برنامه یاد بعضی نفرات
 
سکوت مرموز محسن چاوشی
آلبوم‌های آخر سال از هفته دیگر در بازار موسیقی کشور؛
سکوت مرموز محسن چاوشی
موسیقی ما - بهمن بابازاده: آخرین ماه سال همچون اردیبهشت ماه معمولا فصل‌های پر طرفدار انتشار آلبوم‌های موسیقی در بازار کشور است که هنرمندان با توجه در پیش بودن عید نوروز با این حساب که مخاطبانشان در مسافرت‌های نوروزی و ایام تعطیل بیشتر وقت گوش کردن موسیقی دارند، آثار جدیدشان را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کنند.

امسال و پس از ایام سوگواری محرم و صفر آلبو «تصمیم» با صدای علی لهراسبی با جنجالهای فراوان در بازار موسیقی کشور منتشر شد و آلبوم‌های فراوانی هم در صف انتشار هستند که در این گزارش سعی کرده‌ایم به صورت کوتاه به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم.

  •  شلیک و آن «شیش و هشت» پر هیجان
فرزاد فرزین این روز‌ها به انتخاب اول بسیاری از کنسرت گذاران تبدیل شده و با توجه به شوهای معرکه‌ای که در کنسرت‌هایش راه می‌اندازد، برنامه‌هایش طرفداران فراوانی دارد.

او اخیرا برنامه‌ای را با حضور چند هزار نفر در کرمان بروی صحنه برد که به دلیل درگیری بیش از حد رسانه‌ها به جشنواره موسیقی، اخبار مربوط به آن اجرا چندان در رسانه‌ها منتشر نشد و به آن پرداختی صورت نگرفت.

آلبوم جدید این خواننده «شلیک» نام دارد که قطعا دانستن جزئیاتی از این آلبوم خالی از لطف نیست. آلبوم جدید این خواننده مولفه‌هایی دارد که قطعا آخر سال ۹۰ را در بازار موسیقی می‌تواند به نام خود کند و رکورد‌ها را جا به جا کند. قطعاتی چون «بیا بیا»، «دوریت»، «می‌دونم» و یک قطعه شیش و هشت نقاط اوج این آلبوم‌اند که شنیده‌ها حاکی از آن است که این قطعه به شدت مورد توجه موزیسین‌هایی که این آلبوم را شنیده‌اند قرار گرفته و گروه سازنده امید فراوانی به موفقیت آن دارند. حضور بزرگانی چون کوشان حداد، انوش تقوی، یاحا کاشانی و مهران خالصی تیم سازنده این آلبوم را نیز به تیمی قوی و نام آشنا تبدیل کرده است شرکت صاحب امتیاز اثر قول این تایخ را داده که آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد. حالا یکی دو روز هم با تاخیر اگر این اتفاق افتاد، بگذارید به حساب مشکلات ناخواسته و فنی!

  • استاد ایرج، این همه سال بعد
خبر دو ماهی هست که منتشر شده: «ایرج پس از سال‌ها با آلبومی پاپ به بازار موسیقی کشور باز می‌گردد».

شوک خبر آنجایی ست که در جزئیات خبر امده بود: «اکثر قطعات این آلبوم در فضایی امروزی و ریتمیک ساخته و تولید شده و دو قطعه کوچه بازاری هم در انتهای آن گنجانده شده است.». ایرج برای انتخاب نام آلبومش یک فراخوان بزرگ را نیز منتشر کرد که در این بین نام «قصه زندگی» با به دست آوردن بیشترین رای به عنوان نام این‌آلبوم انتخاب شد تا واکنش‌ها به این خبر بیشتر و بیشتر شود و اساتیدی چون همایون خرم و ناصر چشم آذر از انتشار این آلبوم ابراز خوشحالی کنند.

این آلبوم هم طبق گفته تهیه کننده‌اش هفته دوم اسفند در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.

  • سکوت مرموز محسن چاوشی
آقای خاص باز هم در سکوتی مرموز فرو رفته است. او حتی از آثار جدیدش هم دیگر خبری را به رسانه‌ها نمی‌دهد تا علامت سوال‌ها نسبت به او این روز‌ها بیشتر و بیشتر شود. چاوشی دو هفته قبل در صفحات شخصی‌اش به یک باره از انتشار آلبوم «پرچم سفید» به زودی خبر داد و دیگر هیچ مطلبی در مورد او و آلبومش به بیرون درز نکرده است.

سکوت این روزهای چاوشی نوید اتفاقی بزرگ را می‌دهد و با توجه به سابقه این خواننده در غافلگیر کردن همه، پیشبینی می‌شود آلبوم جدیدی وی بدون هیچ سر و صدایی و به یک باره در بازار موسیقی کشور منتشر شود. آلبومی که این روز‌ها همه وقت و انرژی چاوشی را در «هوم استودیوی» شخصی‌اش گرفته و می‌شود از آن به عنوان متفاوت‌ترین آلبوم این خواننده نام برد.

  •  مهدی یغمایی «یه دنیا حرف...» دارد!
اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف...» اواخر هفته دوم اسفند در سراسر کشور منتشر می‌شود. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است. خود یغمایی درباره این‌ آلبوم اعتقاد دارد: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام. فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده‌ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم کار در البوم وجود دارد و به نظرم هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم آن موفقیتی که در ذهن‌ام هست در انتظار این آلبوم باشد.» مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود. او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

  • فرهاد جواهر کلام با «احساسی که دارم» بازگشت
آخرین آلبومی که تا این لحظه در بازار موسیقی کشور منتشر شده آلبوم جدید فرهاد جواهر کلام با نام «احساسی که دارم» است..

این خواننده در این باره و پس از انتشار آلبوم جدیدش گفت: «اعتقاد دارم که این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین کارهای چند ساله اخیرم است. در این آلبوم اغلب آهنگسازی‌ها بر عهده خودم بوده است و تنظیم‌ها را فرشاد فارسی انجام داده ‌اند. همچنین از ترانه سراهای قطعات این آلبوم غیر از خودم، می‌توانم از مهشید کلاهدوز، علی صالحی و امیر ابراهیم جلالیان نام ببرم.

امیدوارم به واسطه تغییراتی که انجام داده‌ام، به جذب مخاطبان بیشتری منجر شده باشم. به همین دلیل سعی کرده‌ام با افراد خوشنام تری به لحاظ حرفه‌ای ادامه بدهم. این افراد حرفه‌ای‌تر از افرادی هستند که در آلبوم قبلی از آن‌ها کمک گرفته‌ام.» «تو مال من من مال تو»، «منو به کی فروختی»، «راه ما از هم جدا شد»، «هنوز تو دنیای منی» عنوان برخی از قطعات این آلبوم هستند.

