برنامه یاد بعضی نفرات
 
ساخت آهنگ برای مختار نامه کار راحتی نیست
امیر توسلی:
ساخت آهنگ برای مختار نامه کار راحتی نیست
لی‌لا رضایی: سریال «مختارنامه» یک سریال تاریخی است و ساخت آهنگ برای چنین مجموعه طبیعتا کار راحتی نیست و سختی های مختص به خود را دارد. آهنگساز "مختارنامه "  با بیان این مطلب افزود: در حالی که ساخت موسیقی ۱۵ قسمت این مجموعه باقی مانده ، هم اکنون مشغول ادامه ساخت آن هستم. چرا که ساخت موسیقی بر روی این سریال که یک سریال تاریخی بوده، سخت است و شرایط خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: با وجود این سختی، حضور آقای میرباقری در جای جای این مجموعه از عمده ویژگی هایی است که وسواس و دقت بیشتری را در مراحل و اجزا مختلف می طلبد.

امیر توسلی، این مجموعه را یک مجموعه در خور و قابل تامل دانسته و ادامه داد: با وجودی که این اولین باری است که برای یک مجموعه تاریخی، موسیقی می سازم، اما سعی کرده ام از عهده آن به خوبی برآیم و فکر می کنم که موفق هم شده باشم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون با ارکستر بزرگ کار نکرده گفت: درساخت این موسیقی برای اولین بار با ارکستر بزرگ کار کردم که ااین نیز خود جای خوشحالی دارد چون برای من فرصت تجربه های بسیاری را به همراه داشت.ضمن این که یک موسیقی ترکیبی و تلفیقی دارد که از موسیقی شرق تا غرب را در خود جای داده است . از ساخت موسیقی این مجموعه و همکاری با آقای میرباقری، تجربه های بسیاری را به دست آوردم که در کمتر کاری تکرار شدنی است.

این آهنگساز همچنین مشغول ساخت موسیقی بر روی فیلم دیگری است که "شیش و بش " نام دارد و بهمن گودرزی آن را کارگردانی کرده است.

به گفته این آهنگساز، موسیقی کل فیلم اعم از تیتراژ و موسیقی متن آن را وی ساخته که هم اکنون در انتظار اکران به سر می برد.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ساخت آهنگ برای مختار نامه کار راحتی نیست | موسیقی ما