برنامه یاد بعضی نفرات
 
شوالیه آواز ایران در قزوین روی صحنه می رود
2 و 3 اسفند؛
شوالیه آواز ایران در قزوین روی صحنه می رود
موسیقی ما - شهرام ناظری با همراه گروه فردوسی در تاریخ های 2 و 3 اسفند 1390 در سالن نمایشگاه های بین المللی استان قزوین روی صحنه می رود . این کنسرت که اجرای قطعات شاهنامه فروسی است تو سط فرید الهامی آهنگسازی شده است و خود استاد ناظری قطعات آن را تنظیم کرده اند .

بلیط های این کنسرت از 15 تا 30 هزار تومان قیمت گذاری شده اند که علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند با تلفن های درج شده روی پوستر کنسرت تماس گرفته و بلیط خود را تهیه نمایند .
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جدی میگی؟
تحریرای ایرجم اشتباهه؟
من تخصصم موسیقی سنتی نیست و اطلاعاتم راجع به پاپ و کلاسیکه. مثل شما نیستم که حوزه فعالیتم یه چیز دیگه باشه بعد بیام راجع به یک حوزه دیگه نظر بدم .
امیدوارم دوستانی که اطلاعاتشون دقیق هست بیان و پاسخ شما رو بدن ولی این یک قانون کلی برای موسیقیه که هیچ سازی در انحصار هیچ نوع موسیقی نیست.
نوع نوازندگیه که سازها رو در موسیقی های مختلف از هم جدا میکنه .
حرف شما درباره ساز سنتی مثل اینه که یک خواننده موسیقی country در آمریکا بیاد بگه گیتار الکتریک مال country هست و موزیسین های پاپ نباید از این ساز استفاده کنن یا اگه استفاده کردن خودشونو چسبوندن به country .
این حرف کاملا حرف غلطیست .
همونطوری که در برخی از موزیکهای سنتیمون شنیدیم از ساز پیانو یا ویولنسل استفاده شده که سازهای غربی هستن (یا حتی فلوت در قطعه "نبسته ام به کس دل" همایون)
پس بحث شما کاملا بی مورد و بی معنیه .
در مورد موضوع تحریر هم که گفتم تحریر سنتی هیچ ربطی به پاپ نداره و از اینکه یک خواننده تو پاپ هاهاهاها راه بندازه اصلا خوشم نمیاد . ولی هر خواننده ای در پاپ چه ویبره به صداش بده ، چه تحریر بزنه ( حتی حلقوی )،چه صاف و یکنواخت بخونه هیچ اشکالی نداره ، چون در موسیقی پاپ هر خواننده مجازه سبک خودش رو داشته باشه و نوع خوانشش با بقیه متفاوت باشه (البته به شرطی که فالش نخونه)
فکر نمیکنم دیگه بحث خاصی باقی بمونه . خواهشم اینه دیگه در موسیقی پاپ حرفی از تحریر نزن چون ربطی نداره .
موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز استاد شجریان کارش عالیه اما در کنار مردم گفتنت بو دار بود بگذریم استاد بنان - حمیدرضا نوربخش هم عالی هستند حتی پسر استاد شجریان و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پرسیدی :"تازه مگه سنتی کسی میاد ترنس بخونه یا... استفاده کنه؟"
که جوابتونو دادم ترنس نمیخونن ولی در آلبومهای استاد شجریان آقای کریم قربانی نوازنده ویولنسل و میثم مروستی نوازنده ویولن ساز زدن که اینا سازهای غربین .
ناصر رحیمی هم در آلبوم همایون فلوت زده (نبسته ام به کس دل )
پس نتیجه میگیریم : "هیچ سازی در انحصار هیچ نوع موسیقی نیست ، ساز وسیله ایست برای اجرای نت های موسیقی "
فکر نمیکنم دیگه بحثی بمونه مگر این که شما هدفت فقط کوبیدن باشه که بحثش جداس .
امیدوارم موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

درود بر پهلوان اواز ایران شهرام ناظری که صدایش یاداور بیستونو زاگرسو طاقبستان است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جمعش کنید بابا...
