برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرزاد فرزین: مردم کار خوب را می‌بینند
مراسم رونمایی آلبوم «شلیک» برگزار شد + عکس های محسن هردان از این نشست؛
فرزاد فرزین: مردم کار خوب را می‌بینند
موسیقی ما – بهمن بابازاده: نشست خبری و رونمایی آلبوم «شلیک» ظهر دیروز برگزار شد. در این نشست که با استقبال اهالی رسانه توام شده بود، فرزاد فرزین به سوالات اهالی رسانه در مورد آلبوم جدید و اتفاقات و حاشیه‌هایی که در این چند ماه درگیرشان بوده پاسخ گفت.

این خواننده که به همراه «کیوان ملک مطیعی» (کارگردان کلیپ‌ها و کنسرت‌هایش) مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود در ابتدای صحبت‌هایش گفت: پیش از این به نوعی آلبوم‌های من فقط مخاطب تین ایجر داشت و با توجه به شرایط سنی‌ام برای یک قشر سنی خاص کار می‌کردم. اما در آلبوم «شانس» تصمیم گرفتیم علاوه بر کارهایی این چنینی مخاطبان بالای ۳۰ سال را هم در نظر بگیریم. در واقع‌‌ همان طور که سن من و گروهم بالا‌تر می‌رود، به نوعی طرز تفکرمان نیز متفاوت می‌شود و در نتیجه آثار نیز متفاوت هستند.

وی با اشاره به فاصله دو سال میان انتشار آلبوم پیشین خود و «شانس» اشاره کرد و افزود: به اعتقاد من این زمان، فاصله مناسبی است چراکه به هر حال ما نیز قصد نداشتیم بدون تامین رضایت خودمان کار را بیرون بفرستیم. در هر حال به نظر شخص خودم، این آلبوم پخته‌تر از کارهای پیشین است. من معتقدم اگر حتی یک قدم به جلو برداشته باشم، هم اتفاق خوبی است. از ابتدای فعالیت‌ام قصد با برنامه‌ریزی جلو آمده‌ام و نمی‌گویم ضعف ندارم اما به هر حال روند مثبتی را طی کرده‌ام. وی با تاکید بر اینکه هنرمندانی که کار خوب ارائه کنند، راه خود را میان مردم پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: گاهی می‌شنوم که می‌گویند گوش مردم به شنیدن ترانه‌های سخیف عادت کرده است اما مردم کار خوب را می‌بینند.

وی سپس درباره تمام قطعات آلبوم «شلیک» توضیحی کوتاه ارائه کرد. فرزین همچنین توضیح داد: تنظیم دو قطعه اول و دوم دو باره تغییر کرد. ابتدا قرار بود قطعه «دوریت» را در آلبوم «خاص» منتشر کنیم اما با مشورت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در آلبوم شخصی‌ام بگذارم. این خواننده پاپ در ادامه ابراز کرد: زمانی که آلبوم «شراره» را به بازار دادم، تفکر هم متناسب با سنم تند‌تر بود. هر چه سن من بالا‌تر رفت طرز فکرم تغییر کرد. اما این بدان معنی نیست که از موسیقی تین ایجری فاصله گرفته‌ام و این گروه از مخاطبان را نادیده خواهم گرفت. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که ما اساسا موسیقی تین ایجری زیاد نداریم و می‌توان به نوعی ریتم شاد و سنگین را تقسیم‌بندی کرد. بنده طبق همین توضیحات سعی‌ام بر این بود که کارهای «شلیک» به نوعی سنگین‌تر باشد؛ ترانه‌هایی که تامل بیشتری نیاز دارند.

وی در این باره افزود: فکر می‌کنم مخاطبی که هوادار من از ابتدا بوده است، به همین شکل با من رشد سنی و فکری داشته و سطح تفکرش نیز تغییر کرده است. در واقع رفته رفته سعی کردم ضعف‌هایم کمتر شود و یک مجموعه خوب ارائه کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که هیچ ادعایی ندارم و در ‌‌نهایت مردم درباره این آلبوم تصمیم خواهند گرفت.

در بخشی از این نشست یکی از خبرنگاران درباره طراحی گرافیک پوس‌تر و جلد آلبوم از فرزین سوال کرد که وی در پاسخ گفت: اکثر طراحی‌های پاپ ساده است اما اگر این طرح ضعفی دارد به گردن من خواهد بود چراکه درگیری و مشغله زیاد داشتیم و چندان روی طرح تمرکز نمی‌کردم. به هر حال این طرح می‌توانست بهتر باشد.

در ادامه فرزاد فرزین به یکی از کارهای جالب خود در انتخاب نام آلبوم اشاره و ابراز کرد: ابتدا که آلبوم «شراره» و «شوک» روانه بازار شد بازتاب‌هایی در مطبوعات دیدم که تصور کرده بودند شروع نام آلبوم‌ها با «ش» عمدی بوده است. من هم دیدم نظر جالبی است و برای انتخاب نام «شلیک» عمد داشتم حتما با «ش» شروع شود. این نام را هم از روی کلیپ «بیا بیا» انتخاب کردم که در صحنه‌ای تیری شلیک می‌شود و زمان متوقف. البته قول نمی‌دهم این تصمیم را ادامه دهم (با خنده) چون به هر حال انتخاب نام با حرف «ش» آن هم برای آلبوم کار راحتی نیست.

این هنرمند همچین درباره کلیپ «شلیک» توضیح داد: این کلیپ در قسمت چهارم «شام ایرانی» پخش خواهد شد و همچنین قرار است تا پایان سال جاری از سوی موسسه هنر اول تا پایان سال جاری تهیه و پخش شود.

در بخش دیگری از نشست رونمایی آلبوم جدید فرزاد فرزین، خبرنگاران از او درباره فضای حاکم بر موسیقی پاپ و نگاه مسئولان پرسیدند. او در پاسخ به مساله گفت: هنرمندان موسیقی گاهی نبض بازار را در دست می‌گیرند و گاهی خسته می‌شوند. اما نگاه تنگ نظرانه به موسیقی پاپ غلط است. مثلا در فجر سینمایی همه هنرمندان می‌آیند و رقابت می‌کنند اما کسی که لیاقت دارد جایزه می‌گیرد ولی در موسیقی چنین چیزی نیست. موسیقی پاپ کنار گذاشته شده است در حالی که هنرمندان پاپ به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و بازار را به دست گرفته‌اند.

او در ادامه تصریح کرد: به هر حال هر موسیقی را مردم می‌خرند و به آن علاقه دارند به نوعی موسیقی پاپ محسوب می‌شود. وی همچنین درباره تجربه‌های سینمایی خود نیز گفت: من به کار تصویری علاقه دارم و از پدرم یاد گرفته‌ام که کاری را که به آن اعتقاد دارم انجام دهم. در هر حال من در سینما در حال تجربه کردن هستم. این هنرمند پاپ در بخش دیگری از نشست درباره شکل برگزاری کنسرت‌های خود و نوآوری در آن اظهار کرد: به اعتقاد من مردم باید چیزی را ببینند که به آن کنسرت گفته می‌شود. ما تا حدی که امکانات اجازه دهد سعی می‌کنیم برنامه‌های نمایشی هم داشته باشیم. مردم لیاقت دارند وقتی کنسرت می‌بینندبا لذت تمام و خوشحال از سالن بیرون بیایند.

