برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنیامین بهادری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما: این کارگاه تیتر ندارد
کارنامه: برای شروع کارگاه «و اما بیان من...» منتظر پایان امتحانات دانشگاه‌ها هستیم
بنیامین بهادری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما: این کارگاه تیتر ندارد
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: «و اما بیان من از جهان، رنگ، صدا، حرکت... وجهان» عنوان جلساتی است که بنیامین بهادری با علاقه مندان به موضوعات این عنوان و نیز علاقه مندان خود برگزار کرده و در آن‌ها به بیان نظرات خود و شنیدن نظراتشان خواهد پرداخت.

بنیامین بهادری در خصوص این فعالیت که به نوع خود، فعالیتی جدید بوده و کمتر شبیه آن مشاهده شده است، به سایت موسیقی ما گفت: «این پیشنهادی بود که از سوی موسسه کارنامه به من داده شد. گویا یکی-دونفر از مدرسان این موسسه این پیشنهاد را به خانم اسکندرفر که مدیریت کارنامه را به عهده دارند، داده بودند و در جلسه مشترکی که حضورداشتیم ایشان مستقیما پیشنهاد خود را به من ارائه کردند. من نیز چون موسسه کارنامه را می‌شناسم و با کارهای خانم اسکندرفر آشنایی دارم، ابراز علاقه کرده و پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.»

بنیامین ادامه داد: «مبانی اصلی بیان، کلی تر از بیان ۳۲ حرف و کلمات و ادای آن‌ها در جملات است. بیانی که مد نظر من است بسیار کلی تر از این مباحث بوده و در شاخه‌های مختلف و ریزتری نیز نفوذ می‌کند.»

به گفته این خواننده «و اما بیان من از جهان، رنگ، صدا، حرکت و... جهان» به صورت کارگاهی و ارتباط رو در رو برگزار می‌شود. وی ادامه داد: «از آنجایی که برای بیان احساسات و تفکرات به شکل روزمره، نیازمند ابزاری مثل ادبیات، موسیقی، تصویر و به طور کلی هنر و یا ترکیب این‌ها با هم هستیم، این کارگاه می‌تواند کمک قابل توجهی برای همه ما باشد. چرا که در این کارگاه در مورد تمامی این موضوعات صحبت جمعی می‌شود. درست وقتی که قرار است یک حس درونی و یا تفکری که در ذهنت شکل می‌گیرد را به افراد بعدی منتقل کنی، و برای این کار نیاز به ابزار خاصی داری، اینجا نیز همین احساس نیاز می‌شود. همه آن ابزار در جهت بیان آن حس و تفکر، به خدمت گرفته می‌شوند.»

وی در ادامه متذکر شد: «این کارگاه اصلا به صورت کلاسی نبوده بلکه به صورت گپ و گفت بوده و از فرم جزوه نویسی و تک گویی خارج شده و به پولی فونیک و چندآوایی می‌رسیم. امیدوارم در پایان این جلسات، همه ما به تحلیل جامع و کاملی از تفکرات و احساساتمان و همچنین طریق بیان آن‌ها به ساده‌ترین و موثر‌ترین شکل برسیم.»

وی درمورد موضوعات قابل بحث در این کارگاه گفت: «موضوعات مربوط به این کارگاه به صورت کلی مشخص شده و برای تکامل آن، نیازبه شروع جلسات و بررسی استعدادهای موجود در آن، و همچنین چگونگی و گستردگی نظرات و تفکرات مختلف داریم. چرا که کار ما در این کارگاه، گسترده‌تر از آموزش بیان حروف، کلمات و ادای آن در جملات بوده و بر پایه خود‌شناسی بنا شده است. این مباحث بر مبنای خود‌شناسی پایه گذاری شده است. من معتقدم انسان در ابتدا باید خود را بشناسد و روی خود اشراف داشته باشد تا بتواند موضوعات مختلف را استخراج و بیان کند.»

وی در مورد نحوه برگزاری جلسات علاوه بر توضیحات بالا افزود: «در این کارگاه، از استعدادهای شناخته شده و ناشناخته، در زمینه‌های گوناگون برای بیان بهتر مطالب مطروحه استفاده خواهیم کرد.»

