برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیران شرکت‌ها و فعالان حوزه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت‌ درباره سایت موسیقی ما گفتند
در دومین سال‌روز آغاز به کار سایت موسیقی ما؛
مدیران شرکت‌ها و فعالان حوزه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت‌ درباره سایت موسیقی ما گفتند
موسیقی ما - دو سال از آغاز به کار سایت موسیقی ما گذشت. این سایت بعد از گذشت این مدت با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیاری توانسته رسانه اول موسیقی کشور برای بخش قابل ملاحظه‌ای از مخاطبین باشد. آمار بازدید از این سایت که همواره روند رو به رشدی داشته به تنهایی بیانگر این موضوع است. این استقبال انگیزه و دلیلی‌ست برای تلاش بیشتر دست‌اندرکاران سایت تا با بهبود کیفیت بخش‌های مختلف جوابگوی نیاز مخاطبان موسیقی کشورمان باشند.

لازم به ذکر است که این رسانه را در آغاز مسیر می‌بینیم و از کمبود‌ها و نقاط ضعف کمابیش مطلعبم، اما با توجه به توان و انگیزه‌مان امیدواریم به نقطه ایده‌آلی که هدف‌گذاری کرده‌ایم برسیم. البته رسیدن به این نقطه همکاری بیشتری از اهالی موسیقی‌مان را طلب می‌کند. 

در سال‌های گذشته و به مناسبت‌های مختلف نظر هنرمندان و اهالی رسانه درباره سایت را منتشر کرده‌ایم این‌بار سراغ مدیران شرکت‌ها و فعالان حوزه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت رفتیم. نظر برخی از آن‌ها را راجع به سایت موسیقی ما این‌جا بخوانید:



  • بابک چمن آرا (مدیر فروشگاه بتهوون و شرکت آوای خورشید)
با توجه به عرضه و تقاضا موسیقی وقدمت این صنعت تعداد نشرات و رسانه‌های موجود و فعال در آن به شدت کم بوده واضافه شدن آن باعث خوشحالی امثال من و کاهش آن هم باعث تاسف و فاجعه است. با اینکه مدت کوتاهی است که با این سایت آشنا شدم اما به نوبه خود و در حد خودش بهترین است و می‌تواند بهتر از این‌هم باشد در کل به عنوان یک رسانه دیجیتالی و فرهنگی خوب کار کرده است.

  • رامین صدیقی (مدیر انتشارات هرمس)
تهنا میتوانم بگویم که این سایت تاثیری کاملا مثبت را داشته و اگر بخواهم چیز دیگری به آن اضافه کنم تکرر بحساب آید اما باید بگویم که نبود هر ییک از بخش ها یعنی هم رسانه و هم مخاطب باعث از بین رفتن بخش دیگر و در نهایت شغل ما با شکست مواجه خواهد شد و در نتیجه میتوانم بگویم که این دو بخش مثل زنجیر کاملا به هم متصل هستند..در آخر سالگرد این سایت را صمیمانه تبریک می گویم.

  • مجید طوسی (مدیر شرکت سلفا)
با وجود جوان بودن، سایت خوبی است و بسیار خوب عمل می‌کند اما نمی‌توان گفت که که عالی‌ست. شاید اگر بعضی مسائلی که اکثرمطبوعات در رابطه با نحو برگزاری و سالن کنسرت‌ها بیان می‌کنند را کنار گذاشته و کمی تخصصی‌تر به مسائل نگاه کند بهتر باشد. چرا که این سایت پتانسیل خوبی را داراست و در میان مردم از محبوبیت و فراگیری بالایی برخوردار است. در آخر سالگرد این سایت را تبرک می‌گویم.