فرزین در پاسخ به این سوال که چه جوابی در برابر ادعاهای محسن یگانه در مورد قطعه «دوریت» گفت: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این قبیل موارد ندارم و همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که دوستی‌هایم را همیشه حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت‌هایی که شده سعی‌ام این است که دوستی‌ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچک‌ترین شناخت و درکی از موسیقی دارند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه‌ای ندارد. مردم بهترین قاضی‌اند که در مورد همه چیز می‌توانند نظر بدهند.
در پایان این نشست فرزاد فرزین به درخواست حاضران بخشی از قطعه «عذاب» را به صورت زنده اجرا کرد که پس از اتمام آن به شدت از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت. همچنین در پایان کیک ارسال شده از سوی هواداران فرزاد فرزین بریده شد و پس از اهدای آلبوم شلیک به خبرنگاران و عکاسان حاضر در جمع، حسن ختام جلسه اعلام شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آلبوم فوق العاده ایی و واقعا به فرزاد عزیز و تیمش خسته نباشید میگم به خدا من زمانی که اینجا خوندم که بعضی دوستان به ناحق قطعه دوریت رو کپی از کار آقای یگانه دونستن تعجب کردم چون قبل از اینکه اینو بفهمم دوریت رو گوش کرده بودم اما هیچ وقت متوجه همچین چیزی نشده بودم و اصلا شباهتی نمی بینم این تخریب های غرض ورزانه فقط واسه اینه که حرف دیگه ایی واسه گفتن ندارن چون شلیک به حق آلبوم قوی ایی و حرفای زیادی از نظر بار فنی برای گفتن داره به نظر من که سکوت بهترین جواب واسه همچین افرادیه چون موفقیت و فروش شلیک و نظر کارشناسای بزرگ موسیقی داره همه چیز رو ثابت می کنه
کارتون عالی بود آقای فرزین ما همیشه ازتون حمایت می کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط انکاره محض
آهنگ دوریت دقیقا سکوت محسن یگانس چطور می خواد انکار سبک خوندن خط ملودی اصلا از رو اون برداشته شده فقط شعر و یکم سازهای متفاوت توش به کار برده
واقعا متاسفم

آلبوم شانس فوق العاده بود ولی این آلبوم معمولی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

Mer30 farzad,kheyli in album be ma chasbid...
Dar zemn track doorit hich rabti be track sukut nadare lotfan ye kami ensaf dashte bashid.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم با ایشون موافقم! :D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

 ... زنده باد فرزاد زنده باد شلیلک زنده باد محسن چاوشی و پرچم سفید ... هرکیم ناراحته اصلا مهم نیست ما که داریم حال میکنیم با این البوم موزیک ما خواهشا تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

faghat yashar o farzad

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

البته فرزاد تنظیم دوریت عوض کرده
ولی خدایی خواننده خوبیه

و فرزاد فرزین ویگانه با هم رفیق بودن این قد ب این مسائل کم اهمیت دامن نزنید

مهم اینه ک البوم ب البوم بهتر بشن و و موسیقی ما رشد کنه

و کاشکی قطعه کشتی صلح تو البوم قرار میداد با کلامه روزبه

منتظره البوما جنجالی خشایار اعتمادی بهنام صفوی خواجه امیری بنیامین و رضا صادقی و محسن یگانه باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بچه ها وقتی اقا فرزادمون جواب یگانرو نمیده بیاید ما هم ندیم دیگه.فقط بگیم باششششششششششه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من از طرف هواداران محسن یگانه به فرزاد فرزین و هواداران محترمش تبریک میگم انتشار این آلبوم رو
به نظرم هم از طرف هواداران فرزاد هم از طرف هوادارن محسن صحبت هایی شده که بیشتر احساسی بودن و از واقعیت دور بودن
واقعیت اینه که آهنگ دوریت از سکوت الهام گرفته شده و حداقل در شناخت اندک من روی ترانه مشخصه که این ترانه روی ملودی گفته شده و هم ترانه هم ملودی شباهت هایی به سکوت داره

اما به هر حال فرزاد فرزین خواننده بزرگی هست و نه با یه ترک معروف میشه نه با یه ترک سقوط میکنه
تصمیمی بود که گرفته شد و باید بهش احترام گذاشت و قضاوت رو به مردم سپرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

روت میشه بگی از سکوت کاور شده بود؟فکر میکردم از خجالت امروز اینورا پیداتون نشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آلبوم خللی قشنگی بود
از موسیقی ما خواهش می کنم اخبار رو در باره ی 2 تا ویدیو کلیپ فرزاد فرزین بذاره ما که تحمل نداریم دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

جان من برید آهنگ دوریت رو گوش بدین، بعدش به آهنگ سکوت از یگانه گوش بدین و بدون هیچ گونه تعصب و غرض خودتون قضاوت کنین
خداییش کپی کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هوادار چاوشی ...
دوست عزیز اول اطلاعات موسیقیتو ببر بالا بعدش بیا اینجا بیانیه بده شما اصلا میدونی ملودی چیه ؟ از لحاظ خوندن بله شبیه هس اما به جز چندتا آکورد بقیعه همه باهم فرق دارن حالا بماند که اقای فرزین رو گام بالاتری هم اجرا کردن من طرفدار آقای فرزین نیستم اما از آلبومش لذت بردم حالا تو هر چی هم بگی این آلبوم فعلا بهترین آلبوم سال 90 بوده حالا باید صبر کرد که پرچم کی میاد ... به جای حسادت به طرفداران اقای فرزین تبریک بگو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بهتره محسن یگانه و فرزاد فرزین مشکلشونو زودتر باهم حل کنن انقدم تن به حاشیه ندن. چون به نفع خودشونم نیست
آلبومم عالی بود . لذت بردیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مرسی فرزاد مرسی...
شلیک نسبت به شانس حداقل یه کلاس بالاتر بود و به خاطر این پیشرفت باید به فرزاد عزیزم تبریک بگم...
از یه طرف از اردیبهشت تا حالا منتظر موندیم ولی واقعا ارزششو داشت...
همه چی تو سطح بالایی بود هم انرژی ای که فرزاد آوورده تو کار هم تنظیما به خصوص کوشان و انوش و البته باید بگم تک تنظیم خود فرزادم حرفای زیادی واسه گفتن داشت و به نظر من چیزی از تنظیم کوشان حداد کم نداشت...
آهنگام که اکثرشون واسه خود فرزاد بود هم قابل قبول بودن و همینطور شعراش...
فراموش نکنیم که بعضیا می خواستن با نامردی فرزادو قبل از انتشار آلبومش ببرن تو حاشیه و بهش ضربه بزنن که البته فرزاد بالاتر از این حرفاست و خیلی حرفه ای برخورد کرد...
در کل مرسی فرزاد،تمام تراکا رو دوس داشتم و اینکه شلیک فوق العاده بود و بهترین آلبوم ساله تا کور شود هر آنکه نتوان دید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باشه عزیزم شبیه کپیه .راحت شدی؟خودتو زیر سوال میبری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست عزیز هیچ کس قصد خراب کردن فرزاد فرزین عزیز رو نداشته.مطمئنا" همه میدونن فرزاد فرزین اونقدر طرفدار داره که کسی قصد اینو نداشته باشه خرابش کنه.طرفدارای فرزاد فرزین هم مثل طرفدار هر کس دیگه نسبت بهش بشدت متعصب هستن و این "شدت" در حدی هست که به سادگی دست از هواداریش بر ندارن.
محسن یگانه یه انتقاد کرد.یه انتقاد خیلی خیلی کوچیک.یه نظر شخصی بود.(و خدایی"دوریت"ی که توی دمو بود بی شباهت به سکوت نبود.)این هوادارای فرزین بودن که اول از همه اومدن توهین به محسن یگانه.که متاسفانه این توهیناشون کم کم داشت به"خانواده"و مسائل خیلی خیلی شخصی هم میکشید که این نشان از ادب اون سری از دوستان داره.
هیچ کس ادعای نا به جایی نکرده که حالا بخواد پشیمون بشه.خیلی حرفا واسه گفتن هست که هیچ جایی هم زده نشده و البته همون بهتر که گفته نشه.چون با گفتنشون مطمئنا" خیلی چیزها بدجــــــــــــور تغییر میکنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا البوم عالی بود باید به فرزاد عزیز و همه طرفداراش تبریک گفت و از این همه زحمت و صبوری تشکر کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

