برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنیامین و محسن جب‌پور: مصاحبه‌ای با تلويزيون‌های لس‌آنجلسی نداشتيم
حواشی کنسرت بنیامین در آمریکا؛
بنیامین و محسن جب‌پور: مصاحبه‌ای با تلويزيون‌های لس‌آنجلسی نداشتيم
موسیقی ما - محسن رجب‌پور طي توضيحاتي در خصوص كنسرت بنيامين مصاحبه خود با شبكه لس آنجلسي را تكذيب كرد. به دنبال اجراي بنيامين بهادري در لس‌آنجلس، برخي رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباري مبني بر حضور اين خواننده به همراه محسن رجب‌پور در يك برنامه تلويزيوني لس آنجلسي كردند؛ پس از انتشار اين اخبار رجب‌پور كه در حال حاضر به همراه گروهش در آمريكا به سر مي‌برد، گفت: خلاف انتشار برخي اخبار در سايت‌هاي داخلي و هجمه‌اي كه طي اين مدت در آمريكا بر ما وارده شده، ‌نه من و نه بنيامين هيچ مصاحبه‌اي با تلويزيون‌هاي لس‌آنجلسي نداشته‌ايم و اين تصاوير پخش شده به صورت مونتاژ از روي اينترنت گرفته شده است.

* دوربين‌هاي فيلمبرداري از شبكه‌هاي مختلف در فرودگاه به سمت ما آمدند

وي ادامه داد: ساعت‌ها قبل از ورود ما به فرودگاه 10 دوربين فيلمبرداري از شبكه‌هاي مختلف بدون هيچ دعوتي از سفر ما به آن كشور فيلم گرفتند و يكي از اين شبكه‌ها با استفاده از يكي از اين فيلم‌ها مدعي حضور ما در استوديو شده، اين در حالي است كه ما اصلا مجري اين شبكه تلويزيوني را نمي‌شناسيم.

* علي‌رغم تبليغات، ايراني‌ها صندلي‌هاي سالن را پر كرده بودند

رجب‌پور با اشاره به اينكه اين كنسرت اولين اجراي يك خواننده رديف اول پاپ ايران در لس‌آنجلس است، افزود: طي يك ماه گذشته شايعات زيادي مبني بر اينكه دولت ايران اجازه نمي‌دهد هنرمندان‌شان براي اجرا به خارج از كشور بيايند،عنوان شده بود و اين در حالي است كه در عين ناباوري، ايراني‌هاي مقيم آمريكا و نيز مخاطبان آن كشور تمامي صندلي‌هاي سالن را كه يكي از خوش نام‌ترين سالن‌هاي لس آنجلس است، پر كرده بودند و مردم ايران علي‌رغم صحبت‌هاي مطرح شده عليه ايران، به ديدن كنسرت آمده بودند.
رجب‌پور گفت: فلان مجري برنامه لس آنجلسي عنوان كرده كه ما به درخواست بنيامين و رجب‌پور با اين افراد گفت‌وگو كرده‌ايم در حالي كه اصلا چنين چيزي نبوده و همه شبكه‌ها با حضور در فرودگاه ما را غافلگير كردند و ما اصلا از اين مسئله مطلع نبوديم.

* پليس آمريكا جلوي اغتشاشگران را گرفت

مدير برگزاري كنسرت بنيامين در خصوص جوسازي‌هاي افراد سودجو عليه ايران گفت: از مدت‌ها قبل اعلام كرده بودند هنرمندان اين كنسرت ايراني هستند و هيچ كس به ديدن آن نرود. همچنين براي بر هم زدن اين برنامه برخي افراد مقابل درب ورودي اقدام به آتش زدن روسري كردند كه اين اقدام با حضور پليس و پي‌گيري‌هاي ما پايان يافت.
رجب‌پور در خاتمه خاطر نشان كرد: براي ما جاي تعجب است كه هم در ايران و هم در خارج مورد هجمه قرار مي‌گيريم به طوري كه رسانه‌هاي داخلي نيز اقدام به انتشار چنين اخبار كذبي مي‌كنند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

اقای مولایی تو رو خدا بگید اریان فور یو چرا باز نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