آواز ایران فقط یک پادشاه داره که اون هم استاد شجریان هستش که همیشه در کنار مردم بوده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دقیقا همینجا شما باید راجع به تحریر صحبت کنید .
صحبت کردن راجع به تحریر در بخشهای مربوط به موسیقی پاپ کاملا بی معنی و بی ربطه .
تکنیکهای موسیقی سنتی کاملا متفاوت با موسیقی پاپه .
اون موسیقی خاص هم که شما خوشت میاد اسمش پاپ نیست اسمش پاپ سنتیه که 2 3 تا خواننده بیشتر تو اون زمینه کار نمیکنن .
مثل اینه که شما به حامی گیر بدی بگی چرا تحریر نمیزنی که واقعا مسخرس ، چون حامی اصلا سنتی نمیخونه که بخواد تحریر بزنه ، بقیه خواننده ها هم در انتخاب نوع تحریرهاشون و اینکه تحریر بزنن یا ویبره بدن یا هیچ کدوم کاملا آزادن.
امیدوارم منظورم رو کامل و جامع بیان کرده باشم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای یزدانی تحریر موسیقی سنتی هیچ ارتباطی به موسیقی پاپ نداره .
خواننده پاپ مجازه ویبره بده ، تحریر هر نوعی که دلش خواست بزنه ( حتی حلقوی ) یا اصلا تحریر نزنه مثل چاووشی یا بنیامین .
نمیدونم چرا اینقدر گیر دادی به تحریر؟
شما توی کلاسای آواز پاپ-کلاسیک اگه از این حرفا بزنی از کلاس بیرونت میکنن . چون شما داری مباحث مربوط به سنتی رو با پاپ و کلاسیک قاطی میکنی .
اونجا چیزی که از تو میخوان ویبره های تمیز و بی نقصه یا اینکه فلت و تخت و تمیز بخونی . اگه تو کلاس آواز کلاسیک هاهاهاها کنی میگن این فرد اصلا به درد خوندن نمیخوره .
هاهاهاها که شما اسمشو گذاشتی تحریر ربطی به پاپ نداره .اساتید موسیقی پاپ-کلاسیک هم به شدت از این کار بدشون میاد پس دیگه راجع به تحریر یا همون هاهاهاهای خودتون در موسیقی پاپ صحبت نکن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

حامی که خیلی قوی هست و چون خودشه عالیه اینجا راجب عکس این صفحه شهرام ناظری بگم به به عجب تحریری؟ترکی ازش بیاد نظر میدم.احسان - اصحابی - ایرج و... خیلی ها تحریر سنتی میزنند که اشتباهه به اونا بگو خودتون نچسبونید به سنتی ساز سنتی - تحریر سنتی و اشتباه بگذریم. ها ها ها تو تحریر نداریم تو آواز شهرام شکوهی از خودش در اورده که ازش ایراد گرفتم چون گفته بود 3 سال آواز کار کردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عزیز یادت باشه هر ساز سنتی از 3 تار - سنتور - کمانچه - تار و... تو موزیک باشه یعنی سنتی حالا خواننده های پاپ برای قشنگی موزیکشون از ساز سنتی استفاده میکنن میشه تلفیقی پاپ - سنتی خارج تحریر کسی نمیزنه مثل ایران که همه میزنن تازه مگه سنتی کسی میاد ترنس بخونه یا... استفاده کنه؟ واسه همینه کسی نمیتونه ایراده سنتی رو بگیره خواهشا پاپ که از خارج وارد ایران شده و خرابش کردن خیلی ها سنتی رو خراب نکنند از موزیک بگیر تا تحریر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من معذرت میخوام از خود ایرج خواجه امیری که گفتم راجب تحریرش آره حرفی که زدم درسته اما نباید کاری میکردم که توحین حساب بشه به پیشکسوت حق میدم احترام به سن بالاها خیلی مهمه تو نیما مسیحا توضیح کار ملی یا سمفونی رو دادم یا به قول شما غلط املایی میگیرین میخواین بگین سمفونیک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من راجع به این حرفتم نظری نمیدم چون مربوط به موسیقی سنتیه و در حوزه فعالیت من نیست .
