برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن موسیقی امسال نامگذاری شد
دوازدهمین جشن خانه موسیقی
جشن موسیقی امسال نامگذاری شد

موسیقی ما- دوازدهمین جشن خانه موسیقی که مهر ماه امسال برگزار می‌شود به نام هنرمندانی چون محمد نوری، عطا جنگوک و ثمین باغچه‌بان نامگذاری شده است.

 
پس از اعلام نامگذاری جشن خانه موسیقی به نام هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی، قرار است دوازدهمین جشن خانه موسیقی به نام محمد نوری در شب نخست، عطا جنگوک در شب دوم و باغچه‌بان (ثمین و اولین) در شب سوم برگزار شود و هریک از گروه‌های شرکت کننده در شب‌های جشن خانه موسیقی قطعاتی از آثار این هنرمندان را کنند.

براساس این گزارش مهلت ارسال آثار در بخش معرفی بهترین آلبوم‌ها و کتاب‌های موسیقی تا نیمه شهریوربه پایان می‌رسد و کار داوری آثار نیز به زودی آغاز می‌شود؛ همچنین برای مجموع اجرا‌ها در جشن خانه موسیقی بلیت فروشی با قیمت‌های ارزان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است دوازدهمین جشن خانه موسیقی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مهرماه به مدت ۴ شب در تالار وحدت برگزار می‌شود؛ به این ترتیب که سه شب از این جشن به اجرای ارکسترهای جوان و مستقل از حمایت‌های دولتی اختصاص دارد و یک شب از این جشن (اختتامیه) هم به معرفی برگزیده‌ها در سه بخش بهترین آلبوم آهنگسازی شده، بهترین تکنوازی و بهترین آواز در دو حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک اختصاص دارد.

منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن موسیقی امسال نامگذاری شد | موسیقی ما