثرا که نمونه بارزش هم من هستم!!هنگام تایپ ممکنه اشتباهاتی مرتکب بشوند که فکر میکنم این ساده ترین و بخشوده ترین خطا باشه.3_من هیچوقت برای سوادم ادعایی نداشتم. 4_ اگر دقت کرده بودید متوجه می شدید که من هم در مورد انتقادات بنیامین و یگانه نسبت به هم در زمینه رعایت ادب نسبت به هم از آقای بهادری طرفداری کردم و گفتم که یگانه تند روی کرده!5_ گویا شما با دقت جملات منو نخوندین!من خودم در مورد سواد آقای بهادری گفتم که طرفداران یگانه به ایشون بی احترامی نکنن چون هرچی باشه در زمینه موسیقی جای استادشون هستن!!!!!!پس این نشون دهنده اعتماد من نسبت به ایشونه که ادعای سواد موسیقی ایشون رو در مقابل خیلی ها می کنم! در مورد ملودی یونانی هم من مثل همه شما نظرم رو گفتم. حالا اینکه درست یا غلط،هیچوقت از شما راهنمایی نخواستم و نخواهم خواست!هر کسی توی اینجا میتونه نظرشو بده و فکر نمیکنم مانعی داشته باشه،اگه داشت پس انسانها هیچوقت حق نظر دادن نداشتن و نظرات بنده هم نمایش داده نمیشد!!!!
7_ شما از کجا میدونید که من طرفدار هیچکدومشون نیستم که انقدر با اطمینان قضاوت میکنی؟؟؟!! باشهف میگم من طرفدار آقای بهادری هستم. خیلی از کسانی که نظرات منو خوندن منو میشناسن.میتونید از مدیر وب سایت ایشون بپرسید! اما اینو نگفتم که جانب داری کرده باشم، اینو گفتم که بدونی من بی جهت موضوعم رو حقیقت ننوشتم! چون من از حق دفاع میکنم هرچند به ضرر محبوبم باشه... و اگر از ایشون انتقادی کردم چون میخوام طرفدار کسی باشم که اخلاقشون از هر جهت کامل باشه و دوسشون داشم که اینا رو گفتم. پس مشخص میشه که به کار بردن عبارت" تندروی برخی دوستان"!! از جانب من کاملا درست بوده!
8_من با اینکه اشتباهات تایپی ام رو پذیرفتم اما هیچ کجای نوشته هام ندیدم که ادب رو اشتباه تایپ کرده باشم! در ضمن اینطوری نیست که طرفداران یک عزیزی همه بی ادب باشند و گروه مقابل همه با ادب!چون ادب هر کس به خودش برمیگرده جدای از اینکه سلیقه اون شخص در حمایت از کدام خاننده و موسیقی باشه! اگر هم بخواهیم از دید شما انقدر بی انصافانه نگاه کنیم من حق رو به طرفداران آقای یگانه میدم چون با اینکه نمی دونستن من طرفدار کی هستم هیچ بی احترامی و انتقاد عجولانه ای نسبت به من نکردن و حق رو پذیرفتن!!
9_شما حق ندارید راجب دیگر خوانندگان عزیز که هرکدوم هواداران خاص با سلیقه های خاص خودشونو دارند انقدر بی احترامی و تندروی کنی!!!!!!!!!!!!!!بالاخره مردم هرکدوم سلیقه خودشونو دارند و شما حق نداری برای دفاع از سلیقه خودت اونا رو زیر سؤال ببری و تخریبشون کنی. فکر نمیکنم در این مورد شما کاره ای باشید!!!
10_من اصلا یادم نمیاد که کفته باشم بنیامین حقشه!!!! من گفتم باید جایگاه خودشو بشناسه. .. حالا شما اگر درک درستی از گفته من ندارید فکر میکنم این مشکل شما باشه. بازم میگم هرکسی نظری داره که دوست داره بیان کنه مثل شما و من و ....
11_فکر میکنم نظرات یا به قول شما طومار من خیلی بیشتر از شما مفید بر فایده بوده باشه!! و من در طومار شما چیزی جز تند روی و بی احترامی و قضاوت عجولانه ( نسبت به افرادی که اصلا نمیشناسیم که چه کسی هستن و نظراتشون از چه جنبه ای هست)،چیز دیگری ندیدم!!!!
اگر باز هم اشتباه تایپی داشتم پیشا پیش معذرت خواهی میکنم از همه دوستان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

