برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «سالانه» علیرضا عصار در آستانه انتشار
حبیب صبور خبر داد:
آلبوم «سالانه» علیرضا عصار در آستانه انتشار
موسیقی ما - مدیر تولید برنامه‌های علیرضا عصار خبر داد: آلبوم «سالانه» پس از چهار سال به زودی وارد بازار می‌شود، پس از آن بلافاصله به اجرای کنسرت در تهران و شهرهای دیگر خواهیم داشت.

حبیب صبور؛ مدیر تولید برنامه‌های علیرضا عصار خبر از انتشار دو آلبوم جدید داد و گفت: دو آلبوم در دست تهیه است که تقریبا کار هر دو به پایان رسیده است. قرار است یکی قبل از ماه رمضان و دیگری بعد از آن منتشر شود. یکی از آلبوم‌ها در مورد دفاع مقدس است که نقدی بر اوضاع و احوالات بعد از جنگ است و شامل هفت قطعه می‌شود و کلیه قطعات آن با محتوای دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی است. آلبوم دیگر آلبوم سالیانه خودمان است که بعد از چهار سال منتشر می‌شود این آلبوم نیز شامل ۱۰ قطعه است که آهنگ سازی آن توسط فواد حجازی انجام شده است.

حبیب صبور اظهار داشت: در حال حاضر مشخص نیست که کدامیک از این آلبوم‌ها زود‌تر به بازار می‌آید ولی پس از انتشار یک آلبوم آلبوم بعدی هم پشت سر آن بیرون می‌آید.

مدیر تولید برنامه‌های عصار برنامه کنسرت‌ها را از تابستان اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از بیرون آمدن آلبوم، کنسرت‌‌هایمان را ابتدا در تهران و سپس در شهر‌های دیگر آغاز خواهیم کرد. این کنسرت شامل کلیه قطعات آلبوم جدید و تعدادی از قطعات سا‌های گذشته خواهد بود ولی ۷۰ درصد نسبت به کنسرت‌های سال‌های قبل تغییر می‌کند و طبق روال همیشه با تغییراتی که صورت می‌گیرد ما با یک کنسرت بزرگ روی صحنه حاضر می‌شویم. برای اجرای کنسرت در شهرهای دیگر با صحبت‌هایی که شده است اصفهان، شیراز، رشت و کرمان در اولویت هستند و قرار است تا قبل از پایان سال در آن‌ها کنسرت داشته باشیم اما اجرای کنسرت در تهران برای تابستان قطعی شده است.

وی در پایان درخصوص دلیل تاخیر انتشار آلبوم سالانه تصریح کرد: آلبومی را پارسال آماده کرده بودیم که قرار بود عید فطر منتشر شود ولی به دلیل آماده نشدن و تغییر یکسری قطعات، در آن زمان آماده نشد و انتشار آن به تاخیر افت
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اطلاعات بیشتر را در سایت رسمی علیرضا عصار می توانید پیگیر باشید ...
www.alirezaassar2.com
منتظر بازدید و نظرات خوبتان هستیم ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سالانه» علیرضا عصار در آستانه انتشار | موسیقی ما