farzad joon ye dooneii
shelik behtarin album sal 90

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من میخوام بدون هیچ طرفداری بگم.......آلبوم واقعا محشری بود......مخصوصا تنظیماش تا حالا تو ایران بهترین تنظیم بود اگه اونایی که تو کار موسیقی هستن میدونن من چی میگم از نظر تنظیم حرف نداشت......آهنگ بیا بیا فکر میکنم اگه به خارج کشور هم برسه میتونه یه آهنگ بلین المللی بشه...........فرزاد جان واقعا با احساس خوندی..
آهنگ دوریت هیچ شباهتی با سکوت یگانه نداشت.....من نمیدونم چرا بعضیا از روی غرض این حرفا رو میزنن..........دیگه کاملا مطمینم فرزاد جزو 3 تای برتر ایران هستش.
بیا بیا ..دوریت.میدونم .عذاب...شورشی...هیت امسال هستن.....فکر نکنم تا مدت ها آلبومی به گرد این آلبوم برسه......فرزاد تو جای موفقیت خیلی بیشتر از این هم داری مطمین باش......
ممنون.........تا آخرش باهاتم.........موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم از طرفدارای محسن چاوشی هستم و واقعا به فرزاد عزیز تبریک میگم.

از شنیدنش واقعا لذت بردم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام
ضمن تبریک منتشر شدن آلبوم شلیک به آقای فرزین و طرفدارهای عزیزشون

پس از اینکه برای اولین بار دمو آلبوم رو گوش کردم متوجه شباهت آهنگ دوریت به سکوت شدم ، و اعضای خانواده رو صدا کردم ، و تمامی آنها ،هم متوجه این شباهت شد .
ولی خوب پس از انتشار آلبوم و گوش کردن آهنگ کامل ، متوجه شدم که این شباهت فقط در یک بیت بوده و بقیه ملودی کاملا متفاوت هستش

البته سبک کلی آهنگها متاسفانه جدیدا همین شده ... آروم ..بعد تند ... باز اروم ... باز تند ... که از این لحاظ هم شباهت داره

.......................................
در مورد آلبوم خاص ... کاش آهنگ خیانت در آلبوم شلیک میبود و اهنگ ضعیفی چون ( جای خالیت ) در آلبوم گروهی خاص ...

این حرف رو از اونجا میزنم که معمولا آلبوم های گروهی خیلی به گوش مردم نمیرسه
.......................................
بطور کلی فضای آلبوم شلیک رو خیلی بیشتر از شانس دوست دارم ...
مخصوصا با یک بار گوش کردن متوجه فضای متفاوت و غنی شعر و ترانه شدم .... مخصوصا ترانه های بچه و عذاب و میدونم
.................................
تنها انتقاد .... تکراری بودن سبک ملودی و تنظیم و حتی شعر ... در تراکهایی که تمام کار شعر و ملودی و تنظیم به عهده خود آقای فرزین بوده ..................
جسارت هستش ولی من این اعتقاد رو دارم که آدم فقط باید در فضای هنری که تخصص داره وارد بشه .... فضای هنری آقای فرزین ترانه سرایی نیست ..... ضعف ترانه و شعر در این تراکها کاملا مشخص هستش
و همین انتقاد رو برای وارد شدن در حوزه سینما دارم .... متاسفانه خواننده هنرمندی همچون فرزاد فرزین .. که بی شک در لیست 10 خواننده برتر ایران هستن .... زیاد براشون جالب نیست که در فیلمهایی حضور داشته باشن که یکی ضعیفتر از قبلی ... و مخصوصا حضورشون در فیلم در نقش یک خواننده باشه ....
از نظر مقایسه این فیلم ها با فیلمهای دیگه ی اکران شده ... هم حتی قابل مقایسه نیست و بسیار این فیلمها ضعیف هستند

.....................

توضیح مختصر برای آهنگ "بچه" <>>>>> دوستانی که میگن این آهنگ تقدیم و جوابه آقای ...................... هستش ، براشون متاسفیم ... که آهنگ رو گوش نکردن و یا درک نکردن و شایدم بر خلاف حرف آقای فرزین بزرگ نشدن ... من تراک بچه رو واقعا دوست دارم ... ولی هیچ تعبیر بچه گانه ای مثل تعبیر این بچه ها از این تراک نکردم

متاسفم که با این حرفها به جامعه هوادارن آقای فرزین و جامعه هنری و مخصوصا ترانه سرای این اثر زیبا توهین میکنن

با تشکر
یک هوادار هنر
صفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یکی از طرفداران حمیدعسکری برای فرزاد جان آرزوی موفقیت دارم!!!من حتما آلبومشونو میخرم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای فرزین خراب کردی من تو آلبوم قبلیتون طرفدارتون شدم ولی ایندفعه خراب کردی بد جوری هم آلبوم شلیک خراب کردی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بیخیال دیگه!!از دعوا خسته نشدید؟یکی اشتباه کرده این وسط و 100در100خودش فهمیده...فرزاد فرزین هم خسته نباشید داره..
همه موءفق باشن باطرفداراشون.اینطوری بهتر نیست؟ناسلامتی هنرمندای کشورن بابا حمایت کنین همه رو..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقا عالیه فوق العاده است سال 91 با شلیک بهترینی wish the best for you

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوریت که کپى سکوت بود....واقعا متاسفم.....
توجه کنین لطفا همه میگن ترک دوریت از همه ترکا بهتره....
خوب از این حرف چه نتیجه اى میگیرید?!?!
هرجا پاى محسن یگانه وسط باشه بهترین میشه....
سقوط تو البوم رامین/خوب فکرکن تو البوم على و.....
ترکایین که بیشتر از همه تو البومشون مورد توجه قرار گرفتن
خودتون قضاوت کنین....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

راستی من تنظیم جدید دوریت رو نشنیدم و بر اساس تنظیم قبلی گفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من خودم طرفدار محسن یگانخ ام ولی قطعه دوریت اصلا شبیه سکوت نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

البوم خوبی نبود جز ترک دوریت از هیچ ترکی استقبال نشد و از البوم قبلیش ضعیف تر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ایول فرزاد هر چی فرزاد با شخصیته اون م.ی ... ولش
اهنگ بچه هم سورپرایز فرزاد واسه م.ی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فرزادم یدونه ای مرسی از همه ی زحمت های 2ساله ات من میدونم قطعآ شلیــــــــــــــــــــــــــک بهترینه عاشق این البوم و البوم های بعدی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با احترام به نظر سایر دوستان منم با شما هم عقیدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خیال بافی نکن
اگه همین متن بالارو میخوندی میدیدی
"باز هم با وجود تمام این صحبت‌هایی که شده سعی‌ام این است که دوستی‌ام با محسن یگانه را حفظ کنم. "