حقیقت جوون
تو که یه بار به نعل می زنی یه بار به میخ.انگاری حالت خوب نیستش.قرص اعصاب نشه فراموش
نه اون بنیامین نه اون یگانه ارزش بحث و دفاع رو ندارن اینم فتوای جدید.اونای هم که بیکارن برن یه کاری واسه خودشون پیدا کنن
تو که همه را دعوت به ادب و منطق می کنی چرا خودت نداری؟ جواب تو خموشیه عزیزم.والسلام .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام به همه.
این همه جارو جنجال بابت چیه؟
2 تا ادم که اگه با نزدیکاشون صحبت کنین میفهمین چقدر با شعورتون بازی شده!
من نمی خوام کسی رو تخریب کنم ولی خواستم به عنوان کسی که این افراد رو یکم از نزدیک میشناسه توصیه کنم که زیاد بهشون ننازید اینا با شما هستند که اینند!بدون شما هیچی نیستند.
به محسن یگانه ام میگم امیدوارم استودیو تخت جمشید و پارک ملت و رضا فوادیان و نامردیاتو فراموش نکرده باشی!یادت نرفته باشه که کی تورو یه شبه خواننده کرد.بهزاد احمد وندرو که حتما باید به یاد داشته باشی نه! حتی پول سیگارات!پس الان به سالن میلاد و gen2 و کامرانیه نناز.
اگرم میبینید به خاطر زیرزمینی بودنش کاری بهش نداشتن و مجوز گرفت فقط بخاطر پدر بزرگ وار شهیدش بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

شاهد عینی جووووووووون بیشتر بگو بذار همه اونای که شعور دارن بدونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ببین یگانه چی کار کرده که حتی مطبوعات هم صداشون در اومده از این طرز حرف زدنش وهوش درایت بنیامین تحسین کردن که جواب یگانه نداده

Ati
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

bikhod...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

انگار هرچي ما طرفداراي محسن يگانه ي گل گلاب يعني سلطان پاپ هيچي نمي گيم اين طرفداراي بنيامين پررو تر مي شن . محسن يگانه آنقدر استاده كه نيازي نداشت كه بخواد درباره ي بنيامين نظر بده درضمن به هيچ كس ربطي نداره كه محسن يگانه ي عزيز سيگاري هست يا نيست و بايد خدمت اين شاهد عيني بي مزه عرض كنم بد جور به محسن جون حسودي مي كنين البته بايد بگم كه اگر چه آلبوم چرت و پرت بنيامين جونتون خوب فروش كرد اما هيشكي محسن هميشه يگانه نمي شه ضمنا كيه كه بتونه يه آهنك يوناني رو به فارسي برگردونه و همه واسش سر و دست بشكنند ببينم اين بنيامين خان كه كارش توهين به اين و اونه مي تونه همچين كاري بكنه .اگه خواستيد اسم محسن جون رو بياريد بايد برا سلامتي اش صلوات بفرستيد و ضمنا يك شهيد كه محمد رضا يگانه پدر استاد يگانه باشه دلش نمي خواد يه آدم بي تربيت مثل اين شاهد عيني اسمشون رو بياره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام به همه
در مورد مصاحبه واقعا محسن يگانه درست ميگه
دليل:شما به آهنگها توجه كنيد! آيا بعد از 2 سال انتظار ميرفت از بنيامين كه يه آلبوم نرم افزاري توليد كنه؟!
شعراي هر آهنگ اون بيشتر از 2 بيت نبود همش تكرار بود با منطق خودتون گوش بديد
ميدونين مصاحبه اي كه بنيامين در مورد هنرمندا كرد چي بود اونو خوندين؟ لطفا قبل از هر نظري مصاحبه زشت و بي رحمانه اونو بخونين
هر كي جاي محسن بود بد تر از اينارو ميگفت ولي محسن يگانه در واقع فقط حقيقتو گفت چون اين آلبوم اصلا از لحاظ آهنگسازي.شعر با كيفيت نبود
اونوقت يه خواننده مياد تو آلبومش از چندين ساز مختلف استفاده ميكنه شعراي خيلي خوبي داره ولي ما اونو نقد ميكنيم چرا؟ چون علم موسيقي نداريم
{{{هواداراي بنيامين لطفا بريد برنامه آهنگسازي FL رو تهيه كنيد ببينيد شما بهتر آهنگ ميسازين يا بنيامن!}}}
خلاصه به نظر من محسن يگانه تو هنر واقعا يه استاده اينو ميتونين از آهنگاش .كنسرتاش بفهمين
خيلي راحت يه آهنگو تغيير ميده مثل آهنگ خاكسترم نكن تو كنسرتاي اخير اين كار علم موسيقي ميخواد كه هر كسي نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

