برنامه یاد بعضی نفرات
 
«تصمیم» جنجالی با حاشیه‌هایی جدید منتشر شد
چه کسی پوسترهای «علی لهراسبی» را برد؟!
«تصمیم» جنجالی با حاشیه‌هایی جدید منتشر شد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: پس از اتفاقات و حاشیه‌های رنگارنگی که از دو ماه پیش حول و حوش آلبوم جدید علی لهراسبی «تصمیم» بوجود آمد، این‌البوم صبح دیروز در تیرا‍ژی گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد. نکته جالب توجه در روز انتشار این آلبوم این بود که پوستر‌های تبلیغاتی این آلبوم یک روز قبل از انتشار آن در مناطق مختلف تهران به دلایل نامعلوم جمع آوری شد. از دیگر نکات جالب این آلبوم نیز این است که در شناسنامه «تصمیم» در مقابل نام آهنگساز برخی ملودی‌ها، خط چین گذاشته شده تا شایعاتی که درباره حضور «شادمهر» در این آلبوم به عنوان آهنگساز بوجود آمده، بیشتر و بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

  • خط چین‌های مشکوک
آلبوم لهراسبی با ۱۲ قطعه و با حضور هنرمندانی چون محمد ناهیدی، شهاب اکبری، محسن یگانه، بابک مافی مهران خالصی، محمد کاظمی و.... تهیه و تولید شده و موسسه «نهاله رودکی» نیز صاحب امتیاز آلبوم است.
نکته جالی این آلبوم این است که در برابر نام آهنگساز قطعات «چشمامو می‌بندم»، «تصمیم» و «رویا» خط تیره گذاشته شده و هیچ نامی درج نشده است. گفته می‌شود این قطعات را شادمهر عقیلی ساخته و همین شایعه باعث شده بود انتشار این آلبوم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تهیه کننده آلبوم درباره همه این حرف و حدیث‌ها گفت: «خیلی سعی کردیم که آلبوم در‌‌ همان تاریخ اعلام شده در بازار موسیقی کشور منتشر شود که خوشبختانه بالاخره موفق شدیم در‌‌ همان تاریخ اعلام شده آلبوم را به بازار تزریق کنیم. درباره این حرف و حدیث‌ها هم از خود آقای لهراسبی صحبت کنید!».

  • چه کسی پوستر‌ها را برد؟
 برخی رسانه‌ها صبح دیروز گزارش داد یک روز قبل از انتشار آلبوم «تصمیم» با صدای علی لهراسبی، همه پوستر‌های تبلیغاتی این آلبوم از سطح شهر تهران جمع آوری شدند. پیگیری‌های خبرنگار ما درباره علل و دلایل این اتفاق به نتیجه‌ای نرسید ولی به نظر می‌رسد همکاری لهراسبی با شادمهر عقیلی در این آلبوم باعث بوجود آمدن برخی حساسیت‌ها درباره «تصمیم» شده است و بروز این اتفاقات بی‌ربط به این همکاری جنجالی نیست.

 تهیه کننده آلبوم در این باره نیز به «موسیقی ما» گفت: «خبرهایی در مورد جمع آوری پوستر‌ها در منطقه «فرجام» تهران به گوش ما هم رسیده که هنوز با توجه به عدم قطعیت آن نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اجازه بدهید بعدا در این باره صحبت کنیم.».
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ صدام کن محسن یگانه ساخته کاوره - به زودی نسخه اصلیش میاد رو نت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در جواب ...: شما مثلا اومدی مودبانه صحبت کنی ولی سراسر توهین کردی... ...شادمهر عقیلی آلبوم بهار من رو ساخت سال 75،که هنوز از تلویزیون پخش میشه.برای ...عبدالهی،محمد اصفهانی،خشایار اعتمادی،سعید شهروز و بسیاری از خوانندگان داخلی و اونوری آهنگ ساخت و همه رو به تحسین وا داشت. بعد شما میگی سرقت کاری و سودجو؟؟!!! 3-4 تا از آهنگاش کاور بود که خودشم تو مصاحبه هاش گفته... دوره ی شادمهر به پایان رسیده؟؟؟شادمهر کسیه که بعد از 2 سال ،1 تک آهنگ میده و همون بهترین آهنگ سال میشه با نظر مردم-شادمهر کسیه که وقتی بعد از 2 سال آهنگ داد به دلیل همزمانی با آلبوم خاص این آلبوم محو شد...شادمهر به 16 ساز موسیقی تسلط داره بعد شما میگی دوره اش به پایان رسیده!!!!! اگه شادمهر نبود موسیقی پاپی در ایران وجود نداشت و شخص شادمهر در این راه قربانی شد و تصمیم به مهاجرت گرفت... شما بهتره بجای تخریب یک مقدار مطالعه تو زیاد کنی.... لطفا چاپ کنید...با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باز هم شاهکاری از استاد و سلطان پاپ شادمهر
ترک تصمیم فوقالعادهسسسسس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اول از عوامل سایت تشکر میکنم بخاطر زحماتشون... دوم اینکه اصلا از آقای لهراسبی توقع همچین کار ضعیفی رو نداشتم. ترک کوه با ملودی قوی مهدی یراحی کجا ترک راه شمالی با ملودی ضیف بابک مافی کجا!!!ترک دلنوازان با تنظیم بهروز صفاریان کجا و ترک چشمامو میبندم با تنظیم بد آقای ناهیدی کجا!!!....آقای بمانی کجایید؟آقای صفاریان؟آقای یراحی؟کجایید؟؟؟که لهراسبی بدون شما اون لهراسبی نیست....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا متاسفم برای این افراد.به جای اینکه بابت داشتن چنین هنرمندی مثل شادمهر عقیلی افتخار کنیم جلوی اسمش خط تیره میزنید.
تراک تصمیم فوق العاده بود.ملودی چشماتو میبندم هم چیزی فراتر از بی نظیر بود.

amb
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

2 تا تراک فوق العاده داشت بنام های راهرو و راه شمالی که ترانه این 2 کارو مونا بروزویی گفته  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

درود و آفرین بر این شادمهر این نابغه بی تکرار موسیقی ایران بخاطر ساختن آهنگ تصمیم.واقعااااااااااااااااااااا فوق العادست.
بعد از 10سال صدای گیتاره شادمهر طنین اندازه موسیقی ایران شد. 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام نمیدونم ما ایرونیا چرا اینجوری هستیم.خودمون نمیدونیم چی میخوایم.واقعا جای تعصف داره همش تخریب . به نظرم نقاط مثبت البوم از نقاط منفیش بیشتر بود.فقط اون ... تابلو بود.به نظرم این متفاوت ترین و بهترین البوم لهراسبی.همه تو البوم عالی کار کردن شادمهر که گل کاشته ولی خط ملودی تصمیم خیلی اشناست.ترکیبی از یه کاری کن و ازادیه به هرحال خیلی جذابه تنظیمش حرف نداره..تنظیم های ناهیدی که حرف نداشت.نمیدونم چرا میگن بابک مافی بد کار کرد به نظرم کارای مافی خیلی متفاوت و قوی بود ملودی راهرو خیلی قشنگ بود کلا ملودیهایی که بابک ساخته بالا تر از حد خودش بود فقط تنظیم راه شمالی ضعیف بود شعرش حرف نداشت دم مونا گرم کلا این البوم خیلی متفاوت به همه سلیقه ها توجه شده.تراک عطر نرگسم حرف نداره همه چیش اللخصوص ساز بندی عالی شهاب اکبری.در ضمن اجراهای لهراسبی هم عالی بود به هر حال تبریک میگم من ارجینال خریدم واقعا ارزش داره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این البوم نه درحداقای لهراسبی نه شادمهر،خوبه که اقای لهراسبی

خواستند یه ذره شادبخونن وسبک جدیدی روتجربه کنن اماازایشون

بعیدبودانقدرسطح paeenکارکنن!!!مردم صدای ایشونوباهمون سبک

وثیاق عاشقانه وغمگین دوست دارن .بعدم اگه میخواستن این مدل بخونن

بهترین گزینه برای همکاری باایشون سیروان بوده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حرف های ناگفته زیــــــــــــــــاده ... !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
من نظرمو طبق سلیقه ی شخصیم میگم.. امیدوارم کسی ناراحت نشه..