نگار اسکندرفر به عنوان مدیرموسسه کارنامه و کسی که سال هاست فعالیت‌های هنری‌اش موجب بلوغ و رشد هنر و فرهنگ هنری شده و این زحمات بر هیچ کس پوشیده نیست، در مورد جلسات فوق گفت: «این جلسات به هیچ وجه در ارتباط با موسیقی نیست و به شکل کلاس برگزار نمی‌شود بلکه به صورت کارگاهی و ارتباط کلامی در خصوص بیان، رنگ، صدا و حرکت است.»

وی ادامه داد: «از آنجایی که کار ما در کل در ارتباط با نسل جوان است، دلم می‌خواست با بنیامین همکاری داشته باشم. من مدتهاست که ایشان را می‌شناسم و می‌دانم که منهای ادبیاتی که به آن اشراف دارد، در یک گفت‌و‌گوی جمعی آدمی است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و بسیار توانایی این را دارد که نظرات و انتقادات دیگران را بپذیرد و در عین حال اظهار نظر کند.»

وی ادامه داد: «بنیامین بهادری می‌تواند یک جمع را طوری بگرداند که درک آدمهای پیرامون خود را بالا ببرد. «و اما بیان من از جهان، رنگ، صدا، حرکت... وجهان» یک سری جلسات جمعی است که افراد طی آن با گفت‌و‌گوی با هم به نتیجه‌های خوبی در مورد بیان می‌رسند. نسل جوانی که شرایط اظهار نظر در برابر جهان برایش کمترپیش می‌آید، به راحتی در این جلسات می‌تواند اظهار نظر کرده و خود یکی از اداره کننده‌های جلسه باشد. پوستر این جلسات خود بیان کننده موضوعاتی است که قرار است بین شرکت کننده‌ها در مورد آن‌ها بحث شود. دست نوشته‌های بنیامین به شکلی کاملا «مبتکرانه و ترکیبی جدید از مهم‌ترین بحث‌های وی بود، که خود حاوی مطالب و توضیحات مهمی درباره همه سوالات مطروحه در این زمینه خواهد بود.»

گفتنی است تعداد این جلسات ۱۲ روز و زمان برگزاری آن‌ها در روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

برای رای دادن به محسن یگانه در نظر سنجی ایده ال pop17 رو به .20001124 بفرستید...توجه کنید که عدد 17 رو به تنهایی سند نکنید.. pop17 مرسی همه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مرسی استاد بنیامین بهادری
به شدت منتظر البوم جدیدتان هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک ما واقعن بعیده از شما چرا کامنت دوروغ تایید میکنید این شخصی که به محسن یگانه با عدد 17 رای بدین داره دوروغ میگه وقتی داره رسما میگه فقط 17 رو بفرستین pop17 ندین یعنی اصل این نظر سنجی وشناسه محسن یگانه pop17 هست چرا آخه تایید میکنید عدد 17 یعنی باطل فقط pop17 مورد قبول هست موزیک ما خواهش میکنم از طرف هواداری محسن یگانه این کامنت این شخص رو پاک کنید خواهش میکنم
شناسه محسن یگانه pop17 هست و باید به شماره 20001124

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا کامنتها رو تایید نمیکنین؟؟؟اینه آزادی بیان؟؟؟؟؟به نظر خودتون خنده دار نیست هر کسی رو استاد خطاب کردن؟؟؟؟

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چند سوال پیش میاد
آیا جناب بنیامین بهادری رشته موسیقی خواندند ؟
آیا جناب بنیامین بهادری رشته ادبیات خواندند ؟
آیا جناب بنیامین بهادری رشته ای هنری رو به صورت آکادمیک تحصیل کردند ؟
آیا میدونند معنی پلی فونیک یعنی چی ؟
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

BENYAMIN = NO.1
ASHEGHETAM

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

divooonatam benyamin ... maahe

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هرکس طرفدار محسن یگانه هست گزینه pop17 رو به سامانه 20001124 یفرسته توجه کنید فقط عدد 17 نه pop17 رو بفرستین که توی نظرسنجی مجله زندگی ایده آل پنجم شده [قلب شکسته] و خواهش میکنم کاری کنید که رای اش بره بالا[بوسه]

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

class ha koja bargozar mishe karname kojast ??

