برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یه دنیا حرف...» اولین آلبوم «مهدی یغمایی»
اوائل اسفند ماه منتشر می‌شود؛
«یه دنیا حرف...» اولین آلبوم «مهدی یغمایی»
موسیقی ما - بهمن بابازاده: اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف...» هفته اول اسفند در سراسر کشور منتشر می‌شود. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است.

خود یغمایی درباره این‌ آلبوم اعتقاد دارد: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام. فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده‌ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم کار در البوم وجود دارد و به نظرم هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم آن موفقیتی که در ذهن‌ام هست در انتظار این آلبوم باشد.»

مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود.

او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

این خواننده قبل از اینکه نخستین آلبوم‌اش را روانه بازار کند با یک ‌البوم گروهی دیگر در بازار موسیقی حضور خواهد داشت و در «دلصدا» یک قطعه پر سر و صدا دارد. آلبومی که قرار است هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود و یغمایی در این البوم با بزرگانی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی و... حضور دارد.

هنرمندان قدیمی و نام آشنایی در این البوم حضور دارند که از آن جمله می‌توان در بخش ترانه به علی بحرینی اشاره کرد. در بخش ملودی هم خود یغمایی برای چند کار ملودی ساخته و علیرضا قرائی منش و امین قباد هم آثاری را داشته‌اند. تنظیم‌های این آلبوم هم بر عهده پوریا حیدری، میلاد اکبری و سعید سام است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اولین آلبومش سلام آقا بود؟ احیانا" آلبوم گروه ژوان آلبوم نبوده ؟ مجاز بود.خواننده ی اصلیه گروهم بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تحریرهایی که میزنی خیلی بده خواهشا نزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

از البوم جدید امین رستمی خبری بدین ممنون میشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چه عجب یه خبری از دل صدا شد. عجیب بود!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

باشه بابا تو خوووووووووووووووووووبی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خب الان گفتن اوایل اسفند من یکی برا اوایل دی سال بعدی حساب میکنم ..... البوم دلصدا هم گفتن اخر بهمن من رو اواخر اردیبهشت حساب میکنم .... نمیدونم واقعا انقد سخت هست که تو زمانی که میدن البوم رو منتشر کنن ؟ یا نگن تاریخش رو یا میگن دقیق همون موقع بدن بیرون .... مردم مسخرشون نیستن که به خدا ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خوب این نظر شماست. به نظرم من تحریراش بد نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

مهدی یغمایی یه خواننده حرفه ای و خوبه دوست داشتن صدا یه صلیقه است اما داشتن صدای خوب معنی خواننده بودن نیست درست خوندن و موزیکو فهمیدن خیلی مهمه که ما از این دست خواننده ها کم دارم که مهدی یغمایی یکی از اون خواننده های خوبه که باید قدرشو دونست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

che khabare khooobiiiii ama khaheshan mesle albume seven nashe :)):D moshtaghane montazere shenidane karhashoon hastim ;)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

مسئولین محترم سایت موسیقی ما
این هم بازدید کننده دارید یکم به سایتتون برسید - پیشنهاد میکنم واسه کامنت ها و مخصوصا لایک زدن این نظر ها از تکنولوژی آژاکس استفاده کنید که مجبور نشیم واستیم تا به بار دیگه صفحه لود بشه با این وضع داغون اینترنت !!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز من که میگی تحریراش درسته من مهم نیستم اصول تحریر این نیست که اصحابی - خواجه امیری - یغمایی میزنن کلا تحریر اشتباهه نظر من نیست کلاس منی که 1 ساله میرم فهمیدم وای به حال چند ساله کسی میره آواز بپرسین از جند تا سنتی کار بعدش نظر بدین بازم میگم نظر من مهم نیست رو اصول و درست زدن مهمه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یه دنیا حرف...» اولین آلبوم «مهدی یغمایی» | موسیقی ما