خوب:
عطر نرگس ، راه شمالی ، راهرو ، صدام کن ، تصمیم

متوسط:
رویا ، خوب فکر کن ، چشمامو می بندم

ضعیف:
حرفای نگفته ، قلبم ، بارون ، بازم دوباره

.................
متن ترانه ها هم فقط کارهای مونا برزویی (نسرین شیرمحمدی) و حدیث دهقان خوب بود.. بقیه ترانه ها معمولی و بعضاً ضعیف بودن..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

لهراسبی بااین البوم شاهکار کردوخودشو یک پله از جایگاهی که بود بالاتر برد......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

vaghean ba ahange harfaye nagofte trake 2 hal kardam damesh garm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا نبود ملودی های مهدی یراحی حس میشه.در کل ممولی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شیدایی+تصمیم یا همون تقدیر : سقوط لهراسبی بین هواداران واقعی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ترک صدام کن واقعااااا عالیههههه،شعرش از کیه؟؟
تصمیم به صدای شادمهر می خوره فقط...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط اهنگ تصمیمش خوب بود بقیه عالی در حد افتضاح بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا این البوم جای تعریف داره؟ تو سبک شادمهر افتضاح اجرا کرده  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

منم بانظرسهیل موافقم البوم ضعیفی بود ولی کارمحسن یگانه باتنظیم محمد ناهیدی خوب بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Salaaaaaam
Khodaeesh Ba voojude in khatte tire ha O terak tasmim ghaziye be kolli ashkar shod.
Faghat
HARFAYE NA GOFTE

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اولین آهنگ پاپ و مجاز بعد از انقلاب با نام من و تو وبارون با آهنگسازی شادمهر عقیلی بود و تنظیم فواد حجازی و با صدای خشایار اعتمادی... دومین اهنگ پاپ و مجاز بعد از انقلاب اهنگ معبود و با اهنگسازی و صدای خود شادمهر عقیلی و سومین آهنگ پاپ و مجاز بعد از انقلاب آهنگ وقف پرنده ها با آهنگسازی شادمهر عقیلی و تنظیم بهروز صفاریان و صدای قسم افشار و اهنگ ای مادرم با صدای حسین زمان و ملودی و تنظیم شادمهر عقیلی و وسعت سبز با صدای حمید غلامعلی و ملودی و تنظیم شادمهر عقیلی و.......... دیگه شلوغش نمیکنم اگه بخوام اسم ببرم همه خواننده های نسل اولی موسیقی پاپ بعد از انقلاب با اهنگسازی شادمهر به اوج رسیدن،حتما غزلک رو با صدای سعید شهروز یادتونه... و ده آهنگ اول هم از آثار شادمهر بود و شادمهر اولین اهنگساز پاپ مجاز بعد از انقلابه ... نمیدونم چرا باید به خاطر اسم استاد شادمهر عقیلی پوستر آلبوم رو جمع کنند... با اینکه اگه شادمهر نبود موسیقی پاپ بعد از انقلاب نبود..واقعا واسه یه عده متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان خوبم. بیایید به جای دفاع کورکورانه از شخصی چون شادمهر عقیلی و بی مورد استاد خطاب کردن ایشان که جز سرقت هنری کاری دیگر در کارنامه هنری چند سال اخیرش ندارد (!) به فکر موسیقی کشورمون باشیم! قطعا از آقای لهراسبی انتظارات بیشتر بود و ای کاش اشخاصی مثل ایشون که دیگه جایی برای آزمون و خطا ندارن در انتخاب تیم کاریشون بیشتر دقت کنن.  .... از شادمهر که انتظاری نمی شه داشت، چون دوره اش به پایان رسیده و با سرقت کاری پیش نخواهد رفت! بیایید خودمان با حمایت از هنرمندان واقعی و اونایی که واقعا زحمت می کش، جلوی افراد سودجویی چون شادمهر را بگیریم. مورد آقای لهراسبی درسی شد برای خواننده ای پر سابقه تر تا در تشکیل نیم کاریشون دقت بیشتر داشته باشند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با باران خانوم عزیز موافقم..اگر تصمیم را خود شادمهر میخواند نتیجه خیلی بهتر بود،‌همانطور که اگر ترک بعد رفتنت آلبوم 14 را خود محسن یگانه میخواند....بطور کلی انتظار از علی لهراسبی نازنین خیلی خیلی بیشتر می رفت....و من به شخصه به این آلبوم از 10 /4 میدم..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با این فقر آهنگسازی که ما توی کشورمون داریم شادمهر و محسن یگانه سطح کیفی کار رو بالا میبرن.
فقط اگه تنظیم کاراشو به تنظیم کننده های حرفه ای مثل سیروان یا کوشان میداد همه چی بی نقص بود.
در کل آلبومتو دوست دارم…

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی البوم قشنگیه دمت گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ تصمیم قشنگ مشخصه که کار شادمهره . ملودی و فضای کار هم شبیه آهنگ آزادی شادمهره . ولی کار هر کسی که هست فوق العاده زیباست . ولی طبق معمول چند تا تراک خنثی هم تو آلبوم هست که بود و نبودشون فرقی نمی کنه فقط نقش پر کننده رو دارن . ولی در کل به خاطر همون تراک تصمیم آلبوم فوق العاده ای .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من با همون تیم روزبه بمانی بهروز صفاریان مهدی یراحی کار می کرد خیلی بهتر بود وعلی رضا افکاری وسیروان هم به اون تیم اضافه میشد دیگه محشر بود

ولی در مجموع البوم قابل قبولی بود با اونکه خیلی جای داشت بهتر از این باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من همکاری با شادمهر یک اشتباه بود چون هزینه های سنگینی به علی لهراسبی تحمیل شد
ولی حیف ترانه شیدای و فاصله ها و 3-5-2
در البوم قرار نگرفت متاسفانه و جای ترانه زیبای بوی عید خیلی خالی بود
دارم تو اینه ها مثل تو میشم تر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

لهراسبی + شادمهر + محسن یگانه

فرمول جدید بمب اتمی . . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عااااااااااااااااااالیه!!!!!!!
مخصوصا چشمامو میبندم ، خوب فکر کن ، صدام کن و راه شمالی!!!!!
تبریک میگم! خسته نباشن :)

q
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شاهکاری دیگر از سلطان پاپ شادمهر

ملودی هایی که شادمهر ساخته«چشمامو می‌بندم»، «تصمیم» و «رویا»
شاهکارررررررره
تنظیم هایی هم که خوده استاد انجام داده «تصمیم» و «رویا» حیرت انگیزه!

در کل تبریک به لهراسبی به خاطر این تراک های زیبا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من تنظیم یگانه در ترک 3 خیلی بهتر از تنظیم ترک اول توسط شادمهر عقیلی بود

ولی در کل آلبوم خوبی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حتی اسم شادمهر رو هم نذاشتن بنویسن شرم آوره بخدا اونم یک خوانندس دیگه فقط تو ایران نمی خونه همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هنوز البومش نیومده تو بازار ,تموم سایتها گذاشتن برا دانلود. کپی رایته داریم...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دم علی لهراسبی گرم...
دم شادمهرم گرم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا متاسفم که باز هم پخش ضعیف البوم موجب رایت گسترده کار میشه
کی میخواهیم درس بگیریم
این البوم در شهر ما(سمنان)توزیع نشده ومرکز پخشش هم فقط میگه سفارش گرفته شده اما برای ما ارسال نشده
اولین لطمه رو همین مدیریت ضعیف به موسیقی میزنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اصلا از لهراسبی انتظار چنین آلبومیو نداشتم :(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

علی عاشقتم.صدات یه دونست.خیلی عالی بود
بازم با شادمهر همکاری کن چون کارش فوق العاده ست و یه سر و گردن از همه بالاتر
بابک مافی به نظرم خوب کار نکرده
در هر صورت حس عالی و خوب البوم اشکالاتش رو میپوشوند
کدوم خواننده رو دیدین همه البوماش موفق باشه؟؟علی لهراسبی فوق العاده با احساس هستش و خیلیم واسه این البوم زحمت کشیده.مطمئنا جواب زحمتاشو میگیره و ما هم حمایتش میکنیم

mr
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وای این سوتی چی بوددددددد
آلبوم 14 یه چی دیگه بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شلوغ بازی برای فروش بیشتر؟ مشک آن است که خود ببوید
نکنید.. مردم باهوش تر از این حرفان..................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

گفته می‌شود این قطعات را شادمهر عقیلی ساخته؟؟!؟؟

یعنی شما هنوز شک دارین؟ دمتون گرم بابا:))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا اینا فکر میکنن با قرار دادن ــــــــــــ به جای اسم شادمهر تاثیری در محبوبیت اون در بین ایرانیا ایجاد میکنن ؟!؟ ... واقعا اگه این فکرو میکنن فکرشون بچه گانه ست .. شادمهر در بین ایرانیان محبوبه و محبوب باقی میمونه ... موسیقی ما خواهشا این کامنت رو درج کن !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در مورد دو آهنگ دیگر نظری ندارم..ولی در مورد قطعه تصمیم.میشه گفت که ملدی واسه شادمهر هستش.در ضمن من احتمال میدم ملودی قطعه تصمیم..کمی بر گرفته از قطعه یه کاری کن شادمهر هست شاید هم کاور...البته در یه جاهایی از آهنگ.
در مورد محمد ناهیدی هم که تنظیم کننده قطعه حالم عوض میشه شادمهر هستش.
در ضمن مسترینگ آلبوم هم در استودیو شادمهر در کانادا بدست محمد ناهیدی انجام شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی عالیه. عرض تبریک و خسته نباشید.
ترک های 1، 2، 3 ، 10 رو بیشتر دوست دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از این تصمیم بیهوده
چه چیزی قسمتم بوده

چشمامو میبندم
یادم بری رفتی
یادم بره بی تو
گم میشه خوشبختی

از نگات معلومه
همه چیزو دیدی
از چشام معلوم نیست
از کجا فهمیدی

شادمهر عاشقتیییییییییییییییییییییییییم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ممنون میشم یکی از عزیزان عوامل البوم به ترتیب هر ترک ، شاعر اهنگساز و تنظیم کننده رو ذکر کنه
به همراه نوازندگان آلبوم
با تشگر

ALI
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

استاد یه مشت محکم تو دهن مخالفاش زد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سوتیی تو اون ثانیه وجود نداره! شما بهتره گوشاتونو...
منم متاسفمم از این کپی رایت ها!!!!!

