برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود
سرانجام علی ترابی جایگزین بابک رضایی می شود؛
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود
موسیقی ما - روز شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعاملان انجمن موسیقی ایران با حضور هنرمندان و مسوولان موسیقی برگزار خواهد شد.  بابک رضایی مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران تودیع می‌شود و علی ترابی معاون سابق مدیرکل دفتر موسیقی جایگزین وی خواهد شد.

این مراسم صبح روز شنبه ۱۹ آذرماه با حضور مسوولان و هنرمندان عرصه هنر و موسیقی برگزار می‌شود.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

خبر بسیار خوبیه، متاسفانه آقای رضایی با اوضاعی که برای ارکستر سمفونیک به وجود آورد و دخالت های خود خواهانه در اموری که به ایشان مربوط نبود از جمله مسائل مالی ، و نیز برخوردهای نامناسب با اساتیدی همچون حسین علیزاده که افتخار موسیقی ایران است ، وضعیت نامطلوبی را در موسیقی به وجود آورده اند. در مقابل جناب ترابی انسانی بسیار متشخص و مدیری بسیار توانا هستند که از محبوبیت بالایی نیز در بین نوازندگان و اهل موسیقی برخوردارند. به شخصه به عنوان یک نوازنده بهترین خبری بود که در این چند وقت شنیده ام و مطمئنم با درایت و مدیریت اقای ترابی خیلی از مشکلاتی که امروز با ان روبه رو هستیم را دیگر نخواهیم داشت .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آقای علی ترابی یکی از بهترین دوران تاریخ موسیقی ایران را در زمان سرپرستی خود در دفتر موسیقی رقم زد و فوق العاده فرد شایسته ای برای این پست است. امیدوارم در انجمن موسیقی نیز موفق باشند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

دوران 1 ساله سرپرستی آقای ترابی در دفتر موسیقی دورانی متفاوت و در عین حال بسیار موفقی برای موسیقی کشورمان بود. ضمن تبریک به ایشان و تمامی دوستداران موسیقی بابت این انتخاب شایسته آرزوی موفقیت برای ایشان را دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

معتقدم انتخاب آقای ترابی به عنوان مدیرعامل انجمن یکی از بهترین انتخاب های چندین سال اخیر در عرصه موسیقی ایران است و با توانایی ها و مدیریت هوشمندانه ای که همه از ایشان سراغ دارند نوید روزهای بسیار خوبی را برای اهل موسیقی میدهند . هرچند آقای رضایی 6 سال در این پست سعی کردند با سیاست یکی به نعل یکی به میخ تصمیمات بعضا متفاوتی را بگیرند اما در کل تغییر مدیریت در این پست به شدت احساس میشد و خوشحالم که این تغییر به نفع جامعه موسیقی ایران تمام شد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

خوشحالم فردی جایگزین آقای رضایی شد که به کار کاملا تسلط دارد و با توجه به اینکه کمی و کاستی های این عرصه را دیده است مطمئناٌ باعث پیشرفت انجمن موسیقی خواهد شد. آرزو میکنم با حضور آقای ترابی و نگاه ایشان که همواره مثبت و سازنده بوده و نیز حمایت مدیران ارشد از ایشان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر و گسترش فعالیت های انجمن موسیقی باشیم. هر چند این پیشرفت به تنهایی میسر نیست و و لازمه آن همکاری دفتر و خانه موسیقی با انجمن موسیقی است که امیدوارم این سه نهاد هر سه با هم هماهنگ باشند و به پیشرفت هنر موسیقی در ایران کمک کنند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود | موسیقی ما