  • صدرالدین حسین خانی (مدیر شرکت ایران‌گام)
مسلما رسانه‌های فعال در این زمینه تاثیر‌گذاری زیادی روی موسیقی و رسالت مربوط به آن دارند. اما رسانه‌ها زیاد در این حوزه به شکل متمرکز عمل نمی‌کنند. در این میان سایت موسیقی ما یکی از رسانه‌هایی‌ست که خیلی خوب توانسته به موسیقی و نشر آثار بچه‌های فعال در این زمینه کمک کند. موسیقی ما خوشبختانه توانسته اعتماد بین مردم ناشی از صحت اخبار و مطالب و گزارشات را تا 70 در‌صد جلب کند و البته بالعکس. برخی از رسانه‌ها با توجه به منافع خود نسبت به آمار فروش آلبوم‌ها آمارغلط درج می‌کنند اما این سایت تا حد زیادی توانسته از این مسئله دوری کند وآن‌را در منبعش کمرنگ کند اما هنوز محو نکرده است.

  • رضا کریمی (مدیر مسئول مجله رونا و کنسرت‌گذار)
خیلی خوشحالم برای این سایت و تبریک می‌گویم که این پایگاه توانسته بین فضای عام موسیقی کشور وموزیسین‌ها ارتباطی تنگاتنگ برقرار نماید تنها می‌توانم بگویم که به موقع آمدید اگر نباشد جای خالی‌اش احساس می‌شود و این سایت بهترین قشنگ‌ترین وصادقانه‌ترین مرجع اخبار موسیقی است.

  • حسین توتونچیان  (مدیر شرکت ققنوس)
هر نوع اطلاع رسانی در بخش فرهنگی اعم از مطبوعات و یا رسانه های اینترنتی کمک شایانی به رشد فعالیت‌های فرهنگی می‌کند. از تمامی کسانی که در این زمینه گام برمی‌دارند و انرژی می‌گذارند تشکر می‌کنم.به نظرم همه این افراد قابل قدردانی هستند
جشن تولد سایت موسیقی ما را تبریک می‌گویم و امیدوام همیشه موفق وپایدار باشید و پیشرفت روز‌افزون شما را خواستارم.


  • علی چراغعلی (تهیه‌کننده کنسرت)
در این شکل سیستم اطلاع‌رسانی که تمامی مسائل آنان از اخبار تا آدم‌هایش مجازی است نیاز به جایی بود که اطلاعات موسیقی را به درستی و صحت ارائه دهد و از این بابت بسیار خرسندم. از طرف دیگرخوشحالم که سایت موسیقی ما توانسته در زمینه تبلیغات برنامه‌های موسیقی هم شرکت کرده و درآمدزایی ایجاد کند. در این میان من بخش موسیقی جهان را خیلی می‌پسندم . در بخش‌های داخلی گزارش‌ها خوب و مناسب است اما بخش رای‌گیری مربط به آلبوم‌های موسیقی کمی ضعیف عمل کرده که باید بیشتر به آن توجه کرده و بپردازید.

  • احسان حاجیان (تهیه‌کننده کنسرت)
به جرات میتوانم بگویم که تا الان هر برنامه ای که داشتم تقریبا 50 درصد از سمت موسیقی‌ما بودند و به نظرم بهترین اتفاق برای تبلیغات ما رسانه‌ها هستند و متاسفانه از آنجایی که در تلویزیون هم امکان تبلیغات امکان‌پذیر نیست در نتیجه از بین روزنامه و اینترنت، اینترنت در میان ما طرفدار بیشتری دارد. تولدتون مبارک! فقط در یک جمله میتوانم بگویم که سایت شما عالیه همین..!

  • هلیا ضیائی (تهیه‌کننده کنسرت)
در شغل ما رسانه‌ها اگر بدون جانبداری عمل کنند می‌توانند نقش مهم و کلیدی ایفا کنند و در این میان سایت موسیقی ما توانست در مدت زمان کوتاه حسابی جا بیافتد و طرفداران بی‌شماری را جذب کند، همچنین این سایت تاثیر زیادی در حیطه شغلی ما به ارمغان گذاشت.دومین سالگرد این سایت را تبریک و به همه شما دوستان فعال در این بخش خسته نباشید می‌گویم