  •  آخرین آلبوم سال
 «دلصدا» با حضور بزرگان پاپ آخرین آلبومی ست که در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. این آلبوم که ظاهرا مراسم بزرگی برای رونمایی آن هم در نظر گرفته شده، تا ۲۰ اسفند در بازار موسیقی خواهد بود و طراحی و بسته بندی منحصر به فرد آن هم مزید بر علت شده که روزشماری برای انتشار آن بیشتر و بیشتر شود.

این آلبوم از حضور بزرگانی چون فریدون آسرایی، چاوشی، فرزین، شهاب رمضان، بهنام صفوی، مهدی یغمایی و شاهد صادقپور برخوردار است و پیش بینی می‌شود با استقبال خوبی رو به رو شود.

  • آن ور سالی‌ها....
بزرگان زیادی در صف انتشار آلبوم‌هایشان در سال جدید هستند. اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره آن‌ها هم نقل محافل شده ولی با این وجود باز هم با قاطعیت نمی‌شود آن آلبوم‌ها اظهار نظر کرد. آلبوم‌های بنیامین، آریان، بابک جهانبخش، گروه سون، سیروان و ایمان قیاسی از این جمله آلبوم‌ها هستند که نمی‌شود تاریخ درستی برای انتشار آن‌ها ذکر کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

وای یعنی آلبوم بنیامین اونور سال میاد ؟
آلبوم روزبه نعمت اللهی چی ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط محسن یگانه
وقتی حباب بیاد بیرون قیافه همه دیدن داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بنیامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چاوشی میترکونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جناب پویا آر کیو یا بهتره بگم جناب رندی اورتون دوست عزیز شما مثل اینکه اصلا تو این مملکت زندگی نمیکنی داداش عزیز وایسا دنیا که برای ایرانگامه و پرفروشترین آلبوم ایران گام تاحالا زاکت چاوشی بوده اون وقت تو چطور میگی پرفروشترینه ؟؟ درضمن دوست عزیز یه نگا به سایتا بکن به مجله ها بکن همشون اعتراف کردن که آلبوم های چاوشی همشون پرفروشترین بودن حتی آلبوم سنتوری که همه قطعات تکراری بود بازم در زمان آلبومای پخش شده در اون زمان بالاترین فروش رو بدست آورد من نمیدونم شما با چه رویی منکر این قضیه میشید دیگه روزنامه های ورزشی هم از فروش بالای آلبومای چاوشی مینویسن ... بهتر کمی واقع بین باشی عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی جالبه واقعا!!!
چرا نظر منو ثبت نکردین؟؟؟
من حرفی جز طرفداری از" استاد احسان خواجه امیری" زده بودم؟؟؟
واقعا که موسیقی ما....توقع نداشتم ...:@

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ببخشید 18 اسفند در اریکه ایرانیان کنسرت محمد زارع هست پس چرا تو لیست کنسرتهاتون نذاشتین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

مثل اینکه قراره جلد آلبومش رو هم از رگ خواب کپی کنه
که دیگه آلبومش کامل کپی رگ خواب شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نمیشه به هیچکوم این آلبوما امیدوار بود جز پرچم سفید

پرچم سفید پیش لرزه ای برای انفجار مویسقی ایران با حباب است

WE Love King Of PoP Mohsen Yeganeh

م
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

در مورد ترک اول هم اینو بدون که از نظر موسیقی و شعر و صدا شباهتی نداره که اینجوری جنجال راه انداختین و این حرف من رو میتونی بری تو برنامه های اهنگ سازی و دی جی خوب متوجه بشی مگر اینکه به زور بخای شبیهشون کنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی شک پرچم سفید میترکونه......................

فقط عشق است استاد چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس البوم اقای خواجه امیری چی شد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اول یگانه بعد حمید عسکری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ببخشید میشه لطفا اسم اون 5 نفری که نفر اول هستن رو بگید مطمئن باش اگر یکی از اونا فرزاد فرزین نباشه سخت در اشتباهی
خواننده رو باید با توجه به کنسرتاش سنجید
توی ایران فقط 5 نفر از خواننده ها هستن که تو اکثر شهرهای ایران کنسرت داشتن که یکیشون هم فرزاد عزیزه
البته مطلق حرف نمی زنم چون محسن چاوشی با وجود اینکه کنسرت نداشته ولی جز همین 5 نفر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن یگانه همیشه و همه جا اول بوده و فک نکنم دیگه نیازی باشه که سایت موسیقی ما و نویسندگان این مطلب دست خودشونو زحمت بدن و خبری بدن در مورد البومشون فک کنم ایشونم به این ذهنیت رسیدن که محسن یگانه انقد بالاس که دیگه نیازی به این خبرا نداره ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عمو خیلی تند میریا . اولا که صدا رو میشنون دوما همه بزنین کنار و قلاف کنین که وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی مجوزشو گرفته ومنتظره این تی ان تی ها بترکن یهو بمبشو بده که ایرانو منفجر کنه ((وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن چاوشی که مثه همیشه میترکونه بهترین و پرفروشترین البوم سال
ولی بعیده البوم محسن چاوشی امسال بیاد دیگه زمانی بیاد
کلا از این چند تا البومی که گفتید نهایتا شاید یکی دو تا بیاد
دل صدا واقعا میاد یا بازم سرکاریه مثه دفعه های قبل ؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

البوم داش مهدی یراحی و احسان خواجه امیری مطمئن هستم که حرف برا گفتن دارن ..... البوم فرزاد فرزین عزیز هم نمیدونم مشکوک هست ولی امیدوارم بهش ... چون بی نهایت ازش خوشم میاد .... ایشالله که میترکونه ..... گروه سون هم امیدوارم بهشون ...... بهنام صفوی عزیز هم فکر نکنم البوم خیلی قوی ای بده بیرون هر چند دوسش دارم ...... از علی عبدالمالکی هم خبری نیست اونم باید البوم خوبی بده .....و همینطور حامی عزیز که خبری نیست ازش .... ولی البومی که ایران رو نابود میکنه شک نکنید البوم شادمهر کبیر هست .... امیدوارم قبل از عید منتشر شه و یه بار دیگه عظمت خودش رو نشون بده ...

