برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار آلبوم جدید حامی در هاله ای از ابهام، شکایت حامی از هنرنمای پارسیان
گفتگوی اختصاصی موسیقی ما با حمید حامی؛
انتشار آلبوم جدید حامی در هاله ای از ابهام، شکایت حامی از هنرنمای پارسیان
موسیقی ما- امین موسوی: ماه هاست که قرار است آلبوم حمید حامی خواننده‌ی خوب کشورمان منتشر شود اما با توجه به اعلام قبلی هر بار انتشار این آلبوم به تاخیر افتاده و به دست هوادارانش نرسیده است، گویا شرکت هنرنمای پارسیان که مسئول انتشار آلبوم «آخدا» بوده است این آلبوم را منتشر نکرده است و حامی هم به دلیل پاس نشدن چک‌هایش از این شرکت شکایت کرده است، این موضوع بهانه‌ای شد تا سراغ حامی رفتیم .گفت و گوی موسیقی ما با حامی را در ادامه بخوانید ....

چه خبر از آلبوم جدیدتان «آخدا»؟

آلبوم بیش از 6 ماه است که مجوزش را گرفته و علاوه بر طراحی، میکس و مسترش هم انجام شده ولی متاسفانه هنوز امکان انتشار آلبوم وجود ندارد.

به چه دلیل؟
راستش قضیه این است که 6 ماه پیش با یکی از این شرکت‌های سینمایی که وارد موسیقی شدند برای پخش آلبوم قرار داد بستم که متاسفانه چک‌هایشان برگشت خورده و وصول نشده و از طرفی جواب تلفن‌های بنده را هم نمی‌دهند و تکلیف بنده را هم مشخص نمی‌کنند، به هر صورت من به همراه وکیلم به دادگاه مراجعه کردم و با صحبتی که با ایشان داشتم، یک اظهار نامه فرستادند که ما بلاخره یک جوابیه بگیریم که متاسفانه این اتفاق هم نیفتد، بخاطر همین مشخص نیست که کار در چه تاریخی منتشر شود که در صورت فسخ قرارداد با مراجعه قضایی می‌توانم یک قرارداد با یک شرکت دیگر ببندم و کار را قبل از عید منتشر کنم .البته امیدوارم این اتفاق بیفتد.

در مورد قطعات آلبوم هم توضیحی بدهید.
این آلبوم شامل 10 قطعه ی جدید به همراه 2 قطعه تکراری است که در اصل 12 قطعه می شود و اینکه تقریبا آلبوم هم در همان خط آهنگ های قبلیم هست یعنی سبک عوض نشده ولی با این تفاوت که در این آلبوم یکسری کارهای سینمایی تلویزیونی و تئاتر هم هست.

آهنگسازان آلبوم چه کسانی هستند؟
آهنگسازی قطعات توسط «ستار اورکی»، «بابک زرین»، «رضا تاجبخش»، «سعید شعبانی نژاد»، «محمد فرشته‌نژاد» و خودم انجام شده و ترانه‌های آلبوم نیز توسط «بابک صحرایی»،«افشین یدالهی»، «یغما گلرویی»، «علی روئين تن» و «حمید رضا صمدی» سروده شده است.

جریات آن 4 قطعه ای که جدیدا در اینترنت قرار گرفته، چه هست؟ آیا خودتان پخش کرده اید؟
نه من راضی نبودم و بدون اطلاع بنده این کار صورت گرفته، 3 قطعه از این 4 ترک تولید سازمان صدا و سیما بوده است و یک آهنگ هم مربوط به یک فیلم سینمایی بوده است، در ضمن پارسال هم دو قطعه ی ناقص از بنده در اینترنت پخش شد که آن هم بدون اجازه و اطلاع من بوده است.
در ضمن این را هم بگویم که بعضی ها در اینترنت روی آهنگ های من کلیپ می زنند و در سایت ها پخش می کنند که البته من خوشحالم که بوسیله این کلیپ ها مردم صدای من را می شنوند ولی علاقه ندارم برداشت خاصی از این کلیپ ها شود و کلا هم خودم از پخش این قطعات بی اطلاع هستم.

برنامه ای برای اجرای کنسرت ندارید؟ در جشنواره حضور دارید؟
کنسرت من نه، همیشه گفتم، باز هم میگوبم که کنسرت برای از ما بهترون هست، اگر مردم به جریان برگزاری کنسرت ها دقت کنند و کمی هم باهوش باشند می بینند که یکسری خواننده های خاص هستند که از طرف نظام موسیقی یا از طرف مافیای موسیقی دارند حمایت می شوند و بقیه مورد توجه نیستند، حتی بقیه ی خواننده ها که ممکن هم هست طرفدار زیاد داشته باشند مورد توجه نیستند، خب بنده هم از آنهایی هستم که زیاد مافیای موسیقی به بنده علاقه ندارد.
در جشنواره ی امسال هم بعید است حضور داشته باشم.