  • امید میرزایی (تهیه‌کننده کنسرت)
در بین سایت‌های موجود یکی از با معتبرترین و کاملترین سایت‌های موسیقی سایت «موسیقی ما» است که توانسته در مدت این دو سال منبع خبری معتبری برای مخاطبان بحساب بیاید و همه بتوانند موسیقی را از هر نظر از قبیل عکس، فیلم، گزارش، مصاحبه و خبر را بخوبی دنبال کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت این سایت امکان جستجو در مطالب گذشته و برنامه‌های کنسرتی متفاوت بوده به عنوان مثال چندی پیش یکی از دوستانم درباره لغو کنسرتی که اخبار آن‌را در یکی از سایت‌ها مشاهده کرده بود از من پرسید و من هم در جواب موسیقی ما را معرفی کردم و از نکته قابل توجه دیگر هم این بود که دوستم خبر این کنسرت را از اول در این سایت مشاهده کرده بود و خلاصه بعد از باز کردن سایت متوجه شدیم لغو این کنسرت شایعه‌ای بیش نبوده است.

این سایت برای من فایده‌های زیادی داشته و به عنوان یک پیشنهاد به فعالان این سایت اعلام می‌کنم در صورت امکان یک صفحه‌ای راجع به حاشیه‌ها به صورت طنز به آن اضافه کنند که فکر می‌کنم خالی از لطف نباشد.هرچقدر این سایت بیشتر جا بیافتد به موسیقی که از سمت صداوسیما و شبکه‌های ماهواره‌ای ساپورت نمی‌شود کمک زیادی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی می‌کند. من میرزایی اعتقاد دارم که قوی شدن این سایت می‌تواند یک فضای قوی رسانه‌ای باشد که همه به آن دسترسی کامل دارند.

  • میلاد لطیفی (تهیه‌کننده کنسرت)
به نظر م رسانه ها و خبرگزاری ها تا به این لحظه لطف زیادی نسبت به ما داشته اند اما متاسفانه ما نتوانستیم آنطور که باید حقشان را ادا کنیم من به شخصه همیشه سعی کردم تا دلشان را بدست بیاورم ،در کل رسانه تاثیر زیادی داشته و تغییر سلیقه مردم در رابطه با موسیقی و علاقه مندی بیشتر نسبت به آن هم بر مبنای همین تاثیر بوده است.

  • کیارش حسن زاده (تهیه‌کننده کنسرت)
به نظرم افتتاح یک چنین سایتی در بخش اینترنت که محلی برای موسیقی غیر مجاز بشمار میرود باعث شد تا موسیقی مظلوم کشورمان یعنی همان پاپ در فضای اینترنتی مورد حمایت قرار بگیرد و حسابی مرود توجه باشد در کل این سایت جزو استثنا ها بشمار رفته و از بازدید های بیشماری برخوردار است در کل از اول کار تا به این لحظه خووب عمل کردید درسته که یک سری ایراداتی بوده اما روز به روز این اشکالات را برطرف کردید..امیدوارم که ابدی شوید..


ادامه دارد ...
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

بدترین قسمت سایت قسمت نظرسنجیه ولی در جاهای دیگه خوبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

tavalodet mobarak musicema!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام.
بسیار خوشحالم که شما با راه انداختن این سایت گامی در جهت اعتلای موسیقی برداشتید و با وجود موانع و کاستی های این راه دوسالگیتون رو جشن گرفتین.
بر خودم واجب میدونم که از تمامی دوستان که بی چشم داشت تلاش میکنن تشکر کنم.
مانا باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام تولد سایت موسیقی ما رو تبریک میگم
یه انتقاد کوچولو
بعضی موقعها یه سری وعده هایی میدین که بهش عمل نمیکنید.
در کل سایتتون رو خیلی دوست داریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام
تولد سایتتون مبارک!!!
یکی از بهترین سایت های خبری موسیقی که دیدم!!!
فعال بودید ، فعال هستید ، فعال تر شوید...
امیدوارم به موسیقی زیر زمینی ایران ( البته از نوع قابل احترامش ) هم توجه کنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مبارکه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

بد نیست سایت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مبارکه ولی ازادی بیان و نظرات تو این سایت در حد افتضاحیه
بعدشم تعریف از خود خوب نیست این مردم هستن که باید تشخیص بدن رسانه اول موسیقی کشور چه سایتیه سایت های زیادی هستن که خوب کار میکنن
در هر صورت بازم مبارکه ولی خیلی جای کار داره
شایدم این نظر مثه خیلی از نظرات دیگه تایید نشه مهم نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