اینم عکسای مصاحبش با تپش
http://tehranpic.net/images/dr54c7ijek32j2i1lgw.jpg
چقدر خالی بند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ایول بنیامین با امید موفقیت های بیشتربرای بنیامین ولی اخه چرا سیاست به این موضوع بکشه ولی بنیامین نشون داد که حالا اونروری ها گرفته سالن پرشده برخلاف جوسازی ها فقط خدا مواظب نیامین باشه که اونجا اذیتش نکنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

واقعا که اونوری ها چون چشم دیدن بنیامین و ندارن معلوم بود از این کارا میکنن.در هر حال خدا با بنیامین .مرد اول و مرد برتر پاپ فقط بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

جزییات مصاحبه رجب پور و بنیامین با شبکه لس آنجلسی در این وبلاگ : www.music2002.persianblog.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

تا کور شود چشم حسودا افرین به بنیامین کار خوبی کرده رفته اونجا کنسرت گذاشته تا خواننده های اون وری از حسادت بمیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

واقعا که نهایت بی فرهنگی خودشونو لس انجلسیها نشون دادن اونا که ادعای فرهنگ ودموکراسی میکنن مسائل هنری رو سیاسی کردن یعنی هنر یه هنرمندو فدای سیاست کثیف کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

واقعا برای ایرانمون متعسفم که اینقدر وضعیت موسیقی توش بده..............البته بعضی ها میخوان بد باشه . چشم حسود کور. به امید کنسرت اریان در امریکا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

گزارشی از حضور بنیامین در لس آنجلس
شبکه لس آنجلسی طپش مصاحبه ای را روز جمعه با بنیامین و محسن رجب پور ( مدیر شرکت ترانه شرقی ) در بدو ورود به شهر لس آنجلس و در فرودگاه آن انجام داد .

محسن رجب پور در این مصاحبه اعلام کرد که پیش ازاین732 کنسرت را برگزار کرده است که از این تعداد 30 کنسرت در خارج از ایران بوده است . وی همچنین از تورکنسرتهای گروه آریان و علیرضا قربانی طی ماههای آینده در آمریکا خبر داد .

گزارشگر شبکه طپش از شایعاتی که طی چند روز اخیر در لس آنجلس در مورد این برنامه به راه افتاده نیز از رجب پور سوال کرد . شایعاتی چون :آیا همه زنان باید با روسری در این کنسرت حاضر شوند و یا اینکه آیا شما نماینده دولت هستید یا خیر ؟ . رجب پور با بیان اینکه ما شرکتی خصوصی هستیم و دولتی نیستیم به این شایعه پاسخ داد و همچنین در جواب شایعه دیگر گفت که ما در امریکا برنامه اجرا می کنیم و باید طبق قوانین این کشور عمل کنیم و این شایعه صحت ندارد .

وی در ادامه افزود فقط اجرای روی صحنه به ما مربوط است و انصافا در کنسرتهای خارج از کشوری که تا امروز برگزار کرده ایم مردم بیشتر نسبت به خواننده های لس آنجلسی برخی موارد را رعایت کرده اند . وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر خانمی قصد عکس گرفتن با بنیامین را داشته باشد باید روسری به سر کند گفت : اصلا بنیامین بعد از برنامه در دسترس نخواهد بود که کسی بتواند با وی عکس بگیرد .

همچنین گزارشگر این شبکه در مورد سوابق موسیقایی بنیامین از وی سوال کرد و آیا سورپرایزی نیز خواهید داشت ؟ که بنیامین با بیان اینکه در این کنسرت کارهای جدید را نیز اجرا خواهم کرد از سورپرایزهایی نیز در این کنسرت خبر داد .

لازم به ذکر است نخستین کنسرت بنیامین ساعت 20 به وقت لس آنجلس 11 اردیبهشت در سالن بزرگ و معروف گیپسین امفی تیاتر که 6 هزار نفر گنجایش دارد - که برابر است با بامداد امروز- در این شهر برگزار شد .

پیش از این تعداد محدودی از خواننده های ایرانی توانسته بودند در این سالن معروف به اجرای برنامه بپردازند .

بنیامین نخستین خواننده پاپ نسل تازه موسیقی پس از انقلاب است که توانست در امریکا به اجرای برنامه بپردازد . پیش از این و در دهه 70 محمد نوری و فرهاد در این کشور برنامه های محدوتری را برگزار کرده بودند .