بقیه هم برن خوش باشن چون هیچ ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نظراتم چرا تایید نمیشه ؟؟! پس آلبوم ِ حُبابه سُلطان محسن یگانه کو ؟؟ آها نیازی نداره بنویسین چون خودش بازار ِ پاپو به خاک و خون میکشونه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عید امسال فقط بنیامین !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی شک بهترین آلبوم های ساله 91 90 آلبوم حمید عسکری و محسن یگانه و محسن چاووشی می باشد. خبر خوب از حمید عسکری که دو تیتراژ در تلویزیون خواهد خواند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

یکی از بهترین آلبوم های سال 90 بی شک شلیک فرزاد فرزین هستش.

در جواب اون آقایانی که می گویند فرزاد جزو 5 خواننده اول نیست باید بگویم که اگر بگویند موسیقی ایران ما به نام سلطان فرزاد فرزین می شناسیم.

فرزاد فرزین همیشه جزو 5تای اول که چه بگویم جزو تک هاو بهترینای موسیقی بوده.

بهترین کنسرت رو برگزار میکنه.

بهترین تیزر رو میده بیرون.

برای هواداراش بهترین کلیپ ها رو می سازه.

به لطف خدا میخواد با شلیکش بهترین هدف رو تو موسیقی پاپ هم بزنه.

به این میگن خواننده..............................سلطان فقط فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

با درود
آیا خواننده ایی به نام معین سیدی پور می شناسید؟
آیا پستی ازش گذاشتید که در موردش مطلبی چیزی گذاشته باشید؟اگه میشه جوابمو بدید منتظر میمانم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

کنسرت کرمان آقای فرزین که معرکه بود..جای همه دوستانی که نبودن خالی
به عنوان یکی از طرفداران بابک جهانبخش پیشاپیش انتشار شلیک که قطعا آلبوم محشری خواهد بود رو به آقای فرزین و طرفداران با شخصیتشون تبریک میگم

asa
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس چرا خبری از آلبوم عاشقتم سلطان نذاشتین که قراره بعد عید منتشر بشه؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من طرفدار چاوشیم
ولی محسن یگانه رو خیلی دوس دارم و منتظر کارای خوبشم. بعد از این همه حشیه که واسه ایشون درست کردن امیدوارم قدرت خودشو دوباره به همه نشون بده
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خدا رو شکر محسن شعر امیدی که نمیبازم رو گفت شما هم یه چیزی بگی

محسن هنوز پشت سرت هستیم مثه سابق همونجوری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلطان قلب ها محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دقیقا"...:))
فقط حبــــــــــــــــاب...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پرچم سفید به احتمال فراوان امسال روانه بازار میشه و در سکوت خبری طوفان به پا میکنه -موسیقی جدی همراه با موسیقی الکترونیک از نوع تخصصی و سبک های جدیدی که به ایران وارد میشه از مولفه های این آلبوم استثنایی هست
خبر اومدن یا نیومدن این آلبوم امشب یا تا یکی دو روز دیگه قطعه اعلام میشه
از بروزترین پایگاه خبری محسن چاوشی خبر ها رو دنبال کنید
http://chavoshinews.ir

احتمالا دمو خواهیم داشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

1.آلبوم مازیار فلاحی هم اوایل 91 منتشر میشه 2.تا اونجایی که من خبر دارم ایشون 26_27 اسفند توی برج میلاد کنسرت دارن پس چه جوری کنسرت آقای مدرس میشه آخرین کنسرت سال 3.کنسرت 18 اسفند محمد زارع توی اریکه ایرانیان هم ننوشتید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط سلطان !!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محسن چاوشی خیلی ماهه
بی صبرانه منتظر آلبومتیم آقای خاص

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اینجا اسمی از م.ی یا حباب برده شده؟باز یه مطلب در مورد سلطان چاوشی بود دیگران اومدن تبلیغات خوانندشونو بکنن....خوبه که خوانندتون با کارش معروف شه نه با جاشیه و تبلیغات هواداراش تو مطالب مربوط به مجسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بهتره بگی

1.نفس های بی هدف
2.نفس های بی هدف(ورژن2)
3.نفس های بی هدف(ورژن3)

|o| :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پرچم سفید پیش لرزه ای برای انفجار مویسقی ایران با 13 است...
به نظز من حاشیه های یگانه رو کارش تاثیر مستقیم میزاره و شاید کارش خراب بشه...خداییش یه نوک سوزن حاشیه نداره این Mr.special محسن چاوشی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آلبوم محسن چاووشی و فرزاد فرزین.......
مطمئنم میترکونن
در ضمن هی برای خودتون خواننده برتر انتخاب نکنید چون واقعا اگه بخوایم بهترین خواننده ایران رو معرفی کنیم محمد اصفهانی نیما مسیحا حامی عصار استاد ایرج که بر گشتشون واقعا خوشحال شم هستن بعد از اینا احسان خواجه امیری چاووشی (با اینکه هنوز کنسرت نداده) فرزاد فرزین بنیامین رضا صادقی محسن یگانه و و و و هستن

er
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بزارید اینا اینور سال آلبوم بدن بعد ما با گروه آریان تو سال جدید کاری میکنیم که وفتی آلبوم آریان اومد همه چشماشون گرد بشه مثل همون موقعه ای که کریس دی برگ اومد ایران و همه غافلگیر شدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تمامی این آدمها که اسم بردی کاراشون بی نظیره مخصوصا" سامان جلیلی که فک نکنم نیازی به تعریف داشته باشه ... اما خوده شما نگاه بنداز تمامی این اشخاص یه جورایی دارن راه محسن یگانرو پیش میگیرن چه از لحاظ صدا و ملودی و چه از لحاظ تحریر ... اما من هیچوقت نمیخوام کاراشونو زیر علامت سوال ببرم ولی شما برنامه  ...ببین ببین چند نفر از شرکت کننده ها از داخل ایران کارای محسن یگانه رو میخونن ... هروقتم از کسه دیگه ای میخونن ( اونم به ندرت ) کسایی که جز هیئت ژولی هستن یا میگن نمیشناسیم !! یا میگن صدا واسه خودشنون نیست و غیره ...اما خداشاهده وقتی کارای محسن یگانه رو میخونن هیچکدوم از داورام نمیتونن ضعفی درونه صدا و استایل محسن پیدا کنن محسن بالای هزاران هزار اجرای زنده گذاشته واسه این روزا ... خیلی زیادن مثلا برنامه  ...که چندساله پشته هم اهنگای محسن توسط  ... به شرکت کننده ها داده میشه ... یا برنامه  ...آلبوم رگ خوابو میخوندن واسه رقابت... ** محسن یگانه ما یدونست دیگه چه اینوره آب چه اونوره آب همه قبولش دارن ... ** ما همگی پشتش هستیم و پایین میکشیم اونایی که " توهم" پایین کشیدن محسنو دارن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اخبار مربوط به فرهاد جواهرکلام مربوط به سال پیشه !!!!!
نیما وارسته در این آلبوم حضور نداره !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط پرچم سفید سلطان محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ببخشید مگه آلبوم اقای وارسته از البوم اقای فرهاد جواهر کلام کنار نکشید و کل البوم رو اقای فرشاد فارسی تنظیم نکردن ...؟؟؟ چرا الان اینطوری نوشتید ..؟؟؟
......................هوادار نیما وارسته.............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط فرزاد فرزین
یگانه و هواداراش 10 اسفند قیافشون دیدنیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