من که انگار دنبال رتبه و جایگاه می گشتم که انقدر نظر دادم و نوشتم اما نه اینطور نبود...(شوخی)

اگر برای مسئولین مقدور باشد صفحه موسیقی ملی ( نه سنتی ) را از موسیقی پاپ جدا کنند تا اینقدر جنگ و دعوا و مرافعه در نظرخواهی ها نباشد و یا مثل همان خبر خانه موسیقی و انتخاب بهترین آلبوم پاپی ها برای آلبوم های خودشان دعوا نکنند! این امر باعث می شود مطالب و اخبار موسیقی ملی و مقامی دقیق تر و پر بار تر شود.

باتشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

همه چیز در این سایت عالی هست به جز یک مورد. متاسفانه همچنان به نظرات مخاطبان بی احترامی میشه و خیلی وقتا نظرات منتشر نمیشه! همین موضوع بارها باعث دلخوری کاربران شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

منم تبریک میگم.
ولی منم با نظر آقا آرش موافقم.خیلی تو بخش نظرات سانسور میکنید...
باید آزادی بیان باشه حالا چه تعریف باشه چه انتقاد.....................
البته یادم رفته بود اینجا ایران هستش و سانسور خیلی چیزه عجیبی نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارکــــــــه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین زحمتکش سایت موزیک ما
اول از هر چیز تبریک میگم دومین سالگرد تاسیس سایت تو این دو سال پیشرفت خوبی داشته این سایت ولی معایبی هم داشته مثه هر سایت دیگه که رفع نشده
مهمترینشون هم بچه های دیگه گفتن اینکه تو تایید نظرات خیلی بد عمل میکنید حتی یه نظر انتقادی که هیچ حرف بدی زدی نشده باشه رو هم تایید نمیکنید تو این سایت ولی مثلا سایت های دیگه مثه مجله موزیک ایرانیان حتی نظرات انتقادی رو تایید میکنن و جواب هم میدن ولی اینجا کافیه یه انتقاد شه یا در مورد یه مطلبی یه نظر بر خلاف سیاست سایتتون داده شه بدون اینکه حرف بدی زده باشن یا توهینی کرده باشن به راحتی تایید نمیشه برنامه نود چرا محبوبه ؟ چون انتقادات تو برنامشون مطرح میشه و هیچ ترسی هم ندارن
مطمئننا اگه بخواید این رویه رو ادامه بدید سرانجام خوبی نداره
ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

دو ساله شدنت مبارک موسیقی ما

----------------- 2 ------------------

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام . تبریک میگم
مهمترین دلیل موفق بودنتون رو میتونم بگم
به این خاطر هست که صادقید ! همین !
من از روزای اولش باهاتون هستم
دقیقا مثل روزهای اول سینمای ما !
اولا آمار واقعا خیلی کم بود . یادش به خیر .
ولی الان سینمای ما و موسیقی ما واقعا چون صداقت داشتن
به قطب های جامعه مجازی در عرصه سینما و موسیقی تبدیل شدن .
البته خب سینمای ما یه دورانی به نظرم یکم شیطنت میکردن

در هر صورت در اینجا به سردبیران سایت موسیقی آقایان نوید غضنفری و مهدی عزیزی و همه عوامل سایت تبریک میگم .
انشالله همینجوری خوب و عالی ادامه بدین و مثل جهت گیری نداشته باشین !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

شاید سایتتون بازدیدش بالا باشه(اونم ممکنه با دست کاری)
ولی از لحاظ ازادی بیان خیلی خیلی خیلی در سطح افتضاحی قرار دارین
واقعا بعضی وقتا واسه خودم متاسف میشم که اینجا نظر میدم
یکم خودتونو جمع و جور کنید

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43
Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

