برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور ايران گردي را پيش رو داريم
«سيامك سپهري» سرپرست گروه موسيقي رستاك:
تور ايران گردي را پيش رو داريم
موسیقی ما - در حال تمرين هاي فشرده براي آماده سازي گروه براي برگزاري تور ايران گردي هستيم .« سيامك سپهري » سرپرست گروه موسيقي رستاك در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران ، درباره فعاليت هاي آتي گروه خود گفت: در حال تمرين هاي فشرده براي آماده سازي گروه براي برگزاري تور ايران گردي هستيم .

وي افزود: در اين توركه با همكاري موسسه فرهنگي هنري سينما 24 ، برگزار ميشود قطعاتي از آخرين آلبوم خود با نام « همه اقوام من » با نگاه به قطعات محلي و فولكور ايران زمين اجرا مي شود .

اين هنرمند با بيان اين نكته كه قطعات به فراخور هر محل تعيير خواهد كرد، توضيح داد: ما در اين اجرا، موسيقي مناطق از جمله كردستان ، لرستان ، خراسان ، بلوچستان و ... را در نظر گرفته و در هر محل با سازها و موسيقي خاص آن منطقه روي صحنه خواهيم رفت.

« سپهري » در باره سازها و قطعات اصلي و پايه گروه در اين كنسرت ها توضيح داد:همانندهميشه در اين كنسرت ها از حضور نوازند ه هاي ثابت گروه : سحر ابراهيمي ( قانون) رضا عابديان و محمد مظهري ( كمانچه ) پيران مهاجري ( عود) از فرزاد مرادي و سارا نادري (دوتا ر) كاوه سرويران ( سازهاي بادي) و اكبر اسماعيلي و خودم كه نوازندگي تار را بر عهده داريم .

سرپرست گروه موسيقي رستاك ادامه داد: علاوه براين به فراخور موسيقي مناطق نيز از فرزاد مرادي و سارا نادري در نوازندگي سازهاي محلي استفاده خواهيم كرد .

وي افزود: آهنگسازي اين قطعات به شكل گروهي وكارگاهي و براساس موسيقي فولكور آن منطقه انجام شده و خوانندگي اين آثار را فرزاد و بهزاد مرادي به عهده دارند.

اين نوازنده تار با بيان اين كه هنوز زمان و مكان دقيق كنسرت ها مشخص نشده است ، اضافه كرد: قرار بود پس از اجراي برج ميلاد گروه ، بلافاصله اين تورآغاز شود كه به دليل پاره از مشكلات اين برنامه به تعويق افتاد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور ايران گردي را پيش رو داريم | موسیقی ما