درستش هم همینه که محسن جان پیش گرفته
بقیه خواننده ها قبل اومدن البومشون شروع میکنن به ایجاد حاشیه و کلی تعریف از خودشون و البوم و صحبت بر علیه این و اون تا مطرح شن و البومشون چند نسخه بفروشه که بازم اینطور نمیشه
ولی چاوشی همیشه بی حاشیه کارشو انجام داده هیچ وقت از خودش تعریف نکرده و هر موقع هم البومش اومده بیشترین فروش و استقبال داشته
چه از نظر شخصیت کاری و اخلاقی و چه وجه هنری محسن چاوشی نامبروان موسیقی ایران هست
منتظر بر افراشته شدن پرچم سفید چاوشی بر فراز موسیقی ایران هستیم شدیدا ...
( من چند بار نظرمو ارسال کردم ثبت نشد فکر کنم .چون سرعتم پایینه )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فرزاد فرزین بهترین خواننده روی کره خاکی

شلیک بهترین آلبوم موسیقی پس از انقلاب 9 اسفند در

شهرستانها و 10 اسفند در تهران

آلبومی که همه را شوکه خواهد کرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خدا رو شکر که توی این پست خبری از افرادی با شهرت حبابی گونه نیست .
بهمن جان پشتتیم مثل سابق همونجوری .
با تشکر ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی صبرانه منتظر آلبوم پرچ سفید محسن چاوشی هستم ... درضمن به عنوان یک هوادار مخسن چاوشی منتظر شلیک فرزاد فرزین هم هستم و ارجینال خواهم خرید (غافلگیری بزرگ این آلبوم هم سورپرایز بزرگ فرزاد فرزین برای محسن یگانه و طرفدارانش است که قطعا جنجالی بزرگ را در بازار موسیقی کشور به راه خواهد انداخت) بی صبرانه منتظرم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

in albome roozbeh nematollahi chi shod alaaaaan?
z vaghti yadame gharare biad :D
(LOL)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ففقط "تصمیم" بهترین البوم سااااااااااااال!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من طرفدار و عاشق صدای محسن چاوشی هستم
منتظر البوم جالب محسن چاوشی Mr. specific هستیم
اما از اهنگهای فرزینم خوشم میاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

باشه منتظریم که رگ خوابم کاور کنه اونوقت دیدنی ترم میشه :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من یکی از طرفدارای خواجه امیری هستم
ولی بی شک آلبوم فرزاد فرزین در سال 90 بیشترین فروش رو خواهد داشت
من مطمئنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

" فرزاد فرزین این روز‌ها به انتخاب اول بسیاری از کنسرت گذاران تبدیل شده و با توجه به شوهای معرکه‌ای که در کنسرت‌هایش راه می‌اندازد، برنامه‌هایش طرفداران فراوانی دارد. "

منظورتون از شوک این لباس ها هستش ؟!

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/12/4/65963_324.jpg

http://www.musicema.com/images/pgimg_image14_1_3680.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من مونده م مشکل موسیقی ما با آقای خواجه امیری چیه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بهترینها:
پرچم سفید از سلطان محسن چاووشی
کوچه های خاطره از سعید شهروز
آرامش از بهنام صفوی
نفس گیر از مسعود سعیدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس البوم بهنام صفوی چی شد گفته بود اواخر بهمن کو پس ؟ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آلبوم فرزاد عالیهههههه مطمئنم میترکونه
آلبوم چاووشی هم همین طور
بی صبرانه منتظر آلبوم این 2 خواننده خوب کشورمون هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

متن مربوط به آلبوم فرزاد رو تغییر دادید چرا ؟
غافلگیری بزرگ ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی ممنون که متن و تصحیح کردین ...خبری از البوم های ایمان حضرتی ...امین حبیبی ...پیام صالحی ..محسن همتی ...بهنام نجفی ..سهراب پاکزاد ...نیست ؟ البوم هایی که صدرصد موفق خواهند بود....خیلی ممنونم از شما
...................هوادار نیما وارسته...........................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

....فرزاد فرزین تو ایران اگه اول نباشه جزو 3 تا خوانندهی اول این کشور.صدا داره واقعا و صداش مال خودشه میتونی بیای تو کنسرتاش اینو خوب بفهمی.کسی که اینجوری از روی تعصب داری ازش حمایت میکنی تا حالا کنسرت نداده و معلوم نیست صدای واقعیش چیه.پس لطفا از روی سواد اینجوری نظر بده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیزی که به خودت این زحمت رو دادی و اومدی نظر دادی. آیا اینقدر خودتو کامل می بینی که به خودت حق میدی درمورد پوشش فرزاد انتقاد کنی
شک نکن تو جامعه ما فیلترهای زیادی برای این افراد وجود داره تا ازش رد بشن و برن روی استیج.(شما حرص نخور پیر میشی). پس بیخود به مسائل خصوصی دیگران دخالت نکن و حرمت خودت رو نگهدار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام.واقعا زشت که یه خواننده واسه تبلیغ بیشتر به مخاطبش بی احترامی کنه و به شعور اونا تو هین کنه. فرزاد فرزین.صدای بسیار زیبا و قوی داره و تو این 3تا البومی که منتشر کرده تو البوم اول و دومش کار خوب داشته.البوم اخریشم تعداد کارهای قابل قبولش زیاد بوده به نظر میاد کم کم داره متوجه میشه که چطوری باید از صداش استفاده کنه که مخاطب بیشتری رو به سمت خودش بکشه.ولی جزو 5تا خواننده برتر ایران نیست جزو 10تاست.اینها نکات مثبتش بود حالا نکات منفی.یه البوم میخواد بده بیرون مردم از تابستون تا حالا معطل کرده اگه البوم خوب باشه میگیره.امیدوارم بهترین ترک البومت همون ترک اول نباشه.چون اون موقع کلی داستان داری.دم محسن چاوشی گرم چون فکر کنم خوش قول ترین خواننده ایران بیشتر اوقات .با این که یه خواننده خاص ولی با این اوصاف خیلی هوادار داره به نظرم اینده درخشانی داره چون خودش محدود نمیکنه و از صداش به بهترین شکل استفاده میکنه و جزو 5خواننده برتر ایران.یغمایی هم که صدای زیبایی داره ولی هیف که کلاس البوشو با استفاده از شعر های  ...اورد پایین یغمایی هنوز جزو 10 خواننده برتر ایران نیست امیدوارم با تلاش و انتخاب های درست بتونه به این جایگاه برسه چون پتانسلشو داره.ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط و فقط و فقط منتظر البوم استاد محسن چاوشی عزیز هستم و خیلی خوب میشه اگه البوم جدید استاد قبل از عید منتشر بشه.خدا کنه محسن جان یه البومی بده در سبک و سیاق البوم شاهکار یه شاخه نیلوفر .به خدا هنوز که هنوزه وقتی اهنگای البوم یه شاخه نیلوفر رو گوش میدم مثل روز اول برام تازگی و جذابیت داره.البته البومای ژاکت و حریص هم البومای بسیار خوبی بودن ولی هرگز در حد یه شاخه نیلوفر نبودن.در کل محسن چاوشی باز هم با البوم جدیدش موسیقی رو به تسخیر خودش در خواهد اورد و یه بار دیگه رکورد فروش البومای موسیقی رو که در دست خودش هست رو بازهم جا به جا خواهد کرد....بدون تو سنگم کنار تو ابرم بیا تا گریه کنم سر اومده صبرم اگه یه روز مردم بیا گریه کن و یه شاخه نیلوفر بذار روی قبرم......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