گروه ارکستر این خواننده از نوازنده های امریکایی تشکیل شده است و رهبر ارکستر وی پیام شمس می باشد . بنیامین بعد از این برنامه در دیگر شهرهای امریکا و کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت .

طی روزهای اخیر شایعات فراوانی در مورد این کنسرت در لس آنجلس به راه افتاده بود که بیشتر این موارد از جانب رسانه های سیاسی و مغرض طرح شده بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آخه چرا دروغ!

من خودم مصاحبه آقای رجب پور و بنیامین رو در شبکه طپش دیدم.متاسفم که شجاعت اعتراف ندارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

به نظر من بنیامین حق نداشت تو امریکا کنسرت بذاره.
چطور خواننده های داخل میتونن بیان اینجا کنسرت بدن ولی خواننده های اونور حق اینکارو ندارن بیان ایران کنسرت بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلا شادمهر عقیلی تصور کنین یه روز تو ایران کنسرت بذاره میدونین چه جمعیتی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
یه ضرب المثل ایرانی میگه
هر انچه بر خود میپسندی بر دیگران نیز بپسند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

اون تصاویرمنتاژشده است دیدکه اقای رجب پورچی گفت به طورغافیل گیرانه اومدن فیلم گرفتن منتاژکردن پخش کردن حالا مگه موردی کارخلاف شرع کردن که شجاعت بخوادیانخواد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

متاسفانه برخی‌ از ایرانیان خارج از کشور خیلی‌ مغرض هستند. بعد از ۱۰۰ سال دیکتاتوری، بدبینی و حسادت نسبت به همدیگر، وقتش هست که یاد بگیریم کمی‌ خود را اصلاح کنیم و مسائل را قاطی‌ نکنیم.

حکومت بده چه کار دارید به هنرمندان، (موسیقیدان ها، هنر پیشگان، کارگردانان،....) که انصافا پیشرفتی که هنر در همه شاخه ها در این ۲۰ سال اخیر، ایران داشته در طی‌ ۸۰ سال و بیشتر انجام نشده بود. وقتش است که ارزش بذاریم به کارهای هنر مندان جوان و با ذوق و خلّاق کشور مان. چند سال پیش آقای شهداد روحانی قصد برگزاری کنسرتی داشتند و به دنبال نوازنده با استعداد، با سواد و متبحر در خیلی‌ از کشور‌های دنیا میگشتند تا به ایران رسیدند و بالاخره همه گزینه‌‌های خود را از ایران انتخاب کردند .... به قول خودشان "آب در کوزه و‌ ما گرد جهان میگردیم" در سفر خود به ایران از این همه استعداد، دانش،و توانایی‌ ...حیرت کردند. قدر سرمایه‌های کشور خود را بدانیم و اینقدر مجیز غربی‌ها را نگیم. به امید خدا.

.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چشم حسوداش کور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

حالا یه خواننده ی خوب مجاز تو ایران پیدا شده..
حالا اگه گذاشتن پیشرفت کنه..
ایران باید قدر ستاره هایی مثل بنیامینو بدونه...
فقط وفقط بنیامین بهادری....مرد اول ایران....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بنیامین دروغ نمی گه اگه شما دقت کنید اون فضا مربوط به فرودگاه نه استودیو طپش بابا دقت کنید به خدا چیزی ازتون کم نمی شه بنیامین وقتی وارد فرودگا ه شده دروبین به طرفش اومدن ازش فیلم وعکس گرفتن وبعضا سوالی ازش پرسیدن جواب داده ولی به این منظور نیست که مصاحبه اختصاصی کرده بعداش هم کرده باشه جرم که نکرده بزرگش می کنید واقعابراتون متاسفم که چشم دیدارهنرمندان خودمون نداریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بنیامین تو رو خدا مواظب باش

شعر نگران رو عوض کن
ما تو رو به راحتی به دست نیاوردیم که به این راحتی از دست بدیم
تو واقعا کارت تکه مختص به خودته
حتی اجرای زنده تو کنسرت
حتی لباس پوشیدنت که همه هنوز تو بهت هستن که ساده و شیک میپوشی
فقط بنیامین تو رو خدا مواظب باش مواظب خودت و آهنگات و شعرات...
من لعنتی هومن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین و محسن جب‌پور: مصاحبه‌ای با تلويزيون‌های لس‌آنجلسی نداشتيم | موسیقی ما