برنامه یاد بعضی نفرات
 
كنسرت گروه كر شهر تهران آثاری از بزگران موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند
19 و 20 اسفند؛
كنسرت گروه كر شهر تهران آثاری از بزگران موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند
موسیقی ما - گروه کر شهر تهران در روزهای 19 و 20 اسفند 1389 به همراهی ارکستر مجلسی در سالن رودکی به اجرای کنسرت می پردازد. در این کنسرت که به رهبری مهدی قاسمی انجام می شود، آثاری از فوره، باربر، بارتوک و ویوالدی به اجرا گذاشته می شود.در بخش اول این اجرا قطعاتی از فوره، باربر و بارتوک با همراهی پیانوی ستاره نفیسی و در بخش دوم این کنسرت قطعه گلوریا اثر ویوالدی به همراهی ارکستر مجلسی به اجرا در می آید.

  • گروه کر شهر تهران
گروه کر شهر تهران در سال 1378 توسط مهدی قاسمی تشکیل شد. این گروه تا کنون با برگزاری بیش از ده ها کنسرت و شرکت در جشنواره های بین المللی موسیقی فجر، توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید.
این گروه در کنار اجرای رپرتوار کلاسیک خود شامل قطعاتی از دوره باروک تا معاصر، قطعاتی از موسیقی محلی ایران، آثار آهنگسازان معاصر ایرانی، موسیقی فیلم، و همچنین موسیقی Jazz را نیز به اجرا گذاشته است.

  • مهدی قاسمی
فارغ التحصیل دانشگاه هنر. وی از حضور اساتیدی چون زنده یاد حشمت سنجری، شریف لطفی، احمد پژمان، کامبیز روشن روان، هوشنگ کامکار، و مهربانو توفیق بهره گرفته است. وی در سال 1376 به کشور ارمنستان سفر کرد و به تحصیل نزد پروفسور اداوارد میرزویان پرداخت. او همچنین از سال 1385 تا 1387 در شهر تورنتو کانادا نزد نورهان آرمان رهبر ارکستر "تورنتو سینفونیا"، به تکمیل دانسته های خود در زمینه رهبری پرداخت.
مهدی قاسمی در حال حاضر به عنوان مدرس با دانشکده موسیقی دانشگاه هنر همكاری دارد و به رهبری گروه کر شهر تهران مشغول است.

  • ستاره نفیسی
موسیقی را با ساز پیانو از پنج سالگی زیر نظر فریبا نفیسی آغاز کرد و سپس با فرنگیس موسوی، امیر صراف، تامارا دولیتزه، علی حشمتی افشار ادامه داد. وی بعنوان پیانیست با ارکستر شهرداری، ارکستر زهی کسری، آنسامبل M و بعنوان سولیست پیانوی ارکستر موسیقی زمان اجراهای متعددی در فرهنگسرای نیاوران، تالار وحدت، سالن رودکی و … همکاری داشته است.
همچنین بعنوان نوازنده پرکاشن با ارکستر سمفونیک تهران، گروه کر نوری و ارکستر موسیقی نو همکاری داشته و بعنوان خواننده آلتو در گروه آوازی تهران در فستیوال های کره، استونیا، ایتالیا و آلمان شرکت کرده است.وی در جشنواره موسیقی اصفهان، در سال های 1378 رتبه اول و در جشنواره موسیقی فجر تهران در سال 1379 رتبه سوم در نوازندگی پیانو را کسب کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من این اجرا را دیدم واقعا خوب بود لذت بردم - قطعات خوبی را انتخاب کرده بودن - دلنشین بود - دستشون درد نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام چگونه میتوان اهنگ های گروه را دانلود کرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كنسرت گروه كر شهر تهران آثاری از بزگران موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند | موسیقی ما