برنامه یاد بعضی نفرات
 
سیمین غانم در شیراز با قطعات جدید به صحنه می‌رود
10 و 11 شهریور؛
سیمین غانم در شیراز با قطعات جدید به صحنه می‌رود
موسیقی ما - سیمین غانم ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ـ همزمان با عید سعید فطر ـ در مجموعه فرهنگی‌، هنری «حافظ» شیراز به صحنه می‌رود. آرمین امین بیطرف ـ تهیه کننده و مدیر اجرایی این کنسرت ـ با اعلام این خبر گفت: ‌ سیمین غانم متفاوت‌ترین کنسرت خود را به همراه اجرای قطعات جدید در شیراز ویژه بانوان برگزار می‌کند.

به گفتهٔ وی؛ این اجرا هر شب در یک سانس در ساعت ۲۰: ۳۰ دقیقه خواهد بود و پیش فروش بلیت‌های این‌کنسرت از دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده این کنسرت توضیح داد: علاوه بر اجرای قطعات «سلامی چو بوی خوش آشنایی» و «گل و گلدون من» قطعات جدیدی از جمله «فردوس» ‌، «بی‌قرار» ‌، «گل سرخ»، ‌ «صبوری»، ‌ «حلقه» «برگ‌ریزان»، «بارون‌ها» و آوازهای در سه‌گاه و اصفهان اجرا خواهد شد.

بیطرف یادآور شد: قرار بود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) خانم سیمین غانم اجرایی در کرمان و قزوین داشته باشند که متاسفانه موفق به دریافت مجوز نشدند.

وی اظهار امیدواری کرد: کنسرت‌های موسیقی بانوان در سطح جامعه و کشور به راحتی و سهولت برگزار شود تا بتوانیم در شهرهای دیگر نیز کنسرت‌هایی برای بانوان و علاقه مندان موسیقی برگزار کنیم.

موسسهٔ «ندای دل» ۲۳۴۶۷۶۵-۰۷۱۱ آموزشگاه آبنوس ۲۲۷۲۳۴۵-۰۷۱۱ ‌، آموزشگاه سارنگ ۶۳۰۳۹۲۱-۰۷۱۱، سینما سعدی ۲۳۳۰۷۹۱ موسسه شهر آفتاب ۶۴۷۴۲۳۸-۰۷۱۱ مراکز بلیت‌فروشی این کنسرت اعلام شده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیمین غانم در شیراز با قطعات جدید به صحنه می‌رود | موسیقی ما