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

البومش ک میاد بنیامین ؟؟؟؟؟؟؟ با تنظیم های نیما وارسته(البوم 85 و کما 2)

ی مصاحبه با رضا صادقی و سعید شهروزرحمید عسگری بکنید

و البوم جدید خشایر با ترانه های روزبه و اهنگ تنظیم علیرضا افکاری اسفند 90

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Kheyli ãlie.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خواننده خاص ایران ... بنیامین بهادری ... خیلی باحااااالی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

راس میگه یه مصاحبه از حمید عسکری بکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Mesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii saeid jan babate axayeeeeeee besiyar besiyar zibat kheili khojelllllllllan koliyaaaaaaaaaaaaaaam khaste nabashiiiiiiii ..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حقیقت داره که بنیامین مدیر هنری خواننده ای به اسم مسعود مرادی شذه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام سلام سلام مرسی بنیامین بابت این تفکرت این خلاقیت مرسی از نگار اسکندرفر بنیامین طور که هست ..وما هم همین همان دوست داریم همونی که شما گفتید بنیامین فوق العاده است منتظر البوم سوم هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سعید جون :

واقعا" ما طرفداران بنیامین را غافلگیر کردی .

همیشه از بنیامین برای هوادارانش خبر های تازه در سایت موسیقی ما قرار بده .

منتظریممممممممممممممممممممممممممممممممم

بهترین سایت موسیقی فقط موسیقی ما .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

agha said khaste nabashid.mesle hamishe behtarin axharo az aghaye bahadori az zavie dorbin shoma mibinim.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

shayad jaleb bashe!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عاشقتم استاد موسیقی یعنی تو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ممنون ار خبری که نوشتید. میشه گفت خانم رضایی خیلی تو کارشون مهارت دارن. فقط گاهی وقت ها با آدمایی حرف می زنن که در شانشون نیست. من مقاله ها و گزارش ها و مصاحبه های انتقادی ایشون رو تو نشریات دیگه هم دنبال می کنن. خانم رضایی لطفا سطح خودتون رو با خبر خواننده های ریز پایین نیارین. ببین این خبر چه ترکونده؟ ممنون به خاطر نثر روان و خوبتون. از دو ردستتون رو می بوسم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان برای حمایت از بنیامین pop08 را به 20001124 پیامک کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

برای رای دادن به علی لهراسبی کد pop06 به 20001124 ارسال کنین. مرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من امروز ثبت نام کردم ؛)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

man nazaram ine ke ye khabarnegare herfeyye kare khodesh ro bayad khob anjam bede. mohem on adame nist ke kiye va chi karas. mohem ine ke khabarnegare khob bedone az ki chi mikhad. man fek mikonam bi ensafiye age dar morede khanome rezayei in shekli harf bezanin. on aslan sathesh payeen nemire. ba har ki ham harf bezane bazam karesho balade. taze mosabehayye ke mikone dar tavane har ki nist. kheili az kasayee ke ba rezayee harf mizanan vase khabanegaraye dige tare khord nemikonn. bebkhashi man farsi nadaram va engelisi type mikonam. movafagh bashid mozike ma va khanom lila rezayei

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ما بنیامین و از خودمون میدونیم و اگه کسى بهش استاد گفته باشه از روى هیجان و محبت بوده.
به نظر میاد خودش هم دوست نداره از این القاب براى صدا زدنش استفاده کنن.
تو حرفاش اکثراً از فعل جمع استفاده میکنه و به قول خودش:
« اون کلاسى که معلم از شاگردش یاد نگیره، کلاس نیست !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

استاد داریم تا استاد استاد یعنی فن بیانش خوب باشه یعنی بتونه هر انچه که اگاهی داره چه کم چه زیاد در اختیار مخاطبش قرار بده یعنی بتونه ارتباط قوی داشته باشه شخصیت اجتماعی داشته باشه و...که همه این ها بنیامین داره به جای زود قضاوت کردن صبر کنید میگم چه جالب همه میان اینجا از خواننده خودشون میگن مثلا اینجا صفحه بنیامنه ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

be shedat ba
MAS
movafegham

Mas
یکشنبه 11 دی 1390 - 10:28

AND

ostad?!khube ensan jaygahe OSTAD ro dark kone aval
chera kalemato be ebtezal mikeshunid?!
aya doroste?!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

میدوین بچه ها حس...... حسا خیلی مهمن زمانی که مااونارو بشناسیم بهمون جهتو نشون میدن چیزی که خیلی جالبه اینه که باید به حساتون احترام بزارین و اونارو پس نزنین
چیزیکه کاراکتری مثل بنیامین داره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما: این کارگاه تیتر ندارد | موسیقی ما