از همه خواهش میکنم برای حمایت از "علی لهراسبی" و در کل موسیقی کشورمون از هیچ کدوم این سایت ها برای دانلود استفاده نکنین و آلبوم رو به صورت اورجینال تهیه کنید ، خواهش میکنم.
مرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط میتونم بگم محسن یگانه با تراک "خوب فکر کن" در این آلبوم ترکوند و بنظرم بهترین تراک این آلبوم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خوببببببببببببببببببببببببببببببببب نبوددددددددددددددددددددددددد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تراک اول کاور amazingeخانم inna هست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جای ملودی های زیبای مهدی یراحی عزیزم تو این آلبوم خالیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط ترک خوب فکر کن و ترک صدام کن ترک دومم باحاله ترک یکم کلاس کاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من که آلبوم خیلی قشنگیه و کاملا معلومه که واسش, درست حسابی زحمت کشیدن.
به خصوص که ترک" راهرو " یه حال و هوای فوق العاده ای داره.
تبریک میگم به علی لهراسبی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوووووووووم عالی بود دم لهراسبی گرم
بترکه چشم کسایی که می گن افتضاحه(حسودن دیگه)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تراک تصمیم مو به تن سیخ میکنه این دیگه چی بود استاد این آهنگ و اگه شادمهر میخوند دیگه انفجار رخ میده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسسسسسسسسسسنم چه کرد
عاچچچچچچچچچقتم محسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

sootisho are najoore

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این البوم به نظرم مشکل اهنگسازی داشت از نظر شعر خوب بود تنظیمم فقط این ناهیدی اضافه بود اما ملودی که اصل ما جرا است بابک مافی شعر عالی مو نا برزویی تو ترک 10 رو با اون ملودی بی هدفش خراب کرد به نظرم فواد غفاری هم نتونست مثل فا صله ها ملودی قشنگی بگه نمونش ترک اخر شادمهرم فقط ترک رویا خوب بود ترک 1 رو که هیچی بود اصلا خلاصه میشه گفت لهراسبی تو این 2 سال پیشرفت خاصی نکرده بالاخره همین برمیاد دیگه واقعا حیف ملودیهای یراحی نبود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیدوارم به زودی تمام این شایعات تموم بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

hameye doostan nazareshono goftan amma be hagh jaye khali behroze saffarian aziz kheili khodnamaie mikone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ عطر نرگسش یه چیز دیگست....محسن یگانه هم که مثل همیشه یگانه بودنشو ثابت کرده..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وا چه قدر این شادمهرو گنده میکنید یه جور میگین فوق العاده که انگار خدای موسیقیه برین بابا جمع کنین قدیم شادمهر خوب بود الان هر اهنگش بد تر از دیروزشه البوم دهاتیش کجا البوم های الانش کجا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم خوبیه . به ایشون و هواداراشون تبریک میگم .

باید زمان بیشتری بگذره تا خیلی چیزا معلوم شه .

ولی بازم این جور آلبوم ها خوبن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

توی تراک1 ، تنظیم از آهنگ inna کپی شده
نه ملودی!!!!!!!!!1

وقتی ملودی کپی بشه میگن کاور!!

ای خدا این ملت ما کی میخوان فرق آهنگ و تنظیم رو بفهمن>؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نسبت به آلبوم قبلی بسیار ضعیف بود چه آهنگسازی چه ترانه چه تنظیم
خیلی
خیلی
ضعیف

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام.تراک 1(چشمامو میبندم)کاور amazing از inna هست.تراک 2 بر گرفته از یک اهنگ کودکانه(فصل بهاره عید دوباره باز عمو نوروز واسمون عیدی میاره)هست.تراک 4(تصمیم)=ازادی+یک کاری کن+تقدیر شادمهر.تراک 6 هم که یک سوتی داره.تراک 10(جاده شمالی)هم تقزیبا شبیه کشته ها پر از شقایق کشته ها لاله عاشق محمد اصفهانی هست.البوم تصمیم فوق العاده عالی هست.با تشکر از همشون مخصوصا و بیش تر محسن یگانه عزیز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اهنگ عطر نرگسش که واسه امام زمان خونده هم خیلی قشنگه.....مثل اهنگ حس غریب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...اما به نظر منم آلبوم 14 کمی قوی تر بود. هرچند این آلبوم هم بسیار زیبا کار شده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از طرف طرفدارای حمید عسکری به آقای لهراسبی و طرفداران خوبش تبریک می گم آلبوم خوبی بود و کارهای استاد شادمهر عقیلی و محسن یگانه تو این آلبوم عالی بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم خوبی بود!!! درسته جای بعضی ها خالی بود اما در کل متقاوت و عااااالی بود!!!!  ...به نظر من : خیلی خوب: چشمامو میبندم ، خوب فکر کن ، صدام کن ، راه شمالی خوب: حرفای نا گفته ، راهرو ، عطر نرگس متوسط: تصمیم ، بارون ، بازم دوباره ، رویا ضعیف : قلبم در کل خیلی خوب بود ، تبریییییییک میگم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کارای شادمهر بد نبود اما بطور کلی آلبوم خوبی نیست....ترکهای خنثی و تکراری زیاد داره....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بهترین ترکهای آلبوم تصمیم - رویا - چشمامو میبندم - حرفهای ناگفته - قلبم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم عالی بود! ... و بهتره زحمات سه ساله ی یکی از بهترین خواننده های کشورمون رو با این حرفا زیر سوال نبریم! خواهشا این نظرو ثبتش کنید!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من خودم از طرف دارای شادمهرم ولی ملودی تصمیم خیلی شبیه به ملودی آزادی بود،...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظرم خیلی آلبوم زیباییه ، ترک ها متنوع هستن و هر سلیقه ای حتما چند تا شو می پسنده ، روش زحمت زیادی کشیده شده.
همه ترک ها رو دوست دارم به جز: قلبم ، بارون (اجرای تو کنسرت خیلی بهتر بود) ، بازم دوباره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وقتی بکوبه بره اونور اهنگ بگیره تنیجش میشه این
شادمهر اگه اهنگساز بود واسه خودش اهنگ میساخت اینقدر کاور نمیکرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محض اطلاعتون محمد ناهیدی هم شادمهره!
"خوب فکر کن" ملودیش از محسن یگانه ست و تنظیم از شادمهر
شادمهر در این آلبوم 2 ملودی و 5 تنظیم داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم خیلی خوبی نبود . آلبوم 14 به نظرم قوی تر بود . راستی ، مگه شعر راهرو رو مونا برزویی نگفته ؟! چرا تو کاور اسم یکی دیگه نوشته شده ؟! در مورد جا خالی گذاشتن ها هم بگم که این چیزی نیست ... آلبوم شهرام شکوهی پر نقطه چین بود که جای اسم میلاد ترابی بود . این کارها خیلی بده . اون فرد زحمت کشیده برای اثرش ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط کسی میتونه بفهمه شادمهر کیه که موسیقی رو بفمهمه و بشناسه
فکر میکنم منظورم رو فهمیدین!