با سلام خدمت مدیریت و بچه های زحمتکش سایت موسیقی ما
واقعا بهتون تبریک میگم . خیلی مبارک باشه
دقیقا از روزهای اول هر روز به سایت شما اومدم
از همه نظر سایت شما خوبه
البته من چند پیشنهاد دارم :
- اخبار مربوط به موسیقی کلاسیک رو بیشتر کنید
- یه قسمت حسابی برای دانلود بزارین
- حتما یه بخش برای ارتباط با مدیران و مسئولان سایت بزارید
- هر هفته ( هر ماه )یه نظرسنجی درباره سایت قرار بدید
- در تایپ کردن خبرها کمی دقت کنید
- بخش موسیقی جهان رو پر رنگ تر کنید
در آخر بازهم تشکر برای سایت زیباتون
به امید اینکه روزی موسیقی ما جهانی بشهههههههههههههههه
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

تنها عیبتون اینه که بعضی از خواننده هارو مورد توجه قرار میدیدمثل احسان خواجه امیری و یگانه ولی به بعضی از خواننده ها هیچ توجهی ندارید مثل حمید عسکری یا مهیار کاووسی
اقا جوووووون مادرتون از حمید خبری بدین.جون مادرتون.
اگه شد از مهیارم خبری بدین .

M.R
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

تبریک میگم،فقط یه انتقاد کوچولو داشتم اونم اینکه چند روز پیش تولد حمید عسکری بوده،و با توجه به اینکه یک ماه دیگه آلبوم جدیدش قراره منتشر بشه یه مصاحبه ای باهاش ترتیب بدین(با تشکر از موسیقی ما)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

تولدتون در حد سانسور نکردنتون مبارک نه بیشتر! خطاب به بعضی ها اگه این نظرسنجی میشه تو تقلب کرد عاجزانه و از ته قلب ازت درخواست دارم یه بار خواننده مورد نظرت م.ی رو ببر اول ببینیم واقعا میشه یا نه هرچند از تایید نظرات این سایت اصلا دل خوشی ندارم ولی نظرسنجیش خیلی خیلی معتبر تر از نظرسنجی هاییه که شما توی هر تاپیکی میخواین به رخ کسی بکشید حتی نظرسنجی وبگذر هم از اونایی که به اصطلاح مدارک شماست اعتبارش بیشتره مدیرا ترو جان عزیزتون یه فکری به حال این طرز سانسور کردنتون بکنید خودتونم میدونید من از البوم یه شاخه میومدم اینجا بر خلاف بعضی ها(ماست)که خودش میگفت از البوم سلام اقا با ان سایت اشنا شده ولی حالا میگه از اول بودم هرچند کلا هم بود و نبودش فرقی نمیکنه به هر حال با تمام درخوری ها تولدتون بسی تا قسمتی مبارک دی:موسیقی ما: در خصوص سانسور نظرات در سایت موسیقی ما باید این توضیح را عرض کنیم که در گذشته تنها خطوط قرمز سیاسی و استفاده از کلمات رکیک مانع از تائید نظرات می‌شد . اما به درخواست بسیاری از هنرمندان که این نظرات را پیگیری می‌کنند و البته از آنها استفاده می‌کنند، از این به بعد نظرات بی‌ربط و کل‌کل‌های توهین‌آمیز نیز به دو مورد قبلی اضافه شده است. از همه کاربران عزیز سایت درخواست می‌کنیم برای اینکه شان رسمی سایت و کاربرانش حفظ شود اگر هر کجا نظری می‌دهند راجع به مطلب مربوطه باشد و سعی کنند نظر واقعی خودشان را بدون تعصب و کل‌کل‌های مرسوم ارسال کنند تا هم راهگشا و مورد استفاده هنرمندان باشند و هم فضای نظرات سایت موسیقی ما جدی‌تر شود. سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

از طرف خودم و طرفدارای سلطان چاوشی تبریک میگم تولد دو سالگی سایت موزیک ما رو
سایت موزیک ما و موسیقی ایرانیان بی شک بهترین سایت های موسیقی ایران هستند
در مورد نظرسنجی های این سایت هم باید بگم که خوب موزیک ما دو تا نظرسنجی داره یکی در صفحه اصلی هست که میبینیم یکی هم در پایان سال
این نظرسنجی صفحه اصلیش اهمیت داره ولی نه زیاد هر چند که تو این نظرسنجی صفحه اصلی هم همیشه البومای سلطان چاوشی تو این دوسال اول بوده. مهم نظرسنجی اخر سال هست که تقلب امکان نداره چون به صورت نوشتاری هست و سلطان چاوشی مثه همیشه با اختلاف اوله نظرسنجی های این دو سال :
سال 87 - یه شاخه نیلوفر بهترین البوم سال :
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-537.html
http://www.musicema.com/Poll-4results.html
سال 88 - ژاکت بهترین البوم سال :
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-1673.html
http://www.musicema.com/Poll-8results.html