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بدون هیچ غرض ورزی میگم که آلبوم خوبی بود . من خودم طرفدار چاوشی ام اما وقتی آلبوم خریدمو گوش دادم واقعأ خوشحال شدم که فرزاد رو به رشده . هم به خودش هم به طرفداراش تبریک میگم بابت همه زحمتاش . ترک "دوریت" بی نظیر بود . امیدوارم که طرفدارای فرزاد فرزین عزیز لحظات و خاطرات خوشی رو با این آلبوم سپری کنن ! یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از آقای فرزاد فرزین بعیده چنین کاری
حالا ملودیشو کپی کردی اصلا جهنم ضرر
حداقل یکم از خودتون ابتکار به خرج میدادید شعرشو دیگه مورد مرحمت قرار نمیدادی
برا جامعه موسیقی متاسفم
طرف نمیتونه یه کار هیت بسازه میره از کار هیت دیگران کپی میکنه.
موسیقی ما مخصوصا بهمن بابازاده دستتون تو یه کاسست
کجا رفته اون بهمن بابازاده که به تراک رگ خواب یگانه میگه کپی اپا اپاست اما تراک دوریت فرزین با سکوت یگانه شباهت نداره؟؟؟
متاسفم واقعا
موسیفی لطفا تایید کن و از بهمن بابازاده بخواهید جواب بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

tanzimaye aali mesle shans makhsoosan navide sepehr taranehaye be marateb behtar az shans makhsoosan roozbehe bemani va 2 padideye tarane masood mohammadi hamede rajabi ba sedaye behtarin khanandeye iran

shelik behtar az shans va behtarin albume sal

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مگه کار خوبیه ؟ که ببینیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آلبوم خوبی بود . مخصوصا تنظیم های خیلی خوبی داشت
ترک های بیا بیا . دوریت . میدونم . نه و یه زن از همه بهتر بودن به نظر من ولی ترکه شورشی و عذاب بالا تر از حد انتظار بودند .
ترک دوریت رو که شنیدم یاده تنها آهنگی که نیوفتادم سکوت بود انصافا
چون تنظیم و سازهای بکار رفته شده بکلی متفاوت بود حتی ملودی بجز اون یه قسمت شعر که میشه اونو شبیه گرفت ...

در کل آلبوم خوب و حرفه ای بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام به همه ی دوستان خوب و عزیزم و همه ی هوادارای منطقی خواننده های دیگه.لطفا اگه انتقاد میکنید منطقو داشته باشید.بی شک هیچ البومی بدون نقص نیست.چند تا مطلب بگم.اول از طرفدارای یگانه شروع میکنم بیشتر از این خودتون و ... زیر سوال نبرید چون دیگه جای بحثی نست فقط یکم وژدان میخاد.دوم اینکه این البوم از لحاظ موسیقی و تنظیم خیلی حرف واسه گفتن داره همونطور که قبل از انتشارش بزرگای موسیقی این حرف تایید کردن(کوشان و انوش تقوی و نویدو و...)مطلب اخرم اینکه اونی که دنبال موسیقی میگرده حتما این البوم رو تایید میکنه مگر اینکه فقط دنبال دامبولی باشه که خوب به دلیل اهنگای سنگین و پخته ی اون این مسائل شاید کمتر به چشم بیاد.در هر ترک(حتی ترکهای ریتمیک و هاوس)سازهای زنده و اکوستیک توش زیاده و ادم از موسیقیش لذت میبره.عید خوبی داشته باشید با البوم شلیک.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تورو خدا اینقدر با تعصب نظر ندین . متاسفانه ترک های دیگه ی آلبوم که ترک های خیلی خوبی هستند پشته ترک دوریت پنهان شدن . مثله میدونم و یه زن و ... که از نظره ملودیو تنظیم خیلی عالین .

واقعا چه سودی میبرین از اینکه با تعصب های بیهوده نسبت به آلبوم خواننده ی دیگری با قست تخریب حمله ور میشوید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون هم خواننده هایی که تا همین شاید سه ماه پیش باهم رفیق بودن...؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست محترم با ادب باش! محسن یگانه ار فرزاد فرزین انتقاد کرد! شما هم انتقاد کن، توهین نکن به کسی..
من وقتی مصاحبه محسن یگانه در مورد فرزاد فرزین رو خوندم واقعا از محسن یگانه دلخور شدم. ولی الان که آلبوم منتشر شده میفهمم کاملا حق داشته!
علیرضا قمیشی به خاطر اینکه اسم یک تراک آلبومش با اسم آلبوم دو خواننده لوس آنجلسی شباهت داشت، اسم آلبومش رو کلا عوض کرد، حالا فرزاد فرزین اومده اسم یکی از تراک هاش رو گذاشته "عذاب"!!!این حرکت کاملا غیر حرفه ای هست! واقعا خجالت آوره! کپی برداری از "سکوت" کافی نبود آقای فرزاد فرزین؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

البته اینو بگم با وجود این همه کم لطفی در حق محسن یگانه، درست نیست که ما هم مثل ایشون و هوادارانشون رفتار کنیم! اگه حواشی آلبوم رو بزاریم کنار، آلبوم قابل قبولی هست و من از شنیدنش لذت بردم! به عشق محسن یگانه و به رسم پایبندی به جاستی بودنم، اورجینال این آلبوم رو تهیه میکنم! فرزاد خسته نباشی.. به امید روزهایی که با هم باشیم نه بر هم..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

....آخه دوریت به جز تیکه اوج شعرش چه شباهتی به سکوت داره؟  ...یکبار سکوت رو گوش بدید بعد دوریت رو گوش بدید خداییش از لحاظ ملودی و سازبندی زمین تا آسمون فرق دارن. تعصب هم حدی داره به خدا! من محسن یگانه رو دوست دارم ولی توی این قضیه حق با فرزاد هست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عالی تر از عالی اونایی که نمیتونن موفقیت فرزاد و ببینن نظر الکی هم ندن
البوم انقدر خوبه که جای هیچ حرفی و باقی نذاشته تا کور شه چشمه دشمناش
واقعا خسته نباشی که عیدی خوبی به ما دادی عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام به فرزاد عزیز.تبریک میگم.البوم قابل قبولی بود یه حرکت رو به جلو بود.ا
1.تنظیمهای کوشاد حرف نداشت کوشان نشون داد حرفهای زیادی واسه گفتن داره.به نظرم این البوم یه البوم بهاری که حس خوبی تو ادم ایجاد میکنه.
2.واقعا فرزاد پیشرفت کرده مخصوصا تو تنظیم من فکر کردم اول تنظیم شورشی واسه کوشاد.بعد دیدم واسه خودش تعجب کردم.
3.من ترکهای دوریت.بانو.میدونم.شورشی.و بچه. عذاب خیلی دوست دارم.
4.به نظرم فرزاد میتونست شعرهای بهتری از استاد بمانی برداره ولی به هرحال گامهای بالایی که تو بچه اجرا کرده حس خوبی به کار داده وشعر کار هم قویه.و ملودی و تنظیم خوبی هم داره.
5.به نظرم تراک دوریت کاور نیست شاید چون فرزاد به ترک سکوت یگانه عزیز علاقه داشته و زیاد گوش داده یه جورایی ازش الهام گرفته.
6.در ضمن دوستان از رویه تعصب نظر ندین اگه البوم نکات مثبت داره بیان کنید در کنار نکات منفی.ممنون
7.چون معمولا اینجا دوستان فقط عادت که نکات منفی بیان کنن در مورد همه پس اگه نکات منفی مشاهده کردین با دلیل و منطق بگید.
8.به نظر من تعداد کارهای ترنس زیاد بود و یه ذره خسته کننده بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وااااااای مرسی واقعا یه دونه ای فرزاد فرزین
البومت عالیه من که خیلی خوشم اومد مخصوصا قطعه بسیار زیبا شورشی
برات ارزو موفقیت دارم .
ما هوادارا همیشه پشتتیم مطمئن باش.
تو همیشه کارات به دلم میشینه .
خسته نباشی عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ممنون دوست عزیز کاش بقیه هم شعور شما رو داشتن
هرچند انگار از یک عده انتظار زیادی داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