خریدم فقط به خاطر استاد شادمهر عقیلی ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبومش ای بدک نبود ولی به پای آلبوم14نمیرسید
علی لهراسبی چه فکری کرده که به جای بهروز صفاریان یه سری تنظیم کننده معمولی گذاشته
به نظر من اگه به جای محمد ناهیدی و بابک مافی از بهروز صفاریان استفاده میکرد آلبوم می ترکوند
کار محسن یگانه در این آلبوم با اینکه کم بود ولی از همه بهتر بود
شادمهر هم کارش قابل قبول بود ولی سر تنظیم ملودی های محسن یگانه و شادمهر حروم شد
شعرهاهم زیاد تعریف نداشت البته بجز شعرای مونا برزویی

M
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ضعیف بود.
شادمهر ملودی خاصی نداده بود بهش.
ملودی یگانه ضعیف بود .
ترانه راهرو (مونا برزویی ) فوقالعاده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باز هم محسن یگانه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وای مثل همیشه خیلی آلبومه قشنگی بود.همش قشنگ بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تصمیم عالی بود

مرسی شادمهر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

البوم خوبی بود.ولی یه دست نبود.شما اهنگ تصمیم رو با چند تا اهنگ ضعیفش مقایسه کنید.ملودی اهنگ خوب فکر کن خیلی واسم اشنا بود.البته یه جاهاییش.کلا فکر کنم یه جاهاییش برگرفته از یه اهنگ ترکی هست که خیلی زیاد شنیدم.شادمهر با اهنگ تصمیم گل کاشت.کل البوم یه طرف.تصمیم و راهرو یه طرف.به اقای لهراسبی تبریک میگم.اما به نظرم این البوم بهترین البوم سال اصلا نمیتونه باشه.تا حالا البومای مهدی یراحی-مازیار فلاحی-علی اصحابی و مسعود امامی بهترین امسال بودن.البته این نظر شخصی منه.در ضمن برای حمایت از علی عزیز خرید اورجینال البوم فراموش مشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

گل پسری که گفتی آهنگ صدام کن آهنگسازش محسن یگانه بوده آهنگ کاوره تو که می خوای خودت و موجب شادی مردم کنی حداقل درست این کارو بکن آهنگ صدام کن هیچ ربطی به محسن یگانه نداره
آهنگ خوب فکر کن متفاوت ترین کاره این آلبوم که خیلی خاص هم هست کاره محسن یگانس
آهنگ صدام کن کاره فواد غفاری بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط استاد محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فکر می کنم تمام طرفدارای اورجینال علی لهراسبی عزیز مثل من از قطعه ی بارون بیشتر از بقیه ی کار ها خوششون اومده باشه.راجع به کل آلبوم هم بگم که علی آقا مثل همیشه کارش حرف نداره و بهش خسته نباشید می گم.در ضمن یه دوستی یه نکته گفته بود راجع به نبودن بهروز صفاریان تو آلبوم که منم با ایشون موافقم.البته نه به این معنی که کار بقیه ی دوستان خوب نبوده اما به نظر من که علی لهراسبی خواننده ی محبوبمه و هر کارهاشو 500بار گوش دادم کارهایی که علی با بهروز صفاریان انجام داده خیلی تمیزه .البته کارهای بهروز که همیشه خوبه ولی من فکر نمی کنم از همکاری این 2نفر با هیچ موزیسین دیگه ای روی زمین اثری مثل بوی عید بیرون بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

«چشمامو می‌بندم»
من اینو گوش کردم ولی اونقدرا قوی نیستش از نظر من...

دوتای دیگه رو هنوز گوش ندادم

فکر نکنم از شادمهر باشه ملودی این کار ولی باز خدا میدونه شایدم کار اونه !!
:D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عالی بود مخصوصا ترک 2

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا الکی تعریف میکنید...قبول کنید آلبوم به معنای واقعی مزخرف بود
این کجا 14 کجا؟؟؟؟؟؟؟؟/
از لهراسبی و صدایش در فاصله ها و دلنوازان و غیره خبری نیست
تا حدی که حتی تو ترک تصمیم که انگار همان تقدیر شادمهر است
حتی زحمت نکشیده که وکال خودش رو پیدا کنه و همان تحریر و صدای شادمهر رو پیاده کرده....اصلا آلبوم خوبی نبود ...دوستان گلم خواهشا الکی تعریف نکنید....واقعیت رو بپذیرید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ملودی آهنگ تصمیم درست شبیه ملودی یه کاری کن که میتونیه قابل توجه دوست عزیزمون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بدون شک این آلبوم از البوم قبلی لهراسبی ضعیف تر بود . مسائل زیادی دست به دست هم میدن تا یک البوم قوی و خوب بشه ..وجود شادمهر عقیلی در البوم به هیچ وجه دلیلی برای قدرت این البوم نیست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم خیلی خوب و زیبایی بود.واقعا به آقای لهراسبی تبریک میگم.
در ضمن شادمهر عزیزم این ها شاید تو پشت البوم جلوی اسم تو خط تیره بکشن اما اسم تو رو از تو قلب مردم ایران نمیتونن پاک کنند.
شادمهر اسطوره هست..........................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

علاوه بر همکاری همه دوستان !صدای خود آقای لهراسبیییییییی موثر ترین عامل زیباشدن این آلبومه!!! در مورد مقایسه کردنش با 14 هم به نظرم زوده!!!! باید بیشتر گوش بدین ، اونوقت متوجه میشن!!! آقا  ...شما هم نظرتون برای خودتون محترمه اما لطفا به دیگران تحمیل نکنین!!! کسانی که با صدای بی نظیر آقای لهراسبی ارتباط برقرار میکنن ، میدونن که بعضی از ترک ها این آلیوم بی نظیرن مثل ترک 1، 3 ، 4 ، 9 ، 10 !!!!! اما طبیعتا چون تغییر سبک تا حدودی وجود داشته ، آلومم چند روزی بیشتر نیست که اومده برای این که بخوایم قضاوت یا مقایسه کنیم زوده ، خواهش میکنم با دقت بیشتر و گوش کردن بیشتر نظر بدین. ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعآ ترک تصمیم فوق العاده بود شادمهر بی نظیره
ترک رویا هم تنظیم و ملودی محشری داره
در کل تبریک به آقای لهراسبی و همه طرفداران راستین موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به همه ای دوستان
مشکل اینجاست که زود قضاوت میکنیم هنوز معلوم نیست که ری اکشن مردم چیست تصمیم میگیریم خوبه یا بد مطمعینن شادمهر بار تبلیغاتیش بیشتر از موزیکش تاثیریش داشت به این ألبوم از شادمهر بیشتر از اینها انتظار میرفت ألبوم تکراری بود چیزه تاده ای واسه گفتن نداشت
منیر افغانستان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان من کارهای شادمهر رو همیشه میپسندم اما بیاید رک باشیم
شادمهر حداقل در این آلبوم هیچ کار فوق العاده ای انجام نداده
ملودی ها هم چیزی جز تکرار برای گفتن ندارن...
ملودی ترک خوب فکر کن هم جالب نبود..محسن یگانه هم داره دچار تکرار میشه...بازم خواهش میکنم تعصب رو کنار بگذارید و با احساس حقیقی راجب هنرمندانتون اظهار نظر کنید..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شادمهر از هر 50 60 اهنگی که میسازه 10 تاشو برا خودش نگه میداره واسه البومش بقیرو میده به بقیه......
از لحاظ تنظیم نصف قدرت تنظیم شادمهر هم نبود........ ولی با این حال از تمام تراکا به غیر ..بارون... بهتر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عالی بود مخصوصا اهنگ تصمیم ..........واقعا شادمهر فوق العادست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اهنگ خوب فکر کن و راه شمالی عالی بود هم اهنگهاش هم ترانه هاش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظرم رو نمیذارید ؟ حتما باید بگیم بهترین سایت دنیا هستید تا بذارید ؟ یعنی میگید نباید هیچی بگیم به سایت ؟ کل دنیا فهمیده که اهنگساز اون تراک ها شادمهر هست ولی شما زورتون میاد اینو درک کنید و بذارید ..... چه باور کنید چه بذارید چه نذارید شادمهر ساخته اون اهنگارو و کولاک هم کرده ..... اصلا این نظرم رو هم نذارید ........ بی نظیر ترین البوم سال بود ..... هیچی کم نداشت ...... دمه شادمهر کبیر هم گرم .... رویایی بود اهنگسازیاش ....... علـــــــــــــــــی و شادمهر عاشقتــــونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من این البوم از نظر ترانه هاش نسبت زه البوم ۱۴خیلی ضعیفه.اما ملودی هاش خوب بود.
ترانه های رویا و راهرو در خور صدای لهراسبی نبود.
ترانه خوب فکر کن عالی بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عالی مثل همیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا البوم حرفی برای گفتن ندشت ... از لحاظ میکس و مستر برخی از قطعات فوقالعاده ضعیف بودند ... و شاید بزرگترین مشکل البوم هم عدم همکاری با روزبه بمانی بود. تو گفتگو با موسیقی ما ، لهراسبی اشاره کرده بود با روزبه همکاری کردن ....اما در البوم چنین چیزی نیست.

