برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک عاشقانه ساده برای امیر توسلی
سازنده موسیقی مختارنامه در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
یک عاشقانه ساده برای امیر توسلی

 موسیقی ما- محمد عبدالهی: امیر توسلی از ساخت موسیقی فیلم سینمایی «یک عاشقانه ساده» خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: یک و ماه و نیم است که ساخت موسیقی فیلم «یک عاشقانه ساده» را آغاز کرده‌ام و هم اکنون مشغول ساخت آن هستم. این فیلم را سامان مقدم سال قبل در ابیانه فیلمبرداری شده و بازیگرانی چون مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش، احمد مهران‌فر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، علی قربان‌زاده و مهراوه شریفی‌نیا در آن ایفای نقش کردند.


به گفته این آهنگساز، محمدرضا موئینی مونتاژ این فیلم را به پایان رسانده و وی همزمان با صداگذاری آن توسط ایرج شهزادی، مشغول ساخت موسیقی آن است.

وی ادامه داد: «یه عاشقانه ساده» داستان دو دوست قدیمی است که از جوانی با هم عهد و پیمان بسته‌اند که پسر و دختر خود را به عقد یکدیگر درآورند اما گندم که دختر یکی از این دو دوست است، جلوی عهد و پیمان این دو رفیق می‌ایستد و با آن‌ها مقابله می‌کند.


آهنگساز سریال معروف «مختارنامه» در ادامه یادآور شد: عجله‌ای برای ساخت موسیقی این فیلم ندارم و به همین دلیل سعی می‌کنم به تناسب موضوع، آهنگ مناسبی برای آن باسزام. چون برای اجرای آن عجله‌ای نیست و قرار است برای جشنواره فیلم فجر آماده شود.


توسلی در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت موسیقی با مشورت و همفکری کارگردان پیش می‌رود و در اجرای آن سعی می‌کنیم از نظرات یکدیگر استفاده کنیم. چون آنکه کار را کرگردانی کرده بهتر از هر کسی می‌داند که کجای فیلم یک موسیقی با حس می‌خواهد و کجا یک موسیقی با حسی متفاوت‌تر و...!


وی درادامه صحبتهای خود گفت: فیلم‌های دیگری نیز پیشنهاد شده که هنوز تصمیمی در خصوص آن‌ها نگرفته‌ام. چون این مدت با ساخت موسیقی سریال «سقوط یک فرشته» و بعد موسیقی این فیلم احساس می‌کنم باید کمی استراحت کنم.


این آهنگساز همزمان با این فعالیت‌ها مشغول آهنگسازی برای احسان حق‌شناس است و در آلبوم جدید وی آهنگهای پاپ به روز شده‌ای خواهد داشت. آلبوم احسان تا پایان سال منتشر می‌شود. وی در آلبوم «تیک تیک» احسان حق‌شناس نیز در جایگاه آهنگساز حضور داشت که آهنگ‌هایش با استقبال عمومی مواجه شد.

منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

امیر توسلی یکی از بهترین آهنگسازهای ایرانه مخصوصا تو فیلم مختارنامه و سقوط یک فرشته

جمعه 29 شهریور 1392 - 01:26

من هم با نظر دوستم مژگان کاملاً موافقم و برای این هنرمند از صمیم قلب آرزوی بهترینها رو دارم موسیق سریال مختارنامه که فوق العاده بود و موسیقی فیلم یک عاشقانه ساده هم بسیار دلنشین و پر از احساس های دوست داشتنی که فرای همه ، همه و همه تکرار کننده خیلی از چیزهاست من که دلم احساس سنگینی قشنگی می کند بعد از هر بار شنیدن این دو موسیقی متن که گفتم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک عاشقانه ساده برای امیر توسلی | موسیقی ما