در یک قسمت این مصاحبه فرزاد گفته : بعد از رگ خواب محسن یگانه آلبوم خوبی به بازار نیومده که اون قسمت حذف شده.درسته آقای بابازاده؟
موزیکما تایید نکردن این نظر یعنی شما هم اطلاع داشتین از این موضوع

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

البوم خیلی عالی بود من نمیدونم چرا بعضی ها الکی نظر میدن !!! قطعه ی دوریت هیچ شباهتی به سکوت محسن یگانه نداشت لطف کنید به دور از تعصب نظر بدین. از کاری که فرزاد کرد هم خیلی خوشم اومد که راجبه اون مسئله هیچ حرفی نزد این نشانه ی شخصیت بالای اقا فرزاده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فــــــــرزاد فـــــــــرزین عـــــــالی بوووووووووووووووووووووووود
مرسی فرزاد
حرف نداری بخدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بچه ها حاشیه هارو بزارید کنار ... روابط و دوستی ها و دشمنی های فرزاد فرزین و محسن یگانه به خودشون ربط داره ... خودشون این موضوع رو حل میکنن .... اینقدر کشش ندید و به مسائل شخصی این دو دوست دخالت نکنید .... اگه خوشتون نیومده گوش نکنید ، دیگه چرا به حاشیه ها دامن میزنید ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام اشکان جان.به خدا دیگه خسته شدیم از این بحسهای بچه گانه که بعضیا از روی بی اطلاعی و گاهیم از روی غرض.نمی دونم دنبال چی میگردن؟انصافا الان با همه ی احترامی که واسه همه خواننده های خوبمون قائلم ولی الان فعلا موزیک ایران دست یگانه چاوشی و فرزاده عزیزه.بخدا فرزادم واسه این مردم داره زحمت میکشه.قدر زحمتای همدیگرو کاش بیشتر میفهمیدیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بچه ها بی خیال مسائل بین فرزاد و آقای یگانه بشین. خودشون با هم کنار میان.
اما فرزاد جون به عنوان یه هوادار همیشگی بهت تبریک میگم.
کارت عالی بود. نسبت به شانس پیشرفت چشمگیری داشتی.
هوادارت بودم،هستم،خواهم بود. . .
با آرزوی موفقیت همیشگی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام دوستم.من اون روزم به شما گفتم شباهتی ندارن که بخایم بگیم کاوره چه برسه به سرقت.ممنون که حرف حقو زدی.اینم بگم که فرزاد حتی یکمم تونسته باشه با این اهنگاش دل شما هارو بدست بیاره و شادتون کرده باشه خودارو شکر داره و یه خدا قوت به فرزاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تا حالا اینقدر کپی کاری ندیده بودم تو یه آلبوم.هم از کارای قبلیشون ، هم از آهنگ خارجی .نمیدونم مگه کسی زورشون کرده آلبوم بدن.کوشان هم که دیگه تنظیم نکنه بهتره.هی داره خودشو تکرار میکنه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خسته نباشید به فرزین عزیز ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من نمیدونم چرا اینا فک میکنن ملت ...
اول آهنگ بیا بیا رو گوش کنید !
کوشان از خودش کپ زده.
آهنگ دوم هم که یه تقلید ناشیانه از آهنگ Inna هستش.که این روزا خیلی مد شده از این آهنگ کپی کنند.واقعا آقای حداد چی فک کرده؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خانوم خیلى زشته تا مىبینین یه کارى مىگیره مىخواین خودتونو بچسبونین
خود سکوت کاوره و دوریت شاید فقط بخاطر دور برداشتن بعضیا که اصرار دارن خواننده ى بزرگى مث فرزاد فرزین از یگانه برداشته تلقینى شبیه سکوت شده
بسه دیگه زشته کاراتون خودتونو درست کنین حسادت هممممم حدّى داره بخّدا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دمت گرم فرزاد ...البومت عالیه..بهترین البوم سال .عین شانس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

درسته میگن تنظیم کننده باید امضاش پای کارش باشه اما نه دیگه اینکه خودشو تکرار کنه !
ملودی آهنگ اول هم اگه اشتباه نکنم کپی ملودی وکال احساس من از آلبوم شانس بود!
چه علاقه ای دارن ایشون به حرف "ش" !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام محمد جان داداش میدونم چی میگی کاملا موافقم باهات ایشالا روزی برسه که همه به سلیقه همدیگه احترام بذارن و واسه نشون دادن خودشون نخوان که دیگران رو پایین بکشن به امید اونروز ... درضمن این آقای فرزاد فرزین تو اهنگ بچه چه کرده واقعا خیلی لذت بردم آهنگ توپ که میگن همینه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به شدت البوم بدی بود. کاور باز دیدیم بازم ترک یونانی. ما ایرانی مثل اینک یونانی ها رو دوست داریم که همه خواننده ها گیره موزیک یونانن.البته ترومپت امید حاجیلی عالی بود و تنها خوبی البوم همین بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اول جواب اون کسی رو میدم که میگه سکوت کاوره ... با اینکه آهنگ سکوت رو یک خواننده ترکیه ای کاور کرده و شما برعکس متوجه شدی.. و حتی اگه به لیست پسندهای فیس بوک همون خواننده ترکیه ای نگاه کنی ... محسن یگانه رو لایک کرده و تاریخ ریلیز آهنگها هم معلوم میکنه که کی کاور کرده...به سارا هم میگم دوریت کمی شباهت به سکوت داشت اما کپی سکوت نبود ... هم محسن یگانه خوبه و هم فرزاد فرزین خواهشا از پرداختن به حاشیه بپرهیزید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من باهات موافقم . یکی از نقات قوت آلبوم تنظیمهای محشرش بود ... درسته البومش رو فقط چند ماه میشه گوش داد و ..... اما عالیه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