بر عکس البوم 14 که فوق العاده بود ... این البوم خیلی خیلی زود از ذهن پاک میشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واسه شادمهر متاسفم.تو این چندین سال کاورای زیادی داشته که بیشتر همه رو زده اهنگساز شادمهر به دروغ.(چشمامو میبندم که واسه لهراسبی هست-مشکوک-بی تو-حالم عوض میشه که ویدیوش هم کاوره)از شادمهر انتظار نمیرفت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظرات منو تایید نکردی؟مگه توهین کردم به کسی یا شایعه درست کردم
موسیقی ما گند ترین سایت موسیقی هستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بهترین کار های آلبوم : راهرو / رویا / خوب فکر کن

آلبوم 14 فوقالعاده قوی تر بود در کل خسته نباشید برای علی لهراسبی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نام خدا
اول بگم وجود شادمهر تاثیرش رو گذاشته و سطح آلبوم سطح بالاییه، یعنی اگه من هم بخوام کارم رو کنار شادمهر عرضه کنم سعی می کنم یه پله بهتر کار کنم چون بالاخره شادمهر توی پاپ هنرمند کارکشته ای هست. این از این
ولی اینکه خود شخص شادمهر برای آلبوم چی داشته من آهنگ اول رو پسندیدم مخصوصا با تنظیم الکترونیک که شبیه کارهای inna شده که بعضا دوستان اشتباه میگیرن فکر می کنن کاور شده. چیز جدید نداشت ولی بسیار زیبا بود. از اون نبوغ و خلاقیت و از اون چشمه سرشار استعداد خدادادی شادمهر فقط ذره ای توی رویا وجود داره... هنوز همونی یانه! می خوای بمونی یانه! تا حدودی یه نیمچه خطی به پاپ ایرانی اضافه کرده... باید خوشحال باشیم یکبار دیگه رویا رو گوش کنید. مشکل بزرگ آهنگ های شادمهر تمام شدن یهویی شونه... به نظرم نباید آهنگ کسی مثل شادمهر با فید اوت اون هم با اون وضع به پایان برسه...
محسن یگانه با وجود استعداد بالاش کار خوبی رو به علی نداده... همینطور این مسئله برای آلبوم مهران فهیمی و دیگران هم تکرار شده بود... اولای آهنگ که میره سمت بنیامین بعد میشه فرزاد فرزین ولی یگانه آلبومای خودش رو فوق العاده کار می کنه یا حتی خود شادمهر...
بقیه واقعا بیش از حد انتظار بودن باید بهشون تبریک بگیم.

لیست بهترین آهنگ ها به نظر من:
1- راهروی بابک مافی
2- چشمامو می بندم شادمهر عقیلی
3- رویای شادمهر عقیلی
4- عطر نرگس غفاری
5- حرفای ناگفته قربانپور
6- بقیه آهنگها معمولی نسبتا خوب بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظرم در کل آلبوم معمولی بود،من خودم طرفدار پر و پا قرص شادمهرم ولی این ملودی ها و تنظیم قشنگ ترین کارای شادمهر نبود و خیلی کارای بهتر و قوی تری داره،در مورد محسن یگانه ام که واقعا کارش عالیه ولی متاسفانه فکر میکنم محسنم داره دچار تکرار میشه مخصوصا با این آهنگ خوب فکر کن و آهنگ سقوطی که به رامین بیباک داده و در کل به نظر من ضعیف ترین فرد این آلبوم بی شک بابک مافی است و بعدش هم محمد ناهیدی که تنظیم های الکترونیکی معمولی داره و مثل فرشاد فارسان تنظیم میکنه
در کل نمره ی من از 10 به این آلبوم 6 هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شادمهر ترکوندههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تبریک میگم به علی اهراسبی که با هر سختی که بود مجوز پخش گرفت

و خوشحالم که شادمهر بک وکال رویــــــــــــــــــــــا رو خونده یکم اگه دقت کنید صدای شادمهر. میشنوید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ خوب فکر کن از محسن یگانه محشر بود
متفاوت ترین و زیباترین آهنگ
محسن یگانه بی نظیره
کار شادمهر هم پسندیدم

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان این آلبوم هم آلبومی بود مثل همه آلبومها
خوب کارهای بهروز صفاریان خیلی با ریزکاریها و ظرافتهای زیاد ساخته میشه پس مقایسه کردن با کارهای قبلی لهراسبی اشتباه ست
علی لهراسبی از زمانی که با یگانه کار کرد متاسفانه ، راه رو اشتباه رفت و از مسیر حرفه ای خودش بیرون رفت
دلیل ضعف بعدی ، مشکل در ترانه هاست
دلیل دیگر برخی از تنظیمهاست که متاسفانه بسیار ضعیف کار شده
کارهای شادمهر ، بدون گفتنو ، نوشتن ، بسیار معلوم و مشخص هست
بیشتر میتونیم این آلبوم رو آلبومی کنسرت خور دانیم
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

متاسفانه موسیقی ما محکم و با اقتدار داره به سمت برتگاه میره.
امسال تا اینجاغیر از البومای خاطرات گمشده وبازی عوض شده وتا حدودی قلب یخی البوم خوبی به بازار نیومده.
این البوم افتضاح بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ضعیف تر از آلبوم های قبلش ظاهر شده.حضور شادمهر هم یه ترفند تبلیغاتی برای فروش آلبوم بوده.جز تصمیم که اونم خیلی شبیه کارای اجرا شده شادمهره اون دوتای دیگه ملودی جالبی ندارن و کیفیت ضبط تصمیم و رویا هم پایین تر از بقیه است. کارای ریتمیک بابک مافی هم به صدای لهراسبی نمیشینه و با صدای خودش خیلی قشنگتره. در کل تو ذوقم خورد. حیف قضای آلبوم 14 نبود که انتطور خرابش کرد؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
به نظر منم لهراسبی نمرزید این همه حاشیه و سختی ذو تحمل کنه واسه اون دو تا کار از شادمهر که واقعا ارزش گذاشتن توی البوم رو نداشتن تصمیم که کپی همون اهنگ ازادیه خودش بود
رویا هم که ملودی خیلی معمولی و سبکی داشت کار خاصی نکرده بود شادمهر نمیدونم دلیل این همکاری چی بود به احتمال زیاد لهراسبی قصد دیگه ای داشته از این کار شاید معروفیت بیشت و شنیده شدن البومش تو انور...
اهنگ های که محسن یگانه و بابک مافی ساخته خیلی زیبا تر و قشنگ تر بودن از بقیه
الان تو کشور خودمون اینقد اهنگساز و تنظیم کننده ی ماهر داریم که اصلا لازم نیست ما بخوایم واسه ساختن یه اهنگی به انوریا احتیاج داشته باشیم....
در کل حرفم اینه که نمیرزید واسه این دوتا اهنگ اینقد هم خوده لهراسبی اذیت بشه هم شایعه واسش درست کنن...
بهترین اهنگ های این البوم از نظر من:راه شمالی و عطر نرگس بود واقعا عالین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کارهای شادمهر عالی بود مخصوصا رویا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگی مثل ترک اول رو یعنی هیچ کس دیگه ای نبود تو ایران که بتونه بسازه؟که دادن به شادمهر؟!
ور داشته آهنگ اینارو ۴ تا تغییر کوچیک داده شده این!
افتضاح...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم قوی و کاملی بود در سبک های متفاوت....اگه بدون تعصب نگاه کنیم بهترین آلبوم امسال بود...آهنگسازی های شادمهر هم حرف نداشت.
بار دیگه شادمهر نشون داد متفاوت از بقیه ست،ملودیاش جدید بود..
تبریک به علی لهراسبی بخاطر آلبوم خوبش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نظر خاصی ندارم اخه هنوز گوش ندادم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

برای شادمهر عقیلی متاسفم.
واقعا وقتی این آهنگ رو شنیدم از ناراحتی داشتم دیوونه میشدم.منیکه که عاشق شادمهر هستم و شب و روز منتظر آهنگاشم باورم نمیشد شادمهر باز آهنگ بدزده و یه آهنگ کاور اجرا کنه.
اگه کمی از موسیقی مطلع باشید متوجه میشید آهنگ " چشمامو میبندم " یه آهنگ دزد هست و کاور آهنگ " Amazing " از INNA .
واقعا متاسف شدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حالا انگار شادمهر کی هست که بخواهد حاشیه هم داشته باشه؟! جز کسیه که ملودی سرقت می کنه؟ خوشحالم که تو کامنت ها می خونم که این قضیه کارهای سرقت شادمهر بیشتر و بیشتر داره درک می شه! دوره شادمهر به پایان رسیده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حیف آدم که این آهگ هارو گوش کنه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من اصلا ودست ندارم که توهینی کنم به خواننده ای که نه میشناسمش و نه صداش و تا حالا شنیدم فقط می خوام بگم که اون زمونا ما یه خواننده خوب داشتیم اونم مجید اخشابی بود حالا که شادمهرو اینا اومدن به کلی فراموش کردیم که اولین نفر تو ایران آقای اخشابی بودن که موسقی پاپ و تلفیقی کردن اونو آوردن به عرصه موسقی .پس لطفا وقتی از موسیقی و اینجور چیزا صحبت میشه بهتره اقای اخشابی رو هم به یاد بیاریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بچه ها تا کی میخوایید1 بند از این البوم تعریف کنید؟..این البوم به جز راه شمالی هیچ بویی از علی نداره انگار شادمهر البوم داده نه علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

