برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم اهنگسازی صاعد باقری و نیایش خوانی‌های رسول نجفیان منتشر می‌شود
در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما مطرح شد:
اولین آلبوم اهنگسازی صاعد باقری و نیایش خوانی‌های رسول نجفیان منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: آلبوم نیایش خوانی‌های رسول نجفیان به زودی منتشر و راهی بازار موسیقی می‌شود. این خواننده در این باره به سایت موسیقی ما گفت: تهیه کننده این آلبوم، شاعر خوب و معروف، مهدی مظاهری است که این آلبوم را با همکاری و حمایت ایشان منتشر خواهم کرد.

وی ادامه داد: قصه‌های مثنوی نیز کار دیگری است که مشغول اماده کردن آن بوده و قصد دارم آن را به سبک و ساختار شاد و موزیکال به زودی به بازار بفرستم. تهیه کننده این آلبوم نیز مهدی مظاهری است.

به گفته وی بخشی از این آثار نیز برای رسانه ملی ساخته می‌شود. این آثار شادی خوانی‌های این خواننده را شامل می‌شود که از اهنگ‌ها و موسیقی‌های روستایی جمع آوری شده و مهران کرمی آن‌ها را تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر مثنوی خوانی‌ها و نیایش خوانی‌هایم قصد دارم به شاهنامه خوانی نیز بپردازم. شاهنامه خوانی یک اثر ۹۰ دقیقه‌ای بوده و همانند آلبوم‌های دیگر توسط این تهیه کننده تهیه و منتشر خواهد شد.

تهیه کننده کارهای فوق در ادامه و در خصوص آثار دیگری که تهیه کرده گفت: آلبوم «پس تو بودی» با صدای احمد رضا عزیزی با پرداختی جدید منتشر شده است. این آلبوم در واقع اولین آلبومی است که توسط صاعد باقری که همه وی را در شعر و ادبیات می‌شناسند آهنگسازی شده و مهران کرمی ان‌ها را تنظیم کرده است. یکی از قطعات این آلبوم (قطعه اول) را نیز مازیار فلاحی ساخته و پوریا احمدی تنظیم کرده است. یکی از آن‌ها (قطعه سوم) نیز از سرودهای من است که توسط احمد رضا ساخته شده و مهران اکرمی تنظیمش کرده است.

مهدی مظاهری ادامه داد: گفتنی است که اشعار و ملودی‌های این آلبوم را صاعد باقری سروده و ساخته و خواننده آن احمد رضا عزیزی است. این آلبوم از هفته پیش در بازار موجود است. این آلبوم توسط شرکت تصویر سبز فردا وارد بازار شده است.

این تهیه کننده قرار است آلبومی را با اشعار پابلو نرودا منتشر و به بازار بفرستد.

آلبوم‌های رسول نجفیان نیز در نیمه دوم سال منتشر خواهند شد.

مهدی مظاهری که تهیه کننده این آثار است خود از شاعران جوان و نوگرای عرصه ادبیات است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم اهنگسازی صاعد باقری و نیایش خوانی‌های رسول نجفیان منتشر می‌شود | موسیقی ما