شما یک قطعه هم در آلبوم هشت اجرا کرده بودید که قرار بود به وسیله ی شرکت هنرنمای پارسیان منتشر شود، خبری از سرنوشت این آلبوم ندارید؟
تهیه کننده این کار هم همان شرکتی است که می خواست کار من را منتشر کند، شما هم اگر فهمیدید قصه‌ی شرکت‌های سینمایی که آلبوم ها را می گیرند و نگه می دارند و منتشر نمی‌کنند چه هست به ما هم بگویید که ما هم بفهمیم.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چقدر منتظر آلبوم جدید حامی بودم،امیدوارم این مشکلات زودتر حل بشه و آلبوم زودتر بیاد.
باز هم انتظار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

وای بر ما که با بهترین خواننده موسیقی پاپ چنین می کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

حامی خواننده ی فوق العاده ای که همیشه بهش کم لطفی شده. خودش هم بی تقصیر نیست. این گفتگوی اختصاصی بود؟ 4 تا سوال؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام، به خدا این رسم رفتار با هنرمند های حقیقی ما نیست ... یک کم هم لطف و محبت داشته باشید ... چرا حامی عزیز باید این گونه صحبت کند؟ ... در تمام مصاحبه هاش غم و ناله و شکایت است ... ما هواداران هم که مجبوریم فقط نگاه کنیم... حامی جان امیدوارم مشکلاتت هرچه زودتر حل شود./

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

امیدوارم مشکلش حل بشه و البوم زودتر بیاد. مردیم از بس به قول دوستمون فقط نگاه کردیم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اه!بد میخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

یک سری خواننده هستند که صداهاشون درجه 2 و 3 هست وکارهاشون هم همینطور تازه کنسر ت می گذارند با بلیط های گرون اما حامی که فوق العاده میخونه و درست باید به این وضع دچار بشه
متاسفم از این وضع موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام میخواستم ببینم آلبوم ژاکت پخش شده یه خبر بزارید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

متاسفانه علیرغم اینکه حامی صدای بسیار خوبی داره اما به نظر بنده در ورطه تکرار افتاده و تمام آهنگاش تقریبا یک شکل شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

دوست عزیز به شدت با نظر شما مخالفم اتفاقا حامی آلبوم به آلبوم داره کاراش عالی تر میشه و سبک خاص خودش رو داره اگر یکی سبک ویژه ای داشته باشه شما میگید تکرار؟مثلا ابراهیم حاتمی کیا هم حتما به نظر شما کاراش تکراری شدن دیگه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

همیشه باید منتظر چیزی باشی که هیچ وقت اتفاق نمی افته متاسفم که اینهمه مدیر ناکار امد هست که اینجوری داران دشمن واسه خودشون درست می کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بنده منکر سبک قوی حامی نیستم اما اگر دقت کنید یک ریتم ثابت و کلی در اغلب آهنگهاش احساس میشه برای من که اینطور بوده وقتی آهنگ جدیدی رو ازحامی میشنوم انگار بارهاست که اونو شنیدم.در کل این نظر منه و من قصد جسارت به هیچ کدوم از طرفدارای این خواننده رو ندارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

حامی سبک خوب و قویی داره صداش هم حرف نداره
از کسیکه شاگرد بابک بیات باشه کمتر از این هم نمیشه توقع داشت
اما یکم کاراش تکراری شده من به عنوا ن یه علاقمند به کاراش دوست دارم تنوع بیشتری در کاراش ببینم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

این بابا با خودش هم مشکل داره. دورت گذشته عزیزم . قبول کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

حامی خواننده ی فوالعاده ای هست .بعد اون دوست عزیزی که میگه کاراش تکراری شده اینو بگم که هر کسی را بهر کاری ساختن .هر خواننده ای با توجه به صدای خودش سبک شعر را انتخاب وحامی هم همینطور هستش .صدای حامی به سبک پاپ ارام میخوره.حامی فقط از لحاظ اهنگسازی مشکل داره .اگه این اهنگسازهاشو بندازه بیرون خیلی خوب میشه.به جرات میتونم بگم صدای حامی از ابی هم قشنگتره فقط فرقش اینه که ابی اهنگسازهای خوبی داره و به خاطر همین فطر میکنین که صدای ابی قشنگتر هستش.بعد صدای خواننده ها را کلی میکس و.... میکنن ولی صدای حامی خدادادی هستش .حامی جان برات ارزوی موفقیت میکنم و خواهشا بجای این اهنگسازها 4تا اهنساز خوب بیار.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار آلبوم جدید حامی در هاله ای از ابهام، شکایت حامی از هنرنمای پارسیان | موسیقی ما