188.34.62.56
خود سکوت کاوره?!?!
خیلى ببخشیدا خیلى خیلى ببخشید
ولى شما مثل این که کلا یه مرحله از ماجرا عقبى....
حسادت به چى?!?به کى?!?جالبه
اقاى محمد قابل توجهتوناینو فقط من نمیگم...هزاران نفر دیگه هم میگن....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کلیت آلبوم خوب بود ... تنظیمها بین المللی و پر انرژی بود ولی کمی هم از خارجی ها الگوبرداری شده بود که درستش هم همینه .. چون موسیقی ترنس و هوس واسه خارجی هاست و ما فعلا باید ازشون یاد بگیریم و نباید بگیم چرا این آهنگ شبیه فلان ترک خارجی تنظیم شده ... آلبومی شاد و پرانرژی که مناسب عید نوروز بود ... تنظیمهای عالی تر و اجرای عالی تر فرزاد فرزین هم باعث خوب شدنش بود .. اما این آلبوم برای چند ماه قشنگه و از اون آلبومهائیه که ممکنه بعد از مدتی ازش زده بشیم و یه بار مصرفه ولی دوستش دارم ... شعرها ضعیف بودن به غیر از 3 تاشون ... به هر حال کلیت آلبوم با وجود ضعفهایی که داشت عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستان این نظر منه ...کلیت آلبوم خوب بود ... تنظیمها بین المللی و پر انرژی بود ولی کمی هم از خارجی ها الگوبرداری شده بود که درستش هم همینه .. چون موسیقی ترنس و هوس واسه خارجی هاست و ما فعلا باید ازشون یاد بگیریم و نباید بگیم چرا این آهنگ شبیه فلان ترک خارجی تنظیم شده ... آلبومی شاد و پرانرژی که مناسب عید نوروز بود ... تنظیمهای عالی تر و اجرای عالی تر فرزاد فرزین هم باعث خوب شدنش بود .. اما این آلبوم برای چند ماه قشنگه و از اون آلبومهائیه که ممکنه بعد از مدتی ازش زده بشیم و یه بار مصرفه ولی دوستش دارم ... شعرها ضعیف بودن به غیر از 3 تاشون ... به هر حال کلیت آلبوم با وجود ضعفهایی که داشت عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

9اسفند بود و شاید یه روز خیلی مهم روز خیلی مهم که همه بفهمیم حال موسیقی پاپ ما اونقدر ها هم خراب نیست...گفتم دستی به قلم ببرم و تشکر کنم از فرزاد فرزین با این شلیک بی نقص و زیباش...به همه طرفداراش تبریک می گم که طرف داره کسی هستن که دچار شعور موسیقی شدیدی هست...و البته یه خسته نباشید به فرزاد عزیز و همه دست اندرکاران شلیک...من خودم یکی از طرف دارای قدیمه ی فرزادم از اهنگ من و تو...یادش بخیر...شلیک البومیه که هرکس با هر سلیقه ای داره گوشش کنه راضی میشه و اگه کمی با دقت بیشتر گوش کنه بدون شک لذتی شدید می بره...یاد ادعای مضحک و خنده دار بعضی از دوستان می افتم که گفته بودن دوریت کاور سکوت هست...100% پشیمون شدن...اشکالی نداره بیان و معذرت خواهی کنن مرد باشن نتونسن فرزاد رو خرابش کنن حداقل بیان بگن نتونستیم خرابش کنین ببخشید...

بازم تشکر می کنم ار فرزاد فرزین عزیز که واقعا این روزای اخر سالی نگاه همه رو عوض کرد نسبت به موسیقی.

امید وارم هرجا که هست موفق باشه

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط یک کلام مرسی فرزاد عزیز
این همه صبر ارزششو داشت
از این به بعد صدای شلیکو از همه جا خواهید شنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عرفان جان اسم هزارتا آهنگ شبیه همه چه ربطی دلره به غیر حرفه ای بودن...؟موضوع شعر عذابه،انتظار داری اسمشو بذاره عروسی...؟
به نظرم حرفت از روی تعصب به بگانه بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

aghayoon khanoma ahange bache rabty be yegane nadashtt
farzad ritme ahange doriit ro avaz kard ke migft yegane shabyhee sokote
hamiiiiiiin aslan farzad bi ehterami enmikone ke ahange bacheoo be yegane nesbat bede
javsazi nakonin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا بی نطیر بود؛خوهشاً حسادت نکنن بعضی و ممنون از بعضی طرافدارای آقای یگانه مثل همون بالایی

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

انتقاددار م ترک دوریت خیلی زیبا بو د وتنها شباهتش به سکوت یکم توتحریر بودالبته تنظیم وملود ی هرگز...کوشان توتنظیم معلوم بود از امازینگ حس گرفته.ام کاور نکرده ...این درسته.
یه نکته دیگه امیدوارم عصبانی نشیدتنظیم توحس خوب تمبکش مث تمبک تکرار سیروانه.

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ر استی درامز اهنگ بچه عین مایکل جکسونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تا پرچم سفید نیاد بهار ما که بهار نمی شه؟آخه مگه عید بدون صدای چاوشی می شه نه؟!!!! می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم با وجود نظراتی که تا به حال دادم در مورد سکوت و دوریت و محسن یگانه و فرزاد فرزین و... هرگز منکر توانایی فرزاد فرزین عزیز و این آلبوم که نقاط مثبت بسیار زیادی داشت نمیشم...به قول دوستان هر کدورتی پیش اومده،هر حرفی از طرف هر کسی زده شده،حق با هر کسی بوده،از همه دوستان هوادار فرزاد فرزین و خود هوادارای محسن یگانه و جاستیا تقاضا میکنم بیاین همه چی رو فراموش کنیم.اگر الآن ما هوادارا دوباره مثل قبل بشیم،اگر دوباره اسم فرزاد فرزین و محسن یگانه رو در کنار هم به عنوان دو دوست صمیمی و جدانشدنی بیاریم مطمئن باشین همه این کدورتا و ناراحتیا از بین میرن.محسن یگانه تو مصاحبه اخیرش واقعا" حرف بدی نزده بود.یه انتقاد کرده بود و نظر شخصیشو گفته بود حالا چه درست چه نادرست دیگه تموم شد.بیشتر اتفاقای بین دو خواننده توسط هوادارای دو خواننده پیش میاد.منظورم اینه اکثر مواقع این هوادارا هستن که به اتفاقات دامن میزنن.
منم مثلMr.Frankعزیز به تمام هوادارای فرزاد فرزین عزیز و همچنین به خود ایشون تبریک میگم.شلیک آلبوم خیلی خوبیه و مطمئنا" توانایی آلبوم اول سال 90شدن رو داره...
بازم به قولMr.Frank دوریت ممکنه از سکوت الهام گرفته باشه.خوب بالاخره فرزین دوست محسن یگانه بوده و مطمئنا" سکوت رو گوش میکرده و خوب شاید از ملودیش خوشش اومده و نا خودآگاه ازش الهام گرفته(البته اینا همه حدسیات بنده و یکسری دوستانه!)من همون موقع که محسن یگانه گفت دوریت کاور سکوته خودم توی همون بخش نظر دادم و گفتم بگیم"کاور"زیاد درست نیست.گرچه سبک "دوریت"ی که توی دمو آلبوم بود با اینی که توی آلبومه فرق میکرد.اون شباهتش به سکوت بیشتر بود.
با وجود تمام اینا بازم تقاضا میکنم کدورتا رو بزاریم کنار.بزاریم هم محسن و فرزاد و هم ما هواداراشون مثل گذشته همون دوستای صمیمی باشیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منطقی برخورد کنید
یه بار با تنظیم قبلی این آهنگ اینو بخونید:
دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد

حالا اینو بخونید:
سکوت قلبتو بشکنو برگرد

کاملا واضحه ملودی اول نوشته شده و به قصد نزدیک شدن به ترک سکوت هم نوشته شده.
بعد که فرزاد دید وضعیت داره به حاشیه میره ترجیح داد که تنظیم رو کمی تغییر بده.