حالا همه مطمینید که آهنگسازی این قطعات کاره شادمهره؟هنوز که خبر قطعی ندادن که!ای خدا چه حالی میده بفهمن شایعه بوده!!!!اونوقت این شلوغ کردنا...!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

age mohamad nahidi nabood albume ali bood . vaghean nemidoonam chera aghaye lohraspi ba vojoode in hame tanzim konandeye khoob too iran ba nahidi kar karde.heide ahangaye shadmehro yegane ke injoori tanzim shod. darkol albumo doost dashtam .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من خیلی دلم واسه آلبوم علی سوخت چون خیلی اشکالات داشت
1-آهنگ خوب فکر کن که محسن عزیز ساخته از یه خواننده زن ترک هست که سال 2009 خونده الان توسط یگانه عزیز کاور شده و شعر فقط جدیده
2-ترک راه شمالی واسه دوست خوبم شایان نایب هست که جاش بابک مافی زدن
3-با مرتضی پاشایی + ترانه هی مهرزاد امیر خوانی که میتونست بیشتر کمک کنه + استاد محمدرضا چراغعلی کار نکرده + ملودی های مهدی یراحی
4-تنظیم های فوق العاده ضعیف با ملودی های آماتور که دقت کنی میفهی بد میخونه ه کارهای شادمهر را هم خراب کرده با خوندن بد ملودی
در کل معلومه برنامه ریزی نشده داده به هر کی ساخته خانده و آلبوم جمع شده که بعد مدتها میگم خیلی ضعیف بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من به عنوان طرفدار استاد محسن چاوشی عزیز منتشر شدن این البوم زیبا رو به طرفداران علی لهراسبی و خود اقای لهراسبی تبریک میگم .البوم واقعا زیبا و دلنشینی بود و به نظر من از البوم 14 هم بهتر بود .قطعه های.9 1.3.5.8 فوق العاده بودن و قطعه های 2.6.7.11 هم متوسط به بالا بودن ولی قطعات تصمیم و راه شمالی و عطر نرگس وااقعا ضعیف بودن مخصوصا ترک تصمیم .من به ترک چشامو میبندم و خوب فکر کن و بازم دوباره و بارون و صدام کن رو بیشتر از سایر قطعات البوم دوست دارم .در کل البوم خیلی قشنگی بود .در مورد شادمهر هم باید بگم فقط اهنگسازی ترک چشامو میبندم رو خیلی عالی انجام داده بودهر چند که تقلید واضحی کرده بود از اهنگ amazin اینا(inna) همچنین اهنگسازی و تنظیمش در قطعه ی تصمیم افتضاح بود. در اخر باید بگم لهراسبی در البوم جدیدش نواوری خوبی داشته و البوم تصمیم یکی از بهترین البومهای علی لهراسبی تا الان بوده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جوابیه برای شایعه های اخیر علیه شادمهر عقیلی پس از ورود آلبوم زیبای تصمیم با صدای علی لهراسبی به بازار برخی از افراد که نمدونم اسمشونو چی بذارم جهت تخریب هنر شادمهر عزیز بر اومدن با شایعه هایی خنده دار و مضحک که کارهای استاد برای این آلبوم کاور آهنگ دیگری هست !! کاش قبل پخش این صحبت ها کمی به حرف هایی که میزنین فکر کنین .از این رو برآمدیم تا این تاپک و بزنیم تا کسانی که سر از موسیقی درنمیاورند و این چنین شایعه هایی را درست میکنند جوابی داده باشیم ! بازم خوشحالم که شادمهر عزیز بازم نشون داده که در آهنگسازی و تنظیم یک سر و گردن بالاتره از بقیه هست. حتما کارهاشو تو آلبوم علی لهراسبی شنیدین ملودی آهنگ چشمامو میبندم ملودی تنظیم و میکس دو آهنگ تصمیم و رویا قطعه چشمامو میبندم کسانی که یه آشنایی مختصر با آهنگسازی داشته باشن میدونن ملودی و تنظیم دو چیز متفاوت هست آهنگی کاور هست مثل پاپ کرن که ملودی هر دو اثر نت هاشون یکیه (باز شادمهر تنظیم رو کلی عوض کرده بود تو اون آهنگ) اما نت آهنگ چشمامو میبندم فرق داشت با آهنگ اینا(آهنگ Inna به نام Amazing ) بلکه تنظیم هاشون مشابه هم بود آهنگ بعدی تصمیم هست که نظرات جالب در موردش اینه که تصمیم کاوره خودتون اینجا ببینید بعضیا گفتن شادمهر یه کاری کن رو کاور کرده شعر شباهت داشته به یه کاری کن ولی ملودی این کجا ملودی و تنظیم یه کاری کن کجا بعضیا هم میگفتن شبیه تقدیره که اصلا اینطور نیست جوابیه یکی از دوستان به یکی از کسانی که پرسید آهنگ تصمیم شبیه تقدیر و یه کاری کن هست که بد نیست اونم بخونید ببین میدونم میخوای چی بگی ، ولی تو همه جای دنیا آهنگسازای بزرگ یه سری المان ها دارن تو کارشون که تقریبا" توی تمام کارایی که میسازن میتونیم متوجه شون بشیم ، مثلا" اگر ملودی های بابک بیات رو زیاد گوش کرده باشی وقتی یه ملودی رو بشنوی که کار بابک بیات باشه ولی تا اون موقع نشنیده باشیش میتونی تشخیص بدی که کار خوده استاده! یا ... یا حتی توی آهنگساز های نسل جدید محسن چاوشی... تصمیم هم شاید آدم رو یاده یه کاری کن بندازه ، ولی اون چیزی که باعث میشه احساس این شباهت رو بکنیم بشیتر همون المان های شادمهریه که تو یه کاری کن ، تقدیر ، آزادی و... هستش ، و این خیلی طبیعیه چون آهنگساز همه ی اینا یک نفره البته این چیزی که گفتم با به تکرار افتادن خیلی فرق داره! توی تصمیم چون لهراسبی حتی تحریراش هم دقیقا" عین شادمهر زده بیشتر متوجه این شباهت میشیم و به خاطر فضای ملودی ذهنمون هم سراغ اولین کاری که میره "یه کاری کنه" کار بعدی که شادمهر توی آلبوم تصمیم داشت آهنگ رویا بود که فکر کنم در موردش چیزی پیدا نکردن که بچسبونن به شادمهر عزیز اما دوستان ما پیدا کردن ممنون از علی عزیز برای دقتش تو این کار متن دقیق تاپیک علی صدای شادمهر رو تو ایران با مجوز شنیدن خیلی لذت داره !! کسی که اگه به عنوان گیتاریست هم بود اون آهنگ یا آلبوم مجور نمیگرفت ، کسی که بهش اجازه ورود به استودیو هم نمیدادن ، کسی که موسیقی پاپ ایران مدیونش هست ، حالا صداش با مجوز پخش شده !! این اتفاق تو تراک " رویا " آلبوم جدید علی لهراسبی افتاده زیر صدای آهنگ صدای شادمهر هستش و به راحتی و به وضوح قابل شنیدن هست این اتفاق هم عجیبه هم خیلی خوب ...واقعا این بشر بی نظیره در پایان از همه دوستان و سایتهایی که برای خراب کردن نام استاد این شایعه هارو تو سایتشون قرار دادند خواهش میکنم دست از شایعه سازی بردارند و نام هنرمندی چون استاد شادمهر عقیلی را خراب نکنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا متاسفم برای آقای لهراسبی با این آلبوم .
من یکی از طرفدارای 2 آتیشه ایشون بودم ولی مثل اینکه روز به روز داره نزول می کنه !!!
کجتست اون علی لهراسبی که آهنگهای موندگاری مثل کوه - اونی که مدعی بود عاشقته - سزامه - اقرار و ...
میخوند ...!
به خیال خودش واسه جذب بیشتر مخاطب ره به موزیک ریتمیک و ترنس رو آورد در صورتی که طرفداراش عاشق بغض تو صداش و آهنگهای لایتش هستن .
صداش تو تمام آهنگهای تند دستکاری شدس آخه صدای ایشون وسعت بالایی واسه تو اوج رفتن نداره .
آهنگ تصمیم کاور شده از یه آهنگ شادمهر حتی طرز خوندنشم تقلید .
فقط میتونم بگم متاسفم علی آقا ... !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط از کارای شهاب اکبری و بابک مافی خوشم اومد ...

