برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهنام علمشاهی: «فقط به احترام مردم روی صحنه رفتم!»
در پی لغو یک سانس‌ کنسرت:
بهنام علمشاهی: «فقط به احترام مردم روی صحنه رفتم!»
موسیقی ما- ملیکا مانی: بهنام علمشاهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان طبق برنامه قرار بود روز پنج‌شنبه(8 مهر) در سالن اریکه ایرانیان دو سانس برای هوادانش برنامه اجرا کند. گروه ارکستر «آرپژ» به سرپرستی محسن افشار نیز وی را در این کنسرت همراهی اما در لحظات آخر بنا به دلائلی این کنسرت تا مرحله کنسل شدن پیش رفت که در نهایت تنها در یک سانس برگزار شد.

بهنام علمشاهی در این‌باره به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «از مدت ها قبل بلیت‌های مربوط به این کنسرت فروخته شده بود اما در روزهای آخر به دلیل مشکلاتی که سرمایه‌گذار اصلی در پرداخت به من و اعضای ارکستر و سایر مسائل ایجاد کرد به ناچار تصمیم گرفتیم بلیت‌های فروخته شده را پس بگیریم و از اجرای برنامه صرف‌نظر کنیم. اما در ادامه کار مراکز فروش بلیت تنها و بدلیل عدم دسترسی به خریداران بلیت این کنسرت موفق به بازگرداندن کل بلیت‌ها نشدند به همین دلیل بنده و گروه ارکسترم صرفا بخاطر حضور مردم و احترام خاصی که برای مخاطبانم قائل هستم یک سئانس روی صحنه رفتیم.»

محسن افشار نیز در باره به خبرنگار ما گفت: «مشکلات ایجاد شده از طرف تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار ارکستر ما را بر آن داشت که برنامه را لغو کنیم که بخاطر احترام به هوادارانی که در سالن حضور پیدا کرده بودند روی صحنه رفتیم.»

وی همچینین افزود: «دوستان مراحل قانونی شکایت از این تهیه‌کننده انجام داده‌اند و امیدواریم دیگر از این اتفاق‌ها برای موسیقی ما نیافتد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

قربون ادب و احترام آقای علمشاهی برم، تو کنسرتم بنده خدا صد بار بابت اون قضیه از مردم معذرت خواهی کرد! آقا ما خودتو دوست داریم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقای علمشاهی مثل همیشه عالی درخشید واقعاً خسته نباشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام علمشاهی: «فقط به احترام مردم روی صحنه رفتم!» | موسیقی ما