سکوت بهترین ترک سال پیش و یه ترک تاثیر گذار توی چندسال اخیر بوده.دلیلی نداره نتونیم موفقیت یه خواننده و ترکش رو ببینیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من خودم از طرفدارای دو اتیشه ی فرزادم...شماهاییم که ادعاتون میشه طرفدارید کاشکی یه ذره از خود فرزاد یاد میگرفتین...اونا که خودشون طرف دعوان به هم توهین نکردن شما چرا شدین کاسه ی داغ تر از اش....من خودم به شخصه اصلن از اهنگای محسن یگانه خوشم نمیاد اما ترک سکوتو دوست دارم و گه گاهی گوش میدم...و با کوچکترین اطلاعاتی که از موسیقی دارم میتونم تشخیص بدم که با هم فرق دارن

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ina mishe chi akhe iran mosighi dare????na be khoda nadare.berin mosighiye onvaro gosh bedin haleton az in mosighi k darim beham mikhore.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

aghayon khanoma akhe dava chera?????ba ehteram be tarafdaraye farzado mohsen yeganeh be nazare man behtarin khanandeye iran behnam safaviye.hala bezarin albome aramesh biad mifahmin behtarin albome sal kodome.parchame sefidam salare albate bade arameshe behnam.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فرزاد فرزین با کاور کردن سکوت محسن یگانه آلبومش را کم ارزش کرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به خدا ارزش نداره آخرت خودتون رو به خاطر یه تراکی که برادر 5ساله من وقتی نصفشو گوش کرد بقیه آهنگ سکوت رو خوند خراب کنید!!!
من نمیدونم کی باید بفهمیم مردم ما میفهمن به خدا میفهمن جوونای ما یه خرده و فقط یه خرده بیشتر از اون بچه 5ساله میفهمن و میدونن این کار کاور نیست فوق کاوره چ.ن علاوه بر الهام گرفتن از ملودی ترانه هم روی ملودی سکوت گفته شده!!!
زشته فرزاد جان اصلا ازت انتظار نداشتم...
محسن جان شما هم خوشحال باشچون این کار باعث کوچک شدن ایشون و بزرگ شدن شما میشه به خودتون افتخار کنید که رفیق قدیمیتون حالا از کارای شما الهام میگیره...

با تشکر از سایت خوب موزیک ما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من باز هم میگم خواهشا از رو تعصب حرف نزنیم
اگه از محسن یگانه بدتون میاد این حقتونه که از یکی خوشت نیاد
ولی نباید بهش تهمت زد
levent azer خواننده ی جوان ترک عاشق محسن یگانه ست
تو فیس بوک صفحه ی یگانه رو لایک زده و آهنگی که از سکوت کاور کرده رو سال 2011 منتشر کرده
یعنی بعد از آلبوم رگ خواب
پس سکوت رو کاور کردند، نه اینکه از آهنگ دیگه کاور شه
خواهشا یکم عادل باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

baz in oomad!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

tarafdar be in migan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عالی بود .راضی ام ازش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عاااااااالی بود
ممنون فرزاد فرزین عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

راستی این قضیه رونمایی .. همون حکایت فرش قرمز هست که جدیدا تو ایران مد شده ؟؟؟

اینم کاره جالبی هستش
ولی امیدوارم در آینده به این صورت مصنوعی و فیلمی نباشه ، چون احساس میکنم این خبرگزاری میخواسته از این طریق به شهرتی برسه ... کاش با اطلاع هوادارها در محلی بهتر و مناسبتر برگزار میشد ... بجای اینکه این همه شلوغی و ده ها خبرنگار و فقط چند سوال کوتاه

.........................

یک مسئله دیگه ... به آقای یاشار خسروی عزیز تبریک میگم
تراک 6 ... آهنگ شورشی ،، کمتر کسی میتونه اونقدر زیبا ساکسیفون بنوازه ....

من که یاد استاد " کنی جی " افتادم .... شما چطور ؟؟

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باز هم یک نکته :

کاش واقعا اون کیک از طرف هوادارهای فرزاد فرزین می بود ... که اگر اینجوری بودی طراحی و سلیقه کیک بیشتر به حدود سی ساله ها میخورد

طرح کیک به نظر من بسیار بچه گانه هستش و من احساس میکنم یکم در شان فرزاد فرزین و هوادارهاش نیست

امیدوارم هر 3 نظر من چاپ بشه

با تشکر و سپاس فراوان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

Mmanoon azat ... Kash hame ,me3 shoma bafarhang bashano enghad bache ba harfaye bihoode khodeshoono khaste nakonan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

همه جای این مصاحبه با مصاحبه ای که تو سایت خبرگزاری پانا اومده کی جز یک بخش صحبتهای فرزاد فرزین..اونم صحبتش در مورد محسن یگانه

صحبتهای فرزاد فرزین در مورد محسن یگانه(خبرگزاری پانا):

فرزین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که موسیقی پاپ این روزها فروغی ندارد، اظهار کرد: بعد از انتشار آلبوم آخر محسن یگانه فروغی در بازار موسیقی پاپ ندیدم. اما این که «شلیک» کار موفقی باشد یا خیر را مردم تعیین می‌کنند نه من..

لینک مصاحبه با خبرگزاری پانا:
http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=245930

صحبتهای فرزاد فرزین در مورد محسن یگانه(موزیک ما):

فرزین در پاسخ به این سوال که چه جوابی در برابر ادعاهای محسن یگانه در مورد قطعه «دوریت» گفت: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این قبیل موارد ندارم و همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که دوستی‌هایم را همیشه حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت‌هایی که شده سعی‌ام این است که دوستی‌ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچک‌ترین شناخت و درکی از موسیقی دارند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه‌ای ندارد. مردم بهترین قاضی‌اند که در مورد همه چیز می‌توانند نظر بدهند.

موزیک ما میتونم بپرسم این تناقض(که این دو حرف،درست نقطه مقابل هم هستند)برای چیه؟من از صمیم قلب ممنون میشم اگه توضیح بفرماین در این مورد...
اصلا من نمیگم نیت شما انداختن طرفدارای این 2 خواننده به جون همه اصلا من هیچ نظری نمیدم خودتون توضیح بدید در مورد این نتاقض ممنون میشم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

البوم بسیار زیبایی هست اقای فرزین خسته نباشین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ببین عزیزی که میای شلوغ بازی در میاری حسادتم حدی داره بابا البوم خدایی عالیه دوریتم اصلا شبیه سکوت نیست خود طرفدارای یگانه هم بعد انتشار البوم دارن میگن حالا تا به زور میخوای حرف اشتباهتو به کرسی بشونی واقعا شرم کنید بابا اخه فرزاد با این همه طرفدار احتیاجی به این کارا نداره شما هم اگه البومو دوست نداری بابا تو رو خدا گوش نده والا ما راضییم برای ما بهتره که نگاه مغرضانه کمتر باشه
موسقی ما متن اونارو بدون سانسور زدی پس بیطرفیتو ثابت کن سانسور نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بابا چطور سبک محسن یگانه که شبیه شادمهر هستو نمیبینید اونوقت تا یه چیزی شبیه یکی میشه همه پیداشون میشه.بسه دیگه اینجا نه سایت محسن یگانه هست نه فرزاد فرزین هر کی دعوا داره بهتره ننویسه چون اعصابه بقیه هم خورد میشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آلبوم خوبی بود. من خوشم اومد. البته به نظرم آلبوم قبلی، حس و حال بهتری داشت، ولی این به این معنی نیست که شلیک، ضعیف‌تره. همه‌ی آهنگا خوب بودن. فقط از 2 تاش خوشم نیومد. یکیش همین قطع‌ی عذاب، کهب شتر بخاطر ترانش ازش خوشم نیومد! یکی هم قطعه‌ی شیش و هشتی که بهتره چیزی درموردش نگم!
---
یه چیزی بگم کلی منفی بگیرم!
به نظرم تنها ترانه‌های ضعیف آلبوم، 2 ترانه‌ای بود که جناب روزبه! سروده بودن.
اول که آلبومو گذاشتم توی کامپیوتر، شانسی آهنگ اول پخش شد (چون من گذاشتم همیشه قاطی پخش کنه). حواسمم نبود که این روی حالت قاطی‌پخش‌کنه!. آهنگ اول که تموم شد، فکر کردم الان میره آهنگ دوم، که ترانش از خود فرزاد فرزین بود. وقتی شروع به خوندن کرد، پیش خودم گفتم کاملاً واضحه اینو خود فرزاد گفته. چون از نظر ترانه، ضعیفه. یهو لیست آهنگا رو نگاه کردم، دیدم اِ اینکه داره آهنگ عذاب رو پخش می‌کنه!
یعنی ببین چقدر ترانه‌های روزبه ضعیفه، که من فکر کردم خود فرزار فرزین (که ترانه‌سرا نیست) اونو سروده! ولی بعد که آهنگای دیگه‌ای که ترانش از فرزاد بودو شنیدم، دیدم نه. فرزاد کارش تو ترانه‌سرایی هم درسته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اقاى mr frank درست میگن
وقتى فرزاد دید همه فهمیدن که ملودى دوریت از روى سکوت کپى شده تنظیم رو عوض کرد
یکم واقع بین باشین تورو خدا!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

