برنامه یاد بعضی نفرات
 
عاشقانه‌های تجویدی با صدای علیرضا قربانی
25 و 26 آبان ماه در برج میلاد
عاشقانه‌های تجویدی با صدای علیرضا قربانی
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: علیرضا قربانی با همراهی ارکستر ملی در روزهای 25 و 26آبان ماه روی سن برج میلاد رفته و برای علاقه مندان می‌خواند. مدیر اجرایی ارکستر ملی با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: «این کنسرت که طی روزهای 25 و 26 آبان ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، به خوانندگی علیرضا قربانی همراه با ارکستر ملی خواهد بود.»...

وی با اشاره به اینکه این کنسرت توسط ارکستر ملی و مرکز آموزش‌های برج میلاد برگزار می‌شود گفت: «در این کنسرت، هفت تصنیف به اضافه یک سری از قطعات آوازی توسط این ارکستر با صدای علیرضا قربانی به اجرا در می‌آید. با توجه به استقبال یکه از کنسرت قبلی این ارکستر وعلیرضا قربانی شد، بلیت فروشی آن را از مدت‌ها پیش آغلز کرده‌ایم.»

محسن رجب‌پور در ادامه گفت: «اعضای ثابت ارکستر ملی که تعداد آن‌ها ۸۰ نفر است، به رهبری بردیا کیارس، به اجرای برگزیده‌ای از آثار استاد علی تجویدی خواهند پرداخت. ولی با توجه به هر قطعه و قابلیت‌هایی که دارد، نوازنده‌های جدید با سازهای خود به ارکستر و علیرضا قربانی اضافه می‌شوند. افزودن نوازنده‌های مختلف در این اجرا در جهت صدادهی بهتر و هر چه بهتر برگزار شدن این اجرا بوده که همگی بسته به نوع قطعات به گروه اضافه می‌شوند.»

به گفته مدیر اجرایی ارکستر ملی، در اجرای قبلی این ارکستر با اضفه کردن شش تنبک فضای نو و جدیدتری به کنسرت داده شد. بر همین اساس در این اجرا نیز سازهای دیگری نظیرعود، ویلون و یک سری سازهای زهی به ارکستر اضافه شده است.

 «مناجات نیمه شب»، «آزاده‌ام»، «بهار عاشق» و... عنوان قطعاتی هستند که قرار است در این کنسرت اجرا شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مرسی از اینکه باز هم برای مشتاقان موسیقی اصیل ایرانی کنسرت گذاشتید. این ارکستر ملی فوق العاده قوی و خوش صدا است و جا دارد به همه اعضای این ارکستر صمیمانه تبریک بگم . منتظر اجرای قشنگ دیگری از شما خواهیم بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

پس از استاد شجریان فقط سه نفر :

1- همایون

2- سالار عقیلی

3-علیرضا خان قربانی

حتما این کنسرت را برای حمایت از موسیقی ملی هم که شده بیایید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

بی صبرانه منتظر اجرای جدید ارکستر ملی هستم. کنسرت قبلیشان را در تالار وحدت دیدیم و بسیار بسیار لذت بردیم. من و خانواده ام شب فراموش نشدنی را در کنسرت قبلی ارکستر ملی در زندگیمان تجربه کردیم. هرچقدر از اون اجرا تعریف کنم کم گفتم . از هر کسی من شنیدم اجرای قبلی ارکستر ملی رو بی نظیر میدونستند .
درود بر این نوازندگان عالی و رهبر بسیار متشخص و مسلط ارکستر جناب بردیا کیارس .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

کنسرت قبلی با صدای محمد معتمدی هم خیلی قشنگ بود. صدای محمد معتمدی هم خیلی قشنگ و زیباست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

منم واقعا ازاجرای قبلی ارکستر ملی لذت بردم. خیلی قشنگ و حرفه ای کار می کنند. دوستانی که از این همه صداهای جور واجور و بعضا آزار دهنده پاپ خسته شدند و دلشون میخواد موسیقی سنتی ایرانی رو اونم به بهترین شکلش گوش بدند حتما ارکستر ملی رو بیان و ببینند. من برای تمام خانوادم بلیط خریدم.البته اگه هنوز بلیطی باقی مونده باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مطلب خوبی بود
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

ارکستر ملی با رهبری بردیا کیارس که فردی تحصیل کرده برای رهبری ارکستر است و فوق العاده باهوش ، همراه با گروهی جوان و پرانرژی بدون اغراق خوش صداترین ارکستر حال حاضر در ایران هستند و این را در کنسرت های گذشته شان اثبات کرده اند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عاشقانه‌های تجویدی با صدای علیرضا قربانی | موسیقی ما