برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهروز: جدی نگیرید، این کار‌ها به ما نیامده!
شایعه حضور «شادمهر» این بار در آلبوم سعید شهروز؟!
شهروز: جدی نگیرید، این کار‌ها به ما نیامده!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: ظهر چهارشنبه برخی از سایت‌های موسیقی قطعاتی با صدای سعید شهروز بروی اینترنت فرستادند که در مشخصات این قطعات اسامی پر هیجانی به چشم می‌خورد. علاوه بر حضور بزرگانی چون بهروز صفاریان، مهدی یراحی و بهنام ابطحی، چند قطعه از این مجموعه هم توسط شادمهر عقیلی آهنگسازی شده است.

جمله: «جدید‌ترین آلبوم سعید شهروز» و انتخاب نام «کوچه‌های خاطره...» هم بیشتر باعث شد تا دلایل و مستندات این سایت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و خبر به سرعت در بین اهالی موسیقی بپیچد.

اتفاقی که یک ماه قبل برای آلبوم علی لهراسبی افتاد ظاهرا به مذاق برخی‌ها خوش نیامده و تبعات آن به رغم انتشار آلبوم «تصمیم» هنوز دست از سر این خواننده برنداشته است. همکاری لهراسبی با این خواننده و موزیسین، باعث شد سر و صداهای فراوانی در دنیای موسیقی پاپ داخلی بوجود بیاید که منجر به پائین کشیده شدن بیلبوردهای تبلیغاتی آلبوم «تصمیم» و خروج نام لهراسبی از اجراهای پاپ جشنواره موسیقی فجر شد. اما با این حال انتشار چنین خبری می‌تواند باز هم حرف و حدیث‌ها در مورد قوانین و ابهامات دفتر موسیقی کشور را زیر سوال ببرد.

  •  لیست قطعات
در مجموعه‌ای که بروی اینترنت منتشر شده نام‌های بزرگ دیگری هم به چشم می‌خورد که از جمله می‌توان به یغما گلرویی و روزبه بمانی هم دیده می‌شود و همین لیست بلند بالا بیشتر هیجان ماجرا را بیشتر می‌کند.

دوستی قدیمی شهروز و شادمهر هم (که بار‌ها عکس‌ها و گفتگوهای دو نفره این دو در رسانه‌های آن دوره به چاپ می‌رسید) شک و تردید‌ها را دامن زد تا سراغ این خواننده برویم و از چند و چون این خبر و انتشار این مجموعه بپرسیم. اما سعید شهروز چندان تمایلی برای صحبت درباره این خبر و کلا فعالیت‌های جدیدش در حوزه موسیقی نداشت و تنها در گپی کوتاه به سوالات خبرنگار تماشا پاسخ داد.

  •  شهروز: این قطعات خیلی قدیمی است!
خود سعید شهروز درباره انتشار این مجموعه و برخی قطعات شنیده نشده و منتشر نشده از او با حضور شادمهر به تماشا می‌گوید: «این قطعات خیلی قدیمی است و به خاطر اینکه برخی از آن‌ها را کسی نشنیده این شبهات بوجود آمده. در ضمن برخی از قطعات این مجموعه از آثار قدیمی‌تر من است که در این مجموعه در اینترنت منتشر شده است.»

او در پاسخ به این سوال که «احتمال همکاری‌اش با شادمهر در آلبوم جدیدش وجود دارد یا خیر؟» هم گفت: «جدی نگیرید! این کار‌ها به ما نیامده. ما در حال کارهای خودمان هستیم و به شدت در تب و تاب کار جدید‌ایم.»
شهروز همچنین درباره جدید‌ترین فعالیت‌هایش گفت: «چند تک تراک برای شب عید حاضر کرده‌ام و آن‌ها را منتشر خواهم کرد و فعلا هیچ ایده‌ای برای آلبوم ندارم. دوست دارم واکنش‌ها به این قطعات را در جامعه ببینم تا با تو پ پر سراغ آلبوم بروم و آنرا کامل کنم.»

  • سالهای سکوت
آخرین آلبوم سعید شهروز در سال ۸۷ در بازار موسیقی کشور منتشر شد و با واکنش‌های خوبی هم رو به رو شد. تا حدی که کار‌شناسان و اهالی موسیقی از آن به عنوان بهترین آلبوم پاپ آن سال یاد کردند. این اتفاق باعث شد که وسواس‌های این خواننده بیشتر و بیشتر شود و برای آلبوم بعدی بسیار گزیده کار‌تر شود. این خواننده چند ماه پیش در آخرین فعالیت‌اش قطعه «ستاره پوش» را بروی اینترنت منتشر کرد و از آن زمان تا کنون دیگر هیچ خبری از این خواننده نبوده و نیست. او در کارنامه‌اش آلبوم‌هایی چون غزلک، پسرای مشرقی، پسرم، نقره داغ، معبد و... را دارد که در این بین آلبوم غزلک جزو معدود آلبوم‌های پاپ پس از انقلاب بوده که بالای یک میلیون نسخه فروش داشته است.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