در کل بد نبود

"پرچم سفید" محسن چاوشی در راه است ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من متاسفم که میبینم یه عده آلبوم 14 رو با پنج اهنگ کاور یونانی رو بیشتر میپسندن .. این یعنی تشوبق خواننده به اجرای آثار کاور یونانی .... شمایی که میگی آهنگ چشامو میبندم کاور اهنگ inna هست با اینکه فقط تنظیمش شباهت کمی به تنظیم اون داره و ملودیش کاور نیست ... چطور متوجه نشدید اهنگ سزامه یا اهنگهای دیگه آلبوم 14 کاور آهنگه یونانی هستن ... آلبوم بعدی علی لهراسبی که بیاد همه میگن حیف آلبوم تصمیم نبود که .... ماها فقط دوست داریم از همه چیز ایراد بگیریم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دم محسن یگانه و شادمهر گرم. واقعا اگه تو این البوم نبودن نمی دونستم باید البومو اتیش بزنم یا بندازم دور. البته از حق نگذریم ترک راه شمالی هم بد نبود.در کل 2 از 5 براش خوبه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ترک بارون خیلی با احساسه...
ولی در کل آلبوم در حد متوسطه
کاش یاد بگیریم به جای کاور خودمون آهنگ بسازیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به عقیده من حاشیه های این آلبوم بیشتر از بار فنی بود.

در بحث ترانه ها که از 5 نمره 4 رو میدیم.اکثرا یک مزمون و تکراری بودن

در بحث تنظیم که واقعا عجیب ضعیف بودن. البته بغیر از قطعه آخر.
ترک اول هم که یک کار ساده و معمولی بود . ترک خوب فکر کن متفاوت ترین قطعه کار بود میتونت اولین ترک باشه.3 از 5

بابک مافی هم کاراش اصولا بد در نمیاد ولی یک اشتباه بزرگ در ترک قلبم
حاشیه های این آلبوم رو بیشتر کرد.
صدا و فرم خوانندگی اشون هم پیشرفت خوبی داشت.
4 از 5
آلبوم 14 هم با اسمایی که توش بودن موفق بود .و تمایزی که این آلبوم داشت حضور آقای صفاریان بود. مطمئنن اگر شادکهر توی ایران بود تمام تنظیماش رو به آقای صفاریان میداد!
متوسط و رو به بالا 4 از 5 نمره کلی این آلبوم.
ولی میشه از آلبوم لذت برد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام البوم رو گوش دادم البوم بسیار زیبای بود.تمامی ترک ها خوب کار شده بودن اما اگر روی ترک بارون بیشتر کار میشد زیبا تر میشد.ترک های که من پسندیدم به تر تیب اینا بودن...

ترک2

ترک7

ترک12

ترک4

ترک3و1

وترک قلبم6

وبعد بقیه ترک ها...

یه تشکر ویژه هم از اقای علی لهراسبی میکنم ... اگر یادشون باشه بعد از انتشار البوم 14 توی کامنت هام گفته بودم ((برو بالا تر از اینی که هستی)) اقای لهراسبی عزیز با البوم تصمیم به ما ثابت کردن در هر سبکی میتونن بخونن (چه شا وچه غمگین) پس میتون برن بالاتر از این که هستن.

علی اقای گـــل خیــــــــلی خیـــــــــلی زیـــــــــاد دوســتـــــت دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

میدونین چرا بعضی ها میانو الکی نظر میدنو مثلا میخوان انتقاد سازنده کنن؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط به خاطر استاد شادمهر  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تخریب شادمهر در وب سایت های موزیک بعد از گل کردن اهنگ فوق العاده تصمیم

سلام به همه شادمهر های گل متاسفم بگم دو باره جوسازی ها بر علیه هنر شادمهر شروع شده بعد ازمنتشر شدن البوم تصمیم و گل کردن اهنگ تصمیم بین مخاطبین موسیقی سایت های موزیک شروع به تخریب شادمهر کردن و با بهانه کاور بودن اهنگ چشمامو میبندم سعی کردن تا اهنگ زیبای تصمیم و رویا رو هم در در سایه قرار دهند متاسفم برای همه کسایی که یه سایت موزیک درست کردن و هیچی از موزیک نمیدونن و هر چی دلشون خواست روش میزارن و شخصیت هنری بزرگانی مثل استاد شادمهر عقیلی رو میخوان زیرسوال ببرن پست زدن و نوشتن این ورژن اصلی اهنگ چشمامو میبندم هست در حالی که این افراد هیچی از ملودی و تنظیم نمیدونن اهنگ کاور به اهنگی میگن که ملودیش رو از جای دیگه برداشته باشن نه به کاری که تنظیمش یا سازهای استفاده شده در اون شبیه کار دیگه ای باشه که در تنظیم های امروزی که همه سازها با نرم افزار هست شباهت قسمت یا صدای ساز یک اهنگ با یه اهنگ دیگه عادی و طبیعی هست متاسفانه این ادم ها شباهت کم تنظیم چشمامو میبندم با یه کار خارجی رو هم کاورقلمداد کردن و به نام شادمهر تموم کردن در حالی که تنظیم کار با محمد ناهیدی بود نه شادمهر و ملودی کار به هیچ عنوان کاور نیست اگه دقت کنید وسط اهنگ خوب فکر کن هم شبیه حالم عوض میشه هست که این از تنظیم کار هست نه ملودی اما شادمهر اینقدر بزرگ هست که با این حرفا چیزی ازش کم نشه محمد ناهیدی این کارو جوری تنظیم کرده که تنظیم کار شباهت پیدا کرده و ملودی و لحن خواننده به هیچ وجه شبیه اون اهنگ نیست .

توضیحات محمد ناهیدی در این مورد در فیس بوک

Shabih shodan ba cover fargh dare hamoon tor ke goftam in kar male 2 salo nim pishe.age bekhatere guitari ke dar ahang play mishe
Mifarmaid na movafegh nistam choon shebahate melodici nist vali be khatere entekhabe sazi yekam fazaha shabihe hame, kolan style house music Ro man shakhsan dar in faze mipasandam,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من علی لهراسبی با شادمهر کار نمیکرد سنگین تر بود !!! بین 3 تنظیم شادمهر فقط تنظیم شعر رویا خوب بود , و اون 2 آهنگ دیشگش یعنی : چشمامو میبندم و تصمیم افتضاح و کاملا تکراری بود ! ولی سرگل این آلبوم ترانه ی حرف های ناگفته و خوب فکر کن بود ,,, "در کل ارزش اورجینال خریدن رو داره "

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هرچی بیشتر گوش میدم بیشتر خوشم میاد
خصوصا" کارهای استاد عقیلی..........

به احترام شادمهر خریدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

albume zibaiebood tracke 4,7,9;10 alibood darkol ahangsazie shadmehr behtar az yeganeh bood mitonest ba ahangsazaye behtari kar kone.darkol behtar az kheyli khanandehas

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تنظیم هاى بابک مافى فضاى کار لهراسبى رو به فضاى جدیدى بردندند
همکارى با شادمهر هن ترکونده

یه ایده...
یکانه توى آلبوم بعدیش باید از شادمهر استفاده کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

البوم خیلی حرف واسه گفتن داره نمیشه حس اهنگارو بایه بار گوش دادن درک کرد ...کاوربود بعضی ز اهنگا هم ربطی به شادمهرویگانه نداره مربوط به تنظیماشونه در کل من ازتصمیم بیشتر از 14راضی بودم مخصوصا بخاطر همکاری لهراسبی باشادمهر.............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم تصمیم نسبت به آلبوم قبلش هیچ حرفی واسه گفتن نداره
ترک اول که کاوره و به صداشم نمییاد
ترک 2 و 3 هم فقظ تیکه هایی که تو آهنگ تکرار میکنه قشنگه
ترک 4 هم که تقلید کامل از سبک شادمهره
ترک 5 نسبتا خوبه که اونم قبلا شتیده شده بود
ولی ترک 7 یا همون آهنگ راهرو بی نظیره مخصوصا شعرش
در کل انتطار آلبوم خیلی بهتری از علی لهراسبی داشتم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان انصاف داشته باشین مطمئنم ته دل همتون با اهنگای شادمهر حال میکنین - یه اهنگ تقدیرش می ارزه به کل کارای خواننده های دیگه- همتونم میدونین شادمهر محبوبترین خواننده ایرانه بس لطفا ر خودتونو درد نیارین اینارو با نابغه ی تکرار نشدنیه موسیقی ایران ((( شادمهر عقیلی ))) مقایسه نکنین - مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من اوریجشو خریدم فقط بخاطر گل روی استاد شادمهر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلیقه ها متفاوته اما به نظر من آلبوم تصمیم فوق العاده زیبا و بسیار بی نظیر بود این آلبوم بهترین آلبوم سال هست از نظر من تا اینجا من تمام ترک ها رو دوست داشتنم و بی صبرانه منتظر کنسرت علی لهراسبی هستم تا این آهنگ ها زیبا رو زنده با صدای گرم ایشون بشنوم از ته قلبم به علی لهراسبی عزیز تبریک می گم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعآ متاسفم برای اونایی که میان حرف از کاور میزنن در حالی که اگه ازشون بپرسی ملودی و تنظیم رو تعریف کنه حتی بلد نیستن