از این به بعد لطف کن فقط در مورد کارای سنتی نظر بده . شما چندین بار گفتی پاپ مال ما نیست پس لطف کن دیگه راجع به چیزی که معتقدی مال ما نیست نظر نده که اگه نظر بدی به این نتیجه میرسم که به دروغ گفتی پاپ مال ما نیست.
اگه خواننده ای پاپ-سنتی خوند نظر دادنت منطقیه ولی در مورد خواننده هایی که پاپ میخونن به هیچ عنوان ازت پذیرفته نیست که چیزی بگی ، چون بارها گفتی پاپ مال ما نیست .
در مورد ساز هم بهت ثابت کردم که استفاده از یک ساز به معنی چسبیدن به نوع خاصی از موسیقی نیست و همونطور که استاد شجریان عزیز از سازهای ویولن ویولنسل و فلوت استفاده میکنه ، هر خوانندهای در موسیقی پاپ هم میتونه از سازهای سنتی استفاده کنه و اگه استفاده کرد حق نداریم بهش بگیم حالا که از ساز سنتی استفاده کردی بیا تحریر سنتی بزن ، همونطوری که وقتی استاد شجریان از ویولن استفاده میکنه نمیتونیم بهش بگیم ویبره به صدات بده.
ولی چیزی که هیچ تردیدی توش نیست اینه که شما که گفتی پاپ مال ما نیست به هیچ عنوان حق نداری در مورد کارهای پاپ نظر بدی.به هیچ عنوان
موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقای ناشناس چون کم سمت سنتی میرن مردم واسه سخت بودن کار و کلام سخت تلو یزیون همش خواننده پاپ میاره جدیدا غیر مجازم میاره از ناصر صدر تا... توقع داری چیزی نبینیم و نشنویم؟ چه بخوام چه نخوام میخونن و کاریشم نمیشه کرد اما حامی - صادقی - محمد علیزاده و... خوب هم هستند همه جا هم گفتم و در آخر پاپ معنیش آره مردمی و... هست اما از اونور اومده. ساز سنتی میاد یکم میشه ایرونی تر به خاطر تلفیق که خوبه اما کار بد و خوندن بد زیاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اقای یزدانی واقعا ازت توقع نداشتم تو پیج سنتی هم این نظر ها رو بدی ما اگه بخوایم پاپ رو بومی کنیم باید چیکار کنیم ؟غیر از این که باید با سازهای ایرانی ملودی هایی بسازیم که جهان رو متحیر کنیم خیلی از چیزها که ما الان داریم استفاده میکنیم مال ما نیست ولی خیلی پر طرفداره مثل پیتزا گیم و امثالهم سینما هم مال ما نیست پس چرا سینما گرها اینقد بر سر سینمای ملی اصرار دارن ما سینما رو هم باید بومی کنیم موسیقی رو هم بومی کنیم واین کارها انجام نمیشه مگه با استفاده از تمام امکانات بومی از فرهنگ اداب رسوم سازها ودیگرابزارملی کردن به نظر من که موسیقی سنتی هم تو منجلاب تقلید از استاد شجریان گیر کرده واصلا چیز نو و ابتکاری نمیبینم ما باید افراد جامعه رو با ملودی های زیبای پاپ و خواننده های پاپ بیشتر نزدیک کنیم نه اینکه موسیقی پاپ رو تخریب کنیم در مورد تلویزیونم باید عرض کنم که تلویزیون اصلا موسیقی پخش نمیکنه هرچی هم میشنویم صدای سالار عقیلی و مجید اخشابیه اونم نزدیک 22بهمنو انتخابات خواننده ی پاپ رو هم مگه فقط عیدنوروز ببینیم اونم اگه احسان علیخانی و فرزاد حسنی باشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(عاقلان دانند)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ترک جدید منقد همه خواننده ها حمیدرضا یزدانی در سایتهای http://www.mykavirmusic11.com و http://www.asrahang.com اخه من موندم یه جوون جای پاپ و... چرا سنتی؟ اونم کار اول ریسکه با این قیافه که احتمالا زیر 30 سال میخوره عجیبه خودش میگه دیگه نظری نمیدم راجب شخصی و به فکر کارای خودم هستم خدا کنه و یگانه 2 نشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شوالیه آواز ایران در قزوین روی صحنه می رود | موسیقی ما