همه اینا رو بی خیال.فقط محسن یگانه و حباب ،همه منتظره ترکیدن بازار باشن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط منتظر البوم جدید احسان میمونم و تا اون موقع با البوم فرزین و محسن چاووشی سر میکنم کاش حباب محسن یگانه میومد بیرون بعد احسان محسن بهترین انتخابه پسر خوبیه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

طرف داره زندگیشو میکنه عشقو حالشو میکنه این ملت میزنن تو سر و کله هم!. مگه فوتباله ؟؟ موزیکه موزیک . هر کسی از یه صدا یه سبک و یه ریتمی خوشش میاد . خدایی بعد از رانندگی . از اینجا میشه جهان سومی بودن و تشخیص داد . ایششششششش
به روزتر باشید مدیران عزیز . مصاحبه هم بگیرید لطفا.مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی جالبه اگه از جناب آقای بهمن بابازاده در این سایت انتقاد بشه، یقینا واسه منتشر شدن تائید نمیشه! ولی واسه تعریف و تمجید کردن راه همواره. واقعا متاسفم.. ایشون در این نوشتشون هیچ اسمی از آلبوم حباب محسن یگانه نبرده که از طرفی موجب خوشحالی و شعف طرفداران محسن یگانه هست و هم موجب تاسف و تاثر! تاسفمون واسه اینه که سایت موسیقی ما  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

تو این آلبوما بی شک پرچم سفید محسن چاوشی انتخاب اوله ... محسن چاوشی همیشه خوب بوده و امیوارم سبک جدیدش هم هواداراشو راضی کنه ...

ولی بازار عید امسال در اختیار هیچ کدوم از این آلبوما نیس !!!

بازار عید امسال در اختیار یگانه ی پاپ ایرانه ... محسن یگانه ... با 4 تک آهنگی که به زودی ریلیز میشن ... یک آهنگ اسلو ( تقاص ) ، یه تراک هاوس و 2 تراک 6/8 ... بازار تو مشتمونه ... تو اومدن حباب با این 4 تراک بازار رو به خاک و خون می کشیم ...

منتظران حباب ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام دوستان من.شما چون هوادارشی از روی تعصب نظر میدی.من کلی ازش تعریف کردم ونکات مثبتشو بیان کردم.نکات منفیشو هم گفتم .این جور انتقاد حق هر کسی.
nazi.aziz.من 5تا خواننده برتر ایران بهت میگم.هم از روی کنسرتاش و هم از روی نطر سنجیها.البته در حال حاضر اینا هستن شاید در اینده نزدیک جابجا شدن.چون ما جونهای با استعداد زیاد داریم.خواجه امیری.یگانه.بنیامین.صادقی چاوشی.البته این ترتیب ربطی به اول یا 5بودن نداره فقط خواستم 5تا رو نام ببرم.اینها هم تو کنسرت حرفهایی زیادی واسه گفتن دارن و هم تو نظر سنجیها تا حالا بهترین امتیاز اوردن.ودر حال حاضر عام پسند ترین خوانندهان.حالا کاری ندارم چرا چاوشی کنسرت نمیزاره شاید فعلا پولی که از فروش البومش به دست میاره.واسش کافیه.شاید به زودی کنسرتم گذاشت نه از جنبه مالی.شاید به عشق هواداراش.البته فرزاد فرزین.مازیارفلاحی.عسکری.اصحابی.سیروان.اصفهانی یراحی.لهراسبی سعید شهروز جزو بهترینهای ایرانن وخیلی از جونهای با استعداد دیگه هم دارن روز به روز بهتر میشن.اگه بخوام همه رو نام ببرم کلی میشه
محمد عزیز.انگار شما نکات مثبت فرزاد نخوندی.تنها صدای خوب وقوی داشتن دلیل بر برتر بودن نیست.استایل و هوش و ذکاوت هم خیلی مهمه که خواننده بدونه چطوری باید از صداش استفاده کنه تا موفق بشه فرزینم داره کم کم راهشو پیدا میکنه.در ضمن من طرفدار تعصبی چاوشی نیستم فقط اون چیزی رو که میبینم بیان کردم چاوشی هر موقع تاریخ انتشار البوم اعلام کرده معمولا همون موقع وارد بازار شده ولی فرزین از تابسون میگه البوم اماده انتشار و تا حالا چنتا تاریخ اعلام کرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیزی که بدون اطلاعات صحبت میکنی حداقل اینو بدون که تاریخ انتشار یک البوم دست خواننده ان البوم نیست و بستگی به وزارت ارشاد و بعد از ان هم به موسسه ای که البوم رو خریده داره.مطلب بعدی هم که گفتی فرزاد فرزین جزو 10 خواننده ایرانه باید بگم که اگه مقداری سواد موسیقی داشته باشی و فنون صدارو بشناسی باید بهت بگم که فرزاد جزو 3 تا خوانندهی اول ایرانه و این رو هم میتونی از اصل صداش و صدای خام و خالصش تو کنسرتهاش بفهمی.در مورد ترک اول هم اینو بدون که از نظر موسیقی و شعر و صدا شباهتی نداره که اینجوری جنجال راه انداختین و این حرف من رو میتونی بری تو برنامه های اهنگ سازی و دی جی خوب متوجه بشی مگر اینکه به زور بخای شبیهشون کنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس آلبوم احسان خواجه امیری چی؟خبر بدید دیگه؟کی میاد؟چند تا ترک داره؟خسته شدیم از بس منتظر موندیم.اسم البومش چیه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جناب محمد خان کسی به توانایی های فرزاد فرزین شکی نداره و ایشون نظر شخصیشونو گفتن من خودم هوادار محسن چاوشی هستم از اون خفناش اما به توانایی های فرزاد فرزینم اعتقاد دارم و اینطور رده دادن به خواننده هارو اصلا قبول ندارم فرزاد کارش درسته محسن چاوشی هم کارش درسته کسی که موسیقی میفهمه میدونه چی میگم این نوع طرز حرف زدن شما اصلا درس نیس محسن چاوشی چه با کنسرت یا بی کنسرت الان یکی از محبوب ترین خواننده های ایرانه بهتره شما به جای اینطور حرف زدن به طرفداراش احترام بذاری همون طور که ما به فرزاد فرزین و هواداراش احترام میذاریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