ارزو میکنم موزیک ما و مدیران محترمش موفق تر از گذشته به کارشون ادامه بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقا تولده 2 سالگی سایتتون رو تبریک میگم.

عاجزانه خواهش میکنم نظرسنجیهای سایتتون رو در مورد برترین آلبومها و قطعات سال بردارید.همین که آلبوم هارو به ترتیب حروف "الف ب" یا تاریخ انتشار یا ... بزارید کافیه.همینکه علاقه مندان بیان و نظراتشون رو در مورد این آلبوم و قطعاتش بنویسن و برن کافیه دیگه این امتیاز دادن به آلبوم و قطعاتو و صفرو پنجو اول و دوم ها اضافه هست.به خدا اینجوری بهتره.اعتباره سایتتون رو خیلی پایین آورده.واقعا نمیتونید اینو بفهمید که اگه یه بچه 4 ساله هم یه ذره به مغزش فشار بیاره میتونه براحتی تو این نظرسنجی هاتون تقلب کنه.یا اگه اسرار بر ماندنه این مسابقه ها دارین یه راهه حله دیگه پیدا کنید تا در حقه کسی ظلم نشه.روشه امتیاز دادن به آلبوم ها و قطعات رو تغییر بدید اگه مسوله این سایت هستید،باید مسولیته تقلبهایی رو که صورت میگیره هم به گردن بگیرید. البته اینو قبول دارم که سطحه فرهنگ و شعور خود ما باید اونقدری باشه که بدونیم هر کدوممون فقط یکبار حقه رای دادن داریم ولی بهتره منطقی باشیم،اینجا ایرانه نه؟؟؟سایتتون یه سایته خبری-تحلیلی هست آیا به نظره شما وجود این نظرسنجی ها در این سایت لزومی داره؟
تاییدم نشه مهم نیست.ولی حتما خودتون یکم روش فکر کنید مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

1......مهمترین مشکل سایت این بخش نظرسنجی بهترین البوم سال و ترانه و... است.شما باید یک حساب کاربری با توجه به ipایجاد کنید و فقط کسانی که عضو سایت هستند حق شرکت در نظر سنجی یا نظر دادن به البوم ها را داشته باشند.مثلا یه عده ای میان به یک خواننده محبوبشان 10 میدهند و عده ای دیگه که طرفدار یه خواننده دیگر هستند و میخواهند خواننده محبوبشان به صدر بیاید به آن صفر میدهند.اگر دقت کنید میبینید تمام امتیاز البوم خواننده ها حول 50 تا 55 است ودلیلش هم همینی هست که گفتم. صد نفر 10 میدن و صدنفر بعدی صفر!!چرا سایت معتبری مثل imdbمثل شما اجازه رای دادن چندین و چندباره را نمیدهد؟؟چون اگر میداد دیگر اعتبار الان را نداشت که تمام دنیا برای انتخاب فیلمهایشان به آن اتکا میکنند.
2.........یک بخش کافه موسیقی برای گفتمان بین علاقمندان موسیقی سایتتان بزارید .بروبچ سایت برن اونجا درباره اخبار موسیقی و ...بحث کنن و نه فقط کارشناساتون .این کار احترام به شعور بازدیدکنننده سایتتون است و به سایتتون اعتماد میکنن.
3...بخش نقد البوم ها را فعال تر کنید نه اینکه یه البومی تو بازار منتشر میشه شما یه ماه بعد نقدش میکنید.
4.پیشنهاد های زیادی دارم ولی دیگه حوصله ام نمیگیره تایپ کنم.ولی مهمترینشان همان حساب کاربری بود .خیلی کاربرد داره!
 