شاید اون موقع بهترین کار این بود که از خارج بره اما نباید خودشو خراب میکرد.
حداقل از نظر اخلاقی و فرهنگی به کشورش پشت نمیکرد.
بهتره بگیم شادمهر قربانی شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من که دوس ندارم شادمهر آهنگای کاور رو برای سعید شهروز بسازه(مثل آهنگایی که برای لهراسبی ساخت که خیلیاشون کاور از آب دراومدن)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

کل البومای سعید شهروز یه طرف البوم شاهکار بی خوابی طرف دیگه .واقعا البوم بی خوابی یه شاهکار به تمام معنا بود و من کلی خاطره ی زیبا و قشنگ از این البوم دارم مخصوصا از اهنگای تبعیدی و ما عاشق هم بودیم و چندسال از امشب بگذره و ترک اول البوم که اسمش رو یادم نیست.خدا کنه سعید در البوم جدیدش بازهم در همون سبک البوم بی خوابی بخونه و همه ترانه هاش و تنظیمای اهنگاش رو بازهم به روزبه بمانی و بهروز صفاریان بده.اینکه سعید میگه البوم جدیدم با بی خوابی فرق داره اصلا خوب نیست و نباید این کارو بکنه.برای من بعد از البوم یه شاخه نیلوفر استاد چاوشی البوم بی خوابی بهترین البوم دنیاست.(داری گم میکنی راهو محاله دیگه پیدا شی من این دستا رو میبوسم بذار همدست هم باشیم.....یه عمره زیر این سقفی تو رو با من همه دیدن بری هرجای این دنیا بهت شک میکنن بی من)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سعیدشهروز اسطوره ی خاطره ساز دوران کودکیـــم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تنظیمای شادمهر تو آلبوم علی لهراسبی واقعا ضعیف بود و کپی کارای خودش بود !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بدون شک سعید شهروز یکی از بهترین خواننده های ایرانه که با بهترین و متخصص ترین افراد توی موسیقی کار کرده.
هنوزم که هنوزه شنیدن آلبوم "غزلک" برای هر شهروزی لذت بخشه.
"غزلک" هیچ وقت تکرار نمیشه و هیچ کسی جز سعید نمیتونه اون رو تکرار کنه.
متاسفانه در خیلی از جاها حق سعید شهروز رو خوردن، با اینکه میتونست از کشور خارج بشه و به فعالیتش ادامه بده (مث بعضیا!!!) ولی به عشق ایران موند توی وطنش و فقط و فقط به خاطر هواداراش خوند. هوادارایی که با جون و دل دوسش دارن و با صداش بهترین خاطره هارو دارن.

امیدوارم قدر این خواننده هارو بدونیم.
این آلبوم رو حتما دانلود کنید تا به هنر سعید شهروز پی ببرید.

منتظر آلبوم فوق العاده ی شهروز در سال 91 باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تو پاپ خیلی قوی هستی مخصوصا البوم بی خوابی 1387 و تک آهنگهای 1387 تا امروز. بهترین کار رو میکنی استفاده نکردن از شادمهر یعنی پیشرفت تو همه چیز و بی حاشیه بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سعید شهروز یکی از بهترین خواننده های ایران / ستاره سرزمین احساس
.
انتشار البوم فوق العاده زیبای سعید شهروز با نام کوچه های خاطره ...

ترانه سرا : روزبه بمانی ، افشین سیاهپوش ، یغما گلرویی ، بابک صحرایی ، محمدرضا حبیبی
علی صالحی ، طهمورث پور شیرمحمد ، زهرا امیر تیموری ، مهدیه عرب

آهنگساز : سعید شهروز ، شادمهر عقیلی ، بهروز صفاریان ، مهدی یراحی

تنظیم کننده : بهروز صفاریان ، مهدی یراحی و بهنام ابطحـی

http://dl10.tehranmusic161.com/t/Sal90/Esfand/01/Shahrouz/Saeid%20Shahro...

................................................................................