کسی که تو البومش از خلاقیت استفاده نکنه اون البوم به درد چند تا بچه تهرانیه سوسول میخوره
درود بر مافوق استعداد یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خیلی خوب بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

بابا محسن یگانه با اون صدای زیباش تو دنیا یه دونست !!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

نظر من طرفدارای بنیامین کوچولوان که تو تخیلات سیر میکنن چون یه ادم بالغ نمیشینه این اهنگارو گوش کنه برو جوجه بازیتو کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

salam
man ba harf haye mohsen movafegam vali beyne bahs hash be benyamin tohin kard ke man kheili narahat shodam.
mikhastam begam agaye yegane age benyamin ye bache hast va begim hala nafahmide va tohin karde baz har chi bashe albome dovomesh khob forosh raft o kheili ham mashhor shod
man aslan agaye benyamin ro az nazdik nadidam o ba akhlageshon ashna nistam vali ejaze nemidam tohin be kasi ke in gadr mashhore o tarafdare ziyadi ham dare tohin beshe.
ba tashakor
vali roye ham rafte man agaye yegane ro ham dost daram albate fagat ahan hashon ro.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

از هر جهت نگاه کنی بنیامین از یگانه سرتره!هم آهنگسازی هم صدا.یگانه چی از موسیقی حالیشه؟از سر بیکاری اومده خواننده شده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

من واقعا نمیدونم به این اقای یگانه چی بگم من واقعا ایشونو کاراشونو دوست داشتم ولی بعد از اینکه کنسرتشونو رفتم نظرم کاملا عوض شد حدود یک ماه بعد که کنسرت بنیامینم رفتم یگانه کاملا از چشمم افتاد ....کارایی که بنیامین تو کنسرتش میکرد واقعا خاص بود ولی کنسرت یگانه انگار گروه سرود بود واقعا خداییش اگه به جای بنیامین یگانه رفته بود امریکا انقدر ازش حمایت میشد واقعا خودتون قضاوت کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظرمن هیچ خواننده ای تو ایران به اندازه ی محسن یگانه پرطرفلار نیست .من حق ندارم به هیچ خواننده ای توهین کنم. کسانی که به یگانه توهین کردند به جدو ابادشون توهین کردن...........فهمیدید...........................................یگانه. یگانه................ایران فقط یگانه...............موسیقی فقط یگانه...............اقای صدا فقط یگانه.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فقط محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

mohsen vaghean asheghetam

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 17:25

یگانه با این مصاحبش فقط سطح شعور خودشو نشون داد فکر کرده کی شده

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:01

بعد یگانه خودشو هنرمند میدونه مثلا؟؟؟
این نوع حرف زدن یه هنرمنده؟ مگه بنیامین چی گفته بود بهش اخه؟؟ تو اون مصاحبه بنیامین از یگانه تعذیف کرد ولی اقای یگانه مثه اینکه اختلال حواس دارن...
متاسفام واست محسن یگانه...واقعا در بی ادبی یگانه هستی!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین با آلبوم دوم‌اش به شعور مردم ما توهین کرد | موسیقی ما