برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرشید اعرابی در برج‌میلاد روی صحنه می‌رود
اولین کنسرت سال 90 برج میلاد؛
فرشید اعرابی در برج‌میلاد روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - فرشید اعرابی در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت می‌دهد. این کنسرت در واقع اولین کنسرت در برج میلاد در سال ۹۰ است که گروه فرشید اعرابی آن را برگزار خواهد کرد.

اعضاء گروه وی که در این کنسرت حضور دارند عبارتند از فرشید اعرابی (گیتار الکتریک، وکال)، نیما نواپور (درامز)، فرزاد فخرالدینی (گیتار الکتریک)، آرش مقدم (گیتار باس)، هادی کیانی (کیبورد، بک وکال). سبک این گروه و این کنسرت هارد راک/هوی متال است.

تاریخ برگزاری آن نیز روز جمعه، ۲۳/۲/۹۰ بوده و در دو سانس برگزار خواهد شد. سانس اول آن ساعت ۱۸ تا ۲۰ و دومرین سانس در ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

قیمت بلیت‌های آن نیز از ۲۰ هزارتومان تا ۵۰ هزارتومان تعریف شده است. اعرابی متولد سال ۱۳۴۹، از سال ۶۸ همزمان با بابک‌پور شریف (نوازنده گیتار باس در گروه فاریاب) آموزش گیتار الکتریک را نزد کوروش موحد شروع کرد.

کار حرفه‌ای را با آهنگ سازی درسال ۷۲-۷۳ شروع کرد از جمله این فعالیت‌ها نتظیم ارکس‌تر برای کنسرت و شرکت دربرنامه‌های خوانندگان وگروهای مختلف بودهمزمان گروهی به نام فاریاب را تشکیل داد. ۱۰ سال در این گروه مشغول ساخت موزیکهای بدون کلام هاردراک و متال بود و با خوانندگان پاپ هم همکاری می‌کرد.

سال۷۹ باقاسم افشار گروه یاران راتشکیل داد. از جمله دیگر کار‌ها ساخت موسیقی برای تاتری به نام آخرین بازی و فیلم بادامهای تلخ و در ‌‌نهایت ساخت اولین آلبوم Heavy metal ایران به نام پنهان بود.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دست افشان پای کوبان میروم

/m/ .... \m\

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

/m\

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فرشید جان دوست دارم تبریک میگم انشا الله مولا یارت دباشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به امید اینکه از راک و متال که حقیقتاً گران مایه ترین سبکها هستند در کشورمون بیشتر حمایت بشه و شاهد کنسرت های بزرگ گروه های راک داخلی و خارجی در کشورمون باشیم، انشا لله گروه بینظیر the ways هم مجوزشو از ارشاد بگیره و شاهد کنسرت های ویران کننده ی این گروه باشیم،کاوه یغمایی عزیز هم اگه میشد بیاد که عالییییییییی،فقط آرزوم اینه یه روز دیوید گیلمور رو ببینم در طول عمرم!!!!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشید اعرابی در برج‌میلاد روی صحنه می‌رود | موسیقی ما