برنامه یاد بعضی نفرات
 
«عزيز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم
گزارش اختصاصي سايت «موسيقی ما» از كنسرت حميد عسكری:
«عزيز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم
موسيقي ما- مينا آتشي: حميد عسكري دو شب متوالي در سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران روي سن رفت. در ادامه گزارش اختصاصی خبرنگار سایت موسيقی ما از اولين شب اين كنسرت را می‌خوانيد:

اين كنسرت با تاخيری نزديك به 45 آغاز شد. با وجود تاخير در شروع برنامه، مردم همچنان وارد سالن می‌شدند. مدتي بعد از استقرار اعضای اركستر در جایگاه‌شان، حميد عسکری با یک دسته‌گل روي سن آمد و بعد از پرتاب گل‌ها به سمت حضار قطعه «قسمت» را اجرا كرد.

عسکری ضمن خوش‌آمد گویی به حضار، حسابی بابت كمبود زمان برای تبليغات كنسرت اظهار نارضايتی كرد. بعد از آن نوبت به اجرای قطعه معروف «تلافی» رسيد و حضار با شور خاصی حميد را تشويق و تا انتهاي آهنگ با وی هم‌خواني كردند. قطعه شاد «خنده و گريه» در ادامه اجرا شد.

نوبت به معرفی اعضای گروه رسيد كه حميد هر از چند گاهی بعد از اجرای هر قطعه اين افراد را معرفي مي كرد؛ ايمان حجت (گيتار الكتريك)، عميد بنك دار(گيتار باس) ، امير قمی نژاد(درامز)، منصور جنید(كيبورد)، محمد مشيری(بك وكال) و اميد حجت (گيتار التريك- رهبر اركستر) گروه ارکستر حميد عسكری را تشكيل می‌دادند.

بعد از معرفی اعضای اركستر قطعه «صد پاره» اجرا شد. سپس عسکری از گذشته كاری خود سخن گفت و بعد از معرفي دوست ميلاد ترابي او را به عنوان همكار جيدش در آلبوم تازه خود با نام «كما3» معرفي كرد. وی چند بيتی از یکی از قطعات اين آلبوم را اجرا كرد كه بسیار مورد توجه مردم داخل سالن قرار گرفت. در ادامه برنامه حميد عسكری از مردم خواست تا نور موبايل‌های خود را روشن کنند تا قطعه «به دلم مونده» را اجرا کند.

حميد عسكری قصد داشت زمانی برای آنتراکت در ميانه‌های برنامه در نظر بگیرد اما با مخالفت حضار روبه‌رو شد و از زمان تنفس منصرف شد. بعد از تك‌نوازی اميد حجت، قطعات «فكر ميكني كي هستي»، «واسه اينه»، «ستاره» را اجرا شد.

نوبت به اجرای قطعه پرطرفدار«عزيز قصه‌ها» رسيد كه با تنظيمی جدید همراه بود و عسکری اين قطعه را به مادرش كه در سالن حضور داشت تقديم کرد. حميد عسكري از تهيه كننده كنسرت (جلیل پور مدیر عامل شرکت آوای هنر)، صدابردارسالن (حسن اردستانی) و همچنين مرتضی شايسته تشكر ویژه کرد.

بعد از كلي تشويق و تقدير حميد عسكري با غافلگیری حضار قطعه پرطرفدار «فرشته» را اجرا كرد كه بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت. حميد عسکری در پایان قطعه «قسمت» را برای بار دوم را اجرا كرد. اين كنمسرت در ساعت 23.15 به پايان رسيد.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

عالی بود گزارش
من عاشق حمید عسکری هستم بازم عکس از این کنسرت دارید بذارید ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

آخی...مثل همیشه زیبا و بی نظیر
حیف که اینبار نتونستم برم
مرسی از عکسهای قشنگتون،خسته نباشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

خیلی خوب بود عالی!
مثل همیشه خوش تیپ و زیبا!
کاشکی منم اونجا بودم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

هرکی فیلم کنسرت حمید عسکری می خواد این آی دی اد کنه arian.rap021@yahoo.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

من روز دوم کنسرت بودم عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

کنسرت بسیار عالی بود مخصوصاً صدای سالن فوق العاده بود دست حسن اردستانی درد نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

خیلی حال داد جاتون خالی بود.مخصوصا صدا عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عزيز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم | موسیقی ما