برنامه یاد بعضی نفرات
 
«دستمو بگیر» امیر تاجیک منتشر می‌شود
همراه با اولین روزهای بهاری،
«دستمو بگیر» امیر تاجیک منتشر می‌شود
موسیقی ما- محمد عبدالهی: امیر تاجیک از به پایان رسیدن مراحل تولید جدید‌ترین آلبوم خود خبر داد و در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: با توجه به اینکه حدود ۹ سال است که آلبومی از من منتشر نشده، با وسواس خاصی آلبوم جدیدم را ساخته‌ام و قرار است آن را اوائل بهار منتشر و راهی بازار موسیقی کنم.

به گفته این خواننده در این آلبوم که سالهاست در مرحله ساخت قرار دارد، وسواس وی منجر به تغییراتی اساسی در کلیت آلبوم شده و آلبوم یاد شده، با تغییرات اساسی همراه خواهد بود.

وی در خصوص این تغییرات گفت: در قطعات بخش و تکه‌هایی را اضافه کرده‌ایم و یک سری همرنگ سازی‌ها را انجام داده‌ایم و تصمیم داریم آن را به همراه این تغییرات به بازار بفرستیم.

این خواننده درباره تعداد قطعات این آلبوم گفت: آلبوم جدیدم که «دستمو بگیر» نام دارد، حاوی ۱۰ قطعه است که ترانه‌های ان توسط بهمن بهمن دار، فرجام کلیایی، افشین یدالهی، علی لرگانی و اشکان شب افروز سروده شده است.

قطعات این آلبوم عبارتند از: «دستمو بگیر»، «ترانه»، «خورشید» (بازخوانی یکی از قطعات قدیمی)، «زندگی»، «رویا»، «ستاره» و...
وی ادامه داد: در آلبوم «دستمو بگیر»، امید برادرم در خواندن دو قطعه با من همکاری کرده و یک از قطعات را نیز به تنهایی اجرا کرده است.

آهنگهای این آلبوم را امید تاجیک ساخته و تنظیم کرده است، اما بیشتر آهنگ‌ها‌‌ همان آهنگهای قدیمی هستند که توسط این دو برادر، اجرا شده بود و فقط سه-چهار قطعه از آهنگسازی‌های جدید است.

تاجیک در مورد دیگر آهنگ‌های قدیمی توضیح داد: برخی از قطعات قدیمی را به زمانی دیگر در آینده موکول کردیم تا بلکه بتوانیم آن‌ها را به روز کرده و با بهینه سازی آن‌ها را راهی بازار موسیقی کنیم. این قطعات را برای آلبوم‌های بعدی نگه داشته‌ایم.

تاجیک در پایان اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که این آلبوم، آلبوم خوبی خواهد بود و مخاطبان من را راضی خواهد کرد. چرا که در طول ساخت سلیقه آن‌ها را نیز در نظر داشته‌ام و از دلم برایشان خوانده‌ام. می‌خواهم آن را به عنوان عیدی تقدیم علاقه مندان به موسیقی کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیدورام هر چی زودتر منتشر بشه و عقب نیفته...امیر تاجیک قطعا از بهترین خواننده های ماست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام.خوبین؟آقا تاجیک سکوت کبری چرا؟!!!ما که هیجان خیلی زیادی داریم که تو عید آلبومتون با صدای زیباتون بشنویم و به امید کنسرت های فروان نه تنها در تهران بلکه در شهرستان ها سراغ ما هم بیاین مثل قبل.خیلی خوشحالم با آرزوی بهترین ها برای شما و سپاس فروان از همه شما هنرمندان زحمتکش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چه آرایشی D:

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به همه. خبر خیلی خوبیه که آقای تاجیک بعد ار مدت های مدید دوباره با یه آلبوم جدید برمیگرده .
امیدوارم یه آلبوم خیلی عالی از کار دراومده باشه.
www.mortezamusic.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیر تاجیک بی شک خواننده ای تواناست و آلبومش میتونه مفهوم واقعی یه خواننده رو به مخاطبان القا کنه وگرنه دوستان زیادی هستند که اگر در استودیو برق بره دیگه خواننده نیستن
امیدوارم بهار سال آینده با آلبوم امیر خاطره انگیزتر بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

;kadoye khobie vase tavalodam:D

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دستمو بگیر» امیر تاجیک منتشر می‌شود | موسیقی ما