جناب اقای اشکان کاش اون دوستمون هم مثل شما نظر میداد.ممنون ولی من تو نظرم بی احترامی نکردم.من از طرفدارای تیفوسی فرزادم ولی هیچوقت به کسی بی احترامی نکردم من همیشه برای حمایت از خوانندهای کشورم البوم اورجینالشون رو میخرم که کمترین کاریه که از دستم بر میاد مخصوصا محسن که اعتقاد دارم بچه باهوش و زرنگیه.امیدوارم همه خوانندهای کشورمون پیشرفت کنن ولی متاسفانه خیلی از دوستان رعایت نمیکنن.بهتر بود اقای یگانه هم از روی 20 ثانیه دمو شلیک فرزادو متهم به سرقت(که اصلا لفظ درستی نیست)متهم نمیکرد هرچند حرفش منطقی نیست و زود قضاوت کرده که اونم به خاطر اطلاعات غلطیه که بهش دادن.اینو بدونید که اگه ما طرفدارا و خوانندهامون با هم اتحاد داشته باشیم قطعا تمرکز خواننده هامون بهتر و بیشتر میشه و کارای بهتری بیرون مدن.ممنون از همه ی طرفدارای واقعی و با شعور.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیزم حداقل اینو بدون که تاریخ انتشار یک البوم دست خواننده ان البوم نیست و بستگی به وزارت ارشاد و بعد از ان هم به موسسه ای که امتیاز البوم رو خریده داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

مگه بده اقای فرزین واسه هواداراش احترام قائله؟؟؟واسشون بهترین ها رو میخواد.پس ما هواداراش حاضریم بازم منتظر بمونیم تا البوم به اون مرحله ای برسه که فرزاد میخواد وراضیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط محسن یگانه

منتظران 4 تراک ترکوندنی

منتظران حباب..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی شک حباب محسن یگانه بیاد ایران منفجر میشه . به امید انتشار هرچه زودتر حباب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی خوبن البومها ایشالا که ساله خوبی باشه اما دیگه فک نکنم نیازی به گفتن باشه " اثر جاودانه و تکرار نشدنی حباب " به زودی منتشر میشه شاید بعد از عید وارد بازار بشه اونوقته که همگان بازهم به قدرت محسن یگانه تعظیم خواهند کرد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام

میشه بگین آلبوم ترس سیاوش کاظمی کی میاد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

محمد خان دوست عزیز باهات موافقم بنده بالا نظر داده بودم مطمئنم خوندی همونجا هم نوشتم بی صبرانه منتظر شلیک فرزاد هستم یه چیزی هم درباره صحبتهای یگانه نوشته بودم که متاسفانه تاییید نشد با خیلی از طرفدارای فرزاد رفاقت چندین ساله دارم چون آدمای منطقی و راستگویی هستن حالا امیدوارم با گفتن یه جمله ایی از یه شنونده که نظرشون قابل احترامه ما خواننده خوب کشورمون رو زیر سوال نبریم اونم دوستای خوبی مثل فرزاد و محسن چاوشی . در مورد پخش آلومم با شما موافقم تنها فرقی که داره اینه که محسن چاوشی هیچ وقت به گفته های شرکت پخش کننده اعتماد نمیکنه و خودش اعلام نمیکنه مگه اینکه 100 درصد بشه این همه تاخیرم مطمئنن ربطی به فرزاد فرزین نداشته باهاتون موافقم ... فعلا یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

منتظر شلیکـــــــــ فــــــــــــــرزاد فرزیــــــــــــــــــــــــــن باشیــــــــــــد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط مُحسِــــــن یِگانِـــــــه ی کبیــــــــــــــر
1- نفس های بی هدف
2- رگ خواب
3- حباب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام به دوستداران موسیقی
به نظر من 5 خواننده ی برتر عبارت اند از :
1- محسن یگانه
2- محسن چاووشی
3- احسان خواجه امیری
4- رضا صادقی
5- بنیامین بهادری
من خوشحالم که تو کشورمون همچین خواننده های خوبی با اخلاق های متفاوتشون داریم ، امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشند .
برای همه ی خواننده های عزیز کشورمون آرزوی موفقیت می کنم .
از دست اندرکاران سایت موسیقی ما هم کمال تشکر را دارم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی عالیه که کامنت انتقادی بنده رو درباره اسم نبردن از " حباب " تایید نکردین  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

faghate faghate faghat montazere hobabe mohsen yeganeham

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

به عنوان هواداره دو آتیشه محسن یگانه میگم

توی کل این آلبوم ها اگه آلبوم محسن چاوشی عزیز (پرچم سفید)

اینطرف سال پخش بشه به جرات میشه گفت بقیه آلبوم ها اصلا دیده نمیشه... یعنی اصلا دیده نمیشه شک ندارم محسن چاوشی ترکونده

ولی بعد عید حباب که بیاد واقعا چه اتفاق عظیمی بی افته واسه موسیقی پاپ نمیدونم ولی غوغا به پا میکنه

ایشاالله اینطرف سال هم 4 تا کاره ناز از محسن یگانه نازنین میشنویم

ولی درکل

برای همیشه من
...........................................