علیرضای عزیز "کشتی صلح" واسه فرزین هست، "حریص" واسه چاوشی هست، "ساعت 9" واسه سیروان هست، "رمانتیک" واسه شهاب رمضان هست، "تقدیر" واسه شادمهر هست.. "عذاب" واسه محسن یگانست! هر خواننده ای واسه خودش یه امضای هنری داره..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اولا من خودم طرفدار دو آتیشه فرزاد فرزینم.
دوما من به همه ی آقایون و خانوم ها پیشنهاد میکنم سعی کنید همه ی اون خواننده های که میگید رو یه بار برید کنسرتشون اون موقع تفاوت بینشونو حس میکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اخه حیف نیس دو تا از بهترین خوانندهای کشورمون اینجوری به هم بیفتن!!!! البته کار فرزاد هم خوب نبود و هوادارای فرزاد فرزین هم نباید انقد تعصبی رفتار کنن .. ولی من با اینکه طرفدار محسن یگانه ام حتما البوم شلیک رو میخرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منم به عنوان طرفدار علی اصحابی که خودش با فرزاد عزیز دوستی زیادی دارن، تبریک میگم انتشار آلبوم رو واقعا آلبوم زیبایی بود

هوادارای آقای فرزین نیاین بگین از این بهتر نمیشه چون اینطوری بگین یعنی فرزاد فرزین دیگه جای پیشرفت نداره!! شاید تا حالا بهترین آلبومش بوده ولی فکر میکنم بازم در حال پیشرفتن ایشون.

یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اصلا مهم نیست طرفدار کدوم باشی اصلا هم مهم نیست دوریت شبیه سکوت یا نه..مهم اینه که وقتی دوریت رو میشنوی "اولین" چیزی که به ذهنت میاد سکوت محسن یگانست...همن کافیه که بدونی حداقل الهام گرفتن هست..حداقلش اینه.. پس کسایی که طرفداری فرزین هستین الکی میگیم طرفدار یگانه شبیه نیست یا برعکس واقعا اینکارا لازم نیست چون خودتون هم وقتی 3/4 ثانیه از ترک دوریت میگذره و شروع میشه ترک اولین چیزی که به ذهنتون میاد اینه:
روزای سخته نبودنه باتو...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

طرفدارای محسن یگانه خدایی خسته نشدین؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خانمی حرفتو می زنی بعد میگی طرفدارای فرزاد نباید تعصبی رفتار کنن!!!
شما کش نده این موضوعو ما هم با شما کاری نداریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست عزیز رفاقت چیزی هستش که اگه واس شما به حساب نمی یاد واسه ما این طوری نیستش اقای یگانه هنوز البونم نیومده شروع کرد گفت به متهم کردن فرزاد به سرقت هنری این درست بود؟پس رفاقت بینشون چی شد؟همش فدای یه ذره بیشتر مطرح شدن شد؟همش فدای این شد که چند هفته نقل مطبوعات بشه؟اخرش چی شد؟دوریت اومد بیرون و دیدن که خیلی خیل قوی تر از سکوت بود و هیچ شباهتی بهشن نداش واقعا دوریت در حد موزیک های غربی ها قویه به نظر من...ادم یه ذره یه ذره شخصیت داشته باشه ممکن لازمش شه اصلا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بس کن تورو خدا این حرف های بی معنی رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستانی که میگن آهنگ دوریت وکاور از محسن یگانست. اسم عذاب هم تقلید از یگانست.
اگه اینطور باشه اسم آلبوم یگانه (رگ خواب) تقلید از رگ خواب استاد شادمهره.
سبکشم که کلا تقلید از شادمهره...
دلیل درست بیارید خواهشا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من خودم طرفدار فرزار فرزین اما قطعه دوریت کمی شبیه سکوته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

در جواب آقای پویان باید بگم اتفاقا ترک های بچه و عذاب که ترانه ش مربوط به آقای بمانیه بهترین ترک های آلبومن. این فقط نظر من نیست خیلیا این نظرو دارن.
من از طرفدارای آقای فرزین نبودم ولی به خاطر ترانه های روزبه آلبومو خریدم و الان از طرفداراشون هستم.
این نظر کاملا مغرضانه بود مگه میشه کار خوب رو انکار کرد.

ا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی وجدان حکم میکنه بگم اصلا هیچ ربطی به سکوت نداشت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مرسی از هنه هوادارا ما هممون میدونیم فرزاد بهترینه بذارین هرچی میخوان بگن از حســــــــــــــــــــــودیشونه شلیــــــــــــــــــــــــــــــــــک عالی عالی عالی هرچی بگم کم کفتم عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم فرزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فرزاد جووون بازم گل کاشتی.
همه جوره نامبر وانی.
ما فرررزادیا همه ی هنرمندا رو دووست داریم اما فنس فررزادیم و فرزاد و بیشتر دووست داریم دیگه.
موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فرزاد جان ما همیشه پشتتیم و بهترین آلبوموی بود که توی این چندسال اخیر شنیده بودم............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به نظر من طرفدرای محسن یگانه واقعا دیگه دارن خیلی تعصبی عمل میکنن ...... یکم منطقی باشین ......

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:46

فرزاد واقعا صدای محشری داره و خیلی خیلی خوش اخلاقه
کنسرتاش که اصن یه وضی...خدایی غیر قابل توصیفه انقد معرکس
در ضمن،طرفدارای محسن یگانه با تهمت زدن به فرزاد ، علاوه بر اینکه دارن شخصیت خودشونو نشون میدن،شخصیت یگانه رو خیلی خوب به ما نشون دادن
یه مشت تهمت زن

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 14:52

من عاشق این البوم اقای فرزین هستم درضمن اقای فرزین اونقدر خودشون خلاق هستن درزمینه ی موسیقی که نخوان از اقای یگانه تقلیدبکنن واهنگ دوریت هیچ ربطی به اهنگ سکوت اقای یگانه نداره.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین: مردم کار خوب را می‌بینند | موسیقی ما