سعید شهروز نجیب ترین خواننده پاپ ایران !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

مرسی سعیدشهروز ... کوچه های خاطرت فوق العاده بود ... منتظر البوم جدیدت هستیم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

وای که اگه باز همکاری کنن موسیقی ایران رو میبرن هوا .... شادمهر عاشقتم به مولا ..... برا هر کی که اهنگ میسازی اون البوم رویایی میشه و البته جنجالی و پر فروش ..... بعد از لهراسبی منتظر داش سعید هستیم که این همکاری رو انجام بده و موسیقی ایران رو ببره هوا ...... اگه خبری نبود اینجوری جواب نمیداد : " جدی نگیرید! این کار‌ها به ما نیامده "

اگه واقعا خبری نبود با قاطعیت میگفت نه .... من که به این همکاری واقعا خوشبینم ... مطمئن هستم جواب میده قبلا هم سابقه ی همکاری داشتن که البته اشاره هم شد در البوم غزلک ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط سعید شهروز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سعید یکی از بهترین خواننده های ایران فقط خیلی بد شانس .هنوز نتونسته با این کارنامه پر بار حق خودشو بگیره با داشتن مردمی ترین البوم مثل غزلک.و مدرن ترین البوم مثل بیخوابی.سعید با همکاری بهروز البومی تولید کرد که تاریخ مصرف نداره اگه البوم بیخوابی همین فردا هم منتشر میشد بازم یه البوم مدرن و به روز بود و کلی سرو صدا میکرد. شادمهر خوب کاری کرد از ایران رفت اگه اینجا میموند هیشکی قدرشو نمیدوست.
امید وارم سعد واسه البوم جدید ش تصمیم درست و حرفه ای بگیره و خاطره زیبای بیخوابی و غزلک تکرار کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سعیدجان عاشقم صداتم.
پر از احساسه.
کارت درسته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

شادمهر واقعا کار درستی کرد که رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام . آقای شهروز یه غمی تو صداشون دارن که بسیار دلنشینه. امیدوارم که این خواننده خوب ما یه آلبوم عالی به طرفداراشون ارائه بدن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوستان عزیز اصلانگران نباشیدهمونطورکه اقای شهروز گفته این قطعه هامال چندین سال پیشه شهروزوشادمهرسالهاست باهم رابطه ای ندارن بیخودی شایعه نسازید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

از سال 82 با سعیدم و کاراشو گوش دادم فرازونشیب کم داشته و ایشاله میدونم با یه تصمیم خوب و عاقلانه آلبومی رو روانه بازار کنه که دهن همه کف کنه...بعد از این سکوت چند ساله هواداراش توقعشون بالا رفته و مطمئنم جوابه هواداراشو میده..سعید شهروز عزیز این رو بدون تا زمانی که زنده ام دوست خواهم داشت و حمایتت میکنم فقط آرزوی قلبیم دیدن تو از نزدیکه...اونم شک دارم برآورده بشه چون من مشهد زندگی میکنم و کنسرت اینجا با شرایط سختی برگزار میشه...حداقل آرزوم اینه یک ایمیل از شما داشته باشم سعید جان....عاشقتم و موفق باشی..ایمیلم rasool_hm@yahoo.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوستان برید تو آلبومای غزلک و نقره داغ که سعید با شادمهر کار کرده ببینید چقدر توشون احساس موج میزنه.مردم ترانه غزلک رو هنوزم که هنوزه بعد از 11 سال گوش میدن.
امیدوارم این دو دوست قدیمی بازم با هم کار کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سعید شهروز اسطوره موسیقی ایران با شادمهر دیگر اسطوره موسیقی ایران ........این دوتا باهم کارکنند آلبومی در میاد که تو کل ایران صدا میکنه........من به دستای نگاهت دل خود رو می سپارم........ عاشقتم سعید شهروز ...تکی صدات تکه.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ستاره هنوز بیداری بازم امشب خواب نداری نکنه توهم مثله من عاشقی چشم انتظاری............................................
سعید جان عاشق صداتمممممممممممم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من از سعید شهروز فقط چند تا اهنگ شنیده بودم ولی همونا رم خیلی دوس داشتم.یادمه وقتی شادمهر ایران بود خیلی با شهروز دوس بود و اهنگاشون رنگ و بوی همو داشت .من دلم برای شادمهر تو ایران و اهنگای داخل ایرانش خیلی تنگ شده .من واقعا شادمهر ایرانیو دوس داشتم.وقتی این البوم شهروزو دانلود کردم به یه اهنگی رسیدم که شادمهرم با شهروز خونده اونقد خوشحال شدم که هی پشت سرهم اون اهنگ گوش دادم تا صدای شادمهر داخل ایرانو بشنوم!ترو خدا بگید خود شادمهره؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام به ستاره سرزمین احساس من سعید شهروز-بهترین خواننده ایران -واقعا عاشقتم با صدای دل نشینت دلمو اروم میکنی -امیدوارم با البوم سال91 بازهم دست همه خواننده هارو از پشت ببندی .عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممممممممممممم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهروز: جدی نگیرید، این کار‌ها به ما نیامده! | موسیقی ما