کار چشمامو میبندم ملودیش کاور نبوده
تنظیم مشکل داره که تنظیم محمد ناهیدی انجام داده

تنظیم های شادمهر واقعآ عالی بود
هارمونی موج میزد تو تنظیمها

در کل تبریک به آقای لهراسبی و طرفدارانشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باز هم کپی از آهنگ دیگه و .. از علی لهراسبی و تعجب که چرا این همه استعداد در ساخت کار وطنی چرا تقلید ؟ !
آهنگ اول آلبوم به نام چشمامو می بندم ورژن اصلی این آهنگ اجرا شده خواننده خارجی به نام Inna به نام Amazing می باشد
آهنگ دوم که گفتم آهنگ خوب فکر کن که محسن عزیز ساخته از یه خواننده زن ترک هست که سال 2009 خونده الان توسط یگانه عزیز کاور شده و شعر فقط جدیده
و آهنگ راه شمالی که از دوستم شایان نایب ساخته شده با مدرک میگم که ساخته ماکت کار رو اینجا واسه دانلود میزارم و میگم متاسفم که میتونست آلبوم محشری بشه که نشد شایان نایب از مراجع قانونی پیگیری میکنه اگه جوابی از علی لهراسبی نشه ایشون هزینه کار را هم نگرفته و بدون اطلاع ایشون انجام شده
لینک دانلود کاور آهنگ راه شمالی :
http://uploadtak.com/images/ga5zc3xaq68xpp324p.mp3

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بابک مافی و محمد ناهیدی کیمدی دیگه؟
عوامل 14 کجایین که یادتون به خیر؟!
به نسبت"14" صفر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم کار قشنگیه ولی تراک های ترنس اصلا تنظیم خوبی ندارن
تمام آلبوم یه طرف تراک آخر هم یه طرف . من که بار اول شنیدمش گریه کردم باهاش
نکته قابل توجه تو این آلبوم توی تراک قلبم ثانیه دهم وجود داره.
من نمیدونم موقع میکس و مستر چه طوری این اشتباه لفظی به گوش آقای لهراسبی و بقیه نرسیده که وا قعا در نوع خودش جالبه. واقعا جای خالی بهروز صفاریان توی این آلبوم احساس میشه.

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای لهراسبی شماخودت یدک کش سبک خاص خودتی وهمکاری

باشادمهروسعی کردن برای اینکه مثل ایشون بخونی فقط ضعف های

صداتونونشون داده نه چیزدیگه !این یه poenمنفی بوده توی کارنامه کاری

شما...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

‎"سلامتی سلطان شادمهر عقیلی"
چقدر حس قشنگیه این که اون قدر بزرگ و محبوب باشی که حتی وقتی جای اسمت خط تیره میزارن هم، همه بفهمن اون جای خالی ،
متعلق به کیه...

"مهرشاد انصاری"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تورو خدا از اینترنت دانلود نکنید.
مگه قیمتش چه قدره؟؟؟؟!!!برید بخرید لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فکر میکنم یه اشتباه این البوم این بود که سعی شده بود تو میکس قطعات به زور محمد ناهیدی جا داده بشه.اهنگو باید هر کسی که تنظیم کرده میکس کنه که حس قشنگ القا بشه. به نظر من خیلی از تنظیم کننده ها و میکس کننده های داخلی قابلیت ها و ایده های بهتری دارن مثلا تنظیم مهران خالصی واسه راهرو خیلی سر تر از تنظیمای محمد ناهیدیه.انگار فقط واسه اسم بوده که این البوم واسه میکس و مستر رفت خارج.تصمیم که کپی اهنگ ازادی شادمهر بود(البته در استاد بودن شادمهر شکی وجود نداره) تعجب میکنم از علی لهراسبی که حتی تو خوندنم از شادمهر تقلید کرده.محمد ناهیدی هم سعی کرده حالم عوض میشه رو دوباره تو خوب فکر کن تکرار کنه.مگه سیروان و شهاب اکبری و کوشان حداد و انوش تقوی و...چیزی از محمد ناهیدی کم دارن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی البوم بدی بود....من نمیدونم چرای صدای خواننده اینقدر بد ضبط شده.....خیلی تو دماغی و تو گلوییه.....واقعا درود بر بهروز صفاریان که چجوری از لهراسبی صدا گرفته بود تو البوم های مثلث و 14

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا من انگیزه کار با بابک مافی ر نمی فهمم... ضعیف ترین تنظیم ها و ملودی ها مربوط به بابک مافی بود.چرا با حضور جوانان درخشان مثل پیمان امیدی و فرشاد فارسی باز هم از این تنظیم کنند ها استفاده می شه واقعا برای من جای سوال هست..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آفتاب آمد دلیل آفتاب رو شنیدید یعنی شادمهر چی بگم راجبه این اسطوره جوان که کلمه ای در دنیا برای وصفش نیست .تصمیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من یکی از طرفدارای مشترک شادمهرو چاووشی ام به نظرم کارای شادمهر فوق العاده بود به امید برگشت او......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیدوارم بقیه ی خواننده ها هم از استعداد بی نظیر شادمهر عقیلی استفاده کنن.
کاش از ایران نمیرفت، الان چه کارای شاخی با خواننده های داخلی میداد بیرون.
امیدوارم یه روزی برگرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

3313732 چشمامو می بندم
3313733 حرفای ناگفته
3313734 حرفای ناگفته 2
3313735 خوب فکر کن
3313736 تصمیم
3313737 بازم دوباره
3313738 قلبم
3313739 راهرو
3313740 بارون
3313741 صدام کن
3313742 راه شمالی
3313743 رویا
3313744 عطر نرگس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با درود بر سلطان محسن چاوشی این مرد عاشق و بزرگ که با عاشقانه هایش زندگی میکنم .....اما در مورد البوم تصمیم علی لهراسبی باید بگم که البوم فوق العاده زیبایی بود و به نظر من بهترین البوم لهراسبی تا این لحظه بوده .تنظیمهای محمد ناهیدی هم فوق العاده بود و دلنشین اما تنظیمهای بابک مافی افتضاح بود .واقعا حیفه البوم به این قشنگی که بابک مافی درونش حضور داشته باشه و از قشنگی البوم کم کنه.در مورد شادمهر هم حرفی واسه گفتن ندارم چون دیگه چند ساله که دوران شادمهر به پایان رسیده یعنی درست همون روزهایی که اهنگهایی مانند حالا بیا اینجا برو اونجا و مشکوک و رسیدی و ادم فروش و شیلا و ......... رو خوند و به یک باره خودش رو نابود کرد.همچنین کاشکی بهروز صفاریان هم در البوم علی حضور داشت و بازهم هنرنمایی میکرد و بر زیبایی این البوم اضافه میکرد.اگه به جای بابک مافی و شادمهر قطعات البوم رو بهروز صفاریان تنظیم و اهنگسازی میکرد این البوم یه البوم رویایی میشد .در کل به علی لهراسبی برای جمع اوری این البوم زیبا تبریک میگم.به امید هر چه زودتر منتشر شدن البوم جدید استاد بی بدیل موسیقی جناب سلطان محسن چاوشی عزیز یعنی پرچم سفید.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من با نظرای ارش موافقم و بنظرم اون اقایی که از نابغه ی موسیقی ایران شادمهر ایرادالکی میگیره بهتره مطالعشو زیاد کنه - شادمهر سالی یه ترک میده البوم خواننده های دیگه رو محو میکنه - این موضوع به همه ثابت شد دوستان-
لطفا نظرمو بزارین- تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نه بابا؟؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا" عالی بود ولی یه کارایی ضعیف بودن فقط میتونم بگم شادمهر ترکوند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تصمیم» جنجالی با حاشیه‌هایی جدید منتشر شد | موسیقی ما