محسن یگانه
محسن چاوشی
احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اگه پرچم سفید بیاد امسالم واسه چهارمین سال پی در پی پرفروشترین البوم و بهترین البوم از سلطان چاوشیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

واقعا راست میگی فقط یه شاخه نیلوفر
آلبومی که برای همیشه جاودانه خواهد ماند.
زیباترین سبکی که محسن کار کرده همونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس خبری از ستاره جدید پاپ"سامان جلیلی" و آلبوم پرتگاه چرا نزدید؟به احتمال خیلی زیاد این ور سال میییییاد مگه نه؟؟؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پــــرچم سفید بر فــــراز موسیقی ایـــران به اهتــزاز در می آید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

نمیدونم والا موسیقى ما کلا با یگانه اى ها لجه مثل این که!!!!!
خوب اره دیگه وقتى مطلب ماله ب.ب باشه انتظار بیشترى هم نمیره!!
چرا کامنت من ثبت نشد?!?!هیچ توهین و چیز بدى توش نبود!!
مهم نیست.....وقتى حباب بیاد موسیقى پاپ ایران دگرگون میشه....
زنده باد یگانه محسن....
خیلى مشتاقم بدونم ف.ف چه سورپرایزى واسه محسن و ما داره!!
جدیدا"مثل اینکه مد شده هرکى میخواد مطرح بشه اسم محسن یگانه رو میاره وسط نه?!?!?!?!?!?!?!?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام . این خیلی عالیه که استاد ایرج بعد از این همه سال یا یه آلبوم جدید برمیگردن . بی صبرانه منتظر شنیدن آلبوم استاد هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

daramet shadid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ایمان قیاسی جدیدا شده جزو بزرگان

موسیقی ما دوباره به بی عدالتی شروع کرد

نظرات طرفداران سلطان یگانه تایید نمیشه چرا؟؟؟

فقط منتظر حباب میمونیم

فعلا که بهترین آلبوم تاریخ رگ خواب بود ولی حباب میتونه جای رگ خواب رو بگیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

داداش کی گفته رکورد دار فروش آلبومای چاوشیه رکورد دست سه تا آلبومه
وایسا دنیا
غریبه فریدون
بنیامین85
آمار الکی ندید خواهشا
اگه به امار الکیه رگ خواب10 میلیون فروخته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

Mr.FranKعزیز نظرت تایید نشده چون این سایت مصداق دموکراسیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط آلبوم محسن چاووشی !
داریم دفق میکنیم !!!!!!!!!!!!!! :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

معلومه دیگه سارا خانم.واقعا" درست گفتین هرکی میخواد معروف شه بالاخره یه اسمی از محسن یگانه میبره.یا حتی خیلی از خوانننده های جدید پاپ که خیلیاشون اولین کاراشون رو با شباهت خیلی زیادی نسبت به کارای محسن یگانه میدن بیرون تا شنیده شه و کارشون بگیره...استفاده از انواع نرم افزارا برای شباهت تحریراشون به محسن یگانه...شباهت صداشون...و...خوب اینا همه نشان از محبوبیته دیگه.غیر از اینه؟؟
به قول آرش جان_مدیر جاست_یکسری از دوستان هم که دارن سنگ جلو پای داداش محسن میندازن هدفی جز دیده شدن ندارن!پس بهتره ما هم مثل داداش محسن متواضع باشیم و سکوت کنیم که این بهترین جواب در برابر این اعمال زشت دوستان هست!!این دوستان هم بالاخره یه روزی خسته میشن...این کاراشون به قول معروف یه روز خَز میشه(!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

5 خواننده برتر داخل ایران:

1- محسن چاووشی
2- احسان خواجه امیری
3- محسن یگانه
4- فرزاد فرزین
5- رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من اولین باری که دمو و تیزر البوم شلیکو دیدم (تقریبا 3-4ماه پیش )میدونستم که اعتمادی به کلمه بزودیش نیست ومطمئن بود این البوم اطراف نهم اسفند میادچراکه البوم شانسم این سیرو طی کردو نهم دهم اسفند88 اومد.اگه این هفته این البوم نیاد یا دلیلش انتخلباته یا قطعا)کارای تبلیغاتی که همیشه خیلی روش مانور میدن وکلا معنای کلمه ی بزودی رو ازبین می برن.باز دم چاوشی گرم که هوادارای میلیونیشو سر کار نمیذاره و وعده وعید الکی نمیده امیدوارم پرچم سفیدم اینجوری راهی بازار شه.......راستی البوم13 چی شد؟؟؟ خیلی منتظرشم...
فقط سیروان واستادبهروز صفاریان واهنگ (مثل ماه)ش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

چقدر جالب !! تو نظرات این مطلب چندین سلطان ، استاد ، و .. وجود داره
اما میدونید چی برای من جالبه؟ اینکه همه تو فکر همین چند نفرن و بحث میکنن ولی از بین این خبرا چند نفر ادم بی ادعا مثل سامان جلیلی و مرتضی پاشایی و .. که شما هیچ وقت ازشون خبری نزدید بیان و خیلی از اسم هایی که ما فکر میکنیم قراره منفجر کنه رو کنار بزنن
من به موفقیت البوم پرتگاه سامان جلیلی و البوم مرتضی پاشایی خیلی خوش بینم

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سیروان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط وفقط و فقط وفقط فقط آقای خاص موسیقی ایران چاوشی رو عشق است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من طرفدار محسن چاووشی هستم و میدونم آلبومش طوفان به پا میکنه.
ولی از حق نگذریم آلبوم زمونه علی تکتا خیلی قشنگ بود واقعا ترکوند . هرچند اینترنتی منتشر شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

هیچ آلبومى نمیتونه به گرد پاى شلیک برسه......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اقای حمید رضا
نظر شما محترم ولی من قبول ندارم
شما محسن یگانه ای رو داری مقایسه میکنی که شاید 10 ساله داره کار میکنه و چندین البوم بیرون داده در مقابل هم سامان جلیلی وجود داره که شاید تا حالا تعداد اهنگاش به 10 تا هم نرسیده و 2 ساله داره کار میکنه من منکر این نیستم که یگانه جزو برترین های پاپ ولی میگم اگر قراره مقایسه بشه بهتره البوم محسن یگانه بیرون بیاد البوم سامان جلیلی هم بیاد تو بازار بعد میشه گفت که کدوم یک بهتر کار کردن وگرنه هنوز کار جدید هیچ کدوم رو گوش نداده نمیشه قضاوت کرد ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بازم مثل همیشه چاوشی بهترین میشه از همه لحاظ...