موسیقی ما: امکانات ویژه‌تری نیز برای کاربران در نظر داریم و امیدواریم به زودی عضوگیری شروع شود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

با سلام خدمت زحمتکشان این سایت
یک پیشنهاد در مورد نظرسنجی ها دارم که مطمئنم بسیار تفاوت آلنوم ها رو بهتر مشخص میکنه
اونم این که به جای امتیاز 0 تا 5 برای نظرسنجی 0 تا 10 رو قرار بدید
مثلا به نظر من امتیاز آلبوم (الف) کمی بیش از آلبوم (ب) بود مثلا میخواستم به (ب) 4 و به(الف)4.3 بدم که مجبور شدم به هر دو 4 بدم
ولی اگه از 0 تا 10 بود به راحتی به آلبوم (الف)9 و به آلبوم (ب)8 امتیاز میدادم و عدالت بیشتر رعایت میشد و تفاوت آلبومها هم بهتر معلوم میشد
بازم به خاطر سایت خوبتون ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

دیدین با خودتون مشکل دارین؟خب من که توی نظرم چیز بدی نگفتم
همشم در باره موضوع بود
یه تایید کردن که اینقدر فیلم بازی کردن نداره دیگه
ضمنا منم امیدوارم عضو گیری شروع بشه تا دیگه البومی مثل
محتاج به زور مدیرا نتونه بیاد بالا و تقلب به حدود 0 برسه
اون وقته که عظمت واقعی طرفدارای سلطان معلوم میشه
به امید اون روز

(شکلک شیطانی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

کاش عکس این مدیرها را هم می گذاشتید که آدم کنسرت میره بشناسدشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

الان اتفاقی که افتاده اینه که 2 آلبوم که خیلی با هم تفاوت دارن امتیازشون بسیار نزدیک به همه
به این نظر اعتماد کنید و به جای 0 تا 5 برای امتیاز دهی از 0 تا 10 استفاده کنید که مخاطب سایت مجبور نباشه به 2 آلبوم که در نظرش یکیشون امتیازش 3.6 و دیگری 4.4 امتیاز مساوی 4 رو بده
(در حالی که از 10 امتیاز یکیشون میشه 8.8 که گرد شدش میشه 9 ودیگری میشه 7.2 که گرد شدش میشه 7 یعنی این 2 آلبوم 2 امتیاز از 10 و 20 امتیاز از 100 تفاوت پیدا میکنن)
مسئول محترمی که این نظرات رو میخونید!
خیلی ممنون میشم اگه نظرتون رو راجع به این پیشنهاد بنویسید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

خوشحالم بدون اینکه عنوان کنم طرفداره کدوم خوانندم بعضی ها خودشون میدونن و منو میشناسن.مثل اینکه ارادتم نسبت به استاد محسن یگانه واسه همه معلوم شدست و اینکه تو این راه معروف شدم افتخار میکنم.

نمیشناسمت!! ولی ببین آقا پسر
اولا من وقته اضافه واسه این کارها ندارم و یکبار امتیازه مورده نظرم رو دادم.
در ثانی بارها محسن یگانه با اختلاف اول شده احتمالا شما خواب تشریف داشتین.

انشالله با امکاناته ویژه ای که مدیران محترم نویدشو دادن همه چیز مشخص میشه.
ولی خب اونطوری شرایط واسه بعضی ها سختر میشه،نه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

تو طرفدار مهیار کاووسی بودی که
حالا طرفدار کی شدی؟اسمش رو یادم رفت چی بود؟ دی: دی:

---------------------
خبر داغ داغ در مورد البوم بعد از 13 سلطان محسن چاوشی ((((حریص))))
در پرتال هواداران

www.bia2mchfans.tk

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مبارکه ممنون از سایت خوبتون فقط دیگه طراحی سایت قدیمی شده خواهش میکنم یه طراحی سایت انجام بدید و منوی سایت را تغییر بدهید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

خوب مبارک باشه،دیگه چی بگم؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدیران شرکت‌ها و فعالان حوزه نشر موسیقی و برگزاری کنسرت‌ درباره سایت موسیقی ما گفتند | موسیقی ما