عشق فقط با چاوشی تعبیر میشود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

در برنامه شب شما بخیر رشید پور قسمتای اول پویا افشار مهمون برنامه بود ایشون از وایسا دنیا و بنیامین 85 به عنوان تنها آلبومای ایران نام برد که بالای 1 میلیون فروش داشت
شما که از ایشون بیشتر نمیدونی
در ضمن به نصیحت بزرگترت گوش کن
هیچ وقت به حرفایی که مجلات زرد میزنن توجه نکن
اگه ژاکت خوب بود که چاوشی از طرفداراش عذرخواهی نمیکرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط سیروان واستادبهروز صفاریان واهنگ (مثل ماه)ش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

شکر که چاوشی چند سال پیش با اون همه عذابی که واسه مجوز البوماش دادن، از ایران نرفت.

اصلا بگیم که چاوشی یه دونه هوادار داره اونم من. منی که واسش جوون میدم. جووووووووون میدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بابا این چه وضعیه دیگه؟ خسته شدم بس که اومدم اینجا همه زدن بزودی بزودی.یه مرد پیدا نمیشه آلبومش رو زودتر بده؟ آقاجون ما روزهای آخر اسفند رو دوست داریم.می خوایم تو این فضا سال رو تحویل کنیم. نذارید دم سال تحویل هر 60 نفر با هم آلبوم بدید معلوم نشه کی چی خونده؟؟؟ یکی یکی از الان بدین بیرون دیگه.هی همه منتظرن ببینن اون یکی چیکار می کنه؟ شطرنج که نیست....

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

kheyli mikhamet mohsen chavoshi :*

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

kheyli mikhamet mohsen chavoshi :*

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط البوم پرچم سفید اقای محسن چاوشی اول است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

دوست عزیز پویا شما تو همین سایت موسیقی ما مطلب داره برو بخون آلبوم یه شاخه نیلوفر در سال 87 پرفروشترین آلبوم سال شد و ژاکت پرفروشترین واسه سال 88 و حریص در سال 89 ... خوبه که مطالبش در آرشیو هست برو بخون عزیزم ... درضمن شما برنامه شب شما به خیر رو قبول داری یا سایت رسمی ایرانگام رو برو سایتش ببین رده اول پرفروشترین آلبومش ماله کدوم آلبومه و خوانندش کیه ! کسی نیست جز محسن چاوشی و ژاکتش پس الکی جو نده که عذرخواهی کرده و از این حرفا امیدوارم کمی با دلیل حرف بزنی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

هوادار چاوشی ...
تبریک تبریک آلبوم فرزاد پخش شد موسیقی ما اطلاع رسانی کن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

وای عجب آلبومی واقعا از تنظیم فوقالعاده کوشان حداد و اونوش تقوی نباید گذشت خیلی قوی کار کردن موزیک خیلی خوبه داره تبریک/...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

عید امسال با آلبوم های چاووشی و فرزین چه عیدی میشه.
4تا اهنگی که قراره از یگانه هم تا قبل از عید بیرون بیاد عید رو میترکونه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام درسته همشون به نحوی خواننده ی خوبین
ولی
ولی محسن یگانه یه چیز دیگه محسوب میشه و واقعا نعمته برای کشورمون
آلبوم حبابشم که بازارو منفجر میکنه
طرفدارای محسن میتونن به وبلاگ منم سر بزنند سورپرایزای جالبی براشون دارم
http://mohsenyeganeh-m.mihanblog.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام به نظر من محسن یگانه یه سرو گردن از بقیه خواننده ها بالاتره و کلا آهنگاش میره درون آدم و واقعا وقتی به آهنگاش گوش میکنی همه چیز از یادت میره و همون لحظه فقط تو حس و حال آهنگ محسنی
من فکر کنم بهترین خواننده های ایران به این شکل باشن
1-محسن یگانه
2-احسان خواجه امیری
3-رضا صادقی
4-بابک جهانبخش
5-مازیار فلاحی
6-محسن چاوشی
7-علی لهراسبی
8-فرزاد فرزین
9-بنیامین بهادری
10-حمید عسگری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فرزین شلیک کرد
چاوشی پرچم سفید اورده
یگانه میخواد حباب بترکونه اما ایران منفجر میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پس چرا خبـــــــــری از البوم استاد ایـــــــــرج نیست
اون از احـــــــــســـــــــان اینم که استـــــــــاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

استـــــــــاد منـــــــــتظیریـــــــــم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خانه تکانی در موسیقی ایران با پرچم سفید آقای خاص...
البته شاید به بعد عید منتقل بشه ...

... چاوشیون پرچم بالاس ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ایشالا چاوشی با یه آلبوم جذاب و متفاوت دلشادمون کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من که منتظر آلبوم جدید فریدون آسرائی هستم..فریدون خیلی گلی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اصلا مهم نیست .... مهم اینه حبای محسن یگانه پر فروش ترین آلبوم 91 هستش . و مثله آلبوم های قبلی صداشو توی بازار ، مغازه ها و همچنین اتومبیل ها می بینیم . اینقدر که همراه اول و ایرانسل و چند اپراتور دیگه جزو اولینها هستش ...
کور شود آنکس که نتوان دید......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

bezarid album sirvan biad oonvaght bebinid album yani chi?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

پـــرچــم سفید ◄◄◄ آلبـــومی اسرار آمیــز از محسن چـاوشی بزودی SBHRME

برای چهارمین سال پیاپی پرطرفدارترین خواننده موسیقی پاپ ایران یعنی محسن چاوشی معروف به حاکم و آقای خاص موسیقی میخواد پرچم سفیدشو بر فراز موسیقی ایران به احتزاز در بیاره و از الان منتظر میشویم ...

Jackslater_4
SBHRME

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

آقا منصور عجب فرمایشاتی میفرمایینا ....
یگانه اول؟؟؟؟؟؟؟
چاوشی ششم؟؟؟؟؟؟؟
بنیامین نهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهترین خواننده ایران محسن چاوشیه و اصلا یه درصد هم نمیشه نسبت به این قضیه شک کرد
یگانه و بنیامین و خواجه امیری و صادقی هم جزو 5 تای اولن ولی نمیشه گفت کدومشون دومن و کدومشون پنجم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بهترین خواننده ایرا ن صد در صد چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلطان پاپ چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

معین سیدی پور خواننده ای هست که دو سه سال پیش فوت شد و دو تا آلبوم بیرون داده که آخریش بعد از فوتش توسط انتشارات سروس منتشر شد . سبکش پاپ سنتی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام.اسم من حسان هست.سلتان غم محسن جاوشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سکوت مرموز محسن چاوشی | موسیقی ما